Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#29809
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,462
  • Înscris: 15.06.2007
Daca e sa vorbim de furat, pai eu zic ca lumea se lasa fraierita cu acte in regula, si isi fura caciula singura, platind in exces pe niste masini care se pretind ecologice dar nu sunt.

Uite un dizăl  cu acusi 120000km la bord.

[ https://i.postimg.cc/NFbJ9ypJ/20220809-144831.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Din pacate se reseteaza contorul dupa 99 de ore asa ca nu pot sti consumul mediu oe 1000 de ore sau grand total

[ https://i.postimg.cc/qB8zfs5X/20220809-145058.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Vad ca si hornul de la masina pare curat.

Eu zic ca un euro 6 cinstit bate un hibrid Otto.

Dar nu poate sa bata un Diesel Hibrid. Politica zice ca motorina e naspa.

Acum 30 de ani era benzina cu plumb nasoala.

Peste 30 de ani o sa fie bateriile nasoale.

View Postcata, on 09 august 2022 - 13:49, said:


Am inteles. Diesel-ul bate tot, avionul, trenul, bicicleta, benzina, vaportul, etc
Pai avionul nu merge cu benzina ci cu kerosen, care dupa compozitia chimica este mai aproape de motorina decat de benzina.
Vaporul merge si el tot cu motorina sau mai rau, cu pacura, care este dpdv al rafinarii la capatul opus cu benzina.

Edited by tfmercedez, 09 August 2022 - 13:57.


#29810
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Posttfmercedez, on 09 august 2022 - 13:57, said:

Dar nu poate sa bata un Diesel Hibrid. Politica zice ca motorina e naspa
Am studiat in 2017 cand am luat Aurisul hibrid, diesel hibrid avea consum mai mare decat cel non hibrid. Erau de la Peugeot si Volvo.

#29811
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,462
  • Înscris: 15.06.2007
Da, doua marci consacrate pentru mai nimic.  

Daca vrei economie neta, iei un Logan 1,5dci, combi, cu 3000 de euro sh. Imbatabil.

View Postcata, on 09 august 2022 - 14:02, said:


Am studiat in 2017 cand am luat Aurisul hibrid, diesel hibrid avea consum mai mare decat cel non hibrid. Erau de la Peugeot si Volvo.

Dacia 1410 consuma  7/100 extraurban, aia cu euro 2, injectie, si cista 4000 de dolari sau 100 de milioane inainte sa se schimbe banii prin 2002.

O hibrida de la Honda costa 35000 de euro, si consuma cu 1 litru mai putin, si are motor de 1,5.

Cat polueaza un om pana munceste de banii aia?  Pentru ca fiecare ban castigat presupune o amprenta de carbon.  De aia zic, traim in bula salvarii planetei cu bani grei,  irositi pe tampenii precum hibridizarea.  
Vrei ecologie? Interzici masinile cu totul. Dar vai, nu se poate.. ca locuri de munca, ca seici care plutesc in petrol, taxe, industrie.
Ce fumatul ala daunator si camcerigen de ce nu se interzice? De ce canabisul poate fi interzis si tutunul ordinar nu?

#29812
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,179
  • Înscris: 08.01.2021
Eu zic sa nu va mai certați ca itp-ul la diesel e o gluma proasta în toată lumea, se măsoară un singur parametru și ala complet ochiometric. Ca un diesel sa pice itp-ul trebuie sa aibă o problema grava, nu doar sa fie "iesit din parametri". Sau sa se prindă mecanicul ca fap-ul și catalizatorul sunt înlocuite de un burlan.

Edited by KiloW, 09 August 2022 - 15:15.


#29813
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022

View Postgarett, on 09 august 2022 - 13:09, said:

Pe de altă parte nu poți să faci ITP pe bune într-o țară cu puterea de cumpărare a României.


nu voi insista, este vorba de o serie franceza de documentare 2021-2022 (“Scandalul epavelor rulante”). iti este teama, pur si simplu, de ceea ce vezi. masini furate, canibalizate la comanda pentru piese si ulterior aruncate in ape pentru a fi pierdute. piesele se folosesc la reparatii frauduloase iar controalele tehnice sint trecute contra mita. ulterior unele asemenea vehicule sufera accidente, unele cu urmari grave sau foarte grave.

in alt registru, exemplu cazul meu: an de fabricatie, 1996, amortizoarele disponibile numai aftermarket, numai “colorate” -> la echivalentul ITP anual Romania platesc mita 200 Euros si trec. foarte clar: este un viciu de procedura. eu nu am amortizoare north korea pe masina.

imi cer scuze colegilor si moderatorilor, ceea ce urmeaza este idio.tenie pura, nefiltrata: un vecin cumpara un vehicul SH din afara EU/1997. vehiculul, din punct de vedere emisii poate fi omologat E3. i se refuza acest lucru data fiind lipsa echivalente norme emisii UE 1997 cu emisii JP 1997 si, la omologare, primeste omologare E0. merge in justitie. judecatorul da dreptate organismului de omologare. individul face recurs. pierde. dupa un an vine momentul controlului tehnic uzual. individul, stiind ca are norma E0, inlatura catalizatorul. la controlul tehnic este automat respins dat fiind faptul ca masina nu are catalizator. individul face remarca ca nu vede utilitatea catalizatorului dat fiind faptul ca norma emisii este E0. controlul tehnic este intransigent: niet! individul, din nou, justitie. pierde. recurs. pierde. ECHR. victorie cu fanfare! foarte multi idi.oti in Europa. nepermis de multi…

#29814
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,462
  • Înscris: 15.06.2007
Ce drac de masina putea fi aia, incat sa merite sa te plimbi in instante pentru ea? Te costa mai mult tribunalele decat valoreaza masina.

#29815
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022
Skyline GT-R BCNR33 Autech (4 portiere…), ~194K USD pentru a-l avea in fata casei (pret vehicul/transport/asigurare transport/VAT/duty/omologare/asigurare/inmatriculare).

#29816
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

View Postcata, on 09 august 2022 - 14:02, said:

Am studiat in 2017 cand am luat Aurisul hibrid, diesel hibrid avea consum mai mare decat cel non hibrid. Erau de la Peugeot si Volvo.
Mai acele " studii " in care se arata ca un diesel simplu consuma mai putin decat un " hibrid " diesel de la peugeot de exemplu ?

#29817
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Studiat, adică mă uitam la TD pe YT.
Caută de ex test Volvo V60, făcut de Buhnici.
Nu merita diferența față de non-hibrid.
L-am găsit, sper să îmi aduc bine aminte
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1sFyQjqEkVg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by cata, 10 August 2022 - 19:23.


#29818
Pitot

Pitot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,143
  • Înscris: 25.07.2010
Deci U.E. ne cere să mai stingem lumina, dar să ne cumpărăm mașini electrice?

Edited by Pitot, 11 August 2022 - 16:16.


#29819
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Si panouri solare ca nu pot sa ne bage pe teava ce trebuie ca sa le si incarcam !

#29820
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 24.07.2022
foarte corect. vrei sa te deplasezi iei panouri. vrei AC iei panouri..vrei ceva..vrei panouri.

#29821
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Posticssizero, on 11 august 2022 - 17:09, said:

Si panouri solare ca nu pot sa ne bage pe teava ce trebuie ca sa le si incarcam !

View PostPunter, on 11 august 2022 - 22:41, said:

foarte corect. vrei sa te deplasezi iei panouri. vrei AC iei panouri..vrei ceva..vrei panouri.
Nu poti sa cumperi panouri daca nu ai doza 4 de vaccinPosted Image . Eu le-am luat pe numele socrii-lorPosted Image

#29822
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Socrii-lor sau sotiilor?

#29823
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Premieră în România: Au fost vândute mai multe mașini electrice și hybrid decât autoturisme diesel / Vânzarea autoturismelor echipate cu motoare diesel a scăzut cu o treime

Quote

Cifrele ne arată că ne apropiem cu pași repezi de sfârșitul erei diesel.

https://www.g4media....u-o-treime.html

#29824
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,859
  • Înscris: 05.07.2007
ai citit si comentariile la stire? atrag atentia la "Pentru ca mulți producători nu mai oferă motoare diesel. Și daca vrei nu poți lua Sandero diesel"

#29825
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Motivul nu prea are nici o importanta.
Rezultatul final conteaza.

#29826
kato1

kato1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,859
  • Înscris: 05.07.2007
nu prea mai conteaza pentru tine ...... pentru altii conteaza

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate