Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Trepidatii la pornire la cald Seat Leon 1.9 TDI 2007

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Eu din ce am cautat pe net axa lui cu came arata asa.
Fulia se prinde de axa prin presare conica si are un singur surub. Nu stiu despre ce rola vorbesti tu acolo. Da o poza sa vad si eu. Nu am auzit niciodata pana acum ca axa cu came sa aiba mai multe suruburi de prindere.

#20
kazaryon

kazaryon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 20.04.2009

View Posttehnics, on 06 iunie 2017 - 21:04, said:

...cat e si lichidarea Posted Image.
Sa mor ca ai pus o intrebare. El de unde sa stie cat e avansul. Poate sa fie si 3 grade, 5 grade, poate si 10. Desi nu cred ca e de la avans.

@kazaryon, fum negru scoate in vre-una din cazuri ( motor rece/cald ) ? Daca spui ca e trepidat mare, in acest caz motorul mai are aceiasi putere ca atunci cand nu trepideaza ? Poate sa fie si vre-un injector.

Motorul nu scoate fum negru nici la rece si nici la cald.

#21
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,708
  • Înscris: 22.02.2007
IA https://anunturi-aut...kw-1891435.html, cea mai sugestiva poza.

#22
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Postal bundy ro, on 11 iunie 2017 - 14:43, said:

IA https://anunturi-aut...kw-1891435.html, cea mai sugestiva poza.
Acele 3 suruburi sunt pentru altceva colegul. Nicidecum ca sa ajustezi tu unghiul de avans
Faptul ca axa cu came se prinde conic pe fulie, asta inseamna ca nu are nici un reper fix intre fulie si axa cand o montezi. Iar cand montezi cureaua distributiei, dantura curelei nu va cadea fix pe dantura fuliei. Si ca sa le potrivesti, fara sa mai dai fulia jos de pe axa, atunci reglezi din acele 3 suruburi...
La mine la Ford ( Mondeo 1.8 TDCI 2008), are acelasi tip de prindere la axa cu came - adica conic - iar fulia e fixa, fara acele 3 suruburi.
Ca sa o pun motorul la punct am aliniat axa cu came, am aliniat vibrochenul dar pentru ca dantura curelei de la distributie nu se pupa mereu cu dantura fuliei dupa ce strangeam intinzatorul, a trebuit mereu sa las fulia slaba si dupa ce strangeam intinzatorul strangeam si fulia de la axa cu came astfel incat sa nu deranjez nici axa cu came si nici vibrochenul.
In cazul in care fulia are acele 3 suruburi, poti prinde fulia de la axa cu came din prima si apoi aliniezi dantura fuliei cu dantura curelei din acele 3 suruburi.
Dar nah. fiecare crede ce vrea. Dupa cum ti-am spus, unghiul de avans este electronic, nicidecum mecanic. Si unghiul de avans il da producatorul, nu il ajustezi cum vrea muschiul tau.

Edited by tehnics, 12 June 2017 - 10:41.


#23
radu2000v

radu2000v

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 04.05.2007
Ajustare avans la diesel, ceva asemanator am facut si eu la masina mea:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pAEmqvUpKEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#24
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Postradu2000v, on 12 iunie 2017 - 10:53, said:

Ajustare avans la diesel, ceva asemanator am facut si eu la masina mea:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pAEmqvUpKEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Colegu...este "adjust camshaft timing" nu crede ca ajustezi avansul. Aici cuvantul "timing" nu are nici o treaba cu unghiul de avans. Este defapt ajustarea distributiei.
Cum si "timing belt" inseamna curea de distributie, nu curea de avans. Nu mai luati cuvintele din engleza si le intelegeti asa cum credeti.
Pentru ca prindearea este conica intre axa cu came si fulie, nu are vre-un stift sau pana pe axa ca sa fie puncte fixe intre ele, cu timpul poate sa fuga un pic distrubtia...de aia se fac ajustarile alea la fiecare schimbare de distributie sau cand e nevoie. Pentru ca sa nu mai dai jos fulia de tot.
Dar repet: Este ajustarea distributiei, nu a unghiului de avans.
Dar nah, fiecare acum crede si le denumeste cum doreste.

Edited by tehnics, 12 June 2017 - 11:38.


#25
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Uite aici un document unde spune clar ce este unghiul de avans si unde nu are treaba cu distributia.

#26
kazaryon

kazaryon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 20.04.2009
Am fost azi la un mecanic si am verificat distributia. Problema nu pare a fi de aici

#27
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Postkazaryon, on 12 iunie 2017 - 12:10, said:

Am fost azi la un mecanic si am verificat distributia. Problema nu pare a fi de aici
Ca o verificare la rece, scoate mufa de la senzorul axei cu came si apoi senzorul de la volant si vezi cum se comporta. Sa nu cumva sa ai ceva probleme cu senzorii astia cand motorul atinge o anumita temperatura.

#28
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,708
  • Înscris: 22.02.2007

View Posttehnics, on 12 iunie 2017 - 12:09, said:

Uite aici un document unde spune clar ce este unghiul de avans si unde nu are treaba cu distributia.
explica tu atunci, ce este avansul la un diesel.

#29
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Postal bundy ro, on 13 iunie 2017 - 10:48, said:

explica tu atunci, ce este avansul la un diesel.
Las-o asa.
Crezi ca eu ti-as spune altceva decat ce scrie in documentul ala care l-am recomandat ? Asta-i masina cu motor clasic nu BMW sa aiba VANOS si Valvetronic daca ne referim strict la aprindere si distributie.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate