Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Recordul de viteza pe circuitul de la Nurburgring a fost spulberat de... o electrica

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#37
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Deci a zis bine kroghy.
Daca te grabesti un pic si toate-s bune poti sa faci 1500 km/zi fara probleme.

#38
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,071
  • Înscris: 07.07.2006

View Postinuendo0, on 13 mai 2017 - 19:05, said:

Daca nu iti mai ramane nimic de spus eliminand subiectele alea pe care le-am zis eu, e trist.
Voiam sa ii aud pe aia care ziceau ca masina electrica e doar pt liniute, uite ca face si circuite.
Nu e trist, ăsta e adevărul. Au explicat alții mai pe larg.
Nu contestă nimeni performanțele motorului electric, problema e că, ca să devină util pe scară largă, trebuie să fie practic. Și pentru asta e nevoie de mai multe atribute. Nu o să fie automat preluat de industria auto decît cînd o să fie la fel de ușor de întrebuințat ca motoarele actuale. Există și motoare cu aburi, cu randament mai bun decît motorul diesel, dar nu le-a folosit nimeni pe scară mare în producția auto. Adică e nevoie de alte atribute ca să îl facă dezirabil, simpla performanță sportivă nu e de ajuns.
Prin urmare, mai e mult pînă o să fie mașinile electrice majoritare pe străzi.
Și oricum, asta încă nu va rezolva problema poluării, pentru că majoritatea ei vine din traficul internațional de mărfuri - marile vapoare, avioane, camioane (care chiar au nevoie de autonomie mare), nici pe cea a epuizării resurselor, pentru că încă nu știm să obținem energie decît dînd foc la ceva. Omenirea încă nu știe altceva decît să transforme căldura în lucru mecanic sau viceversa.
Deci doborîrea unui record la curse de mașini nu știu dacă poate fi numit măcar un sfert din primul pas către mașina electrică universal folosibilă. Pentru că doborîrea acelui record nu a presupus nici un pas în direcția de care zic - comoditatea în utilizare.

#39
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postericmario, on 14 mai 2017 - 12:10, said:

Deci a zis bine kroghy.
Daca te grabesti un pic si toate-s bune poti sa faci 1500 km/zi fara probleme.

Degeaba te agiti, medie de 135 km/h pe 1500 km si 3 zile la rand nu o sa vezi pe nici-o masina. Ti-a explicat cineva mai inainte cum ar trebui sa mergi ca sa scoti o asemenea medie. Poti sa faci asa ceva daca faci ca utopium cu consumul de carburant. Resetezi computerul din 50 in 50 km si fotografiezi CB-ul doar cand iti arata ce-ti place.

#40
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,076
  • Înscris: 04.02.2011

View PostKroghy, on 13 mai 2017 - 21:03, said:

In aproximativ 5 minute eu refac autonomia de 1000 km la masina mea. Am avut plimbari in care faceam cate 1500 km pe zi, trei zile la rand. Cu o electrica ce faci? Probabil ca o parchezi si inchiriezi o masina cu motor normal.
Nu ți de adresează. Punct. Și eu aveam zile din alea. Dar la cât de rare au ajuns (odată la an), da, e mai rentabil să închiriez o mașină clasică.

Edited by benis, 14 May 2017 - 14:07.


#41
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postfortzoso, on 14 mai 2017 - 13:47, said:


Degeaba te agiti, medie de 135 km/h pe 1500 km si 3 zile la rand nu o sa vezi pe nici-o masina. Ti-a explicat cineva mai inainte cum ar trebui sa mergi ca sa scoti o asemenea medie. Poti sa faci asa ceva daca faci ca utopium cu consumul de carburant. Resetezi computerul din 50 in 50 km si fotografiezi CB-ul doar cand iti arata ce-ti place.
Tu intelegi greu si uiti repede, asa-i?
E chiar asa de greu de crezut ca poti sa mergi cu 135 km/h constant? Mai reduci, mai accelerezi, se compenseaza. (mai iesi din casa)
Eu pun CC-ul la 135 si aia e. Oricum, recuperez in Germania daca tot e sa pierd cateva minute, neesential.

Nu a vorbit nimeni de consum, nici nu am cum sa concurez cu colegul amintit de tine pentru ca masina lui nu consuma, ci produce.
In rest, numai bine.

ps. Ma duc pe Nordschleife sa vad ce timp scot. Posted Image

#42
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postericmario, on 14 mai 2017 - 16:14, said:

E chiar asa de greu de crezut ca poti sa mergi cu 135 km/h constant? Mai reduci, mai accelerezi, se compenseaza. (mai iesi din casa)

Constant nu inseamna ce crezi tu ca inseamna.

#43
dasca

dasca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 986
  • Înscris: 17.08.2010

View Postericmario, on 14 mai 2017 - 16:14, said:


Tu intelegi greu si uiti repede, asa-i?
E chiar asa de greu de crezut ca poti sa mergi cu 135 km/h constant? Mai reduci, mai accelerezi, se compenseaza. (mai iesi din casa)
Eu pun CC-ul la 135 si aia e. Oricum, recuperez in Germania daca tot e sa pierd cateva minute, neesential.

Nu a vorbit nimeni de consum, nici nu am cum sa concurez cu colegul amintit de tine pentru ca masina lui nu consuma, ci produce.
In rest, numai bine.

ps. Ma duc pe Nordschleife sa vad ce timp scot. Posted Image

Daca pui CC-ul pe 135km/h o sa obtii o medie de max 100-105 pe 1600 km, si asta doar daca vei avea ceva portiuni in care sa mergi si mai tare de atat. In zona oraselor mari n-o sa poti merge cu viteza aia, ca e foarte aglomerat si va trebui sa te adaptezi la trafic.

In plus, in Ungaria sunt zone cu denivelari serioase unde nu poti sari de 110 daca ai mila de masina. In Austria mai prinzi lucrari sau zone cu radar limitate la 100 etc.

Sa spun din experientele trecute, Timisoara-Viena medie 94 km/h. Cand m-am intors de la Munchen am avut cred 85km/h, la fel si cand m-am intors de la Praga.

Astea sunt medii obtinute doar pe autostrada + vreo 20-25 km de oras/drum national - plecare de la hotel de exemplu.

Nu stiu cum o fi la altii, dar pt mine e mult mai obositor alergatul cu 150-160 km/h decat mersul lejer cu 120 pe autostrada. La viteze mari trebuie sa fi mult mai concentrat la condus, asa ca pe distante foarte mari prefer sa merg cu viteza legala.

#44
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007


Quote


Deschizi un topic si tot ce faci este sa jignesti pe ceilalti useri si sa ai o atitudine agresiva. Ca de exemplu in mesajul de mai sus. Ia-ti o masina electrica si satisface-ti placerea cu ea, nu mai sta pe forum.
Daca am jugnit (mult spus) e din cauza ca am fost jignit de aceeasi persoana. Degeaba nu o fac. Atitudinea agresiva (mult spus) vine din cauza minciunilor pe care le debiteaza unii pe aici.
Ultina ta fraza: aia fac, pana vine ma delectez pe forum. Imi interzici asta?
Daca te simti lezat in vreun fel foloseste cu incredere butoanele de blocare si raportare.

Edited by inuendo0, 14 May 2017 - 17:40.


#45
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postdasca, on 14 mai 2017 - 16:33, said:


Nu stiu cum o fi la altii, dar pt mine e mult mai obositor alergatul cu 150-160 km/h decat mersul lejer cu 120 pe autostrada. La viteze mari trebuie sa fi mult mai concentrat la condus, asa ca pe distante foarte mari prefer sa merg cu viteza legala.
Pai atunci " Nu vorbi fara sa stii..."

#46
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Ma amuza obiectiile astea fara nici o legatura solida cu viata reala: gen nu poti face 1500km/zi cu o masina electrica. Ce om intreg la minte si cu ce masina vrea sa faca un asa efort.
Pana acum scuza era ca masinile electrice sunt mai bune decat cele termice la liniute. Acum ca spulbera timpi pe orice circuit iar nu e bine ca nu poti merge 1500km/zi.  Penibil.
Deacord ca majoritatea au autonomie mai mica decat masinile cu motor termic, dar cat de curand  va fi demontat si acest inconvenient.
Repede se gasesc neajunsurile masinilor electrice iar avantajele sunt trecute cu vederea.
Si aici o sa apelez la fanii BMW seria 3 care era un etalon in ce priveste distributia maselor si centrul de greutate. Este un argument incontestabil ca masinile electrice in configuratia skateboard (bateria in podea si motoarele in axe) au centrul de gteutate mai jos decat orice super-car, iar masele sunt distribuite uniform si ideal. Pot doar sa imi imaginez cat de bine se simte pe circuit o electrica si cat de repede iesi din curbe cu cuplul imens pe care il au.

Edited by inuendo0, 14 May 2017 - 19:11.


#47
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postdasca, on 14 mai 2017 - 16:33, said:

Daca pui CC-ul pe 135km/h o sa obtii o medie de max 100-105 pe 1600 km, si asta doar daca vei avea ceva portiuni in care sa mergi si mai tare de atat. In zona oraselor mari n-o sa poti merge cu viteza aia, ca e foarte aglomerat si va trebui sa te adaptezi la trafic.

In plus, in Ungaria sunt zone cu denivelari serioase unde nu poti sari de 110 daca ai mila de masina. In Austria mai prinzi lucrari sau zone cu radar limitate la 100 etc.

Sa spun din experientele trecute, Timisoara-Viena medie 94 km/h. Cand m-am intors de la Munchen am avut cred 85km/h, la fel si cand m-am intors de la Praga.

Astea sunt medii obtinute doar pe autostrada + vreo 20-25 km de oras/drum national - plecare de la hotel de exemplu.

Nu stiu cum o fi la altii, dar pt mine e mult mai obositor alergatul cu 150-160 km/h decat mersul lejer cu 120 pe autostrada. La viteze mari trebuie sa fi mult mai concentrat la condus, asa ca pe distante foarte mari prefer sa merg cu viteza legala.

La el la masina nu are indicator de consum mediu ca altfel ar sti ce inseamna sa-i dai in goarna cu viteze mult peste limita legala si cand  te uiti la CB sa vezi doar un 75 km/h pe drumurile nationale sau 105 km/h mers majoritar pe autostrada.
Singur a recunoscut ca pana la Viena a scos doar putin peste suta si imi inchipui ca a mers cu cc-ul. Si asta pe numai 700 km. La dublu acestui numar de km nu va scoate nici macar atat chiar daca va merge numai pe autostrada. Intervine oboseala si sansa din ce in ce mai mare sa dea de trafic mai aglomerat.
Spre ex. eu cand am mers la Viena am prins inca de la 50 km distanta trafic cu aglomerare pe 3 benzi. Se mergea repede dar nu puteai depasi 80-100 km/h chiar daca faceai giumbuslucuri sa te strecori de pe o banda pe alta. Neavand indicator de viteza medie pe CB el nici nu stie cat ii scade viteza medie aprox. o ora de mers in acest mod. Ca sa recuperezi mai apoi trebuie sa o tii numai in peste 180 km/h.
Oricum imi racesc gura de pomana ca el o va tine pe a lui. Nici macar nu citeste ce-i scriu de imi vorbeste ca i-am zis de consumuri.

#48
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,071
  • Înscris: 07.07.2006

View Postinuendo0, on 14 mai 2017 - 19:10, said:

Repede se gasesc neajunsurile masinilor electrice iar avantajele sunt trecute cu vederea.
S-a explicat de ce: avantajele alea nu le fac comercial viabile. Adică mașinile electrice momentan nu au avantajele potrivite. Sau, altfel spus, dezavantajele atîrnă mai greu decît avantajele, sînt decisive.
Principalul avantaj pe care NU îl au mașinile electrice e accesibilitatea cvasi-universală. Momentan îți poți lua o mașină „clasică” și cu sume sub 1000 dolari, deci și clasele sărace pot avea una (în țările dezvoltate, dar și cele din eșalonul 2).
Cu alte cuvinte, prețul atîrnă greu.
Autonomia și problema refacerii ei rapide vin tare din urmă.
Cînd s-or rezolva astea, o să fie plin pe străzi de mașini electrice.

#49
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postfortzoso, on 14 mai 2017 - 19:31, said:


Nici macar nu citeste ce-i scriu de imi vorbeste ca i-am zis de consumuri.
"Poti sa faci asa ceva daca faci ca utopium cu consumul de carburant. Resetezi computerul din 50 in 50 km si fotografiezi CB-ul doar cand iti arata ce-ti place."

Sa fie amnezie sau alzheimer?

View Postfortzoso, on 14 mai 2017 - 19:31, said:


La el la masina nu are indicator de consum mediu ca altfel ar sti ce inseamna sa-i dai in goarna cu viteze mult peste limita legala si cand  te uiti la CB sa vezi doar un 75 km/h pe drumurile nationale sau 105 km/h mers majoritar pe autostrada.
Poate imi spui care e limita legala pe autostrada in Germania... (am mai precizat ca daca e sa pierd ceva timp, recuperez acolo).
Consumul oricum il fac la pompa, dar pentru linistea ta sufleteasca sa stii ca se pupa cu consumul indicat de CB.

#50
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postericmario, on 14 mai 2017 - 20:01, said:




Poate imi spui care e limita legala pe autostrada in Germania... (am mai precizat ca daca e sa pierd ceva timp, recuperez acolo).
Consumul oricum il fac la pompa, dar pentru linistea ta sufleteasca sa stii ca se pupa cu consumul indicat de CB.

Tind sa cred ca nu ai condus niciodata in Germania, ca nu prea stii cum stau lucrurile cu traficul pe acolo.
Sa te fereasca sfantul sa prinzi lucrari si/sau orele de varf pe langa un oras mai mare, ca se duce pe apa sambetei media ta de viteza de 180km/h. Psss...ce vorbim de asa medii de viteza cand rar vezi cate o masina cu peste 160-180km/h chiar si pe zonele fara limita de viteza (nu toate autostrazile din germania sunt fara limita cum poate cred unii).
Dar na' tot romanul e pilot si toate autostrazile sunt pistele lui de incercare.


#51
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postinuendo0, on 14 mai 2017 - 20:10, said:

Tind sa cred ca nu ai condus niciodata in Germania, ca nu prea stii cum stau lucrurile cu traficul pe acolo.
Sa te fereasca sfantul sa prinzi lucrari si/sau orele de varf pe langa un oras mai mare, ca se duce pe apa sambetei media ta de viteza de 180km/h. Psss...ce vorbim de asa medii de viteza cand rar vezi cate o masina cu peste 160-180km/h chiar si pe zonele fara limita de viteza (nu toate autostrazile din germania sunt fara limita cum poate cred unii).
Dar na' tot romanul e pilot si toate autostrazile sunt pistele lui de incercare.
Ai si tu dreptate, m-ai prins cu mata-n sac.
Ce drac' tot mint eu aici cand habar n-am unde-i Germania pe harta? Posted Image

ps. Pe 1 iunie ma intorc in tara aia, cum ii zice? Daca ai ceva de trimis sau pe cineva, nu-ti cer nici un leu.Posted Image

#52
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Daca ai habar de cum se circula in Germania  de ce minti grosolan pe aici? Sau crezi esti singurul care conduce prin europa, restul suntem chiar incuiati in casa?

#53
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Nu ma intelege gresit, n-am nimic impotriva electricelor, uita-te pe topicul Tesla sa vezi ca sustin masinile electrice.
Am punctat doar ca ce a spus colegul kroghy e realizabil, mai ales daca sunt doi soferi pe o masina.

In rest, imi doresc sa avem si noi macar un sfert din reteaua de incarcare pe care o au nemtii.
Dar asta nu va fi prea curand, trebuie sa fim realisti.
Imbatatul cu apa rece nu aduce nimic bun.

#54
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Nu te inteleg gresit, stiu ca esti pro-electrice, dar asta nu are nici o legatura cu vitezele ale cu care zici ca se poate circula in Germania. Teoretic poate scoti o medie de viteza buna in germania, dar doar noaptea, pe anumite autostrazi si in conditii ideale. Ca in ultimii ani ai vazut si tu in ce hal a ajuns traficul in germania, nu?
Si repet, e absurd sa vrei sa scoti medii de viteze de 160-180km/h sau cat se vehicula mai sus doar ca sa recuperezi timpul pierdut pe drumuri nationale. Dar nu e treaba mea, fiecare conduce cum vrea, iar cand vreun viteaz care se crede pilor de curse pe drumurile publice si ma pune in pericol, ma descurc destul de bine sa il evit.
Eu nu mai continui discutia ca deja o dam in balarii.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate