Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Trepidatii la pornire la cald Seat Leon 1.9 TDI 2007
Last Updated: Jun 13 2017 12:20, Started by
kazaryon
, Jun 06 2017 12:17
·
0
#19
Posted 09 June 2017 - 08:33
Eu din ce am cautat pe net axa lui cu came arata asa.
Fulia se prinde de axa prin presare conica si are un singur surub. Nu stiu despre ce rola vorbesti tu acolo. Da o poza sa vad si eu. Nu am auzit niciodata pana acum ca axa cu came sa aiba mai multe suruburi de prindere. |
#20
Posted 11 June 2017 - 05:51
tehnics, on 06 iunie 2017 - 21:04, said:
...cat e si lichidarea . Sa mor ca ai pus o intrebare. El de unde sa stie cat e avansul. Poate sa fie si 3 grade, 5 grade, poate si 10. Desi nu cred ca e de la avans. @kazaryon, fum negru scoate in vre-una din cazuri ( motor rece/cald ) ? Daca spui ca e trepidat mare, in acest caz motorul mai are aceiasi putere ca atunci cand nu trepideaza ? Poate sa fie si vre-un injector. Motorul nu scoate fum negru nici la rece si nici la cald. |
#21
Posted 11 June 2017 - 14:43
IA https://anunturi-aut...kw-1891435.html, cea mai sugestiva poza.
|
#22
Posted 12 June 2017 - 10:29
al bundy ro, on 11 iunie 2017 - 14:43, said:
IA https://anunturi-aut...kw-1891435.html, cea mai sugestiva poza. Faptul ca axa cu came se prinde conic pe fulie, asta inseamna ca nu are nici un reper fix intre fulie si axa cand o montezi. Iar cand montezi cureaua distributiei, dantura curelei nu va cadea fix pe dantura fuliei. Si ca sa le potrivesti, fara sa mai dai fulia jos de pe axa, atunci reglezi din acele 3 suruburi... La mine la Ford ( Mondeo 1.8 TDCI 2008), are acelasi tip de prindere la axa cu came - adica conic - iar fulia e fixa, fara acele 3 suruburi. Ca sa o pun motorul la punct am aliniat axa cu came, am aliniat vibrochenul dar pentru ca dantura curelei de la distributie nu se pupa mereu cu dantura fuliei dupa ce strangeam intinzatorul, a trebuit mereu sa las fulia slaba si dupa ce strangeam intinzatorul strangeam si fulia de la axa cu came astfel incat sa nu deranjez nici axa cu came si nici vibrochenul. In cazul in care fulia are acele 3 suruburi, poti prinde fulia de la axa cu came din prima si apoi aliniezi dantura fuliei cu dantura curelei din acele 3 suruburi. Dar nah. fiecare crede ce vrea. Dupa cum ti-am spus, unghiul de avans este electronic, nicidecum mecanic. Si unghiul de avans il da producatorul, nu il ajustezi cum vrea muschiul tau. Edited by tehnics, 12 June 2017 - 10:41. |
#23
Posted 12 June 2017 - 10:53
Ajustare avans la diesel, ceva asemanator am facut si eu la masina mea:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pAEmqvUpKEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#24
Posted 12 June 2017 - 11:32
radu2000v, on 12 iunie 2017 - 10:53, said:
Ajustare avans la diesel, ceva asemanator am facut si eu la masina mea: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pAEmqvUpKEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cum si "timing belt" inseamna curea de distributie, nu curea de avans. Nu mai luati cuvintele din engleza si le intelegeti asa cum credeti. Pentru ca prindearea este conica intre axa cu came si fulie, nu are vre-un stift sau pana pe axa ca sa fie puncte fixe intre ele, cu timpul poate sa fuga un pic distrubtia...de aia se fac ajustarile alea la fiecare schimbare de distributie sau cand e nevoie. Pentru ca sa nu mai dai jos fulia de tot. Dar repet: Este ajustarea distributiei, nu a unghiului de avans. Dar nah, fiecare acum crede si le denumeste cum doreste. Edited by tehnics, 12 June 2017 - 11:38. |
#26
Posted 12 June 2017 - 12:10
Am fost azi la un mecanic si am verificat distributia. Problema nu pare a fi de aici
|
#27
Posted 12 June 2017 - 16:34
kazaryon, on 12 iunie 2017 - 12:10, said:
Am fost azi la un mecanic si am verificat distributia. Problema nu pare a fi de aici |
#29
Posted 13 June 2017 - 12:20
al bundy ro, on 13 iunie 2017 - 10:48, said:
explica tu atunci, ce este avansul la un diesel. Crezi ca eu ti-as spune altceva decat ce scrie in documentul ala care l-am recomandat ? Asta-i masina cu motor clasic nu BMW sa aiba VANOS si Valvetronic daca ne referim strict la aprindere si distributie. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users