Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Avioanele de călători. Din alea de legendă

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#19
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,223
  • Înscris: 13.06.2004
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UoMo_AL08ZY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OcMYPyhzoHI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Cu "Antonov" AN-24 am zburat şi eu. Singurul meu zbor cu avionul de până acuma. Nu ştiu dacă e de legendă acest avion.

#20
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
sunt destule curse cu vintage si biletele se procura in avans. sunt avioane ce zboara doar pt a se zbura cu ele si altii platesc. pleaca si se reintorc la acelasi aeroport cu aceeasi calatori.

avioane de legenda?
L-1049 Super Constellation
CF-105 Arrow
MIG15

#21
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:12, said:

Concorde a fost rezultatul conclucrarii dintre Anglia si Franta, un avion cu adevarat modern. La momentul lansarii, acest avion nu avea rival. Totusi, rapid, a trecut prin mai multe incidente care afectat investiotorii, ajungand pana la a-l retrage de pe piata. Eu sunt uneori adeptul teoriei conspiratiei si cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului.
Pacat. A fost o minune de avion.

Consuma foarte mult si nu era rentabil pentru cati calatori putea transporta. In plus, era si foarte zgomotos. Si rusii au avut ceva asemanator, TU-144.

#22
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010

View PostIon_de_la_Raion, on 28 noiembrie 2017 - 22:38, said:

Consuma foarte mult si nu era rentabil pentru cati calatori putea transporta. In plus, era si foarte zgomotos. Si rusii au avut ceva asemanator, TU-144.
Pai, si Ferrari consuma mult. Bugatti la fel. Dar proprietarii nu se plang deloc. Cocorde putea fi un avion de nisa cu succes.

Rusi nu inca il au?

#23
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,223
  • Înscris: 13.06.2004
Şi Americani au vrut să facă unul, dar s-au lăsat baltă.
Cu un "Lockheed" Constellation/Superconstellation mi-aş dori şi eu să zbor. Nu le poţi confunda cu altele datorită cozii aceleia. Era în anii '90 o pungă cu teme din anii '50 (o doamnă blondă vorbind la un telefon "Western Electric" 302, un "Cadillac" de la începutul anilor '50 şi un avion din ăsta; parcă era o pungă cu ţigări "Bastos").

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/g37s7vVFy1A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UTmgaaq8sMc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ynlAVeQd_MY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/taU6qu5pXBo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#24
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 22:39, said:

Rusi nu inca il au?

Doar jumatate de an si 55 zboruri a fost in serviciu. NASA inca il mai are. Nu stiu cat se mai folosesc de el insa.

#25
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,734
  • Înscris: 26.08.2008

View PostDihorul Razboinic, on 28 noiembrie 2017 - 22:17, said:

Mi-a venit o idee de afaceri: turnee de zbor cu avioane vintage.
Ai putea incepe cu otobele - cum ii place sa spuna - sau tramvaie [vintage].
Un client sigur ai avea!

#26
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,223
  • Înscris: 13.06.2004
Termenul de otobel nu l-am inventat eu.
Dar ar fi interesant ca cineva să recondiţioneze un "Rombac" 111.

#27
titi_greucean

titi_greucean

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,602
  • Înscris: 14.06.2017

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 22:39, said:


Pai, si Ferrari consuma mult. Bugatti la fel. Dar proprietarii nu se plang deloc. Cocorde putea fi un avion de nisa cu succes.

Rusi nu inca il au?

Daca ar fi fost un succes nu l-ar fi scos din exploatare. Nisa aia era mult prea suptire. Pe langa costurile mari cu mentenanta, de multe ori (pe langa un Concorde care traversa Atlanticul , mai venea din urma si cate un cargo care transporta piese de schimb sau chiar motoare) mai era si tehnologia invechita. Concordul inca avea la bord circuite cu lampi.

#28
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,734
  • Înscris: 26.08.2008

View Postdjl, on 28 noiembrie 2017 - 22:53, said:

Termenul de otobel nu l-am inventat eu.

Cine a zis ca l-ai inventat tu?

#29
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,223
  • Înscris: 13.06.2004
Ai putea incepe cu otobele - cum ii place sa spună.


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_pLt4Slh_vk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pfwmGupj7HU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ztHiNV9kjSQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#30
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Cu BAC 1-11 am zburat. De la Timisoara la Bucuresti. Si nu, nu era ROMBAC 1-11, era BAC 1-11, nu stiu ce cauta pe ruta aia.

#31
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,223
  • Înscris: 13.06.2004
Dar cine era operatorul?   :huh:

#32
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,829
  • Înscris: 28.11.2006
Pentru mine legendar ramane Concorde-ul, chiar daca n-am zburat si n-am urcat in asa ceva. Nu ma deranjeaza atat de mult ca l-au scos din uz, ci ca nu s-a gandit nimeni sa faca un supersonic cu tehnologia actuala. Cica ar vrea Musk sa faca un fel de avion-racheta cu care sa ajungi oriunde pe glob intr-o ora, dar deocamdata sunt doar proiecte marete si chiar daca se vor conretiza, pretul va fi prohibitiv pentru cei care n-avem vreo matusa Tamara :P

@djl, pe vremea aia nu putea fi decat Taromul.

#33
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postdjl, on 28 noiembrie 2017 - 23:22, said:

Dar cine era operatorul?   Posted Image

Tarom

#34
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,013
  • Înscris: 04.03.2014

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 22:39, said:


Pai, si Ferrari consuma mult. Bugatti la fel. Dar proprietarii nu se plang deloc. Cocorde putea fi un avion de nisa cu succes.



Pai a fost, vreo aproape 30 de ani dar apoi nu a mai meritat, nu cred ca e nici o conspiratie dar consumul, intretinerea(gandeste-te ca pentru Air-France si British a fost cam ultimu' avion pe care il aveau cu inginer de bord) , capacitatea redusa de pasageri etc.  Daca le renta sigur nu il scoteau...  


#35
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,444
  • Înscris: 19.04.2009

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:12, said:

Concorde a fost rezultatul conclucrarii dintre Anglia si Franta, un avion cu adevarat modern. La momentul lansarii, acest avion nu avea rival. Totusi, rapid, a trecut prin mai multe incidente care afectat investiotorii, ajungand pana la a-l retrage de pe piata. Eu sunt uneori adeptul teoriei conspiratiei si cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului.
Pacat. A fost o minune de avion.


A avut putine incidente, de fapt, doar unul fatal. Comparativ cu 320.

Concorde era frumos, dar venea cu 2 mari probleme:
Capacitatea
Consumul

Astfel incat londra-NY era aprox 10.000 USD. Dus. Nu merita, nici intretinerea lui, nici exploatarea lui.

#36
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:35, said:


Pai, a fost primul avion supersonic de pasageri. Tui ce interese crezi ca au existat?!
Cine ar mai fi calatorit vreodata cu un avion subsonic?!

    A fost o frectie. A zburat de vreo doua ori si a ajuns la muzeul de istorie.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate