Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Avioanele de călători. Din alea de legendă
Last Updated: Aug 12 2018 20:49, Started by
djl
, Nov 28 2017 20:50
·
0
#19
Posted 28 November 2017 - 22:20
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UoMo_AL08ZY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OcMYPyhzoHI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cu "Antonov" AN-24 am zburat şi eu. Singurul meu zbor cu avionul de până acuma. Nu ştiu dacă e de legendă acest avion. |
#20
Posted 28 November 2017 - 22:25
sunt destule curse cu vintage si biletele se procura in avans. sunt avioane ce zboara doar pt a se zbura cu ele si altii platesc. pleaca si se reintorc la acelasi aeroport cu aceeasi calatori.
avioane de legenda? L-1049 Super Constellation CF-105 Arrow MIG15 |
#21
Posted 28 November 2017 - 22:38
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:12, said:
Concorde a fost rezultatul conclucrarii dintre Anglia si Franta, un avion cu adevarat modern. La momentul lansarii, acest avion nu avea rival. Totusi, rapid, a trecut prin mai multe incidente care afectat investiotorii, ajungand pana la a-l retrage de pe piata. Eu sunt uneori adeptul teoriei conspiratiei si cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului. Pacat. A fost o minune de avion. Consuma foarte mult si nu era rentabil pentru cati calatori putea transporta. In plus, era si foarte zgomotos. Si rusii au avut ceva asemanator, TU-144. |
#22
Posted 28 November 2017 - 22:39
Ion_de_la_Raion, on 28 noiembrie 2017 - 22:38, said:
Consuma foarte mult si nu era rentabil pentru cati calatori putea transporta. In plus, era si foarte zgomotos. Si rusii au avut ceva asemanator, TU-144. Rusi nu inca il au? |
#23
Posted 28 November 2017 - 22:45
Şi Americani au vrut să facă unul, dar s-au lăsat baltă.
Cu un "Lockheed" Constellation/Superconstellation mi-aş dori şi eu să zbor. Nu le poţi confunda cu altele datorită cozii aceleia. Era în anii '90 o pungă cu teme din anii '50 (o doamnă blondă vorbind la un telefon "Western Electric" 302, un "Cadillac" de la începutul anilor '50 şi un avion din ăsta; parcă era o pungă cu ţigări "Bastos"). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/g37s7vVFy1A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UTmgaaq8sMc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ynlAVeQd_MY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/taU6qu5pXBo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#24
Posted 28 November 2017 - 22:48
#25
Posted 28 November 2017 - 22:51
#26
Posted 28 November 2017 - 22:53
Termenul de otobel nu l-am inventat eu.
Dar ar fi interesant ca cineva să recondiţioneze un "Rombac" 111. |
#27
Posted 28 November 2017 - 22:56
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 22:39, said: Pai, si Ferrari consuma mult. Bugatti la fel. Dar proprietarii nu se plang deloc. Cocorde putea fi un avion de nisa cu succes. Rusi nu inca il au? Daca ar fi fost un succes nu l-ar fi scos din exploatare. Nisa aia era mult prea suptire. Pe langa costurile mari cu mentenanta, de multe ori (pe langa un Concorde care traversa Atlanticul , mai venea din urma si cate un cargo care transporta piese de schimb sau chiar motoare) mai era si tehnologia invechita. Concordul inca avea la bord circuite cu lampi. |
#28
Posted 28 November 2017 - 22:57
|
#29
Posted 28 November 2017 - 23:01
Ai putea incepe cu otobele - cum ii place sa spună.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_pLt4Slh_vk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pfwmGupj7HU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ztHiNV9kjSQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#30
Posted 28 November 2017 - 23:03
Cu BAC 1-11 am zburat. De la Timisoara la Bucuresti. Si nu, nu era ROMBAC 1-11, era BAC 1-11, nu stiu ce cauta pe ruta aia.
|
#32
Posted 28 November 2017 - 23:24
Pentru mine legendar ramane Concorde-ul, chiar daca n-am zburat si n-am urcat in asa ceva. Nu ma deranjeaza atat de mult ca l-au scos din uz, ci ca nu s-a gandit nimeni sa faca un supersonic cu tehnologia actuala. Cica ar vrea Musk sa faca un fel de avion-racheta cu care sa ajungi oriunde pe glob intr-o ora, dar deocamdata sunt doar proiecte marete si chiar daca se vor conretiza, pretul va fi prohibitiv pentru cei care n-avem vreo matusa Tamara
@djl, pe vremea aia nu putea fi decat Taromul. |
#33
Posted 29 November 2017 - 00:39
#34
Posted 29 November 2017 - 00:49
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 22:39, said: Pai, si Ferrari consuma mult. Bugatti la fel. Dar proprietarii nu se plang deloc. Cocorde putea fi un avion de nisa cu succes. Pai a fost, vreo aproape 30 de ani dar apoi nu a mai meritat, nu cred ca e nici o conspiratie dar consumul, intretinerea(gandeste-te ca pentru Air-France si British a fost cam ultimu' avion pe care il aveau cu inginer de bord) , capacitatea redusa de pasageri etc. Daca le renta sigur nu il scoteau... |
#35
Posted 29 November 2017 - 01:37
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:12, said:
Concorde a fost rezultatul conclucrarii dintre Anglia si Franta, un avion cu adevarat modern. La momentul lansarii, acest avion nu avea rival. Totusi, rapid, a trecut prin mai multe incidente care afectat investiotorii, ajungand pana la a-l retrage de pe piata. Eu sunt uneori adeptul teoriei conspiratiei si cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului. Pacat. A fost o minune de avion. A avut putine incidente, de fapt, doar unul fatal. Comparativ cu 320. Concorde era frumos, dar venea cu 2 mari probleme: Capacitatea Consumul Astfel incat londra-NY era aprox 10.000 USD. Dus. Nu merita, nici intretinerea lui, nici exploatarea lui. |
#36
Posted 29 November 2017 - 01:50
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users