Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Autostrada vs drumuri nationale
#55
Posted 26 October 2015 - 12:06
Topicul nu e autostrada vs dn din Ro!Noi abia am facut autostrada peste cateva dealuri.Si s-a surpat in 2 luni.
Eu ma refeream la costuri si as fi preferat mai multi km de DN express decat cativa km de autostrada.La un camion limitat la 90km/h nu ar fi o diferenta foarte mare de timp. |
#56
Posted 26 October 2015 - 12:11
Recitind primul post eu zic ca e mai mult ca mine, autorul face un versus despre circulatul concret, deja testat personal, in Romania, pe autostrada versus DN.
Asa ca ce e mai bine sa faci in viitor, ceva DN-uri mai spalate dar mai ieftine (sau mai multe) decit autostrada e cu totul altceva. |
#57
Posted 26 October 2015 - 12:15
bolo, sunt și topice chiar pe SP dar, mai ales, sunt studii serioase care arată interdependența dintre infrastructură și dezvoltarea economică. Nu are rost să deturnăm topicul dar văzând ce ai scris îmi dau seama că ești din aceeași zonă cu mine așa că-ți pun o întrebare retorică: dacă ar fi o autostradă sau o legătură de drumuri expres care să ocolească puzderia de localități de pe DN2 și DN17 și să lege orașele mari și aeroporturile internaționale de Bucovina, nu crezi că s-ar dezvolta turismul în regiunea Suceava-Neamt?
|
#58
Posted 26 October 2015 - 12:39
f300, on 26 octombrie 2015 - 12:11, said:
Recitind primul post eu zic ca e mai mult ca mine, autorul face un versus despre circulatul concret, deja testat personal, in Romania, pe autostrada versus DN. Asa ca ce e mai bine sa faci in viitor, ceva DN-uri mai spalate dar mai ieftine (sau mai multe) decit autostrada e cu totul altceva. Ca sa mai dau 1 ex,foarte multi care aveau de mers la TM la Ar ocoleau inutil doar ca sa mearga pe autostrada pentru ca era ceva nou la noi dar fara sa aiba niciun beneficiu util,fara sa faca vreo economie daca vorbim de viteza legala.Si cea de la Cj dadea cu minus pe anumite rute si unii o foloseau. Si eu cand am intrat prima oara pe Pitesi-Bucuresti am simtit un sentiment de bucurie,asa cred ca e pentru mutlti alti romani.Dar circuland apoi foarte mult posibil sa mai apara si schimbari de opinie.Economic poate fi mai avantajos pe anumite Dn-uri. Bogdansv1, on 26 octombrie 2015 - 12:15, said:
bolo, sunt și topice chiar pe SP dar, mai ales, sunt studii serioase care arată interdependența dintre infrastructură și dezvoltarea economică. Nu are rost să deturnăm topicul dar văzând ce ai scris îmi dau seama că ești din aceeași zonă cu mine așa că-ți pun o întrebare retorică: dacă ar fi o autostradă sau o legătură de drumuri expres care să ocolească puzderia de localități de pe DN2 și DN17 și să lege orașele mari și aeroporturile internaționale de Bucovina, nu crezi că s-ar dezvolta turismul în regiunea Suceava-Neamt? Toate satele localitatile alea s-ar tranzita decent cu 70 daca ar fi semafoare inteligente,pasaje pentru pietoni,scuaruri,benzi pt stanga,dreapta si mult bun simt din partea soferilor.Ar noi vrem viteze supersonice si accidentele sunt pe masura. Turistii care vin pe aeroporturile din Bc si Is sunt de fapt romanii plecati din tara.Fara ei s-ar desfiinta acele zboruri,sunt curios ce destinatii vor baga pe aeroportul din Sv pt ca geografic e asezat mai prost decat cel din C,Bc si Is.Turistii straini rataciti prin Bucovina sunt foarte putini cu toate ca fata de alte regiuni am stat cam tot timpul bine la drumuri. |
#59
Posted 26 October 2015 - 12:46
la noi nu e civilizatia altor state.... DN-urile sunt pline de carute, vaci, cai si caini.... din basculante curge pietrisul/cimentul/etc si nu curata nimeni in urma lor.. toti vasile isi lasa masina parcata juma in porumb, juma pe DN... asa ca poti sa incerci orice combinatie de fluidizare a traficului, nu ai nicio sansa....
|
#60
Posted 26 October 2015 - 12:46
CGDBZ, on 26 octombrie 2015 - 10:38, said:
Eu chiar nu inteleg ce atata frumusete sa treci prin toate satele, sa stai dupa tractoare si alte vehicule lente, treceri de pietoni, animale, sa te rogi sa nu dea peste tine un Huidu, etc., etc..... Sincer, cred ca trebuie sa fii masochist sa-ti placa asta. |
#61
Posted 26 October 2015 - 13:16
Hai sa-mi exprim opinia chiar cu versus. Nu voi lua direct portiunile de autostrada ci niste destinatii care ar avea si optiuni pe autostrada si alte rute.
Incep cu Braila-Constanta. Am parcus in ambele sensuri prin Urziceni cu intrare pe autostrada la Drajna. Ruta alternativa este trecerea Dunarii cu bacul si mersul prin Macin, Mihai Viteazu, Navodari (DN22D si E87). Aici prefer ruta prin Macin, imi place si peisajul, nici drumul nu este aglomerat. Bucresti-Ploiesti. Posibilitati sunt DN1 si autostrada. Aici prefer autostrada, nu am gasit ce sa ma atraga pe DN1. Daca ar fi Buzau-Otopeni, rutele ar fi: Buzau-Ploiesti-autostrada-centura-Otopeni. Alternativa: DN2-CB-Otopeni. Aici prefer ruta pe DN2, nu am argumente logice, tine mult de obisnuinta. Bucuresti-Pitesti. Aici nu ma pot pronunta, o singura data am mers pe DN7 din Gaesti spre Pitesti dar era in 2009 si eram mai ocupat sa-mi opresc clantanitul dintilor, era in perioada cand drumurile prin DAMBovita descriau chiar denumirea. Sibiu-Deva. Aici voi fi subiectiv, prefer autostrada, inca am pitici din vremea cand pierdeam ore in sir ca sa trec de Sebes. Nici peisajul nu mi se pare cine stie ce, nu stiu cum se trece acum prin localitati dar stiu ca pierdeam minute bune pana sa pot depasi o raba care mergea cu 40-50 km din cauza traficului. Timisoara-Arad-Nadlac. Cand am fost in zona respectiva nu era inca deschis tronsonul Arad-Nadlac. Daca e sa ajung in vama, prefer autostrada. Si ruta pe E671 mi s-a parut ok, pur si simplu nu am preferinte intre Timisoara si Arad dar urasc portiunea Arad-Nadlac pe E68. Lugoj-Cluj. Aici prefer drumul vechi, imi plac virajele de pe E60, gasesc autostrada plictisitoare. Am uitat vreun tronson? tanakka, on 26 octombrie 2015 - 12:46, said:
..sau Moldova chiar bune,cu o banda jumate pe sens.Acolo nu trebuie sa fi masochist sa circuli...... Ai fost mai la nord de Bacau? In Neamt incep sa se indeseasca localitatile iar in Iasi-Suceava e chiar frecvent ca indicatorul de iesire dintr-una sa fie indicator de intrare in alta. Sunt si luuuuungi localitatile |
#62
Posted 26 October 2015 - 14:00
CGDBZ, on 26 octombrie 2015 - 11:09, said:
De altfel autostrazile din nordul Italiei, sudul Frantei, prin zona montana din Austria sunt destul de frumoase(zone prin care am fost). Imi place sa conduc, chiar si pe o autostrada monotona, dar in Romania este un risc mult mai mare in afara putinelor autostrazi, nu am sa merg niciodata nici macar 1km pe alte drumuri daca am la dispozitie autostrada mai ales ca de cele mai multe ori merg cu familia. De altfel Romania este pe locul 2 in Europa la numarul de decese din accidente rutiere. |
#63
Posted 26 October 2015 - 14:29
bolo, on 26 octombrie 2015 - 07:02, said:
Ca sa iti raspund la intrebare,am mers cateva sute de mii de km pe autostrazi,uneori intram pe nationale nu ca sa fac economie la taxe ci pentru a sparge monotonia...Cand mergi 3-4 zile numai pe autostrada ti se acresteparca eram un robotel.Prefer oricand o cursa pe Bran sau Cheia decat unele autostrazi spaniole,italiene,germane sau franceze.Prefer oricand sa fac o cursa Ro-Finlanda si sa parcurg 1500 km pe nationale si drumuri express in locul uneia in care incarc si descarc in marginea autostrazii. Referitor la accodente noi avem pe drumuri un procent ridicat de idioti,nesimtiti,cretini,analfabeti etc. Acestia fac accidente si pe autostrazi unde cred ca nu li se poate intampla nimic,pe acestia ii vezi la stiri mergand pe contrasens pe autostrada,oprind pe banda de urgenta fara sa semnalizeze nicium asta ba mai mult se apuca si de schimbat roti pe partea stanga...Sa nu-i uit si pe cei care depasesc in drept cu iesirea apoi brusc vireaza dreapta si iti mai si pun o frana brusca in fata...si bineinteles ca nu se asigura nici cand intra in capatul banzii de iesire...sa nu-i uit nici pe cei care se taraie cu 75 pe autostrada iar eu am depasirea interzisa...sa nu-i uit nici pe toti pilotii care vin cu +150 cu flashuri de la 2 km departare... Asta e un argument ca nu avem un trafic atat de mare incat sa fie nevoie de atatea autostrazi pe hartie.Ar fi destul Constanta-Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Nadlac si Cluj-Bors.Si un B-Bv dupa ce sunt gata celelalte.Dar sa fie terminate! Si restul drumuri nationale express sau largite,cu bezni separate de accelerare,viraj la dreapta si stanga,cu semafoare inteligente si functionale si mai ales cu centuri ocolitoare macar pentru orase. Aici se fura cei mai multi bani cu licitatii trucate,contracte paguboase,proiecte facute don birou nu de pe teren,studii de fezabilitate,expertize,lucrari de mantuiala etc. |
#64
Posted 26 October 2015 - 14:46
centura sibiului e autostrada! as prefera si eu drumuri expres,cu 2 benzi pe sens,care sa nu intre in localitati.daca ar iesi dublu ca lungime,la acelasi pret cu autostrada,ar fi ok.
eu sper ca macar in 10 ani nadlac-bucuresti sa fie complet gata. |
|
#65
Posted 26 October 2015 - 15:00
wolfydRg, on 26 octombrie 2015 - 11:06, said:
Pai cand ai de facut 500-600 km pe zi ce faci ? Ce alegi ? Simplu autostrada. Cu cat mai multi km de autostrada cu atat mai bine. f300, on 26 octombrie 2015 - 11:16, said:
Cred ca multa lume aici se gindeste ca daca ai autostrada esti absolut fortat sa mergi pe ea. Nu e deloc asa, Germania are 13 000 km de autostrada si daca vrei poti sa mergi bine mersi din sat in sat ca in Romania. Prin atlase unele strazi sint chiar marcate ca rute scenice deosebite. Daca vrei sa te plimbi mergi pe acolo. Daca vrei sa mergi 700 km mergi pe autostrada evident. Daca nu ai foarte mult de mers si vrei sa vezi ceva poti alege uneori vreun drum de-asta. Depinde de la caz la caz - dar o chestie abstracta si la general gen autostrada vs. DN e absurda. Iar in Romania e triplu absurda cu autostrazile pe care le avem. Poate sa-mi spuna cineva o portiune mai maricica de autostrada pe care ar face-o mai degraba pe un drum alternativ pitoresc? Concret si ceva existent, nu vise de anul 2025. Edited by tanakka, 26 October 2015 - 15:00. |
#66
Posted 26 October 2015 - 15:07
#67
Posted 26 October 2015 - 15:31
Soselele frumoase le putem gasi aici: http://forum.softped...ia/page__st__18
Dar sa le faci cand ai timp pentru asta. |
#68
Posted 26 October 2015 - 16:27
jericho, on 26 octombrie 2015 - 12:46, said:
la noi nu e civilizatia altor state.... DN-urile sunt pline de carute, vaci, cai si caini.... din basculante curge pietrisul/cimentul/etc si nu curata nimeni in urma lor.. toti vasile isi lasa masina parcata juma in porumb, juma pe DN... asa ca poti sa incerci orice combinatie de fluidizare a traficului, nu ai nicio sansa.... |
#69
Posted 26 October 2015 - 16:33
Pai din momentul in care alegi sa construiesti biserica in loc de drumuri , poduri, scoli sa isi suporte canonul. Numai eu stiu cateva locuri in care la consiliu sa decis upgrade la biserica, si ei nu au drumuri, sunt vai de mama lor. Parca isi merita soarta.
|
|
#70
Posted 26 October 2015 - 16:34
stiu si inteleg asta, tocmai d-asta sunt pro autostrazi
|
#71
Posted 26 October 2015 - 17:07
Bogdansv1, on 26 octombrie 2015 - 13:16, said:
Hai sa-mi exprim opinia chiar cu versus. Nu voi lua direct portiunile de autostrada ci niste destinatii care ar avea si optiuni pe autostrada si alte rute. Incep cu Braila-Constanta. Am parcus in ambele sensuri prin Urziceni cu intrare pe autostrada la Drajna. Ruta alternativa este trecerea Dunarii cu bacul si mersul prin Macin, Mihai Viteazu, Navodari (DN22D si E87). Aici prefer ruta prin Macin, imi place si peisajul, nici drumul nu este aglomerat. Bucresti-Ploiesti. Posibilitati sunt DN1 si autostrada. Aici prefer autostrada, nu am gasit ce sa ma atraga pe DN1. Daca ar fi Buzau-Otopeni, rutele ar fi: Buzau-Ploiesti-autostrada-centura-Otopeni. Alternativa: DN2-CB-Otopeni. Aici prefer ruta pe DN2, nu am argumente logice, tine mult de obisnuinta. Bucuresti-Pitesti. Aici nu ma pot pronunta, o singura data am mers pe DN7 din Gaesti spre Pitesti dar era in 2009 si eram mai ocupat sa-mi opresc clantanitul dintilor, era in perioada cand drumurile prin DAMBovita descriau chiar denumirea. Sibiu-Deva. Aici voi fi subiectiv, prefer autostrada, inca am pitici din vremea cand pierdeam ore in sir ca sa trec de Sebes. Nici peisajul nu mi se pare cine stie ce, nu stiu cum se trece acum prin localitati dar stiu ca pierdeam minute bune pana sa pot depasi o raba care mergea cu 40-50 km din cauza traficului. Timisoara-Arad-Nadlac. Cand am fost in zona respectiva nu era inca deschis tronsonul Arad-Nadlac. Daca e sa ajung in vama, prefer autostrada. Si ruta pe E671 mi s-a parut ok, pur si simplu nu am preferinte intre Timisoara si Arad dar urasc portiunea Arad-Nadlac pe E68. Lugoj-Cluj. Aici prefer drumul vechi, imi plac virajele de pe E60, gasesc autostrada plictisitoare. Am uitat vreun tronson? Ai fost mai la nord de Bacau? In Neamt incep sa se indeseasca localitatile iar in Iasi-Suceava e chiar frecvent ca indicatorul de iesire dintr-una sa fie indicator de intrare in alta. Sunt si luuuuungi localitatile sanderoalex, on 26 octombrie 2015 - 14:46, said:
centura sibiului e autostrada! as prefera si eu drumuri expres,cu 2 benzi pe sens,care sa nu intre in localitati.daca ar iesi dublu ca lungime,la acelasi pret cu autostrada,ar fi ok. eu sper ca macar in 10 ani nadlac-bucuresti sa fie complet gata. Mai sunt si altele facute prost in afara de cea a Brasovului.De ex cel putin intrarea pe centura Ploiestiului sau tot pe centura Ploiestiului intersectia spre Cheia.Acum au facut giratoriu acolo dar pana la giratoriu daca veneai dinspre Ploiesti iti rugai moartea pana ieseai din intersectie. f300, on 26 octombrie 2015 - 15:07, said: Cum, dar sint unele dintre cele mai frumoase drumuri, cel putin din astea mai populare! In schimb coloanele de masini care stagneaza nu le apreciez. jericho, on 26 octombrie 2015 - 16:34, said:
stiu si inteleg asta, tocmai d-asta sunt pro autostrazi |
#72
Posted 26 October 2015 - 18:19
bolo, on 26 octombrie 2015 - 07:02, said:
Ca sa iti raspund la intrebare,am mers cateva sute de mii de km pe autostrazi,uneori intram pe nationale nu ca sa fac economie la taxe ci pentru a sparge monotonia...Cand mergi 3-4 zile numai pe autostrada ti se acresteparca eram un robotel.Prefer oricand o cursa pe Bran sau Cheia decat unele autostrazi spaniole,italiene,germane sau franceze.Prefer oricand sa fac o cursa Ro-Finlanda si sa parcurg 1500 km pe nationale si drumuri express in locul uneia in care incarc si descarc in marginea autostrazii. bolo, tu ești o excepție ! Am fost ieri la Oradea, am plecat din Timisoara, trei ore dus, trei ore la fața locului, trei ore întors, total noua ore ! Daca aveam autostrada era doua ore dus, trei la fata locului, doua ore întors, total sapte ore ! Parca e altceva ! Precizez ca am mers pe bucatica de autostrada dintre Timisoara si Arad pentru simplul motiv ca ajung mai repede pe Calea Lugojului decat pe Calea Aradului ! Cum trateaza guvernantii României autostrazile : http://www.automarke...u-ca-67015.html Edited by kodiak, 26 October 2015 - 18:27. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users