Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Avioanele de călători. Din alea de legendă
Last Updated: Aug 12 2018 20:49, Started by
djl
, Nov 28 2017 20:50
·
0
#1
Posted 28 November 2017 - 20:50
Există tot felul de avioane de călători. Unele dintre ele au intrat în legendă din diverse motive.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p_xEOWt1eeE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CZug7xcSRLc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Rp4N-ETqfiI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8__rtimdCnA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/O3eVW5sWPes?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 28 November 2017 - 20:58
Pentru mine, Concorde este cel mai legendar avion construit vreodata si distrus de interese financiare potrivnice.
|
#4
Posted 28 November 2017 - 21:02
#5
Posted 28 November 2017 - 21:04
Orice avion a intrat în legendă pt cunoscători și pasionați. Pt omul obișnuit care nu le știe nici pe astea de acum, poate doar de Concorde să fi auzit...
|
#6
Posted 28 November 2017 - 21:05
Ju 52 mai zboara.. Se [pare ca si cateva foprd tromotor .
DV3 este ca si nou!! Insa ciudatenie cu B 52 ... unuu mai tineri zboara acum pe qacealsi tip de avon pe care au zbiurat .. bunicii !!! |
#7
Posted 28 November 2017 - 21:12
alex342, on 28 noiembrie 2017 - 21:02, said:
Explica, te rog. Pacat. A fost o minune de avion. |
#8
Posted 28 November 2017 - 21:16
Cel mai emblematic avion de pasageri din istorie ramane Boeing 747.
|
#9
Posted 28 November 2017 - 21:16
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:12, said:
cred cu tarie ca mai marii lumii in ceea ce priveste transportul aeronautic, au avut ceva de-a face cu decaderea Concorde-ului. Ce interese au avut? Ma gandesc ca oricine putea construi avioane asemanatoare. Motorul disel este folosit si de BMW si de Dacia si de Toyota. Nicio companie nu se simte amenintata. |
#10
Posted 28 November 2017 - 21:30
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 20:58, said:
Pentru mine, Concorde este cel mai legendar avion construit vreodata si distrus de interese financiare potrivnice. Totusi, m-am urcat in el Si in Tupolev. La museul Sinsheim. Parca am intrat intr-un templu, pentru mine a fost foarte impresionant, mai ales ca am visat la el din copilarie. IMG_5731.JPG 187.75K 67 downloads IMG_5745.JPG 282.43K 73 downloads IMG_5743.JPG 326.66K 79 downloads IMG_5740.JPG 367.47K 83 downloads IMG_5737.JPG 258.3K 79 downloads IMG_5736.JPG 285.28K 75 downloads |
|
#11
Posted 28 November 2017 - 21:35
Nu am avut niciodata sansa sa-l vad in realitate...
alex342, on 28 noiembrie 2017 - 21:16, said: Ce interese au avut? Ma gandesc ca oricine putea construi avioane asemanatoare. Motorul disel este folosit si de BMW si de Dacia si de Toyota. Nicio companie nu se simte amenintata. Cine ar mai fi calatorit vreodata cu un avion subsonic?! |
#12
Posted 28 November 2017 - 21:55
YOUR_GOD, on 28 noiembrie 2017 - 21:35, said:
Nu am avut niciodata sansa sa-l vad in realitate... Pai, a fost primul avion supersonic de pasageri. Tui ce interese crezi ca au existat?! Cine ar mai fi calatorit vreodata cu un avion subsonic?! 99,99 % din pasageri ar fi calatorit in continuare cu alte avioane. Si cand era uzual 900 USD/EURO un bilet de avion subsonic ( 747 etc) pe distanta medie, majoritatea nu alegeau Concorde pt ca tot era o diferenta mare de pret. Iar de cand au aparut companii est europene si apoi de cand au aparut cele low cost, cu bilete de +/- 18 Euro, cu atat mai mult nu ar fi multi buluciti sa dea mii de euro pe un bilet de avion, fie el si bisonic, fie el si de 4 X mai rapid decat cele low cost. Avioanele Concorde aveau mai multe probleme. 1. poloarea fonica - nu doar mari aeroporturi internationale, dar si tari si orase interziceau aterizarea, decolarea si zborul avioanelor Concorde in zona lor, datorita poluarii fonice. 2. costurile mari de mentenanta. 3. costurile mari ale combustibilului. 4. targetul redus de calatori si nerentabilitatea ca busines datorita preturilor mari de exploatare - atat combustibil cat si mentenanta. 5. nu in ultimul rand invechirea, uzura, terminarea resursei de zbor, si nu in ultimul rand incidentele si accidentele avute de aceste avioane, inclusiv cele de care nu au fost vinovate avioanele, dar care au marcat negativ istoria lor. Zborul cu avioanele bisonice, trisonice si hipersonice nu este accesibil decat daca se utilizeaza motoare care functioneaza pe principii diferite, de ex. cu motoare repulsoare asa cum am mai propus, legatura fiind ca se poate utiliza tehnologia contemporana pt dezvoltarea lor. Edited by loock, 28 November 2017 - 22:08. |
#13
Posted 28 November 2017 - 21:56
concorde-ul a fost retras pt ca nu a facut niciodata un leu pe plus, sau folosit de accidentul ala ca sa aiba un motiv bla bla bla , il retragem
desi accidentul nu a fost cauzat de vreo defectiune a avionului |
#14
Posted 28 November 2017 - 21:59
Din păcate, aşa precum s-a menţionat concurenţa a fost cauza. Acum trebuie să tai de colo şi de colo ca să rezişti pe piaţă.
|
#15
Posted 28 November 2017 - 22:09
|
#17
Posted 28 November 2017 - 22:11
Boeing 707 este indiscutabil taticul avioanelor comerciale de azi. In spatelele lui se afla munca din anii 50 a unor cercetatori si profesori de la universitati americane de prestigiu care au reusit sa impuna configuratia acestui avion cu motoarele pe aripa, lucru ce implica numeroase probleme aeroelastice.
|
#18
Posted 28 November 2017 - 22:17
Mi-a venit o idee de afaceri: turnee de zbor cu avioane vintage. De ex. fac niste replici dupa avioanele lui Vuia sau Aurel Vlaicu si contra cost puteti zbura cu ele peste Carpati. Cu plata inainte, fireste. Nu o sa coste chiar cit un zbor pe ISS, dar o fractiune semnificativa da, e totusi zbor pe avioane unice, ceva ce nu se mai vede, cu senzatii extraordinare (avioane care zboara undeva sub 100 km/h).
Totusi nu stiu cum o sa conving autoritatile sa ma lase sa dezvolt afacerea, am impresia ca imi trebuie ceva licenta de zbor sau aviz tehnic. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users