Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...
 Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...
 Are cineva o inregistrare Radio R...

Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...
 Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 

Recordul de viteza pe circuitul de la Nurburgring a fost spulberat de... o electrica

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
91 răspunsuri în acest subiect

#55
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 32.875
  • Înscris: 23.06.2006

View PostKroghy, on 13 mai 2017 - 18:59, said:

In primul rand vorbim de un protopit care a batut recordul stabilit de masini de serie.
In am doilea rand abia astept sa vad la Le Mans 24 hour race cum se descurca masina cu baterii 777.

nu e posibil, toate prototipurile de anduranta sunt hybrid. chiar si Nissan ZEOD RC care a concurat in 2014 avea un motor de 1.5l, ideea era sa completeze UN TUR pe baterii, ceea ce se vede ca face acum NextEV si tot ce inseamna Formula E
tehnologiile din Le Mans 24h de genul E-Tron de la Audi sau Porsche 919 Hybrid sunt incorporate in noile modele de serie full electric

Nissan apare cu modelul LEAF in mongol rally din aceasta vara, 16000km, cu autonomie 250km sunt curios daca vor termina :)
http://nissannews.co...gol-rally-entry
i3 a facut Edinburgh - Monte Carlo si inapoi (aprox 4500km) in 60 de h cu 36 de incarcari

#56
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c4MRydmz86E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#57
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.512
  • Înscris: 09.07.2014
Am in minte mormantul masinii termice:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NRTloURydAo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#58
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007
Dupa ce recordul de pe Nurburgring a fost spulbelat de o masina electrică: NIO EP9, recent, pe legendarul Pikes Peak, o alta masina electrică, VW ID R, a furat laurii.
Vechiul record de 8:13 stabilit de Sébastien Loeb pe un Peugeot 208 T16 in 2013 a fost spulberat de Romain Dumas cu un timp de 7:57 pilotand un prototip construit de VW special pentru aceasta competiție. Acesta se pare ca pastreaza componentele trenului de rulare de pe viitoarele masini electrice VW.

https://electrek.co/...eak-hill-climb/

Tot săptămâna aceasta, pe un alt circuit, in Canada, un Tesla Model 3 a ocupat primul loc:
https://www.teslarat...me-attack-race/


Așteptăm "cunoscatorii" care afirma ca mașinile electrice nu sunt viitorul, sau cum le place lor sa zica "nu in forma actuală" sau "nu cu tehnologia actuală".

Editat de inuendo0, 26 iunie 2018 - 00:07.


#59
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.405
  • Înscris: 20.01.2018
Nici nu meriți răspuns la postul ăsta.
Pentru că n ai obraz. De ce nu ai ?
Pentru că niciunul din sceptici nu a contestat vreodată eficiența motorului electric sau dinamica mașinii electrice, așa cum încerci tu sa induci ideea acum.
Au fost și sunt alte considerente și le știi prea bine.
Mă rog,vad că te coafează mai bine marketingul tip Musk decât discuțiile obiective. Spor la treabă.

#60
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.171
  • Înscris: 13.11.2017

View Postirulan_corrino, on 26 iunie 2018 - 02:03, said:

Nici nu meriți răspuns la postul ăsta.

Si atunci de ce ai raspuns ? Te oftici Posted Image ?

#61
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007
@irulan
Nu erai tu unul din aia cu "masina electrica nu este solutia, cel putin nu cu actuala tehnologie"? Chiar trebuie sa caut postarile sa te citez? Shhh

#62
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.405
  • Înscris: 20.01.2018

View PostFord4, on 26 iunie 2018 - 08:47, said:



Si atunci de ce ai raspuns ? Te oftici Posted Image ?

Ca să se mire proștii.
Că văd că nu te potolești și te ții ca un cățeluș după mine pe toate topicurile și comentezi ori că ai ceva de spus ori că nu.

View Postinuendo0, on 26 iunie 2018 - 10:42, said:

@irulan
Nu erai tu unul din aia cu "masina electrica nu este solutia, cel putin nu cu actuala tehnologie"? Chiar trebuie sa caut postarile sa te citez? Shhh

Ba da,asta am spus, și o susțin în continuare,nu mă dezic.
Dar,dacă vei căuta vei vedea că am spus în nenumărate rânduri că problema e la acumulatori,nu la motor.
As fi tâmpit sa denigrez un motor cu un randament asa mare in condițiile in care spun că dieselul e mai bun ca benzina, având randament superior.
Stai linistit, că sunt constant in idei,nu mă sucesc doar că să mi pice mie bine in argumentație.

#63
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007
Pai si masinile astea nu merg cu acumatori? Sau vezi cumva vreun prelungitor dupa ele? Alte argumente penibile mai aveti?

Editat de inuendo0, 26 iunie 2018 - 11:50.


#64
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.405
  • Înscris: 20.01.2018
Penibil ești tu, pentru că te faci că nu înțelegi.
Trebuie sa o luam și aici de la capăt cu lipsa încărcătoarelor, timpi mari de incarcare etc, chestii rasdiscutate pe celelalte topicuri ?
Care exact alea fac sa nu fie o soluție EV ul ? Nu motorul in sine ?
E absurd.

#65
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.540
  • Înscris: 03.06.2007
Abtine-te te rog. Pe topicul asta vorbim de masini electrice pe circuite si cum acestea sunt mai rapide decat masinile termice. Este un topic care infirma ideile nastrusnice ale haterilor cum ca masinile electrice sunt varza pe circuit.

#66
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postinuendo0, on 26 iunie 2018 - 12:45, said:

Abtine-te te rog. Pe topicul asta vorbim de masini electrice pe circuite si cum acestea sunt mai rapide decat masinile termice. Este un topic care infirma ideile nastrusnice ale haterilor cum ca masinile electrice sunt varza pe circuit.

Esti absolut ridicol cu fanatismul asta al tau. Provoci "haterii Tesla", iar dupa ce primesti raspuns, le spui simplu: "abtine-te, ca iti strica topicul"

1. Stirea ta nu este despre masini electrice care sunt mai rapide decat cele termice pe circuit.
Stirea ta vorbeste despre un prototip electric VW de 1100 kg si 680 CP special construit pentru aceasta cursa. Greu sa-i faca fata vreo masina ICE fata avand in vedere greutatea si puterea. Insa daca vorbim despre curse adevarate, cu traseu mai lung de 20 km cat are aceasta cursa, nu exista nicio competitie intre electrice si ICE

2. Eu, unul dintre "haterii Tesla", vorbeam despre Model S si ale sale 2,5 tone. Istoria a demonstrat ca aveam dreptate, iar Model S s-a comportat slab pe circuit, in ciuda celor 750 CP ai sai.
Acel Model 3 pe care il lauzi mai sus este in jurul performantei unui Golf GTI pe circuit. Asta am spus inainte, asta spun si acum. Te agiti degeaba

Editat de valitudor, 26 iunie 2018 - 13:49.


#67
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.171
  • Înscris: 13.11.2017

View Postirulan_corrino, on 26 iunie 2018 - 11:44, said:

Ca să se mire proștii.

De asta te miri tu de toate performantele masinilor electrice ?Posted Image

#68
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 23.874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postvalitudor, on 26 iunie 2018 - 13:48, said:

Acel Model 3 pe care il lauzi mai sus este in jurul performantei unui Golf GTI pe circuit. Asta am spus inainte, asta spun si acum. Te agiti degeaba

Cred ca te inseli. Uita-te la timpii obtinuti. Doar daca tipul e vreun mega-pilot, iar restul de 20 de masini de acolo sunt conduse de incepatori... S2000-urile de exemplu curata un GTI si in varianta stock.

https://teslamotorsc.../posts/2830420/

Realist vorbind, nu vad niciun motiv pentru care varianta AWD performance sa nu bata un M3 pe circuit. Distributie mai buna a greutatii, lag 0, putere mai mare, mai putin drag. Nu e vorba ca inginerii BMW sunt prosti, dar fundamental e mai usor sa faci o masina electrica sa fie rapida si sa se conduca f bine.

Editat de figo1988, 26 iunie 2018 - 15:40.


#69
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfigo1988, on 26 iunie 2018 - 15:34, said:

Cred ca te inseli. Uita-te la timpii obtinuti. Doar daca tipul e vreun mega-pilot, iar restul de 20 de masini de acolo sunt conduse de incepatori... S2000-urile de exemplu curata un GTI si in varianta stock.

https://teslamotorsc.../posts/2830420/

Realist vorbind, nu vad niciun motiv pentru care varianta AWD performance sa nu bata un M3 pe circuit. Distributie mai buna a greutatii, lag 0, putere mai mare, mai putin drag. Nu e vorba ca inginerii BMW sunt prosti, dar fundamental e mai usor sa faci o masina electrica sa fie rapida si sa se conduca f bine.
Bun linkul, bravo!

Se poate sa ma insel, insa nu este sigur ca ma insel. Posted Image
Cu certitudine tu te inseli cand spui cu atat siguranta ca GTI-ul este sub S2000. Sunt mai multe feluri de S2000 si mult mai multe feluri de GTI.
Cel mai bun GTI e peste M4, peste cateva 911, M3, etc. (alea mai lente, evident :) )

Ia fi atent aici:
1. In inkul tau am vazut ca Model 3 este batut de Mustang GT, o masina de vreo 420 CP. Presupun ca e ultimul model
- Model 3 a scos - 1:42.94
- Mustang GT - 1:39.40 - cu 2 secunde si ceva mai putin

2. Hockenheim
- Mustang GT - 1:13.80
- VW GTI Clubsport - 1:14.00 (douazeci de sutimi mai lent)
- VW Golf GTI Clubsport S - 1:12.60 (o secunda si 20 sutimi mai rapid)

Eu zic ca ambele GTI-uri par mai rapide decat Model 3, tu ce zici? Totusi, eu am zis ca sunt pe acolo...
Pe Nurburgring GTI Clubsport S este la mai putin de o secunda si jumatate de M3 GTS E92

Editat de valitudor, 26 iunie 2018 - 19:59.


#70
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 23.874
  • Înscris: 10.10.2003
Nah, tu știi ce este club sport s, nu? :) Versiune speciala de Golf, făcută în ediție limitata, fără scaune în spate și cu semi-slickuri, adică aproape imposibil de condus pe strada în condiții normale. Cu singurul scop acela de a bate recorduri pe circuit, recorduri care fuseseră furate de type R. Cel mai rapid GTI normal este la 1:17. Doar diferența între cauciucuri de strada și semi-slickuri e în mod normal de peste 1s pe tur la timpii respectivi. De asemenea, ai citit ca tipul spunea ca timpii respectivi sunt de la primul eveniment unde a participat cu model 3 și crede ca ar mai putea scădea cu vreo 2s pe tur. Dacă pui lângă GTI-ul clubsport un M4 GTS (ca să comparam mere cu mere), e o diferență de 3s pe tur un favoarea M4

In plus, nu știm cât de modificate erau cele doua Mustang-uri in fiecare caz.

Un golf gti stock va fi mai lent decât un s2000 pe circuit. E o masina mai grea si cu tracțiune fata, la aproximativ aceeași putere.

Editat de figo1988, 27 iunie 2018 - 06:38.


#71
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfigo1988, on 27 iunie 2018 - 06:23, said:

Nah, tu știi ce este club sport s, nu? Posted Image Versiune speciala de Golf, făcută în ediție limitata, fără scaune în spate și cu semi-slickuri,
Pai tocmai de aia am pus si timpul lui clubsport simplu, fara S. Mai este si GTI performance, masina de serie. O idee sub clubsport. Cam pe acolo cred eu ca e si Model 3

View Postfigo1988, on 27 iunie 2018 - 06:23, said:

In plus, nu știm cât de modificate erau cele doua Mustang-uri in fiecare caz.
Nu stim, e drept, am argumentat doar cu ce stim
Pana la urma unde plasezi tu performanta lui Model 3 pe circuit? In "grupa" GTI sau M4? Posted Image
Presimt ca polemizam degeaba... Posted Image

Editat de valitudor, 27 iunie 2018 - 10:49.


#72
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 23.874
  • Înscris: 10.10.2003
Corect. Depinde ce Model 3. Varianta Performance va fi in liga cu M4 stock, acolo unde se si bate la pret. Per total cred ca diferitele variante de Model 3 vor fi cam pe acolo cu diferitele variante de BMW Seria3/4.

Clubsport simplu are acelasi avantaj al semi-slick-urilor. Oricum, o sa se faca si teste ca lumea in directia asta, sunt sigur.

Editat de figo1988, 27 iunie 2018 - 12:01.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate