Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Avioanele de călători. Din alea de legendă

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#1
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Există tot felul de avioane de călători. Unele dintre ele au intrat în legendă din diverse motive.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p_xEOWt1eeE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CZug7xcSRLc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Rp4N-ETqfiI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8__rtimdCnA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/O3eVW5sWPes?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
Ugho

Ugho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 463
  • Înscris: 22.11.2017
Cu care din ele ai zburat?

#3
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Pentru mine, Concorde este cel mai legendar avion construit vreodata si distrus de interese financiare potrivnice.

#4
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,450
  • Înscris: 23.09.2017

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 20:58, said:

si distrus de interese financiare potrivnice.


Explica, te rog.

#5
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006
Orice avion a intrat în legendă pt cunoscători și pasionați. Pt omul obișnuit care nu le știe nici pe astea de acum, poate doar de Concorde să fi auzit...

#6
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012
Ju 52 mai zboara.. Se [pare ca si cateva foprd tromotor .
DV3 este ca si nou!!

Insa ciudatenie cu B 52 ... unuu mai tineri zboara acum pe qacealsi tip de avon pe care au zbiurat .. bunicii !!!

#7
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010

View Postalex342, on 28 noiembrie 2017 - 21:02, said:

Explica, te rog.
Concorde a fost rezultatul conclucrarii dintre Anglia si Franta, un avion cu adevarat modern. La momentul lansarii, acest avion nu avea rival. Totusi, rapid, a trecut prin mai multe incidente care afectat investiotorii, ajungand pana la a-l retrage de pe piata. Eu sunt uneori adeptul teoriei conspiratiei si cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului.
Pacat. A fost o minune de avion.

#8
noone2v1

noone2v1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 31.03.2016
Cel mai emblematic avion de pasageri din istorie ramane Boeing 747.

#9
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,450
  • Înscris: 23.09.2017

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:12, said:

cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului.


Ce interese au avut? Ma gandesc ca oricine putea construi avioane asemanatoare. Motorul disel este folosit si de BMW si de Dacia si de Toyota. Nicio companie nu se simte amenintata.

#10
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,304
  • Înscris: 14.06.2006

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 20:58, said:

Pentru mine, Concorde este cel mai legendar avion construit vreodata si distrus de interese financiare potrivnice.
Toata viata mea m-a fascinat Concorde-ul, dar din pacate nu am zburat cu el.
Totusi, m-am urcat in el Posted Image Si in Tupolev.
La museul Sinsheim. Parca am intrat intr-un templu, pentru mine a fost foarte impresionant, mai ales ca am visat la el din copilarie.

Attached File  IMG_5731.JPG   187.75K   67 downloadsAttached File  IMG_5745.JPG   282.43K   73 downloadsAttached File  IMG_5743.JPG   326.66K   79 downloadsAttached File  IMG_5740.JPG   367.47K   83 downloadsAttached File  IMG_5737.JPG   258.3K   79 downloadsAttached File  IMG_5736.JPG   285.28K   75 downloads

#11
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Nu am avut niciodata sansa sa-l vad in realitate...

View Postalex342, on 28 noiembrie 2017 - 21:16, said:


Ce interese au avut? Ma gandesc ca oricine putea construi avioane asemanatoare. Motorul disel este folosit si de BMW si de Dacia si de Toyota. Nicio companie nu se simte amenintata.
Pai, a fost primul avion supersonic de pasageri. Tui ce interese crezi ca au existat?!
Cine ar mai fi calatorit vreodata cu un avion subsonic?!

#12
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,629
  • Înscris: 29.03.2006

View PostYOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:35, said:

Nu am avut niciodata sansa sa-l vad in realitate...


Pai, a fost primul avion supersonic de pasageri. Tui ce interese crezi ca au existat?!
Cine ar mai fi calatorit vreodata cu un avion subsonic?!

99,99 % din pasageri ar fi calatorit in continuare cu alte avioane.
Si cand era uzual 900 USD/EURO un bilet de avion subsonic ( 747 etc) pe distanta medie, majoritatea nu alegeau Concorde pt ca tot era o diferenta mare de pret.
Iar de cand au aparut companii est europene si apoi de cand au aparut cele low cost, cu bilete de +/- 18 Euro, cu atat mai mult nu ar fi multi buluciti sa dea mii de euro pe un bilet de avion, fie el si bisonic, fie el si de 4 X mai rapid decat cele low cost.

Avioanele Concorde aveau mai multe probleme.
1. poloarea fonica - nu doar mari aeroporturi internationale, dar si tari si orase interziceau aterizarea, decolarea si zborul avioanelor Concorde in zona lor, datorita poluarii fonice.
2. costurile mari de mentenanta.
3. costurile mari ale combustibilului.
4. targetul redus de calatori si nerentabilitatea ca busines datorita preturilor mari de exploatare - atat combustibil cat si mentenanta.
5. nu in ultimul rand invechirea, uzura, terminarea resursei de zbor, si nu in ultimul rand incidentele si accidentele avute de aceste avioane, inclusiv cele de care nu au fost vinovate avioanele, dar care au marcat negativ istoria lor.

Zborul cu avioanele bisonice, trisonice si hipersonice nu este accesibil decat daca se utilizeaza motoare care functioneaza pe principii diferite, de ex. cu motoare repulsoare asa cum am mai propus, legatura fiind ca se poate utiliza tehnologia contemporana pt dezvoltarea lor.

Edited by loock, 28 November 2017 - 22:08.


#13
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,783
  • Înscris: 27.01.2009
concorde-ul a fost retras pt ca nu a facut niciodata un leu pe plus, sau folosit de accidentul ala ca sa aiba un motiv bla bla bla , il retragem
desi accidentul nu a fost cauzat de vreo defectiune a avionului

#14
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Din păcate, aşa precum s-a menţionat concurenţa a fost cauza. Acum trebuie să tai de colo şi de colo ca să rezişti pe piaţă.

#15
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010

View Postloock, on 28 noiembrie 2017 - 21:55, said:

O gramada de minususri si totusi, au fost retrase din motive tehnice.
Legat de pretul biletelor, cu Concorde nu mergea 'nea Vasile la piata. Acela era un avion pentru oameni de afaceri, oameni pentru care, time is money.

#16
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
AN24
Bate la poponeț toate troașcele ãle'....

#17
titi_greucean

titi_greucean

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,602
  • Înscris: 14.06.2017
Boeing 707 este indiscutabil taticul avioanelor comerciale de azi. In spatelele lui se afla munca din anii 50 a unor cercetatori si profesori de la universitati americane de prestigiu care au reusit sa impuna configuratia acestui avion cu motoarele pe aripa, lucru ce implica numeroase probleme aeroelastice.

#18
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006
Mi-a venit o idee de afaceri: turnee de zbor cu avioane vintage. De ex. fac niste replici dupa avioanele lui Vuia sau Aurel Vlaicu si contra cost puteti zbura cu ele peste Carpati. Cu plata inainte, fireste. Nu o sa coste chiar cit un zbor pe ISS, dar o fractiune semnificativa da, e totusi zbor pe avioane unice, ceva ce nu se mai vede, cu senzatii extraordinare (avioane care zboara undeva sub 100 km/h).

Totusi nu stiu cum o sa conving autoritatile sa ma lase sa dezvolt afacerea, am impresia ca imi trebuie ceva licenta de zbor sau aviz tehnic. :huh:

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate