Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sony Xperia Z2
Ultima postare: mai 20 2016 11:35, Inițiat de
alexamcheama
, mai 19 2016 23:17
·
0
#1
Publicat: 19 mai 2016 - 23:17
Nu stiu daca asta e locul cel mai potribit dar dupa ce m-am uitat putin mi s-a parut cel mai ok. Vin cu o intrebare, am cumparat de la CEL.ro telefonul Sony Xperia Z2 iar dupa apoximativ 6 luni am primit o eroare, nu mai citea simul dupa aproximativ 5 minute de utilizare. L-am dus in service-ul autorizat DIANGY Group iar acum, dupa 50 de zile, astazi, este inca acolo. La fiecare apel, pe care il fac aproape zilnic, primesc acelasi raspuns de 2 saptamani incoace, si anume ca asteapta confirmarea pentru inlocuire. Am sunat si la Sony Xperia Romania si mi s-a spus ca nu ma pot ajuta cu nimic avand in vedere ca telefonu a fost facut pentru comercializare in Emiratele Arabe, lucru pe care eu nu l.am aflat decat acum. Intrebarea mea este, ce pot sa fac ca sa ii constrang putin, sa se puna lucrurile in miscare, cu cine ar trebui sa vorbesc, Sony Xperia Emiratele Arabe, CEL.ro, OPC? ca dupa cum se vede momentan nu o sa se resolve nimic prea curand. O reclamatie o s trimit oricum la DIANGY Group dar asta mai mult ca sigur nu o sa resolve nimic tinand cont ca in momentul in care am intrebat de o adresa de mail pentru reclamatii am primit adresa de mail a secretarei...
Multumesc anticipat si imi cer scuze daca am gresit locul postarii. |
#3
Publicat: 20 mai 2016 - 00:06
S-au asigurat ca nu sta 15 zie la ei, l-am lasat prima oara in service pe 01.04.2015, dupa 2 saptamani m-au sunat sa imi spuna ca e gata. Avea aceeasi eroare si am refuzat ridicarea. Dupa inca 15 zile mi-au spus ca e gata. M-am dus, aceeasi eroare. L-am lasat tot la ei. La telefon sustin ca data intrarii in service este 21 aprilie.
Editat de alexamcheama, 20 mai 2016 - 00:06. |
#7
Publicat: 20 mai 2016 - 08:04
D3an, on 20 mai 2016 - 06:35, said:
este a treia oara in service. ar trebui sa iti dea banii. YOUR_GOD, on 19 mai 2016 - 23:45, said:
OPC. De acum 35 zile (service-ul are obligatia sa rezolve problema prin orice mijloc, in 15 zile). Editat de Hider141, 20 mai 2016 - 08:05. |
#8
Publicat: 20 mai 2016 - 08:59
Hider141, on 20 mai 2016 - 08:04, said:
Cand e vorba de tepari ce aduc telefoane destinate pietelor din Asia/Emiratele Arabe nu mai conteaza OPC-ul. Din ce profit fac isi permit sa angajeze avocati care sa conteste in instanta amenzile, si ajung sa nu le mai plateasca (sau le platesc peste 10 ani). |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi