Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom
 Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...
 La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...
 Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?
 

Dezamagirea "Digi Mobil"

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#37
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 18.04.2007
Ce zice gabyyy93 (am nimerit igrecii ?) e corect. S-au învățat ăștia să forțeze legea (folosesc niște artificii la limită), și fac portări și de pe un nume pe altul, probabil că numai între rude totuși (între soți știu concret). Poate și operatoarea de la Voda știa ce are de făcut. Inițiatorul a greșit că a reziliat întâi.

#38
Gabyyy93

Gabyyy93

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 17.12.2009

 TheRipper0607, on 05 octombrie 2016 - 20:46, said:

ntz ntz. Agentului de la VDF ii pasa doar ce tine de VDF. Face cerere de portare, dar tot de client tine cum termina cu Digi

Eu voiam sa subliniez ideea ca se poate.
Cei de la orange/vdf chiar se agita pentru tine, mai ales daca vi pe abonament la ei.
Normal ca daca spre exemplu nu si-a platit factura la Digi, etc, ii poate fi refuzata portarea.

 TheRipper0607, on 05 octombrie 2016 - 20:46, said:

Sau poate a facut schimbare de titular, ceea ce e cel mai probabil ( chiar daca asta ar insemna reinnoirea ab pe inca 24 luni... ), depinde cum s-au inteles

Nu mi-a spus exact ce a semnat tatal sau, dar ideea e ca nu a avut de platit nimic la Digi, si nu s-a prelungit nici un contract.

 TheRipper0607, on 05 octombrie 2016 - 20:46, said:

Nu te trateaza nimeni ca un infractor. Nu ai idee cat e multi clienti sunt deja in preventel pentru ca nu si-au platit serviciile. E deja ceva comun, stiu oameni cumsecade care au datorii la operatori, in mare parte din cauza clauzelor abuzive.

Comun, necomun, ideea e ca in cel mai bun caz o sa trebuiasca sa platesti un avans de cateva sute de lei din care iti va fi redusa la jumatate factura lunara, pana la terminarea avansului.
Asa se asigure ca nu or sa mai ia tzeapa.
Asta cu oameni cumsecade si clauze abuzive nu o prea inteleg. Eu stiu ca tu ai un contract, pe care il semnezi ca esti de acord cu tot ce scrie in el. Daca il semnezi ca primarul nu e nimeni vinovat. Prin clauza abuziva eu inteleg: costuri suplimentare nejustificate, costuri uriase in cazul rezilierii unui contract, schimbari de reguli in timpul jocului si nepermiterea rezilierii, etc.

Edited by Gabyyy93, 05 October 2016 - 22:47.


#39
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007

 Gabyyy93, on 05 octombrie 2016 - 20:08, said:

Nu recomand asta! O sa fi bagat in baza de date Preventel(comuna la toti operatorii), si daca pe viitor mai vrei abonament la oricare din ei, o sa fi tratat si verificat ca un infractor.
Ei si? Daca ai sti cate abonamente am incheiat si reziliat ulterior acestei "manevre". Intr-adevar, o singura data am recurs la metoda asta, la celelalte contracte nu am mai avut probleme.
De acord, te baga in baza de date ca ai avut probleme candva cu platile si te gasesc, dar atata timp cat datoria este stinsa, nimeni nu are nimic de comentat si viata merge inainte.

#40
cipcon

cipcon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 29.03.2016
ANPC?

#41
Meeshoo

Meeshoo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 15.06.2006
Salut,
Cu vreo 2 săptămâni în urma am sunat la Digi sa ii întreb ce se mai întâmplă cu sesizarea mea în legătură cu subiectul din thread. Domnișoara de la suport nu mi a mai dat nicio șansă în legătură cu vechiul număr de telefon, spunând ca a fost de fapt o greșeală sau o neînțelegere ca mi s a aprobat redeschiderea abonamentului. Eventual sa merg într un pop ul unde mi s a deschis abonamentul sa vorbesc cu persoanele de acolo. I am tot explicat ca nivelul de cunoștințe ale celor din pop uri e oricum mai limitat decât cel al angajaților din call center și am lăsat o balta într un final gândindu-mă ca achit ab pana la sfârșitul perioadei contractuale și cu asta basta.

Astăzi mi am adus aminte ca mi a zis maica mea ca au tot sunat o de la digi la sfârșitul săptămânii și ca ma cautau, asa ca am zis sa bag cartela în telefon sa vad dacă mi au activat vreun număr de Digi. Efectuez apel și...stupoare!...pe ecranul apelatului apare numărul meu vechi!

În cele din urma se pare ca s a găsit o soluție pentru cazul meu! Mulțumesc angajatului Digi care mi a rezolvat problema! :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate