Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Edge Titanium ... Burgundy Velvet
Ultima postare: mai 04 2024 11:06, Inițiat de
Tyby
, oct 02 2017 19:21
·
12
#236
Publicat: 14 iunie 2018 - 15:06
Sper sa o poti repara..ca daca va fi de inlocuit, e grav. Eu si un prieten cu Edge, am asteptat mult si bine cate o portiera stanga fata. El de la sfarsitul lui februarie si abia ieri a luat masina, iar eu din aprilie si abia pe 27 sunt programat sa o las in service. Motivul intarzierii? Nu exista stoc de portiere in europa. Mi se pare ceva de nedescris...
|
#238
Publicat: 19 iunie 2018 - 11:24
Tyby, on 08 iunie 2018 - 15:27, said:
Pana atunci voi spune ca cel mai deranjant aspect al masinii de pana acum - pentru mine - a fost / este ventilatia. Sistemul de climatizare este foarte ok ca si performante, incalzeste ok, raceste foarte ok, insa modelul si functionarea grilelor din fata sunt complet neinspirate! Nu te omoara, da' te baga in spital! Pur si simplu ventilatorul este foarte puternic (inclusiv treapta I te cam coafeaza) si nu poate fi blocat cum trebuie pe zone. In plus, pe canicula, pus pe auto, daca nu iti bate ala in fata, ai senzatia de sufocare, pentru ca lasa senzatia ca nu baga suficient aer catre parbriz. Si reglajul manual al zonelor este si prost inspirat, si nu foarte eficient (in special partea de parbriz, care este integrata in zona "dezaburire"). Debitul in grile se inchide prin culisarea fluxului catre sofer / pasager, in loc sa fie invers. Sau - cel mai bine - separat de directionarea fluxului, asa cum e la Kuga (si Mk1, si Mk2). Hmm.. nu stiu ce sa zic. Poate e intradevar un viciu de proiectare sau poate iti scapa ceva. Eu la a mea, care e fabricata cu vreo 10 ani in urma, pot sa controlez debitul pe fiecare duza in parte si curentul de aer pe maxim 2 directii din 3. Ar trebui sa fie si la tine ceva similar, doar masina e dintr-o clasa superioara, ca sa nu zic alta liga. Canicula, da, e un caz special, in special cind vorbim de umiditate multa, nu neaparat multe grade. Eu am constatat ca cel mai bine pun aerul sa bata (doar) spre parbriz pe treapta 2 din 4, apoi sa astept niste minute pina se stabilizeaza temperatura. 1 e prea putin, 3 deja e cam galagios pentru gusturile mele. Nu e idee buna sa dau aer rece la picioare, oricit ar fi de tentant, pentru ca atunci cind ma trezesc cu picioarele inghetate e deja prea tirziu Tyby, on 14 iunie 2018 - 16:00, said:
E o stersatura, nu am ce repara la ea, nu ma apuc sa vopsesc usa pentru un cacatel ... Nu a patit nimic ala, nu am avut timp sa ma ocup de problema asa cum as fi vrut... Foarte urit! Dar tu parca aveai camera pe masina. |
#241
Publicat: 30 iulie 2018 - 16:44
32.500 km (si ceva maruntis)
Gasit buba rotii care se tot dadea pe moale ... un spiral de 3. De fier. Intrat oblic fix in umarul anvelopei, pe interior. S-a pus petec la rece, sper sa tina. Vreo doua poze ... PS: undesignus: se regleaza si la Edge fluxul de aer in toate partile, dar sunt cateva scapari de design (eu zic ca am explicat destul de clar ce nu imi convine). Da, am camera, insa ala a intrat in mine din lateral spate, in timp ce eu stateam. Finut, cat sa imi dau seama! Fișiere atașate |
#242
Publicat: 04 septembrie 2018 - 17:45
37.500 km
Multi kilometri, majoritatea (3.650 km) facuti in concediu, restul cu treaba ... multe "rotunde" in pozele de mai jos, inclusiv o autonomie (REALA!) de 800+ km (am mers cap de "coloana", si coloana nu prea sprintena ) Pe o insula greceasca am ramas fara placute de frana pe fata (ma rog, am plecat din tara la limita, insa nu am avut timp efectiv sa rezolv). Dupa vreo 1500 de km facuti cu masina incarcata, de multe ori in forta, pe curbe (multe rau, zici ca-s facute in ciuda soferilor! ) au cedat nervos, si martorii mecanici (bucata de tabla indoita de la unul dintre "colturile" placutei) au inceput sa harsaie pe discuri. Am gasit un "semi-dealer" Ford pe insula (nu exista dealer "plin"), care mi-a adus placutele originale in mai putin de doua zile si le-a montat contra sumei de 185 EUR cu tot cu taxe (placutele au fost 115 EUR + TVA). Omul parolist, treaba facuta repede si cu simtul raspunderii, cu discuri si etriere curatate, vaselina la toate suruburile de ghidaj (doua pe etrier), trecut in carte de service lucrarea, cu part numbere si serii, etc - in jumatate de ora plecam de la om, toate in buna regula. Dupa mai bine de 1500 km franele sunt in parametri, cele pe spate sunt cam la 40-50% ochiometric, deci mai tin pana la revizie (posibil si mai mult). Om vedea. Doua poze cu placutele vechi vs. noi: 2018-08-30 09.54.45.jpg 575,6K 90 download-uri 2018-08-30 10.14.21.jpg 571,05K 93 download-uri Nu am facut inca statisticile, dar cred ca am avut un consum undeva la 8 - 8.5 pe 3650 km, din care approx. 1500-1600 km autostrada, mers decent. Fișiere atașateEditat de Tyby, 04 septembrie 2018 - 17:47. |
#246
Publicat: 05 septembrie 2018 - 18:06
Tyby, on 04 septembrie 2018 - 17:45, said: Cam subtire "carnea" la placutele noi. La una din cele vechi se vede cum a ajuns sa frece "fier pe fier". Sigur discul nu afectat? Pentru baietii care intra "finut" din lateral exista dashcam cu camere fata/spate. Momentul impactului se vede foarte bine, mai ales la SUV-uri/masini inalte. Nu ma intreba de unde stiu. M-am dat jos din masina si i-am zis sa se tina dupa mine ca mergem la politie |
#247
Publicat: 06 septembrie 2018 - 11:09
Nope, in extraurban ma tin la 10-11
In realitate nu e chiar subtire, doar ca placutele sunt destul de mari, si atunci - lipsind referinta exacta... Nu e afectat discul, l-am "prins" la timp. Daca insistam insa cred ca nu scapa. O sa fac o poza (e cel pe stanga fata). |
#248
Publicat: 06 septembrie 2018 - 11:35
38.000 km
Si inca doua rotunde ... la cea cu multi de 7 se vede consumul dupa 120 km facuti la o viteza de croaziera ... "buna". In timpul verii am avut ocazia sa testez sistemul iAWD de cateva ori, dintre care doua ocazii au fost mai interesante: - la o urcare spre locatia unui observator astronomic de vara, pe niste dealuri dobrogene, urcarea noaptea pe pietre si curbe (drum forestier) a pus masina de cateva ori in situatia de lipsa aderenta pe diagonala. S-a simtit, insa a preluat controlul rapid si am urcat fara probleme cele cateva sute de metri. Mai interesant a fost la coborare pe aceleasi pietre, din cauza lipsei vizibilitatii, insa camera frontala si-a facut datoria. N-am atins nimic pe sub masina. - in drum spre locatia concediului (undeva in Grecia indepartata) am rezervat pentru tranzit un hotel prin munti (Ioanina), pe booking. Toate bune si frumoase, insa nu mentioneaza nimeni nimic despre drumul spre locatie: panta abrupta si continua, plus curbe mai stranse decat cei 4.8 x 1.9 m ai masinii! Urcarea a dus inevitabil la diagonala AWD, insa si de data asta s-a descurcat fara probleme (ultima panta (din 5), pana in "parcarea" hotelului, am urcat-o cu spatele, virajul la 180 fiind gandit pentru ceva de dimensiunea unui scooter. Un prieten cu Mondeo Mk IV (fara awd) a reusit si el dupa vreo cateva rateuri, dar cam putea a ambreiaj cand am ajuns sus. 59406980.jpg 199,97K 97 download-uri (PS: la coborare am ales varianta: fata - spate - fata ). Fișiere atașate |
#249
Publicat: 06 septembrie 2018 - 13:12
Azi a trebuit sa ajung pe la Constanta din cauza ca al doilea compresor de AC a crapat si din nou, am ramas fara AC. De cateva zile, masina o pornesc cu cablurile, ca bateria e dusa. Mi.au recomandat sa o las 24h la incarcat si daca mai face, vedem atunci ce e de facut. Pe drum, am observat ca claxonul e cam ragusit, un ton adormise. Cand am ajuns la service, si.a revenit. Si in final, a patra problema e legata de volan, care in partea superioara(ora 12-1) s.a tocit extrem de urat, de parca masina ar avea 380000 km. Mai tarziu pun si o poza sa vedeti despre ce e vorba, pana atunci las o poza cu un consum Br-Ct, drum parcurs in 1h50min.
Fișiere atașate |
|
#251
Publicat: 07 septembrie 2018 - 22:36
Claxonul si.a revenit. Dar viata lunga nu mai are. Bateria s.a cam consumat. Luni o duc la incarcat si vedem apoi daca mai face probleme. Ieri nu mi.a mai facut probleme, dar pe seama faptului ca am mers mult cu masina si s.a mai incarcat.
Cam asa arata volanul Fișiere atașate |
#252
Publicat: 03 octombrie 2018 - 19:32
39.700 km
Saptamana trecuta (27.09.2018) facut revizie de 40.000 km (ma rog, 39.514 km in bord). Da, de la inceput am decis sa fac reviziile mai des, 20k in loc de 30k - personal consider sunt mai aproape de adevar cu stilul meu de condus si traficul / infrastructura de la noi. PS: halatul a fost 972 RON. Din astia, vreo 350 RON a fost uleiul. Restul - revizie, manopera, filtre (ulei, aer, polen, combustibil). PPS: Masina implineste 1 an peste 2 zile, si 40.000 km maine, spre Constanta! Revin cu mai multe si - eventual - un sumar "de an" pe vineri. Acum nu mi-aduc aminte decat de doua claxoane, dar o puricam atunci! Editat de Tyby, 03 octombrie 2018 - 19:42. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi