Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Intrebari din Solidworks
Last Updated: Apr 05 2019 20:42, Started by
Tavi24
, Mar 18 2016 21:58
·
0
#19
Posted 07 May 2016 - 19:25
Cum se poate muta Originea sistemului de coordonate intr-un desen? Ca exemplu desenat in 3D -vreau sa mut originea care se afla in centrul mesei , jos in locul Coordinate System 1. Imi trebuie pentru a avea acces in acel punct la Top Plane, pentru a face picioarele coplanare
Untitled.jpg 150.13K 15 downloads Edited by sailor62, 07 May 2016 - 19:32. |
#20
Posted 07 May 2016 - 20:15
Incearca asa: Insert > Reference Geometry > Coordinate System.
|
#21
Posted 07 May 2016 - 20:52
Asa am facut creand CS1 dar originea a ramas la locul initial....
|
#23
Posted 07 May 2016 - 22:50
sailor - nu poti muta acea origine, aceea este originea intregului sistem de referinta a programului. daca ai nevoie de alte coordonate, iti creezi altele, acelea se vor pozitiona fata de originea sistemului, programul va sti tot timpul unde se afla in spatiu acele noi coordonate, insa nu poate altfel, decat daca are o origine fixa.
idem catia, inventor ,etc. |
#24
Posted 08 May 2016 - 15:56
Dany_Darke, on 07 mai 2016 - 22:50, said:
sailor - nu poti muta acea origine, ..... 11.JPG 114.99K 8 downloads |
#25
Posted 08 May 2016 - 19:36
pai asta e, muti ansamblul, insa originea sistemului ramane. nu am fost in situatia in care sa trebuiasca sa mut un ansamblu pe un alt plan in sw si asta chiar nu stiu, dar in catia de exemplu se face destul de usor.
cand fac de la 0 un ansamblu, nu fixez nimic de origine, sunt in "float" tocmai pt a nu avea probleme de genul. din experienta cumulata in timp, daca am mai multe linii, cercuri sau ce mai este de facut in aceasi schita, deja stiu proportiile si stiu cat de mult se vor deplasa la constrangere, a.i. sa nu ma incurce faptul ca nu am constrangere fata de (o) origine dar astea se invata in timp |
#26
Posted 22 May 2016 - 17:38
Ce n-am bifat prin setari ( la Sketch Snaps am aproape tot bifat ) , de nu-mi apare semnul din 4 sageti albastre din imagine . E folositor la a da unghiul intre o dreapta si verticala chiar daca nu ai in acel punct efectiv o dreapta verticala trasata...
Untitled.jpg 39.5K 16 downloads |
#27
Posted 22 May 2016 - 19:02
da un link catre acel tutorial sa vad despre ce e vb. eu nu am folosit acea functie.
|
#28
Posted 22 May 2016 - 20:10
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gS_SIhvUdnw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
min 3.50 |
|
#29
Posted 22 May 2016 - 20:21
pai daca ai fi ascultat atent, ai fi observat ca este vb de sw 2015, iar tu ai 2014. eu lucrez intens in 2014, iar cu 2015 de acasa, nu am avut nevoie de acea functie, pt ca sunt obisnuita cu 2014. dar imi e utila mult prea putin pt ce fac eu acsa in sw. iar obisnuinta tot isi va spune cuvantul.
de aceea ti-am cerut sa vad video. oricum, am probat in 2015 si nu e nevoie de setare speciala, este o functie specifica versiunii. |
#30
Posted 22 May 2016 - 20:38
E interesanta cand ai desen cu multe linii oblice ...altfel ar trebui cred sa trasezi linii ajutatoare sau mai elegant unghiul in Proprietymanager, nu m-am obisnuit cu asta
Edited by sailor62, 22 May 2016 - 20:38. |
#33
Posted 20 June 2016 - 16:37
daca imi aduc eu bine aminte, pt ca nu am mai folosit comanda de ceva vreme, dai pe start end tangency, iar acolo se muleaza pe suprafetele din care pleaca si se termina.
|
|
#34
Posted 20 June 2016 - 17:06
Am incercat ,nu mere. Prin incercari am reusit asa: Comanda Intersect , am selectat suprafata interioara a canii si toarta , iti arata un sir de zone rezultate in urma intersectiei celor doua pe care le poti exclude, bifezi pe care le vrei excluse si gata...Fain
|
#35
Posted 20 June 2016 - 17:09
sau asa. de acea comanda am uitat. o fi si oboseala, ca abia am ajuns acasa si inca nu sunt conectata la realitate
|
#36
Posted 08 July 2016 - 20:19
Construiesc un ansamblu din doua piese deocamdata si nu reusesc sa fac sa fie sesizata si blocata coliziunea fizica intre piesele componente, deci folosesc Mates si Move Component unde bifez Collizon Detection . Probez piesele se comporta normal (se blocheaza miscarea la coliziunea lor ) dar dupa ce dau OK-ul pe bifa verde, lama ghilotinei se misca ca elicea...
Nu stiu unde gresesc ghil1.jpg 152.61K 10 downloads ghil2.jpg 142.86K 10 downloads Ma intorc in setarea respectiva si gasesc optiunea nebifata, ca si cand nu s-a salvat... Edited by sailor62, 08 July 2016 - 20:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users