Returnare Samsung Galaxy J1
Last Updated: Dec 27 2015 21:43, Started by
anythap
, Oct 05 2015 19:08
·
0
#19
Posted 07 October 2015 - 10:31
A fost trimis de cei de la Arsis, insa nu mi-au raspuns la mail si nici la telefon...
http://www.emag.ro/arsis/843/2114/v |
#20
Posted 07 October 2015 - 16:33
tandrei99, on 07 octombrie 2015 - 07:51, said:
Cele 14 zile sunt valabile doar daca produsul nu este utilizat. Uite ce scrie pe europa.eu: " Atenție! Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită." http://europa.eu/you...ds/index_ro.htm . De ce oare atata lume returneaza produsele dupa ce le folosesc?? Aceeasi lege este pentru toti, emag doar iti da mai multe zile in plus, in loc de 14 zile ai 30 de zile...dar indiferent de magazin in 14 zile ai voie sa l returnezi desigilat. Dupa cum vezi si in link ul de mai sus nu zice nimic ca produsul trebuie sa fie sigilat cand il returnezi. Edited by alin62, 07 October 2015 - 16:34. |
#21
Posted 07 October 2015 - 18:04
Nu eu zic. Legea aia europeana zice. Legea aia europeana a fost transpusa si in legislatia romaneasca.
De ce returneaza unii produsele? Nu stiu. Intreaba-i pe cei care returneaza produsele. De ce accepta magazinele online sa returneze produse folosite. Nu stiu. Intreaba-i pe cei de la magazinele online. Nu am zis ca produsul trebuie sa fie sigilat. Dupa legea aia europeana el trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit. Daca l-ai primit sigilat ar trebui ca dupa lege sa-l predai sigilat. Daca nu l-ai primit sigilat atunci nu trebuie sa-l trimiti sigilat caci ar fi in alta stare decat cea in care l-ai primit. |
#22
Posted 07 October 2015 - 18:13
Nu eu trebuie sa intreb, tu esti cel care sustii o idee care in realitate nu este deloc asa.
Ce am sustinut eu se intampla in realitate, deci tu trebuie sa intrebi site urile de ce accepta produsele desigilate. Eu nu am vazut undeva sa scrie ca produsele se pot returna in 14 zile DOAR sigilate. |
#23
Posted 07 October 2015 - 18:20
Poate nu ai citit cu atentie. Eu nu spun, legea spune.
Nu am sustinut ca produsele trebuiesc returnate SIGILATE ci doar in starea in care le-ai primit pentru ca asa spune legea. In plus tin sa te informez ca ma doare in basca de ce si pentru ce motive returneaza unii produse(folosite sau nu) si de ce altii accepta sa le primeasca folosite. Ca urmare nu am sa intreb de ce actioneaza cumparatorii sau vanzatorii online asa cum actioneaza pentru ca NU MA INTERESEAZA. Sper ca am fost destul de explicit. |
#24
Posted 07 October 2015 - 18:25
tandrei99, on 06 octombrie 2015 - 09:13, said:
Un produs utilizat nu mai poate fi returnat. Utilizat nu inseamna deteriorat sau modificat. Lumea de aproape un an de zile poate chiar si mai mult returneaza produse folosite inapoi fara nici o explicatie, iar dupa acest timp tu vii cu aceasta idee Normal ca nu accepta nimeni retur un telefon sa zic lovit, zgariat, modificat software sau hardware, dar asta nu inseamna ca nu poti sa l utilizezi in acele 14 zile. Utilizat fara sa l deteriorezi, modifici... Edited by alin62, 07 October 2015 - 18:27. |
#25
Posted 07 October 2015 - 19:21
L-as cita pe Caragiale dar ma abtin. (amice…)
Ai scos o propozitie din context. Iti repet poate ca poate pana la urma intelegi! Asta e legea. Ca unii sau altii nu o respecta e altceva. Legile nu sunt idei false. Sunt legi. Sti sa citesti? Uite aici: "Atenție! Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.". Daca sti sa citesti si nu esti de acord cu ce scrie aici te invit sa-i abordezi pe cei care au facut legea asta. Daca vrei sa aduci imbunatatiri legii adreseaza-te celor care fac legi Nu mie. Iti doresc sa-ti faci un bussines cu vanzari online si sa ai multi clienti care sa-ti returneze produse folosite. PS. Pentru initiator(daca mai urmareste topicul). Urmareste-ti interesul. Incearca sa returnezi telefonul daca esti nemultumit de el. Daca nu o sa-ti accpete returul atunci urmeaza orice cale care ti se pare tie legala(OPC etc). Succes. Edited by tandrei99, 07 October 2015 - 19:24. |
#26
Posted 07 October 2015 - 19:54
Tu stii sa faci diferenta intre o lege si un site? Ca mi dai tu citate de pe site uri nu inseamna ca este lege.
Arata mi in LEGE, nu pe site uri, unde scrie NU il utilizati. Dupa concluzia la care ai ajuns tu de pe site ul ala, inseamna ca toate magazinele de mai mult de un an de zile si au luat plasa de la clienti pentru ca le au returnat produse utilizate. Tu te gandesti putin ca este o aberatie? Uite hai sa punem link uri cu site uri https://www.trusted....rept-retragere/ Ia uite ce scrie la punctul 5... Mai vrei? Gasesc o suta. Normal ca nu o sa ti iei o pereche de chiloti, o folosesti 14 zile apoi ii returnezi, acolo sunt niste puncte in care specifica ce nu se poate returna, noi aici suntem pe aria de telefoane nu de chiloti. Telefoanele le poti returna FOLOSITE asa cum le au returnat de mai bine de un an de zile zeci, sute, mii....de oameni. Daca scria in LEGE clar ca telefoanele FOLOSITE nu se mai pot returna, fii sigur ca nu faceau magazinele actiuni de binefacere. Cat despre context...ia spune tu care era contextu din care a fost scos propozitia ta? Si ce inseamna de fapt ideea ta in contextul ala... Edited by alin62, 07 October 2015 - 19:55. |
#27
Posted 07 October 2015 - 22:04
Nu are rost să le explici unora ca legea e lege și nu contează ce scrie pe site. Sint aceeași oameni care cred ca pentru garanție trebuie să păstreze cutia produsului pentru ca așa le-a zis de la magazin.
|
#28
Posted 08 October 2015 - 07:26
Totusi... maine se fac 14 zile, eu ce fac?
Oare la amanet cat iau pe el?.. Edited by anythap, 08 October 2015 - 07:26. |
|
#29
Posted 08 October 2015 - 09:45
Completezi cererea de retur si o trimiti la ei. Poti sa-ti iei banii inapoi sau sa ceri inlocuirea cu un alt produs, e alegerea ta. Ai toate detaliile pe site.
http://www.emag.ro/arsis/843/2114/v Edited by blue74lion, 08 October 2015 - 09:46. |
#31
Posted 08 October 2015 - 16:04
#32
Posted 27 December 2015 - 10:38
La banii astia luai un Allview P6 Pro. Il am de o luna si sunt foarte multumit. In trecut am avut Lumia 720.
|
#33
Posted 27 December 2015 - 18:04
Seria J sunt telefoane foarte reusite, insa incepan de la J2... J1 este un cosmar pe care nu l-as dori nici dusmanilor )
|
|
#34
Posted 27 December 2015 - 21:43
Confirm, am asistat la primirea acestui telefon de către o rudă la o prelungire de abonament Telekom, mă rog nu prea contează asta ci faptul că avea un lag pe el din primele minute. La cât costă la liber clar există alternative mai bune.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users