Garnitura de chiulasa?
Last Updated: Jun 02 2015 21:15, Started by
mateyon
, Jun 02 2015 17:19
·
0
#1
Posted 02 June 2015 - 17:19
Rover 45, motor 1.6 benzina.
Ca simptome generale relanti neregulat si lipsa de putere. Fara fum , bujii impecabile, toti senzorii in mintile lor...Inlocuit diverse de la consumabilele reviziilor la altele mai complexe fara niciun rezultat. In iarna asta insa am tot auzit bolboroseli la accelerare si am facut revizie completa a sistemului de racire intrucat antigelul era si foarte murdar (desi schimbat in toamna), la fel si vasul de expansiune. Am schimbat antigel, termostat si buson vas expansiune. Zilele trecute am gasit vasul gol. Daca sta mai mult masina la relanti creste nivelul de lichid si-l da afara cu sau fara buson. Cu busonul vechi nu se intampla asta, dar am bulbuceli la accelerare. E posibil sa-mi bage presiune pe undeva si sa nu am simptomele comune ale unei garnituri arse??? Sau sa nu fie arsa ci doar nestransa bine??? Am si ceva ulei pe acolo, eu credeam ca e de la capac supape, acum nu mai sunt asa de sigur... Edited by mateyon, 02 June 2015 - 17:22. |
#3
Posted 02 June 2015 - 17:29
mateyon, on 02 iunie 2015 - 17:19, said:
Daca sta mai mult masina la relanti creste nivelul de lichid si-l da afara cu sau fara buson. Cu busonul vechi nu se intampla asta, dar am bulbuceli la accelerare. Edited by andreic, 02 June 2015 - 17:31. |
#4
Posted 02 June 2015 - 17:54
incearca sa verifici termostatul,posibil sa fie blocat pe inchis,in caz ca pompa de apa este actionata de curea verifica sa fie bine intinsa.Daca ar fi garnitura de chiuloasa ar trebui sa pierzi antigelul in motor,sau sa-l arunce pe evacuare.Verifica nivelul uleiului,sau roaga pe cineva sa verifice la toba de esapament sa nu arunce pe acolo.
|
#5
Posted 02 June 2015 - 18:45
Busonul intr-adevar cand l-am desfiletat s-a dezintegrat, deci nu e de incredere.
Acul de la temperatura sta cuminte la locul lui, dar din ce mi-au spus colegii roveristi are o plaja destul de mare pe pozitia aceea, adica 60-120 de grade. Pot sa confirm si eu ca am mers cu tester pus si la 60 de grade deja e pe pozitia temperaturii de lucru, la 104 grade cand porneste ventilatorul e tot acolo. Sa fiu sincer niciodata nu l-am vazut sa urce peste jumatate, am crezut o vreme ca am termostatul blocat pe deschis. Termostatul e nou, schimbat de la Pasti odata cu antigelul si busonul. Furtunele se incalzesc normal. Pe evacuare nu am vazut sa-mi scoata altceva inafara de condens. Poate o sa ziceti ca n-am de lucru si vreau sa-mi fac acum, dar de trei ani nu reusesc sa-i dau de cap masinutei asteia sa mearga in parametri normali. |
#6
Posted 02 June 2015 - 18:52
Sincer,nu cunosc caracteristicele motorului tau,eu am cu totul altceva,dar faptul ca ai gasit antigelul murdar ar putea indica o defectiune a termoflotului,asta daca motorizarea ta dispune de asa ceva.
|
#7
Posted 02 June 2015 - 18:53
Incearca buson original cu valva, antigel bun si aeririre completa. Pierderi pe la radiator nu ai... nu ?
Edited by andreic, 02 June 2015 - 18:55. |
#8
Posted 02 June 2015 - 19:06
Cu motorul rece si lichidul la nivel ( completezi daca trebuie ) , pornesti , lasi putin sa vezi ca se face circuit si pui pe careva sa accelereze. Daca la accelerare vezi borboroseala in vasul de expansiune , ai intuit corect cauza : garnitura de chiulasa prajita sau chiar chiulasa ovalizata , bloc fisurat ... oricum , iti intra compresia din cilindru in circuitul de racire . In aceasta situatie , musai desfaci motorul si ne mai tii la curent cu evolutia ca pana nu desfaci , nu stii de ce dai .
|
#9
Posted 02 June 2015 - 20:40
Cea mai cunoscuta defectiune la motorul asta este garnitura de chiulasa arsa. Se rezolva odata cu schimbarea ei. Nu cunosc istoricul masinii, deci nu stiu daca s-a facut schimbarea.
|
#10
Posted 02 June 2015 - 21:15
Acum merg cu busonul vechi, nu a mai dat pe afara, iar de dimineata se auzea apa in ''calorifer''. O sa mai incerc si o aerisire.
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users