Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Ultima postare: mai 19 2024 16:19, Inițiat de
emil_sv
, aug 25 2016 08:05
·
43
#29809
Publicat: 09 august 2022 - 14:00
Daca e sa vorbim de furat, pai eu zic ca lumea se lasa fraierita cu acte in regula, si isi fura caciula singura, platind in exces pe niste masini care se pretind ecologice dar nu sunt.
Uite un dizăl cu acusi 120000km la bord. [ https://i.postimg.cc/NFbJ9ypJ/20220809-144831.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Din pacate se reseteaza contorul dupa 99 de ore asa ca nu pot sti consumul mediu oe 1000 de ore sau grand total [ https://i.postimg.cc/qB8zfs5X/20220809-145058.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vad ca si hornul de la masina pare curat. Eu zic ca un euro 6 cinstit bate un hibrid Otto. Dar nu poate sa bata un Diesel Hibrid. Politica zice ca motorina e naspa. Acum 30 de ani era benzina cu plumb nasoala. Peste 30 de ani o sa fie bateriile nasoale. cata, pe 09 august 2022 - 13:49, a scris: Am inteles. Diesel-ul bate tot, avionul, trenul, bicicleta, benzina, vaportul, etc Vaporul merge si el tot cu motorina sau mai rau, cu pacura, care este dpdv al rafinarii la capatul opus cu benzina. Editat de tfmercedez, 09 august 2022 - 13:57. |
#29811
Publicat: 09 august 2022 - 15:02
Da, doua marci consacrate pentru mai nimic.
Daca vrei economie neta, iei un Logan 1,5dci, combi, cu 3000 de euro sh. Imbatabil. cata, pe 09 august 2022 - 14:02, a scris: Dacia 1410 consuma 7/100 extraurban, aia cu euro 2, injectie, si cista 4000 de dolari sau 100 de milioane inainte sa se schimbe banii prin 2002. O hibrida de la Honda costa 35000 de euro, si consuma cu 1 litru mai putin, si are motor de 1,5. Cat polueaza un om pana munceste de banii aia? Pentru ca fiecare ban castigat presupune o amprenta de carbon. De aia zic, traim in bula salvarii planetei cu bani grei, irositi pe tampenii precum hibridizarea. Vrei ecologie? Interzici masinile cu totul. Dar vai, nu se poate.. ca locuri de munca, ca seici care plutesc in petrol, taxe, industrie. Ce fumatul ala daunator si camcerigen de ce nu se interzice? De ce canabisul poate fi interzis si tutunul ordinar nu? |
#29812
Publicat: 09 august 2022 - 15:14
Eu zic sa nu va mai certați ca itp-ul la diesel e o gluma proasta în toată lumea, se măsoară un singur parametru și ala complet ochiometric. Ca un diesel sa pice itp-ul trebuie sa aibă o problema grava, nu doar sa fie "iesit din parametri". Sau sa se prindă mecanicul ca fap-ul și catalizatorul sunt înlocuite de un burlan.
Editat de KiloW, 09 august 2022 - 15:15. |
#29813
Publicat: 09 august 2022 - 16:17
garett, pe 09 august 2022 - 13:09, a scris:
Pe de altă parte nu poți să faci ITP pe bune într-o țară cu puterea de cumpărare a României. nu voi insista, este vorba de o serie franceza de documentare 2021-2022 (“Scandalul epavelor rulante”). iti este teama, pur si simplu, de ceea ce vezi. masini furate, canibalizate la comanda pentru piese si ulterior aruncate in ape pentru a fi pierdute. piesele se folosesc la reparatii frauduloase iar controalele tehnice sint trecute contra mita. ulterior unele asemenea vehicule sufera accidente, unele cu urmari grave sau foarte grave. in alt registru, exemplu cazul meu: an de fabricatie, 1996, amortizoarele disponibile numai aftermarket, numai “colorate” -> la echivalentul ITP anual Romania platesc mita 200 Euros si trec. foarte clar: este un viciu de procedura. eu nu am amortizoare north korea pe masina. imi cer scuze colegilor si moderatorilor, ceea ce urmeaza este idio.tenie pura, nefiltrata: un vecin cumpara un vehicul SH din afara EU/1997. vehiculul, din punct de vedere emisii poate fi omologat E3. i se refuza acest lucru data fiind lipsa echivalente norme emisii UE 1997 cu emisii JP 1997 si, la omologare, primeste omologare E0. merge in justitie. judecatorul da dreptate organismului de omologare. individul face recurs. pierde. dupa un an vine momentul controlului tehnic uzual. individul, stiind ca are norma E0, inlatura catalizatorul. la controlul tehnic este automat respins dat fiind faptul ca masina nu are catalizator. individul face remarca ca nu vede utilitatea catalizatorului dat fiind faptul ca norma emisii este E0. controlul tehnic este intransigent: niet! individul, din nou, justitie. pierde. recurs. pierde. ECHR. victorie cu fanfare! foarte multi idi.oti in Europa. nepermis de multi… |
#29816
Publicat: 10 august 2022 - 16:55
#29817
Publicat: 10 august 2022 - 19:18
Studiat, adică mă uitam la TD pe YT.
Caută de ex test Volvo V60, făcut de Buhnici. Nu merita diferența față de non-hibrid. L-am găsit, sper să îmi aduc bine aminte [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1sFyQjqEkVg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de cata, 10 august 2022 - 19:23. |
#29821
Publicat: 12 august 2022 - 07:57
icssizero, pe 11 august 2022 - 17:09, a scris:
Si panouri solare ca nu pot sa ne bage pe teava ce trebuie ca sa le si incarcam ! Punter, pe 11 august 2022 - 22:41, a scris:
foarte corect. vrei sa te deplasezi iei panouri. vrei AC iei panouri..vrei ceva..vrei panouri. |
#29823
Publicat: 18 august 2022 - 14:18
Premieră în România: Au fost vândute mai multe mașini electrice și hybrid decât autoturisme diesel / Vânzarea autoturismelor echipate cu motoare diesel a scăzut cu o treime
Citat Cifrele ne arată că ne apropiem cu pași repezi de sfârșitul erei diesel. https://www.g4media....u-o-treime.html |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi