Inca o posibilitate de reziliere fara taxe
#19
Posted 06 January 2018 - 19:05
danutz1, on 06 ianuarie 2018 - 18:14, said:
Indiferent de operator, cel mai simplu scapati cu portare in alta retea. Maxim 3 zile lucratoare. Puteti face portare pe cartela doar pentru a rezilia contractul si ulterior puteti arunca acea cartela. Nu va mai rugati de ei si nu mai completati cereri tipizate cu fel si fel de clauze. Portarea e solutia. Solutia trista! Dar atentie! Portarea sa fie facuta spre Digi, altfel e miscare in cerc. |
#20
Posted 06 January 2018 - 19:19
NDaniel23, on 06 ianuarie 2018 - 16:17, said:
Sunt curios voi astia care spuneti ca va luati talpasita de la Digi Mobil, unde va duceti? Va place sa platiti abonamente de +10E lunar si sa fiti limitati din cauza ca aveti 4GB net lunar? Nu dezvolt subiectul sa nu distrug topicul. Uite, mie poate imi place sa am semnal de exemplu nu doar sa fie abonamentul ieftin. |
#21
Posted 06 January 2018 - 21:58
NDaniel23, on 06 ianuarie 2018 - 16:17, said:
Sunt curios voi astia care spuneti ca va luati talpasita de la Digi Mobil, unde va duceti? Va place sa platiti abonamente de +10E lunar si sa fiti limitati din cauza ca aveti 4GB net lunar? |
#22
Posted 06 January 2018 - 22:56
NDaniel23, on 06 ianuarie 2018 - 16:17, said:
Sunt curios voi astia care spuneti ca va luati talpasita de la Digi Mobil, unde va duceti? Va place sa platiti abonamente de +10E lunar si sa fiti limitati din cauza ca aveti 4GB net lunar? Sunt super mulțumit de abonamentul Vodafone! Decât să îmbunătățească gluma aia de rețea, preferă să scape de cei care o critică pe bună dreptate! Penibil! 🤢 Edited by DieselCRDI, 06 January 2018 - 22:56. |
#23
Posted 06 January 2018 - 23:14
Am înțeles ce spui. Chiar e nevoie sa te repeți? Sau asa te convingi singur?
|
#24
Posted 06 January 2018 - 23:36
Topicuri diferite în care direct/indirect se cere celor care critică pe bună dreptate, să plece; e normal ca răspunsul să fie același! De convins, m-am cam convins singur că nu am ce așteptări să mai am de la Digi.Mobil! Ieftin și prost! Altă întrebare!
Edited by DieselCRDI, 06 January 2018 - 23:39. |
#25
Posted 07 January 2018 - 01:31
DieselCRDI, on 06 ianuarie 2018 - 23:36, said:
Topicuri diferite în care direct/indirect se cere celor care critică pe bună dreptate, să plece; e normal ca răspunsul să fie același! De convins, m-am cam convins singur că nu am ce așteptări să mai am de la Digi.Mobil! Ieftin și prost! Altă întrebare! |
#26
Posted 07 January 2018 - 08:17
Alex871, on 06 ianuarie 2018 - 21:58, said: Dar cine a zis ca , daca plec imi fac abonament?ma mut la cartela!unde am bonusuri de numai stiu de mine! Bonus 250mb...fenomenal! Pe cand mai eram client captiv al vomafone Romania, foloseam intens laptopul (cu net de la rds). De cand sunt client Digi Mobil, platesc degeaba abon de net fix...si laptopul acumuleaza ore de nefunctionare... La Digi Mobil tel sta in permanenta cu date mobile on. La Vomafone suna alarma, ca am depasit 1gb trafic, pt care plateam 72 de lei lunar. |
#27
Posted 07 January 2018 - 10:51
crisbud, on 07 ianuarie 2018 - 08:17, said: Bonus 250mb...fenomenal! Pe cand mai eram client captiv al vomafone Romania, foloseam intens laptopul (cu net de la rds). De cand sunt client Digi Mobil, platesc degeaba abon de net fix...si laptopul acumuleaza ore de nefunctionare... La Digi Mobil tel sta in permanenta cu date mobile on. La Vomafone suna alarma, ca am depasit 1gb trafic, pt care plateam 72 de lei lunar. Ori cartelă ori abonament cu Vodafone Pass. Alex871, on 07 ianuarie 2018 - 01:31, said: Fugi cat poti! |
#28
Posted 07 January 2018 - 16:44
|
#29
Posted 07 January 2018 - 20:11
Treci la cartelă, nicio sansa cu abon portat. Iti vor spune ca expira buletinul in 2 luni si ca nu ai ochii oblici si tot te tin minim 2 luni (asta, azi!) Scapati cat mai rapid de vomafone!
|
#30
Posted 07 January 2018 - 22:20
M-am portat in septembrie de la digi la telekom; mi-a venit factura cu taxa de reziliere 77 ron dar nu imi explica din ce rezulta aceti bani.
Nu am primit telefon; discount sau reduceri, abonament simplu de 5 euro. Am facut reclamatie la Anpc si astept raspunsul. Este dubioasa suma si faptul ca nu vor sa o justifice. Scapati de ei, nu au semnal si vor taxe de reziliere. Buna ziua, cod client:16351174; am portat un nr de la digi mobil in telekom in oct 2017. In decembrie mi-a venit pe factura de tv digi o taxa de reziliere de 77 ron, am sunat la relatii clienti; am facut sesizare scrisa in digicare si am primit un raspuns cu texte din lege si fara a lamuri cei 77 ron; cum a fost calculata suma. Am avut un abonament simplu de mobil , fara telefon, reduceri sau discount. Motivul portarii a fost ca nu am semnal in casa, nu pot suna; stau la bloc in zona parcului sebastian. Am facut sesizare la ANPC, insa nu e normal sa imi treceti pe factura o suma din burta, fara justificare. Sper sa nu mai am de a face cu incompetenti. Nu puteti cere bani pe un serviciu neefectuat. Edited by vag0, 07 January 2018 - 22:30. |
#31
Posted 08 January 2018 - 00:27
Pana la urma e adevarata faza cu mesajul?cu minutele din Germania?
Edited by Alex871, 08 January 2018 - 00:29. |
#32
Posted 08 January 2018 - 21:22
#33
Posted 08 January 2018 - 21:23
Este sigur. Oricum nu trebuie sa stati in acest mesaj.
Legea va da dreptul sa reziliati fara taxe daca nu ati luat telefon in rate. Edited by danutz1, 08 January 2018 - 21:23. |
|
#34
Posted 08 January 2018 - 23:01
Eu nu am luat nici telefon nici echipament tv....maine trec la actiune!azi am fost sa ma interesez ce si cum!dar m-a lamurit Digi_helper decat casiera de la sediu!
si cu asta ii multumesc lu Digi_helper |
#35
Posted 08 January 2018 - 23:13
Cu ce te-a lamurit Digi_helper? Cu privire la denuntate unilaterala a abonamentului, taxe/penalitati de denuntare unilaterala anticipata?
Edited by anyidyoulike, 08 January 2018 - 23:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users