Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Seat Leon - FR-
Ultima postare: aug 20 2022 21:21, Inițiat de
Deenman
, iun 23 2017 20:13
·
0
#541
Publicat: 15 aprilie 2018 - 21:19
Azi am plimbat mașina până la gasendorf la niste prieteni. Pe drum ne am oprit la un peco jet unde aveau 6 boxe pt selfwash, 8 aspiratoare și o spălătorie automata cu perii. Am spălat o selfwash dar trebuie mănușă și găleată. In total spălatul a fost 2.8 euro iar aspiratul 2 euro. Nici nu o să mă credeți dar în ro avem servicii de tot căcatul, aspiratorul de aici trăgea de 10 ori mai tare decât la orice spălătorie la care am fost.
Când am ajuns aici am alimentat de la shell. Azi am băgat de la cea mai scumpă benzinărie BP, e racheta fata de shell. Incepe sa mi placa tot mai mult mașina. Sâmbătă am ieșit iar la hohewand la zburători. Fișiere atașate |
#543
Publicat: 19 aprilie 2018 - 15:50
Unde? In Vienna? Nu se conduce pe aici, n am condus în oraș decât cat sa duc mașina la parcare și la cazare care e în oraș dar ambele la 2 minute dupa ce cobori o autostradă. Aglomerație aici înseamnă după ora 21 in București.
Cat despre consum e doar de autostradă și drum de munte virajat 6.1%. |
#545
Publicat: 19 aprilie 2018 - 17:28
#546
Publicat: 22 aprilie 2018 - 16:59
Daca bine am vazut pe bord cred ca suntem pe la 77707 km. (am luat-o la 54600km)= 23.107 km, cred ca azi sau zilele astea s-a facut un an de cand o am.
Am facut un drum azi de dimineata, Vienna- Myra falls sunt cam 60km, e apraope, foarte fain si civilizat, ordine si curatenie. Am verificat presiunea la roti, 2.4 fata/2.2 spate totul ok. nivele lichide ok. In mod cert, la urmatorul schimb de placute de frana pe fata (undeva la 90-100.000km) trebuie sa inlocuiesc si discurile, daca o sa mai fie masina la mine atunci, o sa o fac eu). Consumul, sa nu uitam de el, nu? 5.6% pe iesirea asta, preponderent autostrada si ceva european. La mers am dat de o parada retro, masini interesante, un rolls vechi, si altele. Fișiere atașate |
#547
Publicat: 22 aprilie 2018 - 20:46
Nu-i așa că disciplina celorlalți in trafic e molipsitoare? Parcă nu-ți vine să te mai apuci de depășiri și alte aventuri chiar daca nu e picior de polițist. Tare relaxant!
La țară IMG_20180415_143831.jpg 91,69K 64 download-uri IMG_20180421_141436.jpg 91,45K 55 download-uri IMG_20180415_131618.jpg 86,42K 49 download-uri |
#549
Publicat: 22 aprilie 2018 - 22:29
Soferi rai sunt peste tot, azi o doamna la vreo 70 de ani + intr-un Tiguan semnaliza stanga pe autostrada si iesea prin dreapta.
Datorita faptului ca in 2017 am condus peste 12.000km in Bucuresti zilnic, mi-am format un alt stil de condus, mai incet, mai atent. Din cauza asta sunt destul de lent la condus afara, mai ales pe autostrada, merg 120-130-140 si cam atat. Ceva funny, stiti cine merge incet aici pe autostrada? cei cu masinile electrice, merg cu 100 (am vazut mai multi, nu doar unul) 100-110 maxim. Azi am dat de un ZOE care facea asta, enervant. Drumurile sunt destul de bune, dar au asfalt industrial rezistent la temperatura (nu se deformeaza usor la soare) si din cauza asta pe unele portiuni face zgomot de rulare mai mare decat de obicei. Totodata vreau sa mentionez ca primii 30km de la vama Petea in Ungaria, sunt absolut execrabili, sunt niste cratere care iti sparg jantele, rau rau de tot, pe toata portiunea. Tot in Ungaria, pe centura aia idioata a Budapestei, este mega deplorabila, dale de beton nivelate, pai asta e drum? ok nu te zgaltaie masina ca pe A2, dar se aud pocniturile alea mici de cum treci de pe o dala pe alta. Un coleg care face delegatii multe in Europa cu un golf 6, a luat un damb pe centura Budapestei, a lovit tare, si i s-a stricat cutia de viteze (dsg) si un tampon la motor. Editat de Deenman, 22 aprilie 2018 - 22:30. |
#552
Publicat: 30 aprilie 2018 - 08:28
Ieri am fost intr-un road trip foarte fain la Neuberg An Der Mürz. Au drumuri foarte foarte bune peste tot, inclusiv daca te abati de la drumurile principale si o iei pe vai intre munti pana unde se termina drumul si nu mai sunt case, ci incepe traseul montat pe jos.
Masina a ajuns la 78.000km, ultima revizie este la 74.150km, deci cu Valvoline 5w30 MST C3 (fostul extreme) am 4000km facuti mers incarcat/tare pe autostrazi si nu a consumat deloc ulei. Masina merge bine, consumul pe aici mers pe autostrada legal intre 5 si 6%, daca intereseaza pe cineva, daca scadeti rotile mari mai trageti in jos 0.5 litri la consum. La intoarcere de la munte, am oprit la un Eni (peco italian) sa facem plinul. Usa de la rezervor o apesi putin si se deschide, nu are clapeta/yala. Ce sa vezi, nu se mai deschidea usa de la rezervor, am incercat de vreo 20 de ori, si apoi a mers. Am curatat bine pe acolo si am dat cu WD40, pistonul care facea cursa sa deschida usa era prafuit,dar am rezolvat. Fișiere atașate |
#555
Publicat: 30 aprilie 2018 - 14:51
Am facut remarca pentru ca am vazut in multe videoclipuri (pe youtube) in diverse tari occidentale, drumuri secundare inguste si fara refugii. Credeam ca e numa pe la noi prin Romania.... Ba chiar am vazut intr-un astfel de video un drum si cu copaci grosi pe marginea drumului, foarte aproape de drum si drumul serpuit, astfel ca daca nu erai atent, la curba intrai lejer in pom.
Oricum, ce mai remarc la acel drum din poze, e neted ca in palma. Editat de MMike, 30 aprilie 2018 - 14:51. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi