digi: TEAPA!-factura platita, suma alocata de casier altui client.
Last Updated: Feb 08 2015 12:30, Started by
evatryme
, Feb 06 2015 13:36
·
0
#1
Posted 06 February 2015 - 13:36
buna ziua.
ma poate ajuta cineva cu sfat cum se poate rezolva urmatoarea problema? cineva de la firma s-a dus la caseria digi sa plateasca factura curenta. caserita i-a luat banii, i-a dat bon fiscal, dar culmea, la platitor a trecut datele altcuiva. asta se intampla cam acum o saptamana. (pot da date concrete despre factura si bon) contabilitatea a remarcat ca bonul respectiv nu este pentru factura respectiva - ba mai mult este pentru alta firma. de aici incepe epopeea. nimeni nimeni de la digi nu poate rezolva problema. cei de la caseria respectiva spun ca nu se poate realoca plata. cei de la bucuresti de la adresele de email [email protected] si [email protected] cer toate datele inclusiv cerere, apoi dau urmatorul raspuns: """"""""""" -- Stimate client , Va rugam sa va prezentati intr-un punct de prezenta rcs&rds pt. a completa o cerere tip numita,,Cerere corectie incasare eronata DB5",deoarece plata este efectuata intr-o caserie rcs&rds. Va puteti activa contul de client, online, la digicare.rcs-rds.ro pt a avea acces in permanenta la facturi si situatia financiara. Va stam la dispozitie pentru a va oferi orice informatie legata de factura, la telefon 031.40.100.20 sau pe adresa de email: [email protected] Vizualizarea desfasuratorului se poate face cu ajutorul utilitarului Adobe Acrobat Reader, disponibil pe internet la adresa http://www.adobe.com/reader Va multumim, Echipa RCS & RDS """"""""""" in orasul respectiv, la caseria respectiva, se insista sa se spuna ca asa ceva nu exista si ca nu se poate face realocare. ca cei de la email-urile respective nu stiu ce vorbesc. eu nu mai inteleg nimic nimic nimic. pe cand digi nu-si va mai bate joc de clientii buni platnici? DE CE O PROBLEMA ATAT DE SIMPLA TREBUIE TARAGANATA CU SAPTAMANILE? |
#2
Posted 06 February 2015 - 13:38
Buna ziua,
Va rog sa imi spuneti in privat codul de cliient unde trebuia sa se faca plata si datele de pe chitanta. Voi verifica situatia mentioanta. Multumesc. |
#3
Posted 06 February 2015 - 13:42
imi cer scuze pt postarea multipla- probabil de la net.
rog un moderator sa stearga. multumesc anticipat. |
#4
Posted 06 February 2015 - 13:45
Trebuia sa deschizi 4 topicuri? Doar pentru ca tipi mai tare, nu inseamna ca lumea o sa te ajute mai mult. Foarte simplu, daca nu vor sa te rezolve, fa o plangere la OPC. Eu am facut o plangere prin e-mail la OPC pentru o problema cu Romtelecom. M-a sunat un inspector OPC si in cateva zile s-a rezolvat problema si, ca un bonus, au devenit si mult mai amabili. )
Edited by alexupit, 06 February 2015 - 13:47. |
#5
Posted 06 February 2015 - 13:45
Exista OPC adica ANPC, dupa ce ai raspunsul scris de la RDS ca nu se poate rezolva situatia. Sper ca ai solicitat in scris cu numar de inregistrare situatia aceasta, pentru ca vorbele zboara.
Cu acest raspuns te adresezi celor de la OPC, astia abia asteapta sa mai dea amenzi RDS-ului: ANPC: Info reclamatii Edited by Ciubex, 06 February 2015 - 13:46. |
#6
Posted 06 February 2015 - 13:47
Pai roaga firma cealalta sa faca aceeasi plata in numele tau. Apoi schimbati bonurile intre voi.
|
#7
Posted 06 February 2015 - 13:51
@Ciubex, lasa netul, du-te si te joaca-n alta parte. Initiatorul spune clar ca-i vorba de o firma, ANPC se ocupa doar de persoane fizice.
|
#8
Posted 06 February 2015 - 14:05
alexupit, on 06 februarie 2015 - 13:45, said:
Trebuia sa deschizi 4 topicuri? Doar pentru ca tipi mai tare, nu inseamna ca lumea o sa te ajute mai mult. Foarte simplu, daca nu vor sa te rezolve, fa o plangere la OPC. Eu am facut o plangere prin e-mail la OPC pentru o problema cu Romtelecom. M-a sunat un inspector OPC si in cateva zile s-a rezolvat problema si, ca un bonus, au devenit si mult mai amabili. ) am rugat sa se inchida. opc (anpc) nu intervine decat intre 1 pj si 1 pf, nu intre 2 pj danvlas, on 06 februarie 2015 - 13:47, said:
Pai roaga firma cealalta sa faca aceeasi plata in numele tau. Apoi schimbati bonurile intre voi. era cea mai simpla cale dar daca ei nu vor ce sa faci? |
#9
Posted 06 February 2015 - 14:10
DIGI_Helper, on 06 februarie 2015 - 13:38, said:
Buna ziua, Va rog sa imi spuneti in privat codul de cliient unde trebuia sa se faca plata si datele de pe chitanta. Voi verifica situatia mentioanta. Multumesc. Ciubex, on 06 februarie 2015 - 13:45, said:
Exista OPC adica ANPC, dupa ce ai raspunsul scris de la RDS ca nu se poate rezolva situatia. Sper ca ai solicitat in scris cu numar de inregistrare situatia aceasta, pentru ca vorbele zboara. Cu acest raspuns te adresezi celor de la OPC, astia abia asteapta sa mai dea amenzi RDS-ului: ANPC: Info reclamatii am facut adrese scrise, cei de la digi au spus (prin telefon si mail) ca e suficienta aceasta metoda de transmitere,si sa completez db5 (am citat mail-ul lor) doar cele de la caserie spun ca nu se poate si ca cei de la mail si telefon "nu stiu ce vorbesc". ca nu exista formularul db5. adica prosteala maxima pe timpul clientului. |
#10
Posted 06 February 2015 - 14:23
Daca te uitai pe bonul primit atunci cand ai platit (tu sau cine a platit) vedeai din prima eroarea si se rezolva rapid.
Dar cand nu deschizi ochii, deschizi punga. Edited by Byblos4, 06 February 2015 - 14:23. |
|
#11
Posted 06 February 2015 - 14:23
Se mai intimpla cind platesti facturile ca acum 45 de ani.
Firma... |
#12
Posted 06 February 2015 - 14:25
Naspa, alta data sa te uiti pe chitanta primita (sau bon) sa fie datele corecte.
Edited by Byblos4, 06 February 2015 - 14:25. |
#13
Posted 06 February 2015 - 14:37
Byblos4, on 06 februarie 2015 - 14:23, said:
Daca te uitai pe bonul primit atunci cand ai platit (tu sau cine a platit) vedeai din prima eroarea si se rezolva rapid. Dar cand nu deschizi ochii, deschizi punga. dar asta e o eroare materiala care se poate intampla oricui, si se poate indrepta. nimeni nu a omorat pe nimeni. |
#14
Posted 06 February 2015 - 14:39
Byblos4, on 06 februarie 2015 - 14:25, said:
Naspa, alta data sa te uiti pe chitanta primita (sau bon) sa fie datele corecte. Irelevant. Ei s-au uitat deja,ca daca nu se uitau nu ar fi aflat de confuzie.Crezi ca daca s-ar fi uitat la acte in sediul unde s-a platit, se rezolva?Daca da,atunci ar trebui sa se rezolve si acum. initiatoare Solutii contabile exista.Trebuie aplicate de cineva care se pricepe.Poate nu forumul este cel care va solutiona cazul vostru.Apelati la Finantele Publice judetene. |
#15
Posted 06 February 2015 - 14:39
Byblos , nu e chiar asa .
cine incaseaza are obligatia sa o faca in mod corect . mai ales in cazul unei persoane juridice . in primul rand cod client , in al doilea rand numele si codul fiscal al firmei respective , etc . nu spun ca nu e corect ce spui tu doar ca responsabilitatea trebuie asumata in ordinea corecta . e vorba de neglijenta ca nu s-a uitat pe bon dar in cazul incasatorului rds si apoi restul ciumpalacilor , e vorba de rea vointa . as merge direct la politie prima data . |
|
#16
Posted 06 February 2015 - 14:42
Eu am patit asa cu Digi de vreo 2 luni, am fost sa platesc factura (persoana fizica) care e pe numele tatalui meu la ghiseu (stau in casa parinteasca). Am zis numele si adresa, am dat suma si am plecat. Pe bon aveam 3 facturi, mi s-a parut ciudat dar nu am bagat in seama, nu cunosteam situatia tare bine. Peste 2 zile imi taie netul si TV pe motiv de neplata. Ma duc acolo, intreb ce si cum, raspunsul a fost "probabil s-a incasat factura altui abonat cu acelasi nume", dupa ce eu i-am spus la tanti nume si adresa, clar si raspicat. Am mai platit odata si asta e. De atunci ma uit cu lupa pe chitanta inainte sa plec de la ghiseu ).
|
#17
Posted 06 February 2015 - 14:55
alexupit, on 06 februarie 2015 - 13:45, said:
Trebuia sa deschizi 4 topicuri? Doar pentru ca tipi mai tare, nu inseamna ca lumea o sa te ajute mai mult. Foarte simplu, daca nu vor sa te rezolve, fa o plangere la OPC. Eu am facut o plangere prin e-mail la OPC pentru o problema cu Romtelecom. M-a sunat un inspector OPC si in cateva zile s-a rezolvat problema si, ca un bonus, au devenit si mult mai amabili. ) OPC-ul nu are competente in relatiile dintre firme. Problema trebuie rezolvata amiabil intre firma cu banii dati si RCS-RDS. Daca nu se poate ajunge la o solutie amiabila atunci exista varianta justitiei. |
#18
Posted 06 February 2015 - 14:57
adisz, on 06 februarie 2015 - 14:39, said: Irelevant. Ei s-au uitat deja,ca daca nu se uitau nu ar fi aflat de confuzie.Crezi ca daca s-ar fi uitat la acte in sediul unde s-a platit, se rezolva?Daca da,atunci ar trebui sa se rezolve si acum. initiatoare Solutii contabile exista.Trebuie aplicate de cineva care se pricepe.Poate nu forumul este cel care va solutiona cazul vostru.Apelati la Finantele Publice judetene. in mod normal se putea rezolva direct de cei de la digi daca nu erau lenesi. dar nu ii intereseaza. de aceea ajungem sa pierdem zile. si postari pe aici. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users