Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Diesel SH 5000 Euro ?
Ultima postare: mar 08 2015 11:38, Inițiat de
monolite
, mar 04 2015 18:09
·
0
#55
Publicat: 05 martie 2015 - 15:57
in banii aia, ptr o masina buna mai noua ca an, recomand Megane 1,5dci, Logan 1,5 dci, sau laguna 1,5dci
http://www.autovit.r...-C35583213.html http://www.autovit.r...-C36182217.html http://www.autovit.r...-C35898561.html Editat de MembruAnonim, 05 martie 2015 - 16:04. |
#56
Publicat: 05 martie 2015 - 20:17
Octavian_SK, on 04 martie 2015 - 19:07, said:
1.5dCI aveam consum de cca 9-10l/100km iar cu 1,9TDI consum de cca 10-11l/100km, ambele masini noi folosite in traficul bucurestean la ore de varf....l Te stiu de om serios, dar la faza asta nu te cred. Zi-le asta celor de pe forumul Logan sa vezi raspunsul Loganul/clio dci nu ia mai mult de 7% iarna in oras mare, vara scade la 6-6.5 daca mergi normal. Ma scuzi ca sunt de alta parere decat tine. Editat de sandu222, 05 martie 2015 - 20:32. |
#57
Publicat: 05 martie 2015 - 20:31
Clio 3 1.5 DCI 65 martoage. Consum in Bucuresti (dus-intors scarbici 26-28 km zilnic, plus ce mai am de plimbareala, cam 1000 km/luna, dar "stradutele e prietenele mele si nu-mi place semafoarele") pe CB 6.5%, constant iarna si vara (AC merge in continuu). In afara orasului consum 6% (eu nu prea merg legal, amanunte). Cand am fost nevoit sa merg cu 50 km/h a consumat 3.3%, dar e total irelevant, era cod rosu de ninsoare, nu puteam sa merg mai repede .
|
#58
Publicat: 05 martie 2015 - 21:23
@sandu222: o fi fost defect ceva la bord: da cand mergi 2m apoi stai si iar mergi consumul instantaneu creste si il influenteaza si pe ala mediu; acum nu trebuie sa va bazati pe ce zic eu dar parerea mea ca fan diesel este ca diesel-ul nu e asa de economic cum pare la prima vedere
|
#60
Publicat: 07 martie 2015 - 15:27
Cum spun colegii mai sus, important la diesel e să îl lași 2-3 minute să se încălzească. Pornești mașina, dai drumul la aer, pui copilul în scaun, îl legi, te uiți pe geam dacă e o zi frumoasă sau nu, îi faci cu ochiul vecinei și apoi pleci.
Laguna 2.0dci, consum în București la ore de vârf 10-12, cu cutie automată, AC-ul pornit mereu și mers tare unde se poate. |
#61
Publicat: 07 martie 2015 - 17:09
monolite, on 05 martie 2015 - 10:08, said:
Gasesti la limita un a4 bun, dar nu inteleg de ce cobori la ford sau opel.Mai bine octavia, dar cum bine stii gusturile nu se discuta. Ca idee, pot sa-ti mai spun ca o cunostinta a trecut de la opel la ford si dupa un an a ajuns la urmatoarea concluzie: mai bine imi bagam un bat in fund decat sa-mi fi luat masina asta. |
#63
Publicat: 07 martie 2015 - 20:46
Vad ca lumea vorbeste de 2.0dti,1.9tdi etc.
Dieselurile de ultima generatie nu mai au nicio treaba cu cele vechi, sunt mai economice,mai silentioase,trag mai de jos insa si urca mai frumos in ture,se incalzesc mai rapid,etc. Iti recomand o masina recent adusa, euro 5, cu 150-200k km reali insa doar dupa o verificare serioasa. http://www.autovit.r...-C35959545.html |
#64
Publicat: 08 martie 2015 - 11:38
Ca posesor de VW Passat 2.0 TDCI si Ford Mondeo mk3 2.0 TDCI, iti recomand fara sa ezit , Ford. Se incadreaza in bugetul tau, este o masina care consuma foarte putin (am scos 4.5 afara la mers regulamentar - nu subturat si 8 in Bucuresti) si este foarte confortabila. La 5000 o gasesti foarte intretinuta si cu multe optionale. In 2 ani nu am schimbat absolut nimic in afara consumabilelor.
|
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi