Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 

Intrebari din Solidworks

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#37
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
nu am folosit functia de genul, asa ca nu am date exacte, insa ce stiu este ca in meniul programului exista optiunea de a detecta coliziuna intr-un ansamblu.

eu nu o folosesc, pt ca mai mult ma incurca la ceea ce fac eu de fel.

pe de alta parte, pot doar sa speculez o chestie, pt faptul ca tu muti manual, e normal sa elimine functia dupa ce dai acel ok, pt ca tu iesi din modul manual si intra in vigoare mate-urile.

ti-ar fi mult mai simplu sa faci o limitare de unghi, iar astfel te deplasezi cu acea lama cat doreste muschiu tau in acea limitare.

#38
robotelu

robotelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 12.08.2005
Eu am facut o consrangere unghilara (ca in poza atasata) iar dupa aceea am incercat sa o misc Free Drag din meniul Move Component dar nu s-a miscat decat intre limitele unghilare setate.
Attached File  Angle.PNG   102.93K   13 downloads

#39
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
da, e normal. cum se comporta sw2016? vad ca il folosesti.

#40
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Da greseam crezand ca move component are vreun efect si asupra functiei mate. Nu, doar poti sesiza punctele de impact , masori unghiurile respective si le impui la advanced mate ca unghiuri maxime si minime de miscare...

#41
phidias

phidias

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 767
  • Înscris: 13.07.2005
Salut, am un proiect interesant in SolidWorks. Daca e cineva interesat, rog un PM. Thanks!

#42
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
legat de cotarea arcelor de cerc o intrebare
Din poza se vede ca incerc sa cotez arcele (lungimea) dand clik pe capatul arcului . pe arc si apoi pe capatul arcului....Reusesc la 4 dintre ele , al cincelea se coteaza ca(360-arcul mic) ....
Procedez la fel la toate dar la ultimul nu coteaza arcul mic ...!? Ce draci are?Attached File  Untitled.jpg   266.48K   15 downloads

#43
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
care arc mic? eu le vad pe toate cotate. acel 3.22? la ala te referi?

#44
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Ma refer la arcul pe care scrie 24.14 dar care dupa cum se vede este cotat nu pentru unghiul de 90 grade ci pentru cel mare de 360-90 grade. E, mie imi trebuie lungimea arcului  mic (90 grade) , pentru a construi o evolventa (unde lungimea arcului in mm este egala cu lungimea dreptei care ruleaza pe acel cerc, dreapta care nu este inca pe desen).
In mod automat programul mi-a cotat arcul mare de 24.14mm nu arcul mic care ar trebui sa fie undeva pe la 8 mm,

Sper ca am explicat mai bine acum

#45
sailor62

sailor62

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 28.07.2008
Oare de ce nu pot aplica o textura pe fata din imagine? Ramane doar colorata galben...
La un alt corp de mobilier  nu pot aplica nici o textura...ciudatAttached File  Untitled.jpg   359.1K   16 downloads

Edited by sailor62, 18 December 2016 - 00:22.


#46
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
pai de ce nu pui la intreg solidul si incerci sa pui texturi pe suprafete?

#47
robotelu

robotelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 12.08.2005
In tab-ul Mapping poti sa te joci cu "Size"-ul texturii. Poate te ajuta.

#48
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006
Vreau ca sa pot misca cu mouse-ul si axa verticala (Z) precum pot misca si axa orizontala (X), de ce nu reusesc? am pus un filmulet....
https://drive.google...cTRZazBTcG5Sc00

Ma "joc" ocazional in solidworks si nu-l cunosc, sper sa nu "vorbesc" prosti.
Ansamblul principal contine mai multe ansambluri printe care si axa Z, aceasta separat o pot misca insa daca o cuprind in intregul ansamblu nu o mai pot misca.

Edited by NickRvl, 07 January 2017 - 13:22.


#49
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
pt ca tu ai facut mate-uri in ansamblul mare si ai lasat libera doar asa x. insa in subansamblul mic, ai libera doar axa z.

ca sa poti misca in ansamblul mare, trebuie sa setezi subansamblul ca si flexible. acum isi poate lua mate-urile din subansamblul mic si le aplica si in subansamblul mare.

evident ca este vb de meniul de click dreapta al subansamblului, de obicei este ultima iconita, adica simbolul de part.

#50
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006
Multumesc mult, a mers....
Nu prea am inteles despre ce e vorba dar am retinut "flexibil", de aici am presupus ca trebuie sa fie ceva optional/setabil prin propietati probabil si astfel am ajuns aici: https://drive.google...WFFIeTdNb1VhOGM

In acelas ton mai am o problema, am modelul unui motor luat "de pe net" pe am reusit sa-l introduc in proiect insa i-mi tot da erori, aparent e ok insa de regula la salvari sau "periodic" i-mi spune ca ceva nu e inregula, asa i-mi apare:https://drive.google...aTVJQkk5ekJfQk0

si eroarea:https://drive.google...cUtYZFJPR1dJVE0

Se poate face ceva sa anulez eroarea?

#51
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
pai in ce format este acel motor? observ ca este deja part, desi probabil a fost ansamblu la un moment dat, cel putin ar fi fost de dorit.

daca dai pe acel plus de la part, iti si arata care feature este busit. insa cel mai probabil este o eroare din import, ori de salvare cand s-a creat partul. multi il fac step si apoi il salveaza in formatul necesar programului pt a fi pus pe net, ori doar transferat de la x persoana la y. daca il faci catpart de exemplu si apoi il faci step, iti e mai mai usor sa-l faci si sldprt, pt ca improti suprafetele, dar de multe ori, iti mai da eroare de rebuild, pt ca mai crapa un feature, cum ar fi razele, care sunt mai greu de reprodus matematic la un astfel de import.

eu ma lovesc zilnic de asa ceva, deja nici nu le mai bag in seama.

cat despre optiunea de flexibil, tu ai sw2013, de la 2014, s-a introdus direct comanda in acel fly menu. de asta ti-am zis ca e ultima iconita, asemanatoare partului. care acum o si vezi in arbore.

Edited by Dany_Darke, 07 January 2017 - 17:39.


#52
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006
Motorul este in format SLDPRT, ceva de "import" este legata eroarea: Attached File  er.jpg   11.04K   0 downloads

Nu este asa grav, probabil ca o sa fac altul.

#53
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
adica exact ce scriam mai sus, a fost transformat prin mai multe extensii si la un moment dat a crapat. dar ce faci cu acel motor pas cu pas? ce proiect faci?

#54
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006
Am un "miniCNC" cu multe neajunsuri, pe scurt este foarte elastic ca sa zic asa, iar acum incerc varianta doi unde cu aceasta ocazie incerc sa-l "schitez" in solidowork si de aici problemele nenumarate :)  unele le rezolv pe youtube/net altele care nu le pot gasi incerc aici pe forum, deocamdata "doar" una....

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate