Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Seat Leon - FR-
Last Updated: Aug 20 2022 21:21, Started by
Deenman
, Jun 23 2017 20:13
·
0
#559
Posted 30 April 2018 - 17:46
Ți am zis că drumul ăla duce la un traseu montan sa te duci la 2009m pe jos. Nu leagă doua sate.
|
#560
Posted 06 May 2018 - 22:51
Azi.am fost la Bratislava din Viena. Drumul bun, lejer, consum mic 5.4 cu viteze de autostradă.
Am mutat mașina din park and ride la garaj (xxxl) încape și o dubă, deci nu îmi fac griji de julituri de la vecini. Printre vecinii parcați pe acolo am văzut rapid 3 Porsche 911 din care unul foarte vechi cu plafon lipsa, nu știu model o sa fac poze. Mai am un vecin cu Mercedes gts ultimul, s450l, Bentley dar nu am apucat sa vad tot. Bineînțeles sunt și mașini mai normale. In weekend cred că dam o fugă până acasă, sa ne aducem ultimele bagaje. Attached Files |
#561
Posted 08 May 2018 - 14:44
Deenman, on 06 mai 2018 - 22:51, said: Printre vecinii parcați pe acolo am văzut rapid 3 Porsche 911 din care unul foarte vechi cu plafon lipsa, nu știu model o sa fac poze. Mai am un vecin cu Mercedes gts ultimul, s450l, Bentley dar nu am apucat sa vad tot. Bineînțeles sunt și mașini mai normale. In weekend cred că dam o fugă până acasă, sa ne aducem ultimele bagaje. Atentie la craterele din autostrada ungurilor.Pe unele locuri sunt gauri in carosabil ceea ce mi se pare de neconceput pentru o autostrada. |
#562
Posted 09 May 2018 - 21:17
Ok, planuri pe viitor, daca tot pastram frigiderul alb :" masina)":
Weekendul asta dam o fuga pana acasa (Baia Mare) si inapoi, 1300km aproximativ. De facut la masina: - am cumparat un APC (allcleaning purpose) cu care vreau sa curat temeinic interiorul, incepand cu bord, usi, scaunele, cotiera, portbagaj)- cica asta e cel mai bun curatator, dupa care dai cu solutiile pt dressing/hidratare. Altfel cu solutiile de detailing, fara sa indepartati jegul, dati direct peste el. - de spalat si decontaminat exteriorul total (mi-am luat masina) 2 spray-uri pt indepartat bitum, am luat si sampon auto/galeata. Mai trebuie un sealant de la meguiars. - de comandat cele 2 stopuri de pe aripi de pe ebay.de si inlocuit (le am fisurate) si fac condens, mai face figuri semnalizarea drepta de la condens) DAca nu o sa fiu multumit de curatarea cu APC, o sa apelez la o firma de detailing interior, spalat mocheta/plafon/usi/scaune/portbagaj cu aspirator uscad/umed prin injectie/extractie cu produse industriale (ma-fra). Costul pt detailing aici e 60Euro intreaga masina si dureaza 2-3 ore. Am cerut o oferta in Baia Mare pt detailing, si mi-au cerut 450 ron si nu acopera tot interiorul, facepalm. LA Bucuresti am facut aceasta curatare la fosta masina si a fost doar 200ron si merita. |
#563
Posted 09 May 2018 - 22:10
spor la treaba, ca ai ceva !
imi poti spune te rog unde/la cine ai facut operatiunea in bucuresti ? ms. |
#564
Posted 09 May 2018 - 22:16
https://vwforum.ro/t...comment-2918436
OK, deschid lista de programari. Pentru intrebari/programari va rog trimiteti mesaj (aici sau pe whatsapp) sau apel la 0726131120 Spune i că ești din partea mea. Deenman, Denis. |
#565
Posted 10 May 2018 - 09:34
#566
Posted 11 May 2018 - 21:50
APC UL e ceva clasic de la mister proper. Am auzit că ma fra pulimax e buna dar nu l am gasit.
Am mai luat un sampon auto scump dar nu rețin numele ( pt găleată și mănușă). Am luat claybar, o soluție foarte puternica industriala pt exterior ( mafra mafra Sol se diluează 1:50 e pt jante sau vopsea jegoasa, insecte). Am luat un spray de bord mat și o soluție de anvelope. Drumul până acasă a fost foarte bun, s a mers tare până la intrarea in Ro. M au depășit vreo 10 mașini tot drumul (500km) Azi la semafor in baia mare am făcut o liniuță vs un Megane 3 dci și l am lăsat tare in urma. Eu am schimbat odată pana la 100km/h el de 2-3 ori ( diesel va benzina ). Attached Files |
#567
Posted 13 May 2018 - 15:08
M am întors din Ro, drumul la întors a fost jalnic, in Ungaria după Budapesta sunt gropi imense ( 1m lățime) era un seria 7 nou pe dreapta cu janta sparta. Am luat și eu doua mari, noroc că nu mi a crăpat janta. Vinieta scumpă și drumurile proaste nu recomand deloc Ungaria.
Mâine trebuie sa o spăl că e plina de insecte. Consumul la întors 6.2% viteza medie 94km/h. Am stat 45 min la vama română pt 15 mașini, idioți, și am stat 25 minute la vama austriacă din cauza românilor care plecau în valuri înapoi spre Austria, Germania și Elveția(au avut weekend prelungit). De condus conduc că cizma exact că la noi, mergi cu 170 pe banda 2 și îți taie calea românașul nostru mergând cu 120. Sau multi merg că melcu pe banda 2 și nu se dau la o parte. Respect in trafic zero. |
#568
Posted 13 May 2018 - 23:57
Da nu este in reparatii parca M1 intre Budapesta si Gyor? Acum 2 saptamani cand am trecut pe acolo erau in reparatii....se pare ca mai mult stau... sincer ziua am mers mai mult pe banda 2 si acolo nu era asa dezastru dar pe prima banda erau niste portiuni mai rele, M5 si M3 sunt OK...mai mult drumul national 4 dupa ce treci frontiera pe Bors (Oradea) este rupt de toata minunea...
|
|
#569
Posted 14 May 2018 - 20:36
Părți mici sunt in reparatii, însă ungurii nu fac nimic ( au o pancarda cu afișaj electronic pe care scrie road surface is damaged in engleza, germana și maghiară).
Am dat o fuga la un Shell sa spăl mașina în regim selfwash. Nu sunt mulțumit total. Am găsit cel mai bun și eficient decapant mafra mafrasol. Se diluează 1:30 sau 1:50 și se dă pe jegul imens (jante, motor, ulei, insecte pe bara fata, praguri) efectiv curge toată mizeria jos, e un produs industrial folosit și în stațiile peco pentru a curata in zona pompelor de mizerie. Incepe sa arate a mașina, dar sunt multe de facut, trebuie o decontaminate cu argila serioasa ( o am) și apoi un polish sa elimine zgârieturile care pe alb nu se prea vad dar sunt. Mașina sta protejată din 1 aprilie doar în garaj subteran incalzit. Attached Files |
#570
Posted 14 May 2018 - 21:18
Chiar mă gândesc că o mașina din asta tinerica ținuta doar la garaj și pe drumurile alea excelente după 10 ani arată ca noua.
|
#571
Posted 15 May 2018 - 08:55
Locul ala de parcare e urias
Asa este curata foarte bine dar sa nu o speli regulat cu Mafrasol pentru ca este foarte puternic si mai ales grija la dilutie. Pe Corsa am dat pe bandouri cu crema aia neagra si dupa o saptamana am spalat cu Mafrasol si incepuse sa curga crema aia Evident daca ii aplici un sealent sau ceara clar interzis Mafrasol. |
#572
Posted 15 May 2018 - 10:17
Poate o dată după iarna să folosești mafrasol sau doar pe jante. Eu nu am mai decontaminat mașina deloc anul asta și era măre nevoie de ceva puternic din cauza iernii.
Locul de parcare e xxxl incap și dube, daca ne străduim incap amândouă mașinile una langa alta. |
#573
Posted 15 May 2018 - 11:51
Am uitat sa mentionez. Mafrasol e bun pentru orice jeg ( noroi, ulei, praf, motorina benzina, insecte, sânge,,) dar nu elimina urmele de bitum. Deci va trebui și ceva pt bitum ( ma fra decaflash sau argila și lubrifiant).
Abia după operațiile astea puteți da cu ceara, sealant și spălați doar cu găleata șampon și mănușă. Edited by Deenman, 15 May 2018 - 11:52. |
|
#575
Posted 18 May 2018 - 20:16
Diluat corect și folosit 1-2 ori pe an nu. Este chiar folosit la prespălare caută bidonul de 20 litri albastru.
In alta ordine de idei azi am luat și sealantul, ceara lichida ușor de aplicat. De la Nigrin. Urmează să spăl iar mașina și sa o aplic. Comand și stopurile și în rest probleme 0. Attached Files |
#576
Posted 20 May 2018 - 19:03
Spălată , verificat ulei, antigel, presiune roti. Decontaminat și șters sticla + ștergătoarele
Plinul făcut cu benzina 100 de la BP cea mai buna din Austria ( shell și moll 100 sunt apa de ploaie pe lângă asta). Mâine mergem la pădure sper sa conduc 200-300km macar. Oricât mi as dori să mențin mașina Intr o stare perfecta nu am cum. La fiecare spălare găsesc mini zgârieturi sau ciobituri de pietre. Nu vrea nimeni un Seat? 80.000km reali? Revizii la 10.000km istoric complet. Attached Files |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users