Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...
 De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...
 Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu
 Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling

Sanse refinantare
 

Sony Xperia Z2

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
8 răspunsuri în acest subiect

#1
alexamcheama

alexamcheama

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 19.05.2016
Nu stiu daca asta e locul cel mai potribit dar dupa ce m-am uitat putin mi s-a parut cel mai ok. Vin cu o intrebare, am cumparat de la CEL.ro telefonul Sony Xperia Z2 iar dupa apoximativ 6 luni am primit o eroare, nu mai citea simul dupa aproximativ 5 minute de utilizare. L-am dus in service-ul autorizat DIANGY Group iar acum, dupa 50 de zile, astazi, este inca acolo. La fiecare apel, pe care il fac aproape zilnic, primesc acelasi raspuns de 2 saptamani incoace, si anume ca asteapta confirmarea pentru inlocuire. Am sunat si la Sony Xperia Romania si mi s-a spus ca nu ma pot ajuta cu nimic avand in vedere ca telefonu a fost facut pentru comercializare in Emiratele Arabe, lucru pe care eu nu l.am aflat decat acum. Intrebarea mea este, ce pot sa fac ca sa ii constrang putin, sa se puna lucrurile in miscare, cu cine ar trebui sa vorbesc, Sony Xperia Emiratele Arabe, CEL.ro, OPC? ca dupa cum se vede momentan nu o sa se resolve nimic prea curand. O reclamatie o s trimit oricum la DIANGY Group dar asta mai mult ca sigur nu o sa resolve nimic tinand cont ca in momentul in care am intrebat de o adresa de mail pentru reclamatii am primit adresa de mail a secretarei...

Multumesc anticipat si imi cer scuze daca am gresit locul postarii.

#2
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.921
  • Înscris: 01.01.2010
OPC. De acum 35 zile (service-ul are obligatia sa rezolve problema prin orice mijloc, in 15 zile).

#3
alexamcheama

alexamcheama

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 19.05.2016
S-au asigurat ca nu sta 15 zie la ei, l-am lasat prima oara in service pe 01.04.2015, dupa 2 saptamani m-au sunat sa imi spuna ca e gata. Avea aceeasi eroare si am refuzat ridicarea. Dupa inca 15 zile mi-au spus ca e gata. M-am dus, aceeasi eroare. L-am lasat tot la ei. La telefon sustin ca data intrarii in service este 21 aprilie.

Editat de alexamcheama, 20 mai 2016 - 00:06.


#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.921
  • Înscris: 01.01.2010
OPC. Ii gasesti online, nu necesita deplasare.

#5
D3an

D3an

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.531
  • Înscris: 30.09.2006
este a treia oara in service. ar trebui sa iti dea banii.

#6
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.914
  • Înscris: 07.05.2003
Iar altă dată evită să cumperi de la Corsarii Online SERELE.

#7
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.868
  • Înscris: 06.01.2008

View PostD3an, on 20 mai 2016 - 06:35, said:

este a treia oara in service. ar trebui sa iti dea banii.
De la "ar trebui" pana la "trebuie" e cale lunga. Mai ales la jegosii astia ce aduc telefoanele in tara pe cai neoficiale, si te trezesti ca nu sunt nici macar destinate pentru vreo tara/regiune din Europa, astfel ca garantia e nula in service-urile autorizate de producator.

View PostYOUR_GOD, on 19 mai 2016 - 23:45, said:

OPC. De acum 35 zile (service-ul are obligatia sa rezolve problema prin orice mijloc, in 15 zile).
Cand e vorba de tepari ce aduc telefoane destinate pietelor din Asia/Emiratele Arabe nu mai conteaza OPC-ul. Din ce profit fac isi permit sa angajeze avocati care sa conteste in instanta amenzile, si ajung sa nu le mai plateasca (sau le platesc peste 10 ani).

Editat de Hider141, 20 mai 2016 - 08:05.


#8
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.921
  • Înscris: 01.01.2010

View PostHider141, on 20 mai 2016 - 08:04, said:

Cand e vorba de tepari ce aduc telefoane destinate pietelor din Asia/Emiratele Arabe nu mai conteaza OPC-ul. Din ce profit fac isi permit sa angajeze avocati care sa conteste in instanta amenzile, si ajung sa nu le mai plateasca (sau le platesc peste 10 ani).
Nu cred. Omul are factura si garantie, problema este a lor. Cam multe lucruri rele despre cel.ro...

#9
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.868
  • Înscris: 06.01.2008
Cred ca nu ai avut de-a face cu telefoane aduse neoficial in Romania, si la care sa ai nevoie de garantie.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate