In Germania se propune incetarea achizitiilor de mașini NOI, poluante din anul 2030
#19
Posted 11 October 2016 - 10:03
vyctoras1985, on 11 octombrie 2016 - 09:58, said:
care ar fi poluarea aia indirecta? fabricarea si reciclarea acumulatorilor e cea mai mare problema si apoi generarea curentului electric (carbunii scot fum, cred ca e clar, hidro distruge zone imense, vezi ce se intampla pe raurile din carpati, cu sutele de microprsotii pe toate paraiele, eolinele, hmm, necesita spatiu gramada, solarele.. gluma proasta, sa produci un panou consumi resurse serioase, atomica vezi Fukusima, ne-am bagat :- in oceanul pacific deja) Bursul, on 11 octombrie 2016 - 10:00, said:
Poluarile alea indirecte, pot fi controlate. Fumul de la tzeava iti intra direct in nas. corect, fumul de la teava iti intra direct in nas azi, cel de la centralele electrice maine pe la pranz.. sau saptamana viitoare, nu sunt sigur Edited by aeon, 11 October 2016 - 10:05. |
#20
Posted 11 October 2016 - 10:07
Dar procesarea petrolului in bezina si motorina nu e tot poluare indirecta?
Cum doar fabricarea bateriilor e poluare indirecta? |
#22
Posted 11 October 2016 - 10:13
Şi aia e, dar în urma procesului de rafinare nu apare şi G.P..L.-ul?
În Germania nu era mare problemă cu atomicele, că acolo nu prea sunt cutremure. |
#23
Posted 11 October 2016 - 10:17
djl, on 11 octombrie 2016 - 09:47, said:
Ăştia au apucături a la Ceauşescu. Cred că ei că se pricep la toate. Unele norme sunt foarte greu de respectat. Dacă vor să încurajeze maşinile hibride (că până la cele electrice e foarte greu - încă nu s-a rezolvat problema acumulatorilor) să le facă reduceri de taxe, să fie taxe 0 pentru cei care construiesc staţii de încărcare (pfiu, dar pentru asta e nevoie de modrenizarea reţelelor electrice). Nu se va aplica autobuzelor şi camioanelor. Însă dacă vor reducerea poluării în oraşe, nemţii să reintroducă tramvaiele şi troleibuzele (firobuzele) din oraşele de unde le-au scos. |
#24
Posted 11 October 2016 - 10:25
dennis_2005, on 11 octombrie 2016 - 09:29, said:
Germania vrea să interzică din 2030 maşinile cu motoare convenţionale, adică pe benzină sau motorină. daniMMM, on 11 octombrie 2016 - 10:01, said:
." Masinile electrice au o rata a mortalitatii prin poluare cu 86% mai mare decat motoarele clasice prin simplul fapt ca energia electrica folosita la reincarcarea lor provine din surse poluante" http://www.4tuning.r...deti-24964.html Edited by andreic, 11 October 2016 - 10:30. |
#25
Posted 11 October 2016 - 10:27
dennis_2005, on 11 octombrie 2016 - 09:29, said:
Ma intreb daca motoarele conventionale vor fi interzise inclusiv la camioane sau autocare care polueaza mult mai mult fata de autoturisme. Oricum mai devreme de 2030 va fi interzisa masina termica in orase. In Paris si alte orase deja se vorbeste despre 2020. In afara oraselor si comunitatilor poate 2030. |
#26
Posted 11 October 2016 - 10:30
lotharragnar, on 11 octombrie 2016 - 09:52, said:
Si ce ar avea daca le-ar interzice ACUM? Uite asa, de 4 x 4. Chiar as vrea sa vad care ar fi reactia soferilor si bossilor industriilor de automobile, cum ar reactiona lumea in general daca la conducerea ONU, la Casa Alba si la Bruxelles vin o elita de eco-politicieni si spun : "Ba, de maine gata, cine mai merge cu masina poluanta primeste amenda pentru ca poluarea produsa de masini produce un risc mai ridicat de cancer pulonar si turbeculoza decat tigarile. De astazi sunteti obligati sa va vindeti masinile la reciclare si fier vechi si sa va cumparati masini electrice sau cu combustibil biologic. Ori va cumparati biciclete, mergeti pe jos, mergeti cu transportul in comun care e mai ieftin si mai eco". Chiar as vrea sa vad cum ar reactiona masele daca s-ar face asta peste noapte. Ca decizii din astea nebunesti impuse s-au mai luat de-a lungul istoriei. Hmmm..nu merge asa de pe o zi pe alta, fiindca dai peste cap planul de afaceri firmelor barosane, si in plus afectezi si vietile a mii de oameni care lucreaza in industria auto, simplii "palmasi" (sudori, cei de la linia de ansamblare etc.). Daca aceste marci de masini ar fi in proprietatea statului, ar putea sa faca cum zici tu (desi si acolo ar iesi revolutii de strada, cam ca la noi in anii '90), dar cu privati nu te joci, ca iti scade imediat ratingul de tara ca nu mai esti tara credibila pt. investitii si nu te mai imprumuta nici dracu' la dobanzi mici atunci cand ai nevoie! E suficient sa bagi impozite si accize fel de fel a.i. omul sa renunte de buna voie la a folosi astfel de vehicule, dar sa interzici din prima nu merge. Pe de alta parte, la pretul inca prohibitiv al masinilor electrice si oferta si infrastructura destul de subtire, cine si-ar mai putea permite? Trebuie sa dai omului o alternativa potrivita pt. buzunarul sau, nici nu-l poti impinge peste noapte la tren sau autobuz cand el e obisnuit toata viata sa stea cu curu' in masina. |
#27
Posted 11 October 2016 - 10:31
vyctoras1985, on 11 octombrie 2016 - 09:53, said: masele au de ales...ori vom muri cu totii datorita poluarii ori daca nu schimbam un mod de a trai Cum am mai zis, tehnologie nepoluanta este, motoare pe apa, hidrogen sau alte minuni d-astea sunt (inventate). Numai ca trecerea la asa ceva ar duce la suprimarea multor industrii conexe celei auto. Ne vaitam ca o masina polueaza mult, dar nu zice nimeni nimic de furnalele marilor fabrici (de tot felul), de unde se ridica nori imensi de fum ... Cine sa realizeze infrastructura retelelor de alimentare cu curent pt masinile electrice ?? Astia de-au facut autostrada Bechtel ?? Edited by shymano, 11 October 2016 - 10:35. |
#28
Posted 11 October 2016 - 10:35
_-AppleS-_, on 11 octombrie 2016 - 10:27, said:
Oricum mai devreme de 2030 va fi interzisa masina termica in orase. In Paris si alte orase deja se vorbeste despre 2020. In afara oraselor si comunitatilor poate 2030. Orasele au si ele zone centrale cu restrictii de poluare, asta e altceva... nu se refera la zone rezidentiale. In acele zone se vor permite electricele. In Berlin deja exista o asemenea zona la Brandenburg gate. Edited by andreic, 11 October 2016 - 10:37. |
|
#29
Posted 11 October 2016 - 10:35
Bursul, on 11 octombrie 2016 - 10:10, said:
Aeon, ce centrale electrice, la masina? mai pe inteles, centralele care produc curentul electric necesar incarcarii acumulatorilor, citeste in postul de mai sus doar nu iti imaginezi ca acel curent electric vine singur pe doua gauri din perete sau pe un cablu infipt in pamant? |
#30
Posted 11 October 2016 - 10:38
serox_3, on 11 octombrie 2016 - 10:07, said:
Dar procesarea petrolului in bezina si motorina nu e tot poluare indirecta? Cum doar fabricarea bateriilor e poluare indirecta? Masina superioara electrica (atentie nu ma refer la glumele sponsorizate de petrolisti: buburuze din alea cu 3 roti urate in draci ci la masini de tip Tesla) are o eficienta de 99% + regenerare la franare. |
#31
Posted 11 October 2016 - 10:38
#32
Posted 11 October 2016 - 10:46
Asta inseamna ca din anul 2035 o sa trecem si noi la motoarele nepoluante. Adica...dupa ce incep ei sa le vanda...SH-uri.
Parca vad pe OLX 2.0 - Vand Golf electric, baterii ca noi schimbate recent, masina a fost incarcata de o babuta doar de la priza si doar duminica. Atentie!!! a nu se confunda cu masinile care au baterie pe 20 de celule. |
#33
Posted 11 October 2016 - 10:47
aeon, on 11 octombrie 2016 - 10:38, said: si alte reziduri (pacura, gaz) folosite de regula la producerea de curent electric |
|
#34
Posted 11 October 2016 - 10:48
daniMMM, on 11 octombrie 2016 - 10:01, said:
." Masinile electrice au o rata a mortalitatii prin poluare cu 86% mai mare decat motoarele clasice prin simplul fapt ca energia electrica folosita la reincarcarea lor provine din surse poluante" http://www.4tuning.r...deti-24964.html de asemenea se presupune ca pana in 2030 vom trece pe surse nepoluante de a produce energia electrica |
#35
Posted 11 October 2016 - 10:51
neur0, on 11 octombrie 2016 - 09:42, said:
A zis Mama Omida? missionnad, on 11 octombrie 2016 - 09:43, said:
Astea sunt vrajeli,tocmai am dat peste o revista veche din 2000 in care de atunci germanii vroiau sa dezvolte nu stiu ce motoare pe hydrogen..bla..bla....la fel spuneau ca dieselul treptat,treptat va fi scos...Au trecut 16 ani,au ramas doar vorbe. |
#36
Posted 11 October 2016 - 10:51
Ce ma distreaza pe mine cum legifereaza astia progresul din pix
Foarte curand o sa isi dea seama ca exista "oarecare probleme": - industria Germana inca nu a scos nimic "remarcabil" la capitolul electric. BMW i3 e un Matiz electric de 45000 EUR, iar i8 e un demo tehnologic. - intregi industrii orizontale se evapora (tot ce tine de motoarele termice). - stai sa vezi cand vor aparea primele incidente gen Samsung Note 7 (kaboom), cu bateriile supraincacate. - masinile electrice sunt teoretic mult mai fiabile, deci un mare impact negativ asupra service-urilor. Dealerii din asta catiga! - service-urile au acum mecanici maimuta, dar vor fi nevoiti sa aiba electricieni de voltaje inalte (clasificari banoase pt cei tineri, btw) - reteaua de incarcare nu e balansata pe o trecere rapida de consumatori puternici, prizele sunt momentan de show-off. - nu uitati cate taxe ia acum statul pt ca ai masina: taxa pe cilindree, poluare, combustibil etc. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users