Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 1.0 TSI
Last Updated: Apr 22 2024 10:07, Started by
utopium
, Aug 29 2016 17:37
·
5
#775
Posted 14 March 2017 - 19:18
Mi-ati rupt c***l cu acel cuplu. Comparatia o puteti face doar daca exista aceeasi cutie pe cele doua motorizari mentionate.
La fel cu aia care spun ca dieselul are cuplu nene... are, nimic de zis dar mai e si o cutie de viteze pana la roata. Eu am dus ECU la optimizat, acum am vreo 40CP si 80Nm in plus (pe aceeasi cutie) si e normal ca dinamica sa fie alta fata de o masina stock. Si ma distrez cu multe masini diesel care au cuplu identic, de 330-350Nm. |
#776
Posted 14 March 2017 - 19:39
danghetau, on 14 martie 2017 - 19:18, said:
Mi-ati rupt c***l cu acel cuplu. Comparatia o puteti face doar daca exista aceeasi cutie pe cele doua motorizari mentionate. |
#777
Posted 14 March 2017 - 20:21
Inca o observatie: treapta a sasea a fost gandita pentru o viteza optima de 103 km /h
|
#778
Posted 14 March 2017 - 20:43
#779
Posted 14 March 2017 - 22:12
Eu merg și cu 100 īn București pe pasajul Basarab īn week-end.
|
#780
Posted 14 March 2017 - 22:31
Rectificare:treapta 6 pentru 130 km/h.
Treapta a 2 destul de lunga, invatat cu loganu sa apesi pe pedala si eram pe la 80... |
#782
Posted 14 March 2017 - 22:53
#783
Posted 14 March 2017 - 23:41
danghetau, on 14 martie 2017 - 19:18, said:
Mi-ati rupt c***l cu acel cuplu. Comparatia o puteti face doar daca exista aceeasi cutie pe cele doua motorizari mentionate. La fel cu aia care spun ca dieselul are cuplu nene... are, nimic de zis dar mai e si o cutie de viteze pana la roata. Eu am dus ECU la optimizat, acum am vreo 40CP si 80Nm in plus (pe aceeasi cutie) si e normal ca dinamica sa fie alta fata de o masina stock. Si ma distrez cu multe masini diesel care au cuplu identic, de 330-350Nm. Asta inseamna ca ai simtit nevoia acelui cuplu in plus. Nu prea inteleg de ce. La a mea am 290 Nm si tot nu ma compar cu nici-un diesel de aceeasi putere, care are de obicei cuplu mai mare. E drept ca este si RWD si poate conteaza si asta iliemirea, on 14 martie 2017 - 22:12, said:
Eu merg și cu 100 în București pe pasajul Basarab în week-end. Presupun ca si la orice ora din orice weekend, nu-i asa ? Edited by fortzoso, 14 March 2017 - 23:42. |
#785
Posted 15 March 2017 - 04:11
condaru321, on 14 martie 2017 - 22:31, said:
Treapta a 2 destul de lunga, invatat cu loganu sa apesi pe pedala si eram pe la 80... Edited by utopium, 15 March 2017 - 04:15. |
#786
Posted 15 March 2017 - 08:48
#788
Posted 15 March 2017 - 12:31
max_01, on 15 martie 2017 - 08:48, said:
Deci treapta 6 este indicata pentru viteze de la 130km/h in sus?Ce consum scoti la o asemenea viteza?Dar in oras, iarna, ruland in medie cu 40-50km/h? Edited by utopium, 15 March 2017 - 12:32. |
#789
Posted 20 March 2017 - 13:00
La 50 la ora intr-a treia mers constant consumul e cam 3.4-3.5 ... culmea, la 70-80 e mai mic consumul, undeva la 3.3
Intre timp am trecut weekendul asta de 9.000 de km. Urmeaza si un drum mai lung in luna mai, bun de vazut un consum pe distanta mai lunga de cei 120 de km de pe Cluj-Bistrita. |
|
#790
Posted 20 March 2017 - 14:10
Din experienta iti spun ca, mersul constant cu 90-100-110 km/h pe vitezometru, inseamna si consumuri mici. Mie de la 120 km/h in sus (pe GPS, nu pe ceas), adica 3600-3700 rpm, incepe sa se duca lejer la 6-6.5. Si la fel si in cazul tau. Stai linistit. Si eu faceam experimente de-asta, dar m-am plictisit. Am mers weekendul trecut pana la BV si am consumat cam 25 de litri. Asta inseamna aprox. 6l/100 km. Pe A3 am mers cu 120-130 km/h. Restul 100-110 km/h. Daca mergeam pe A3 cu 110 km/h si restul cu 90-100, "scoteam intre 5 si 5.5. Iar pentru max. 1 litru la 100 de km nu mai am chef de nici un test de consum. Ii dau talpa (omeneste) si gata.
|
#791
Posted 20 March 2017 - 14:33
Eu merg normal cānd scot 4.3-4.5 pe Cluj-Bistrita, nu e nici un experiment. Sub 4 da, e experiment sa vezi cat de jos poate merge. 6 pana la Brasov (in conditiile in care n-am autostrada, ci DN1) ar fi un consum dezastruos de mare la un condus normal
|
#792
Posted 20 March 2017 - 14:34
@LauCalin: Corect, si mie imi sare de 5.2% daca depasesc 115 km/h, pana in 125-130 se mentine intre 6-6.5%, apoi creste exponențial. La blana maxima, in functie si de trafic, cel mai mult mi-a luat 11% (maxime de 195-198, pe gps, București-Oradea-Șuncuiuș-Bucuresti). Octavia 2, 1.6 FSI.
Edited by shymano, 20 March 2017 - 14:36. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users