Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Intrebari din Solidworks

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#19
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Cum se poate muta Originea sistemului de coordonate intr-un desen? Ca exemplu desenat in 3D -vreau sa mut originea care se afla in centrul mesei , jos in locul Coordinate System 1. Imi trebuie pentru a avea acces in acel punct  la Top Plane, pentru a face picioarele coplanare

Attached File  Untitled.jpg   150.13K   15 downloads

Edited by sailor62, 07 May 2016 - 19:32.


#20
robotelu

robotelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 12.08.2005
Incearca asa: Insert > Reference Geometry > Coordinate System.

#21
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Asa am facut creand CS1 dar originea a ramas la locul initial....

#22
robotelu

robotelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 12.08.2005
Din pacate Originea si Planurile de Referinta (Front,Right,Top) nu se pot muta.

LE: Verifica daca te ajuta acest videoclip.

Edited by robotelu, 07 May 2016 - 22:11.


#23
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
sailor - nu poti muta acea origine, aceea este originea intregului sistem de referinta a programului. daca ai nevoie de alte coordonate, iti creezi altele, acelea se vor pozitiona fata de originea sistemului, programul va sti tot timpul unde se afla in spatiu acele noi coordonate, insa nu poate altfel, decat daca are o origine fixa.

idem catia, inventor ,etc.

#24
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008

View PostDany_Darke, on 07 mai 2016 - 22:50, said:

sailor - nu poti muta acea origine, .....
Aha, atunci daca nu vine mahomed la munte sa trimitem muntele...mi-am zis si am sters constrangerea de la origine si cu move Entities am mutat ansamblul. Multam de ajutor
Attached File  11.JPG   114.99K   8 downloads

#25
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
pai asta e, muti ansamblul, insa originea sistemului ramane. nu am fost in situatia in care sa trebuiasca sa mut un ansamblu pe un alt plan in sw si asta chiar nu stiu, dar in catia de exemplu se face destul de usor.

cand fac de la 0 un ansamblu, nu fixez nimic de origine, sunt in "float" tocmai pt a nu avea probleme de genul. din experienta cumulata in timp, daca am mai multe linii, cercuri sau ce mai este de facut in aceasi schita, deja stiu proportiile si stiu cat de mult se vor deplasa la constrangere, a.i. sa nu ma incurce faptul ca nu am constrangere fata de (o) origine

dar astea se invata in timp

#26
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Ce n-am bifat prin setari (  la Sketch Snaps am aproape tot bifat ) , de nu-mi apare semnul din 4 sageti albastre din imagine . E folositor la a da unghiul intre o dreapta si verticala chiar daca nu ai  in acel punct efectiv o dreapta verticala trasata...

Attached File  Untitled.jpg   39.5K   16 downloads

#27
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
da un link catre acel tutorial sa vad despre ce e vb. eu nu am folosit acea functie.

#28
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gS_SIhvUdnw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

min 3.50

#29
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
pai daca ai fi ascultat atent, ai fi observat ca este vb de sw 2015, iar tu ai 2014. eu lucrez intens in 2014, iar cu 2015 de acasa, nu am avut nevoie de acea functie, pt ca sunt obisnuita cu 2014. dar imi e utila mult prea putin pt ce fac eu acsa in sw. iar obisnuinta tot isi va spune cuvantul.

de aceea ti-am cerut sa vad video. oricum, am probat in 2015 si nu e nevoie de setare speciala, este o functie specifica versiunii.

#30
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
E interesanta cand ai desen cu multe linii oblice ...altfel ar trebui cred sa trasezi linii ajutatoare sau mai elegant unghiul in Proprietymanager, nu m-am obisnuit cu asta

Edited by sailor62, 22 May 2016 - 20:38.


#31
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
depinde de forma dorita, pt ca poti folosi si loft

#32
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Am facut o cana obtinuta prin revolutia unui profil (albastru) si o toarta prin sweep. Din intersectia lor rezulta 2 bucati din toarta care trebuie sterse in interioarul canii. Cum le sterg ?

Attached File  cana.jpg   139.4K   12 downloads

#33
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
daca imi aduc eu bine aminte, pt ca nu am mai folosit comanda de ceva vreme, dai pe start end tangency, iar acolo se muleaza pe suprafetele din care pleaca si se termina.

#34
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Am incercat ,nu mere. Prin incercari am reusit asa: Comanda Intersect , am selectat suprafata interioara a canii si toarta , iti arata un sir de zone rezultate in urma intersectiei celor doua pe care le poti exclude, bifezi pe care le vrei excluse si gata...Fain

#35
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
sau asa. de acea comanda am uitat. o fi si oboseala, ca abia am ajuns acasa si inca nu sunt conectata la realitate :P

#36
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Construiesc un ansamblu din doua piese deocamdata si nu reusesc sa fac sa fie sesizata si blocata coliziunea fizica intre piesele componente, deci folosesc Mates si Move Component unde bifez Collizon Detection . Probez piesele se comporta normal (se blocheaza miscarea la coliziunea lor ) dar dupa ce dau OK-ul pe bifa verde,  lama ghilotinei se misca ca elicea...Posted Image
Nu stiu unde gresesc

Attached File  ghil1.jpg   152.61K   10 downloads
Attached File  ghil2.jpg   142.86K   10 downloads

Ma intorc in setarea respectiva si gasesc optiunea nebifata, ca si cand nu s-a salvat...

Edited by sailor62, 08 July 2016 - 20:21.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate