Avioanele de călători. Din alea de legendă
#37
Posted 29 November 2017 - 04:16
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:12, said:
Concorde a fost rezultatul conclucrarii dintre Anglia si Franta, un avion cu adevarat modern. La momentul lansarii, acest avion nu avea rival. Totusi, rapid, a trecut prin mai multe incidente care afectat investiotorii, ajungand pana la a-l retrage de pe piata. Eu sunt uneori adeptul teoriei conspiratiei si cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului. Pacat. A fost o minune de avion. Ba a avut rival: Boeing 707 care căra mult mai mulți pasageri, mult mai ieftin decât Concorde. Nu la fel de repede dar fără restricțiile legate de bumul sonic care a limitat drastic numărul de aeroporturi de pe care putea opera Concorde. Teoria economiei bate teoria conspirației în cazul ăsta. YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 22:39, said:
Pai, si Ferrari consuma mult. Bugatti la fel. Dar proprietarii nu se plang deloc. Cocorde putea fi un avion de nisa cu succes. și Ferrari și Bugatti au dat faliment. Acum fac ”pony cars” pentru alții care fac mașini care se și vând. |
#38
Posted 29 November 2017 - 07:56
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 20:58, said: Pentru mine, Concorde este cel mai legendar avion construit vreodata si distrus de interese financiare potrivnice. Totusi erau avioane vechi de 30+ ani. Au ajuns la final de viata, au mai zburat inca un an sau doi dupa acel stupid accident din Franta. Interese financiare potrivnice zici? Dar Tupolev 144 de ce nu zboara daca nisa e libera? Cererea si oferta dicteaza piata. Astazi au aparut companii aeriene low cost care cu ocazia introducereii Dreamliner-elor acum pot oferi locuri cu cca $100 pentru un zbor transatlantic. Compara asta cu un loc in Concorde care era parca de la $4000. YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:12, said:
Concorde a fost rezultatul conclucrarii dintre Anglia si Franta, un avion cu adevarat modern. La momentul lansarii, acest avion nu avea rival. Totusi, rapid, a trecut prin mai multe incidente care afectat investiotorii, ajungand pana la a-l retrage de pe piata. Eu sunt uneori adeptul teoriei conspiratiei si cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului. Pacat. A fost o minune de avion. YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:35, said:
Cine ar mai fi calatorit vreodata cu un avion subsonic?! Concorde era luxul vitezei, avionul de referinta al afaceristilor anilor 70-80-90, care locuiau la Paris sau Londra si faceau naveta la NY, Hong Kong. Sa tinem cont de faptul ca, Concorde a facut viata mai confortabila pentru o categorie de oameni care nu puteau eneficia de luxul internetului pentru ca nu se "inventase". Astazi sunt posibile teleconferinte, etc, atunci oamenii se deplasau personal ca sa fie cu ochii si mana pe afacere. DaculScoril0, on 29 noiembrie 2017 - 04:16, said: Ba a avut rival: Boeing 707 care căra mult mai mulÈi pasageri, mult mai ieftin decât Concorde. Nu la fel de repede dar fără restricÈiile legate de bumul sonic care a limitat drastic numărul de aeroporturi de pe care putea opera Concorde. Teoria economiei bate teoria conspiraÈiei în cazul ăsta. Èi Ferrari Èi Bugatti au dat faliment. Acum fac âpony carsâ pentru alÈii care fac maÈini care se Èi vând. http://www.airliners...?t=446309Astazi viteza se compenseaza prin lux si rafinament. Dar nu oricine isi permite $20000 pe un loc la clasa de lux la Emirates, Etihad, Quantas, in lounge cu dus, pat, la bordul unui A380 sau B747-8. https://m.youtube.co...h?v=1R2sOr6vZqo [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NzI1dSnLKxg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] As vrea sa-mi permit sa strabat lumea la clasa asta de confort https://m.youtube.co...h?v=q0B8k3UPZNc Edited by tfmercedez, 29 November 2017 - 08:12. |
#39
Posted 29 November 2017 - 10:36
Eu am zburat acum cativa ani cu JU-52, a fost un cadou ptr sotia mea. La mine in apropiere zboara de cateva ori pe an, un fel de sightseen flights, dar trebuie facuta rezervarea cu mult timp inainte, multe zboruri in 2018 sunt deja sold out.
https://ju52rundflug.de Este cu totul altceva, o placere, mai ales daca vremea este frumossa. Nu are absulut nimic in comun (in afara ca zbori...) cu un avion de calatorie modern. Zboara mult mai incet, ai impresia ca aproape sta in aer (viteza de zbor este aprox la fel sau poate chiar mai mica cu viteza de decolare al unui avion modern), foarte galagios, dar in acelasi timp poti sa savurezi peisajele, poti face poze etc. Chiar ma bate gandul s-o mai fac o data, cine stie cat mai zboara, maine-poimaine auzi ca ajunge la muzeu. |
#40
Posted 29 November 2017 - 11:30
Ati uitat de Airbus A380 probabil cea mai mare aeronava de pasageri
Si desigur cel mai faimos - Air Force One - Boeing VC-25 |
#41
Posted 29 November 2017 - 11:36
Naijax, on 29 noiembrie 2017 - 11:30, said: Ati uitat de Airbus A380 probabil cea mai mare aeronava de pasageri Si desigur cel mai faimos - Air Force One - Boeing VC-25 Edited by tfmercedez, 29 November 2017 - 11:37. |
#42
Posted 29 November 2017 - 12:06
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:12, said:
Concorde a fost rezultatul conclucrarii dintre Anglia si Franta, un avion cu adevarat modern. La momentul lansarii, acest avion nu avea rival. Totusi, rapid, a trecut prin mai multe incidente care afectat investiotorii, ajungand pana la a-l retrage de pe piata. Eu sunt uneori adeptul teoriei conspiratiei si cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului. Pacat. A fost o minune de avion. alex342, on 28 noiembrie 2017 - 21:16, said: Ce interese au avut? Ma gandesc ca oricine putea construi avioane asemanatoare. Motorul disel este folosit si de BMW si de Dacia si de Toyota. Nicio companie nu se simte amenintata. Cans s-a l;ansat proeictul Concorde era ceva competie. Principalul favorit era Boieng cu proectul SST. Mau dorea si Lockeed sa faca unul. Lockeed s-a retras. Bieng SST in prima faza trebuia sa fie un avion cu geometre variabaila. Cam dificil . Au renunatta dar au mai ramas niste probleme asa ca Boieng a renunatat.\Si asa a rams Concorde singurul . Concorde care pronise cu ceva handicap! In fine Concorde e gata sa zboare!! \ INsa in SUA apar ecologistii. Ca Comncorde strica ozonu' . Ca face prea mult zgomot! Ca bangu sonor va spratge geamurile din juma de America!!! Ca.. Deci preventiv se inbterzice zbourl civil suopersonic peste SUA.. Se fac regului dure in ce prievste zgomotul. Pracytioc unicu aeroprt din SDUA care mai primeste Concorde este NY . Asa ca comaniile aeriene americane renunat la comenzi si optiuni. Ca pana atunci se credea ca va fi folosit masiv in zbor transtatlntic si ca daca vi de la Londra/oaris cu Concordu veu putea zbura cu el pana la LA sau PortlaND, cHICAGO .. ntz . PESTE SUA NUMA CU VITEZA SUBSONICA! Asa ca cum ziceam se renunta masiv la comenzi. Intre timp Boieng face dovada unei capacitati iesite din comunm. Proiecteaza 747 zis Jumbo .. cxare zboara imedeiata (zbor de proba) Datorita capacitaii de incarcare pretul pasager/km este extrem de scazut .. avionu este rentabil si la o cupare de 45% ... n plus ptr clasa I ofera conditii exceptionale si in plus nec plus ultra in cicvoasa adapostese un bar !!! Adica dfuopa ce decolezi te duci la bar!!!! E si companiile muricane cumprata 747 urmate iute de altele Concoprde ramane ptr o mana de insi bigati si f grabiti insa mase enormre se reped la 747! Insi care pana atunci zic4eau8 ca un bzor este [prea sumpo ptr ei .. pot acum s aplateasca un bi8let la calsa a 2a a unui 747!! Si chiar daca engelzii deschid o lonie catre Singapore ... nu e suficent .... Concirde moare .. Adica productia. Apoi are loc accidentu si basta.. Dar a se retine : nu a fpoyts vorab de defectuni ale ap[aratului cat de dat la gioale. De ce? P;ai daca lasau Concrdu sa zbiare peste teritriul SUA ... Bieng perdea puncte @! 9si asa a avut pra multe necazuri cu Airbus!) Si fara zboruri transtalantice (unde erau multi clienti cu bani!) si fara zboruri de la coasxta de est pana la coasta de vest si retur .. CXoncirde a devenit prea scump de produs |
#43
Posted 29 November 2017 - 12:50
#44
Posted 29 November 2017 - 16:36
Totusi, nimeni nu e interesat de un zbor cu Vuia no. 1?
|
#45
Posted 29 November 2017 - 22:09
Recomand documentarele `Dezastre in aer` de pe National G.
|
#46
Posted 01 December 2017 - 03:14
Dihorul Razboinic, on 29 noiembrie 2017 - 16:36, said:
Totusi, nimeni nu e interesat de un zbor cu Vuia no. 1? Ar fi interesantă o asemenea experienţă Interesant cu "B.A.C." 1-11 la TAROM. Cine ştie, dacă tot am semnat controactul cu ei, om fi luat şi 2-3 originale. Oricum, cred că eram singura companie dintr-un stat al Trataului de la Varşovia care avea avioane "Boeing" în perioada comunistă (fosta Iugoslavie era altă chestie, era stat nealiniat). Cine ştie de precurosul T.A.ROM., L.A.R.E.S.-ul? https://ro.wikipedia.org/wiki/LARES Printre altele s-a "jucat" cu aşa ceva [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NSxgRw81WTk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bf1qlY5ocbI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KnaO1RXXyY0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/t_G5_aRrL5E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#47
Posted 01 December 2017 - 10:31
djl, on 01 decembrie 2017 - 03:14, said:
Ar fi interesantă o asemenea experienţă Interesant cu "B.A.C." 1-11 la TAROM. Cine ştie, dacă tot am semnat controactul cu ei, om fi luat şi 2-3 originale. Oricum, cred că eram singura companie dintr-un stat al Trataului de la Varşovia care avea avioane "Boeing" în perioada comunistă (fosta Iugoslavie era altă chestie, era stat nealiniat). Cine ştie de precurosul T.A.ROM., L.A.R.E.S.-ul? https://ro.wikipedia.org/wiki/LARES In epoca aia (fine 60 anii 70) BAC 1-11 era "magarul de serviciu" in Europa ,adica folosit intensiv .. ajungand si la 6 aterizxari pe zi (in RFG unde concentratia de aeroprituri era mia mare . Si veniturile!) Si 707 ... "Oficial" s-a cumparat ptr ca IL 62 avea un consum .. sa zicem nitel cam exagerat , Neoficiaql sa zicem rusilor ca ne cam plictisesc ... (Am avut si Il 62) A si Dragon Rapid Mai sunt cateva care zboara .. intretinute cu kentuaiala si dragoste. Si se zice ca atunci cand aterizeaza pe un aeropet mai mare 9rar, adica ca folosesc in gnl aeropirturi sportive) olitii de pe Boing uri, QAirbusuri samd se incoloneaza cu sapraca in aman ca sa iaba onorarea de a privi Dragonul dinauntru . Ma rog e frumos foc!@ Edited by Ghita_Bizonu, 01 December 2017 - 10:37. |
#48
Posted 01 December 2017 - 14:08
#49
Posted 01 December 2017 - 20:57
anarchy78_ro, on 01 decembrie 2017 - 14:08, said:
Avion de legenda : DC-10 "de legenda" a fost 707 Si daca nu aveti alt film .. iaia unu care choarr este BUN: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IYnpq54ZIPs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si desi nu este trecut in distibutie el, 707 , este un personaj important in pororpiu su rol : un 707 nu se rupe! Edited by Ghita_Bizonu, 01 December 2017 - 20:57. |
#50
Posted 01 December 2017 - 20:59
#51
Posted 02 December 2017 - 13:19
Dihorul Razboinic, on 29 noiembrie 2017 - 16:36, said: Totusi, nimeni nu e interesat de un zbor cu Vuia no. 1? djl, on 01 decembrie 2017 - 03:14, said: Ar fi interesantă o asemenea experiență Interesant cu "B.A.C." 1-11 la TAROM. Cine știe, dacă tot am semnat controactul cu ei, om fi luat și 2-3 originale. Oricum, cred că eram singura companie dintr-un stat al Trataului de la Varșovia care avea avioane "Boeing" în perioada comunistă (fosta Iugoslavie era altă chestie, era stat nealiniat). Cine știe de precurosul T.A.ROM., L.A.R.E.S.-ul? https://ro.wikipedia.org/wiki/LARES Printre altele s-a "jucat" cu așa ceva [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NSxgRw81WTk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bf1qlY5ocbI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KnaO1RXXyY0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/t_G5_aRrL5E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] https://en.m.wikiped...BAC_One-Eleven# Si taromu avea ROMBAC. Au luat comunistii licenta ca fraierii, la un avion depasit tehnologic, un proiect vechi de 15 de ani. BAC1-11 intrase in productie in 1965, iar Romania a inceput sa-l produca sub licenta in anii 80. Afacere bulgareasca.. englezii destepti, au facut bani cu vechiturile nefolositoare. |
|
#52
Posted 02 December 2017 - 17:36
Dorea Ceauşescu să practice autarhia.
Depăşit tehnologic, dar au şi restricţiile alea retarde cu limită de zgomot la avioane. |
#53
Posted 02 December 2017 - 17:56
#54
Posted 02 December 2017 - 19:04
Tupolev 154-B...un avion de legenda in istoria TAROM :
https://ro.wikipedia.../Tupolev_Tu-154 Si inca o poza : Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users