Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Diesel SH 5000 Euro ?
Last Updated: Mar 08 2015 11:38, Started by
monolite
, Mar 04 2015 18:09
·
0
#37
Posted 05 March 2015 - 08:28
Nu te amăgi cu consumuri de trotineta la diesel. Poate dacă iei vreun 1.5 dci de reno pe caroserie ușoară de Clio. Sau vechiul SDi de vag. Restul dieselurilor moderne le vei omora în oraș plus ca la 5000 vei lua ceva ma vechi și mai uzat decât ai (ibiza 2007). Uita de Audi în banii aia.
Ca paranteza, eu în Deva, la Mondeo IV 2.0 TDCI 163 cu cutie automata powershift am acum 9.8 media pe CB, exclusiv oraș de vreo 2 luni, drumuri scurte. Edited by aandrei_24, 05 March 2015 - 08:29. |
#38
Posted 05 March 2015 - 08:36
#39
Posted 05 March 2015 - 09:06
missionnad, on 05 martie 2015 - 08:36, said: Ce legatura are cu pretul?Se facea referire la dimensiunile masinii.. dl. de mai sus i-a propus octavia pentru ca e in clasa cu Passat. in sustinerea acestei idei, a oferit dimensiunile o3. acum ai inteles legatura? |
#41
Posted 05 March 2015 - 09:11
aandrei_24, on 05 martie 2015 - 08:28, said:
Nu te amăgi cu consumuri de trotineta la diesel. Poate dacă iei vreun 1.5 dci de reno pe caroserie ușoară de Clio. Sau vechiul SDi de vag. Restul dieselurilor moderne le vei omora în oraș plus ca la 5000 vei lua ceva ma vechi și mai uzat decât ai (ibiza 2007). Uita de Audi în banii aia. Ca paranteza, eu în Deva, la Mondeo IV 2.0 TDCI 163 cu cutie automata powershift am acum 9.8 media pe CB, exclusiv oraș de vreo 2 luni, drumuri scurte. daca n-ai reusit, compara cu un focus de 1.6l diesel (motorul psa). nu-i asa va are consum de trotineta? referitor la omoratul dieselului in oras: de ce toate masinile de transport de dimensiuni mici (gen caddy) sunt diesel? crezi ca fancurier sau dhl au chef sa-si schimbe masinile anual? plus ca astia fac zeci de opriri pe zi... legendele dieselului intrec legendele olimpului! Edited by Carman2015, 05 March 2015 - 09:17. |
#42
Posted 05 March 2015 - 09:21
in 5000 euro nu iei diesel mai nou de 2007.
vb de masini care sa nu fost tarate prin santuri, parapeti sau cu 500k km. eu as fugi de frantuzesti. m-as orienta catre: golf 4, octavia 1 (poate 2), Passat 3bg, seat toledo, Ford focus, si la coada Opel astra. nu te amagi cu Audi a4, si altele... cel mai ok, intra pe mobile, selecteaza: 1. selecteza pret 5000-5500euro 2. selcteaza an: 2005-2007 3. nr km: 150k - 200k si vezi ce masini itit apar, acum mai pune si ce dotari vrei si o sa vezi ca ce sa cauti pe piata la noi si la ce preturi. un foscus 2 ar fi ok, la banii astia. cu toate ca eu am avut aceeasi situatie si am preferat Golf 4, an 2006, 1.9 tdi 101cp. am fugit de filtru de particule de la focus si + ca pentru golf sunt piese cacalau si SH si noi la preturi decente! Succes! Carman2015, on 05 martie 2015 - 09:11, said:
....referitor la omoratul dieselului in oras: de ce toate masinile de transport de dimensiuni mici (gen caddy) sunt diesel? crezi ca fancurier sau dhl au chef sa-si schimbe masinile anual? plus ca astia fac zeci de opriri pe zi... legendele dieselului intrec legendele olimpului! am dat quote pentru a intari ce a scris domnul de mai sus: conteaza sa stii sa mergi cu diesel si cu benzina in oras! |
#43
Posted 05 March 2015 - 09:23
golf 4 din 2006???
da, trebuie sa faci scoala cel putin pe un f16 si apoi sa iesi cu masina in oras... |
#44
Posted 05 March 2015 - 10:08
dem3ntor, on 05 martie 2015 - 09:21, said:
in 5000 euro nu iei diesel mai nou de 2007. vb de masini care sa nu fost tarate prin santuri, parapeti sau cu 500k km. eu as fugi de frantuzesti. m-as orienta catre: golf 4, octavia 1 (poate 2), Passat 3bg, seat toledo, Ford focus, si la coada Opel astra. nu te amagi cu Audi a4, si altele... cel mai ok, intra pe mobile, selecteaza: 1. selecteza pret 5000-5500euro 2. selcteaza an: 2005-2007 3. nr km: 150k - 200k si vezi ce masini itit apar, acum mai pune si ce dotari vrei si o sa vezi ca ce sa cauti pe piata la noi si la ce preturi. un foscus 2 ar fi ok, la banii astia. cu toate ca eu am avut aceeasi situatie si am preferat Golf 4, an 2006, 1.9 tdi 101cp. am fugit de filtru de particule de la focus si + ca pentru golf sunt piese cacalau si SH si noi la preturi decente! Succes! am dat quote pentru a intari ce a scris domnul de mai sus: conteaza sa stii sa mergi cu diesel si cu benzina in oras! in rest raman cred 2 alternative Ford Focus si Opel Vectra 1.9 Cdti |
#45
Posted 05 March 2015 - 10:11
am mers cu ambele, nu foarte mult, dar ca si confort mi-a placut vectra, dar ca dinamica focus 2, motorul de 109cp.
da, golf 4 s-a fabricat pana in 2005 (2006 pe brief.) doar break, variant. |
#46
Posted 05 March 2015 - 12:22
Carman2015, on 05 martie 2015 - 09:11, said:
referitor la omoratul dieselului in oras: de ce toate masinile de transport de dimensiuni mici (gen caddy) sunt diesel? crezi ca fancurier sau dhl au chef sa-si schimbe masinile anual? plus ca astia fac zeci de opriri pe zi... legendele dieselului intrec legendele olimpului! |
|
#47
Posted 05 March 2015 - 12:46
#48
Posted 05 March 2015 - 13:07
flaviuf, on 05 martie 2015 - 12:22, said: Pentru ca odata pornite si motorul incalzit functioneaza 10-12 ore cu mici intreruperi care nu ajung sa raceasca motorul. Problema mare la diesel este ca se incalzeste mai greu, iar drumuri de scurta durata prin oras tocmai la asta "ajuta". Chiar ieri a venit curierul,avea o dubita Fiat,diesel binenteles cu vreo 265.000 km la bord. Sincer nici nu stiu ce să mai cred,sunt fel și fel de versiuni,legende referitoare la diesel.Nah...acum nu toate orasele or fi aglomerate precum Bucurestiul. Ideea e ca am diesel,masina echipata cu motorul 1.6 109 cai de origine Ford-PSA,100.000 km si nu are nimic,desi am parcurs drumuri scurte,timp de 5 ani aproape zilnic. Asta insemnand naveta la servici 6 km dus,6 intors...Bine,nu in oras. Dar chiar si asa in cei 6 km motorul nu cred ca ajungea la temp optima de functionare,mai ales iarna si in zilele friguroase.Desi baga caldura dupa aprox 2min de la pornire,indicatorul apei ajungea la valoarea normala dupa aprox 4 km,...intreg motorul cred ca ajungea sa se incalzeasaca in minim 10-12 km. Deci care-i baiul pana la urma?Eu unul sunt de parere ca SUBTURAREA e cea mai pacatoasa,nu drumurile scurte si opririle dese. |
#49
Posted 05 March 2015 - 14:25
Carman2015, on 05 martie 2015 - 09:11, said: acum compara cu un benzinar de 2l in aceleasi conditii. daca n-ai reusit, compara cu un focus de 1.6l diesel (motorul psa). nu-i asa va are consum de trotineta? referitor la omoratul dieselului in oras: de ce toate masinile de transport de dimensiuni mici (gen caddy) sunt diesel? crezi ca fancurier sau dhl au chef sa-si schimbe masinile anual? plus ca astia fac zeci de opriri pe zi... legendele dieselului intrec legendele olimpului! 1. Fan și DHL cumpara flote cu preturi pe mașină cu vreo 20 la suta mai mici decât nea Ion care cumpără 1 masina. Plus ca le cumpără NOI, nu cu 5000 de coco. Plus ca își permit sa schimbe mașinile înainte sa se ducă dracu DPF, adică după 2-3 ani, imediat ce ies din garanție. 2. Colegul meu de munca are un Accord benzinar de 2l, care are cu fix 1 litru mai mult ca mine media cam în aceleași condiții. Singurul meu avantaj e la drum întins pe Cruise control unde eu scot maxim 6 iar el sub 8 nu prea coboară pt ca e motor de turatie (mers legal) Deși nu sunt în aceeași liga, 1.6 de la PSA de 109 CP scoate o medie de 7,5 în aceleași condiții. Alea cu 5 în oraș sunt vise frumoase dar paralele cu realitatea atât consuma un smart în oras care e trotineta. În ultimii 20 da ani avut exclusiv mașini diesel (nu pt consum am luat diesel) si absolut toate consuma în realitate cu 1,5 -2 l mai mult decât sa fabricantul în carte. De asta și spun inițiatorului ca dacă ia diesel sa nu fie dezamăgit ca o compacta/medie de 1,3-1,5 tone NU o sa consume 5 la suta în oraș cum crede. Poate doar dacă merge exclusiv noaptea. Edited by aandrei_24, 05 March 2015 - 14:32. |
#50
Posted 05 March 2015 - 14:57
Nu compara autoutilitarele cu masinile mici.
Opel Astra 2002 2.0L Diesel. Daca merg o saptamana numai prin oras deja e obosit, nu mai raspunde cum trebuie la acceleratie. |
#51
Posted 05 March 2015 - 15:20
eu am avut 2000 dtl de 80cp.
tot era mai economic decat 1.6 benzina! 1.6 psa de 90 cp are 5.5l la o viteza medie de 22km/h. cu tot cu ac! valabil si la 1.5 dci. |
|
#52
Posted 05 March 2015 - 15:34
ady_77, on 04 martie 2015 - 20:31, said: Pai ala e consumul,12% minim si 20%maxim,am masina de 3 ani si e testata in toate conditiile. Insa totusi e motor de 4,2...iti dai seama aceeasi motorizare pe benzina ce faliment era? Oricum cu A6 de 1,9 consum mai mare de 6,5-7% nu am avut cu nici o ocazie,nu as lua benzinar nici gratis,m-am fript cu motorul de 1,8T...... Omul cred ca vrea ceva la 5000-6000 euro. La banii astia, in gama de 4.2 cred ca numai din SUA i-as putea gasi ceva. flaviuf, on 05 martie 2015 - 12:22, said:
Pentru ca odata pornite si motorul incalzit functioneaza 10-12 ore cu mici intreruperi care nu ajung sa raceasca motorul. Problema mare la diesel este ca se incalzeste mai greu, iar drumuri de scurta durata prin oras tocmai la asta "ajuta". missionnad, on 05 martie 2015 - 13:07, said:
indicatorul apei ajungea la valoarea normala dupa aprox 4 km,...intreg motorul cred ca ajungea sa se incalzeasaca in minim 10-12 km.. missionnad, on 05 martie 2015 - 13:07, said: Eu unul sunt de parere ca SUBTURAREA e cea mai pacatoasa,nu drumurile scurte si opririle dese. |
#53
Posted 05 March 2015 - 15:35
Trecand peste discutiile astea, avand in vedere ca a lui consuma 11-12% in oras, un Ford Mondeo 2.0 TDCI, ca era luat in considerare, consuma 7-8, sau 8 si un pic in functie de mers, in Bucuresti.
Avand in vedere ca motivul principal este trecerea pe diesel si consumul mai mic (de la 11-12l la 7-8 cat va avea in Iasi in cazul amintit), plusand cu confort sporit, merita. Dar in continuare consider ca mai bine renunti la ideea de Audi, pentru ca va fi mai veche, mai rulata si probabil mai greu de intretinut comparativ cu altele, in aceiasi bani. |
#54
Posted 05 March 2015 - 15:38
@bladhoud: eu n-am zis nimic de turare sau subturare (asta e alta discutie), bag de seama ca n-ai inteles ca am vrut sa spun.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users