Trafic infernal pe DN1, intrare in Bucuresti
Last Updated: Aug 09 2017 08:23, Started by
Adm
, May 22 2017 10:25
·
0
#1
Posted 22 May 2017 - 10:25
Quote
Trafic infernal la intrarea in Bucuresti dinspre DN1 din cauza benzii unice de autobuze pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti: coada de masini s-a format de la Saftica Traficul la intrarea in Bucuresti dinspre DN 1 a fost complet dat peste cap luni dimineata, dupa ce Primaria Bucuresti a montat o banda unica pentru autobuzele RATB pe Soseaua Bucuresti – Ploiesti, pe sensul intrare in Capitala. Mai multi participanti la trafic au declarat pentru HotNews.ro ca incepand cu ora 7 s-au format cozi uriase inca de la Saftica si Balotesti. O captura de pe aplicatia Waze arata ca intrarea in Capitala e aproape blocata si la ora scrierii acestei stiri (9.59). Timpii de asteptare in trafic s-au triplat, potrivit cititorilor HotNews.ro. Astfel, drumul Balotesti - Fantana Miorita a durat peste o ora si zece minute, iar drumul Saftica- Fantana Miorita aproape doua ore. Banda unica a fost amenajata pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti, din zona Podul Baneasa pana la Fantana Miorita. Un efect al blocarii intrarii in Bucuresti de pe DN 1, si alte intrari in Bucuresti din zona de nord au fost extrem de aglomerate, potrivit reporterilor HotNews.ro si altor participanti in trafic: Bulevardul Pipera - Tunari si Soseaua Andronache. Hotnews Faptul ca suntem tampiti nu e nimic nou, dar oare cat creier ai nevoie pt a intelege ca daca obstruezi 1/3 dintr-o artera pe care se circula bara la bara in tot timpul zilei, rezultatul va fi o aglomeratie si mai mare? E ca si cum ti-ai da cu tesla in oo, sperand ca nu o sa te doara, deci e clar pt oricine rezultatul nefericit. Asta cu banda dedicata suna bine cand ai alternative, ca sa fortezi traficul pe centurile ocolitoare (care nu exista in cazul nostru). Mai mult, acum traficul din aval a blocat total transportul in comun! Multi au luat-o pe Sos Pipera, care acum a fost full pe doua benzi de la CB. CB a fost blocata total. Niste genii pun politistii locali sa dea prioritate celor ce ies din Bucuresti pe mediana Racovita si intra cu prioritate in sensul giratoriu, asa ca cei de pe Sos Pipera stau si se uita in fiecare dimineata la traficul cursiv din rond! E ca la nebuni, dar imi iau lopatica si ma apuc sa sap! Vedeti topicul cu Solutiile pentru trai in Bucuresti |
#2
Posted 22 May 2017 - 10:30
Tâmpenii tipic românești. Dacă nu poți îmbunătăți, mai bagi o restricție.
|
#4
Posted 22 May 2017 - 10:33
Singura intrebare e daca vrem banda unica pt autobuze ! Si daca se introduce, trebuie sa vina la 10 min maxim.
|
#5
Posted 22 May 2017 - 10:39
Sa-i multumim doamnei Primar General pentru aceasta supriza placuta. Chiar nu ma m-ai incap de fericire! Era necesar sa suplimenteze cu 30% traficul pe celelalte benzi (care si asa era infect luni dimineata si vineri seara)? Sa vezi aglomerare pe DN 1A si pe Chitila (singurele alternative, care si asa sunt aglomerate).
|
#6
Posted 22 May 2017 - 10:41
vrei sa zici 2.5minute intre autobuze... 10 minute e bataie de joc.
mai dragutz e la piata presei rondul se blocehaza zi de zi intre ora 7:30 si 9:30 iar agenti de circulatie apar in zona pe la 10:00 |
#7
Posted 22 May 2017 - 10:42
1. De ce sa ai banda unica de autobuze care sa stea 90% din timp libera? Macar de am avea un numar impresionant de autobuze!
2. Poluarea aditionala va fi imensa! 3. Cand stai in afara Bucurestiului, pana ajungi la strada principala e distanta mare/uriasa => nu vii pe jos, apoi iei autobuzul. Ce dracu, vedeti si voi ca suntem aproape de iunie si vremea e ca in UK, dar fara inghet la sol. |
#8
Posted 22 May 2017 - 10:43
Chestia e că banda asta a provocat asemenea haos încît și autobuzele circulă mai greu. Nu cîștigă pe cei 500 m de bandă unică cît pierd din Otopeni pînă aici.
Iar efectele negative s-au resimțit la distanță. De pildă la ora 10 era blocată intesrecția Sisești - Gherea - Străulești (aia de la Romatsa), care nu a fost blocată de la întemeierea orașului București pînă azi dimineață niciodată. Se blochează și sensul de ieșire din oraș, banda care urcă pe lîngă pasajul subteran Băneasa bloca traficul pînă aproape la Pod, pentru că nu avea cum să facă stînga pe Ionescu de la Brad. Banda aia unică acolo e o tîmpenie. Produce o gîtuire de la 4 la 2 benzi (3 benzi DN1 și una Dobrogeanu Gherea). Edited by abancor, 22 May 2017 - 10:44. |
#9
Posted 22 May 2017 - 10:53
Inca de aseara s-au creat blocaje de la IKEA, când ne-am intors de la Buzau pe Mizil. Surpriza mare a fost sa vedem stalpisori montati intre Pasaj Baneasa si Fantana Miorita. Surpriza neplacuta!
|
#10
Posted 22 May 2017 - 10:58
Benzi speciale pentru autobuze pui atunci cand ai si autobuze sa vina la 2 minute, curate, cu aer conditionat, fara rromi care nu platesc bilete, fara boschetari, fara manele, cu statii in care incap mai mult de 5 oameni in caz ca ploua... Daca nu ai conditiile astea, dar tot te incapatanezi sa faci benzi speciale, inseamna ca esti un idiot, sau in cazul Bucurestiului - idioata. Altfel nu e nimeni bou sa renunte la confortul masinii personale pentru a merge cu transportul in comun. Prefer sa stau blocat in trafic, decat sa miros subratul cuiva.
Edited by alekz31, 22 May 2017 - 10:59. |
|
#11
Posted 22 May 2017 - 10:58
Adm, on 22 mai 2017 - 10:25, said: Multi au luat-o pe Sos pipera, care acum a fost full pe doua benzi de la CB. Niste genii locale pun politistii locali sa dea prioritate celor ce ies din Bucuresti pe mediana Racovita si intra cu prioritate in sensul giratoriu, asa ca cei d epe Sos Pipera stau si se uita in fiecare dimineata la traficul cursiv din rond! E ca la nebuni, dar imi iau lopatica si ma apuc sa sap! Vedeti topicul cu Solutiile pentru trai in Bucuresti să ne așteptăm ca banda doi să fie dedicată biciliștilor ca tot traficul să fie blocat? (un comentariu de pe hotnews). Am făcut 45 de minute de la ambasada SUA până pe pod la radio zu. până la fântâna miorița, nu mai știu că deja eram plin de spume. după fântâna miorița era liber, normal 2 benzi se vărsau în 3-5 benzi. Ideea este că mare fluidizare a realizat pentru autobuz....care acum face 1 oră de la kfc (de unde are capătul) până la banda dedicată. înainte făcea 20 de minute. |
#12
Posted 22 May 2017 - 10:59
si solutia:
http://www.aktual24.ro/bucuresti-fara-ei-de-luni-se-strang-semnaturi-pentru-referendumul-de-demitere-a-primarului-gabriela-firea-vezi-unde-poti-semna/ |
#13
Posted 22 May 2017 - 10:59
alekz31, on 22 mai 2017 - 10:58, said:
Benzi speciale pentru autobuze pui atunci cand ai si autobuze sa vina la 2 minute, curate, cu aer conditionat, fara rromi care nu platesc bilete, fara boschetari, fara manele, cu statii in care incap mai mult de 5 oameni in caz ca ploua... Daca nu ai conditiile astea, dar tot te incapatanezi sa faci benzi speciale, inseamna ca esti un idiot, sau in cazul Bucurestiului - idioata. Altfel nu e nimeni bou sa renunte la confortul masinii personale pentru a merge cu transportul in comun. |
#14
Posted 22 May 2017 - 11:02
I-am prins sambata pe ploaia aia infernala. Putin a lipsit sa nu rad vreo 2-3
|
#15
Posted 22 May 2017 - 11:11
tare asta cu banda pentru autobuze, mai bine ar da amenzi la masinile parcate airea pe coarosabil si care blocheaza cate 2 doua benzi....
|
|
#16
Posted 22 May 2017 - 11:13
Asta e doar inceputul, peste vreo cativa ani daca nu se vor face investitii serioase (arterele de intrare in buc trebuie cel putin dublate + centura actuala fara intersectii la nivel) cel care si-au cumparat case in ilfov crezand ca or sa traiasca precum boierii din filme , le vor vinde la pret de nimic pentru ca vor fi in imposibilitatea de a ajunge la munca).
|
#17
Posted 22 May 2017 - 11:14
Ce lumea rea, ba! va face doamna Firea organizare ca-n Ioropa si voi carcotiti? rusine!
Nerecunoscatorilor! Edited by Alecsandru010, 22 May 2017 - 11:15. |
#18
Posted 22 May 2017 - 11:17
degeaba se dublează benzila la intrări dacă se înfundă în 2 benzi. e nevoie de rute alternative, pasaje, poduri, sensuri giratorii, dezvotlarea retelei de metrou etc etc. spre exemplu ablomerația d epe dn1 ar dispărea dacă ar duce metroul până în corbeanca (la hornbach). Sau dacă metroul din drumul taberei, în loc să îl plimbe printre străduțe mai bine îl duceau până în domnești. Sau metroul din pipera să îi ducă până la școala americană. Nu tot traseul trebuie să fie subteran, poate să fie și suprateran.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users