Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Recomandare auto nou 11k euro
Ultima postare: ian 23 2018 20:17, Inițiat de
mirciu88
, nov 12 2017 11:33
·
0
#55
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 09:54
Baxon, on 13 noiembrie 2017 - 07:15, said:
Mai sa fie , cum stii tu ca un om mare ; adica nu ai avut tangenta cu masina dar tu stii ... pute a snobism crunt afirmatia ta insa un snobism sarac ! Adevarul e ca Logan e prea bun pt tine si nu invers . M-ai lasat fara cuvinte ! P.S. Sa nu uiti sa ne arati ( cu poze si detalii ) ce ti-ai luat in final ca m-ai facut tare curios . 2. Iarasi , te-ai luat aiurea de o duma pe care am folosit-o ca sa subliniez de fapt ca nu stiu mai nimic despre costurile de reparatii la marcile respective. Hai sa trecem mai departe. |
#56
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 10:33
Strict ca masina si ignorand costurile de intretinere care nu stiu cat sunt in reprezentanta Opel, consider ca merita cu varf si indesat cei o mie de euro in plus fata de C-Elysee sau Fiat Tipo . De altfel nici nu cred ca ai mai prinde o astfel de masina la asemenea pret daca nu ar fi capat de linie. Anul trecut era mai scumpa.
Despre Cactus si Kia nu pot sa-ti spun nimic deoarece anul trecut cautam masini mai incapatoare si nu m-am uitat la ele. Daca nu vrei sa dai mia aia de euro in plus consider ca ar fi bine sa iei un Logan in consideratie si am sa-ti spun de ce. C-Elysee mi s-a parut sub Dacia ca insonorizare la viteze de peste 100 km/h. E tabla goala si auzi motorul ca intr-o cutie. M-am uitat si am vazut ca n-are antifonare nici macar intre compartimentul motor si cabina. Iar varianta de 82 CP este slaba in comparatie cu 0,9 TCE de la Logan. Singurul motiv pentru care ar merita ar fi doar varianta de 115 CP care trage bine, chiar mai bine decat ar parea la calutii aia. In schimb trebuie sa suporti zgomotul si un consum ceva mai mare. Un alt motiv ar fi daca esti orgolios si vrei sa fii vazut cu o marca straina ! Glumeam, bineinteles ! O varianta mai echilibrata, poate mai buna decat Loganul ar fi Fiat Tipo, dar asta numai ca masina. Trebuie sa vezi cat de fiabila este pe forumul monomarca si sa te interesezi si cat de bune e service-ul din orasul tau si cat costa reviziile. Personal dintre C-Elysee, Fiat Tipo si Dacia Logan as lua Logan daca vreau o masina la care sa nu am surprize. Dar eu as zice sa mai te cauti prin buzunare si sa plusezi un 1000 Euro in plus pentru acel Opel. Ti-as recomanda si Ford Focus 1.0 ecoboost dar trebuie sa mergi la dealer si sa vezi de discounturile neoficiale pentru masini pe stoc, fiindca oficial ar fi mai scump decat Opel. |
#57
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 12:14
Iti spun un argument care ar face ca Loganul sa nu mai fie o prima alegere: careoseria negalvanizata. Nu este o regula sa intre rugina in 2-3 ani. Dar in 4-5, sansele cresc considerabil.
In plus, daca e sa ne luam dupa forumurile monomarca, ai vedea ca deja incep usor, usor sa apara si probleme la 0.9 TCe (porniri greoaie, relantiu care oscileaza, mers neregulat - uneori in 2 cilindri). Asa ca eu zic sa nu ne bazam pe forumurile monomarca atunci cand vrem o masina. Pentru ca de f multe ori scriu acolo cei cu probleme. Foarte rar isi face cineva cont sa spuna cat de buna e masina lui. Iar impresia generala despre o masina, conform acestor forumuri, de multe ori poate fi interpretata gresit. Fie ca vorbim de Dacia Logan, fie ca vorbim de Mercedes Clasa S. |
#58
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 12:34
g_obreja, on 13 noiembrie 2017 - 10:33, said:
Strict ca masina si ignorand costurile de intretinere care nu stiu cat sunt in reprezentanta Opel, consider ca merita cu varf si indesat cei o mie de euro in plus fata de C-Elysee sau Fiat Tipo . De altfel nici nu cred ca ai mai prinde o astfel de masina la asemenea pret daca nu ar fi capat de linie. Anul trecut era mai scumpa. Despre Cactus si Kia nu pot sa-ti spun nimic deoarece anul trecut cautam masini mai incapatoare si nu m-am uitat la ele. Daca nu vrei sa dai mia aia de euro in plus consider ca ar fi bine sa iei un Logan in consideratie si am sa-ti spun de ce. C-Elysee mi s-a parut sub Dacia ca insonorizare la viteze de peste 100 km/h. E tabla goala si auzi motorul ca intr-o cutie. M-am uitat si am vazut ca n-are antifonare nici macar intre compartimentul motor si cabina. Iar varianta de 82 CP este slaba in comparatie cu 0,9 TCE de la Logan. Singurul motiv pentru care ar merita ar fi doar varianta de 115 CP care trage bine, chiar mai bine decat ar parea la calutii aia. In schimb trebuie sa suporti zgomotul si un consum ceva mai mare. Un alt motiv ar fi daca esti orgolios si vrei sa fii vazut cu o marca straina ! Glumeam, bineinteles ! O varianta mai echilibrata, poate mai buna decat Loganul ar fi Fiat Tipo, dar asta numai ca masina. Trebuie sa vezi cat de fiabila este pe forumul monomarca si sa te interesezi si cat de bune e service-ul din orasul tau si cat costa reviziile. Personal dintre C-Elysee, Fiat Tipo si Dacia Logan as lua Logan daca vreau o masina la care sa nu am surprize. Dar eu as zice sa mai te cauti prin buzunare si sa plusezi un 1000 Euro in plus pentru acel Opel. Ti-as recomanda si Ford Focus 1.0 ecoboost dar trebuie sa mergi la dealer si sa vezi de discounturile neoficiale pentru masini pe stoc, fiindca oficial ar fi mai scump decat Opel. Am mers azi cu Tipo 95 cp si se simte ca nu trage la fel de bine ca cel de 115cp de la Citroen, dar pentru oras este f ok ( la drum intins e posibil sa lase de dorit ) . Nu e in nici un caz o masina care "trage", practic are un zvac foarte intens la demaraj si cam atat - te duci cu pedala la fund in orice viteza. Atentie : nu am asteptari de Ferrari, nu fac decat sa o compar cu nissan-ul meu Micra de 80cp. Se prefigureaza o optiune pentru Opel Astra cu o suplimentara de 1000e, cu mentiunea ca la un pret apropiat dar mai mare cu vreo 200 e mi s-a ofertat Hy Elantra de 1.6 128 cp. Am dubii ca e un motor mai avantajos decat cel de pe Astra , fiind mai mare si deci probabil mai calic . |
#59
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 12:44
Ai dreptate tabla de la Logan ar fi un dezavantaj.
Știu că în primele generații, când tabla era luată de la Galați erau probleme cu rugina după 2-3 ani cum spui tu. Din câte am înțeles, problema s-a rezolvat de cand tabla este adusă din import, altfel nu ar da 6 ani garanție. Dar oricum, in bugetul ăsta nu vei găsi o mașină compactă sau cu dimensiunile unei compacte fără dezavantaje. Personal îmi mențin părerea că Opel ar fi cea mai bună alegere urmată de Dacia dintre cele 3 low cost. Alegerea însă aparține inițiatorului și de asta e bine ca sa prezentam atât avantajele cât și dezavantajele fiecărui model. |
#61
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 13:31
OK, din ce s-a mai spus pe forum si din ce oferte am strans eu , se prefigureaza concluzia ca Astra bate CElysee / Tipo , cu conditia suplimentarii cu 1mie e.
Ce parere aveti de Astra vs Elantra ? Am primit oferta de Elantra 1.6 120cp, la un pret f apropiat de Astra. Mai sus de atat nu o sa duc discutia. Cel mai ieftin Focus este 13.000 si ceva si nu are sens. Ar mai fost fost variante cu Skoda Rapid / Seat Toledo cu motor de 95cp dar in acelasi pret obtin un Tipo tot de 95cp cu mult mai multe dotari. Editat de mirciu88, 13 noiembrie 2017 - 13:32. |
#63
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 13:42
Dpmdv, avantaje Opel: motor mai puternic cu o dinamica si un raspuns mai bune, consum (o idee) mai mic, valoare mai buna la revanzare.
Avantaje Elanta: garantie mai mare, motor aspirat (teoretic si mai fiabil), poate dotari mai multe (aici nu sunt insa f sigur, pentru ca nu am analizat in detaliu ofertele). Concluzia: alege ce crezi ca ti se potriveste |
#65
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 14:05
Ca vorbeati si de tabla de Logan. E vorba si de noroc.
Am in familie 2 Logan 1 2006 repsectiv 2007 , le-am condus si eu destul. Cel 2006 este full option la vremea respectiva, tinut in garaj - are ceva rugina Cel 2007 este varianta cheala (fara abs fara servo fara nimic) tinut afara in fata blocului nu are rugina deloc La vulcanizare cand am mers sa schimb rotile sa pun de iarna la fel 2 Loganuri,Amandoua 2005, unul fara rugina si unul cu rugina. La 1.6 ala de 116 conteaza orasul in care stai. Daca stai in Bucuresti, Cluj sau Timisoara sigur o sa urce de 9 consumul urban, nici nu are rost sa iti faci sperante ca nu. Daca stii ca mergi pe autostrada cauta 6 trepte si sa aibe cruise control. Nu deranjeaza deloc cutia in 6 trepte in oras asa cum ar crede multi. Editat de qew, 13 noiembrie 2017 - 14:30. |
#67
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 14:39
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0apnz6lb88g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Test detalia Elantra. Din pacate cu motorul diesel. Aici poti vedea orice te intereseaza, in afara de ce are legatura cu motorul. Un consum la 100-110 km/h, cu motorul de 1.6 benzina, mers constant: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GSCXj1ySHCc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Diferentele fata de actuala generatie nu cred ca sunt mari. Editat de LauCalin, 13 noiembrie 2017 - 14:40. |
#68
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 16:14
mirciu88, on 13 noiembrie 2017 - 14:21, said:
La dotari Elantra vs Opel sunt cam echivalente. Opel 2 ani garantie vs Elantra 5 ani . Opel mai economic decat Elantra, cam cu un litru in minus pe toate categoriile. Cam asta observ din fisele aferente. E dificil de ales. Daca te intereseaza spatiul interior si portbagajul plus garantia mai mare, atunci Elantra. Daca te intereseaza un consum cam cu vreo 1,5% mai mic in medie atunci Opel. La drive test trageau cam la fel de bine si erau cam la fel la capitolul insonorizare. Oricum amandoua sunt mai bune decat c-elysee sau tipo. Ca tinuta de drum pe viraje opel mi s-a parut mai buna dar nu extraordinar de mult. Testul l-am facut doar cu doua persoane in masina. Ma astept ca incarcate, opelul sa tragă totuși mai bine datorita cuplului mai mare de la turatii joase, dar asta o vei resimti doar pe drumuri de munte. Fa un drive test cu amandoua si vezi in care te simti mai confortabil. Nu vei da gres cu niciuna dintre ele. |
#70
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 16:52
Vezi ca Astra e mai grea 1,5 tone. Conteaza si asta. Ca performante dinamice is la fel.
Elantra are 1,22 tone. Nu conteaza doar caii si cuplul. De exemplu a mea cu 110 cai are aceleasi performante dinamice cu cele 2 , si e doar cu 10 centi mai scurta ca Elantra. (Nu sugerez sa iei ce am eu, de fapt nici nu mai exista varianta luata de mine). Doar un aspect de luat in seama. Editat de qew, 13 noiembrie 2017 - 16:52. |
#71
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 17:05
Friskey, on 12 noiembrie 2017 - 22:55, said:
Nu ma obosesc cu tine. Pune mana si informeaza-te...Vezi care e treaba cu platforma tip C de la Fiat... "Tipo este construit pe platforma C a grupului Fiat, folosită și de SUV-ul 500X" Atentie la limbaj,ca nu ne-am legat la sireturi! Editat de Bebeluka, 13 noiembrie 2017 - 17:10. |
#72
Publicat: 13 noiembrie 2017 - 18:59
t-balt, on 13 noiembrie 2017 - 13:40, said:
Ford da in jur de 15 20% discount din pretul de lista... Plus ca de la anul se prefigureaza un nou model. Ai mers sa discuti cu dealerul? Acesta e motivul pt care l-am mentionat. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi