Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

digi: TEAPA!-factura platita, suma alocata de casier altui client.

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#37
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
Si... tu ce ai invatat din aceasta intamplare si din discutiile de aici?

#38
evatryme

evatryme

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 870
  • Înscris: 31.08.2012

 alcrisus, on 06 februarie 2015 - 18:46, said:

Poate pare surprinzator dar tu ai bonul original al platii, cealalta societate nu.
Apare pe undeva vreo data a societatii tale? Atunci inca o dovada ca a fost alocata gresit plata.

Si acum vorbind despre timp care nu e: plata online 5-10 minute maxim.
Deplasarea la ghiseu a unei persoane (pe care tu/firma o plateste), timpul petrecut la coada pana ajunge sa platesca, cam 40 minute x in fiecare luna.
Clar nu e timp sa inveti persoana respectiva sa plateasca online si sa-ti mai si munceasca minim 30 de minute in plus intr-o zi din luna.
Si surprinzator, iarasi, sa ai si toate facturile pe care sa le poti baga in contabilitate.
P.S. Cum de reuseste contabila sa bage un bon in contabilitate fara factura?
Iar concluzia, a doua pe ziua de azi, intre toate subiectele aparute este ca Digi/RDS da tepe! Posted Image

platile online sunt alternative nu obligatorii.
oricum datele puse pe diverse device-uri sunt mult mai nesigure.
dvs va protejati cum doriti banii dvs, fiecare pe ai lui.
==============
unde scrie ca s-a dus in contabilitate bonul (chitanta) farar factura?
tocmai acolo la imperecherea facturii cu bonurile s-a descoperit eroarea...
======================
dar duceti discutia in alta parte, in loc sa remarcam adevarul.
a fost o procedura normala, s-a putut rezolva in 2 ore, daca S-A VRUT.
mai inainte, timp de o saptamana, chipurile nu se putea din prea multa lene....

#39
adryanos

adryanos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,595
  • Înscris: 10.06.2008
De aici se poate vedea ca o buna parte din angajatii de la DIGI ori sunt comozi si trebuie stimulati cumva ori sunt incompetenti si trebuie concediati. Noroc de DIGI Helper si de alti cativa angajati care stiu sa-si faca treaba cu profesionalism.

Si da, persoana care a gresit sa fie sanctionata. De ce trebuie ca un om normal care n-a gresit cu nimic sa fie pus pe drumuri aiurea?

#40
tibi346

tibi346

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 14.02.2010
Cate zile au trecut de la plata pana la observarea erorii in contabilitate ?
Pana la urma ce este 100 lei pentru o firma. O imputai angajatului si a doua oara casca ochii.

#41
iulian93

iulian93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,417
  • Înscris: 17.03.2012
@tibi346 același lucru se poate imputa si RDS-ului respectiv angajatei RDS !
E o greșeală a RDS-ului la care angajatul respectiv a contribuit fara voia lui !
In orice tara /instituție normala astfel de greșeli se pot remedia ! Necesita un nivel de implicare mai mare decât "ma doare in cot de tine , descurca-te" !

Edited by iulian93, 06 February 2015 - 23:39.


#42
tibi346

tibi346

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 14.02.2010
Perfect, dar prea le gasim scuze angajatilor care folosesc banii firmei fara responsabilitate. De ce consideri ca respectiva casiera a facut-o in mod voit ?
Greseala s-a remediat. Sunt convins ca angajata RDS a fost sanctionata.
Sunt f.f. curios daca nu cumva RDS a inchis luna si chiar anul pana cand firma a vazut eroarea.

Edited by tibi346, 07 February 2015 - 00:28.


#43
evatryme

evatryme

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 870
  • Înscris: 31.08.2012

 tibi346, on 06 februarie 2015 - 22:50, said:

Cate zile au trecut de la plata pana la observarea erorii in contabilitate ?
Pana la urma ce este 100 lei pentru o firma. O imputai angajatului si a doua oara casca ochii.
plata s-a facut pe 27 ian 2015 si greseala s-a descoperit pe 28 ian cand a fost contactata caseria.
de atunci s-a taraganat permanent pana azi cand s-a rezolvat.
========
multumesc user-ului "digi helper".
sa speram ca se vor lua masuri administrative....

#44
iulian93

iulian93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,417
  • Înscris: 17.03.2012

 tibi346, on 07 februarie 2015 - 00:15, said:

Perfect, dar prea le gasim scuze angajatilor care folosesc banii firmei fara responsabilitate. De ce consideri ca respectiva casiera a facut-o in mod voit ?
Greseala s-a remediat. Sunt convins ca angajata RDS a fost sanctionata.
Sunt f.f. curios daca nu cumva RDS a inchis luna si chiar anul pana cand firma a vazut eroarea.
N-am spus ca a facut-o in mod voit, ci ca doar vina ii aparține ! Intr-adevar e si vina angajatului pentru neglijenta ( morala mai mult ) pentru ca nu stiu daca asta era in fisa postului ca sa plătească , iar daca era e alta problema !
Luna se închide pe 25 a lunii urmatoare , deci sunt 25 de zile efective in care se pot corecta erorile materiale , destul de rezonabil zic ! Si chiar de se închidea luna , exista destule metode contabile prin care se poate rezolva problema !

#45
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 tibi346, on 06 februarie 2015 - 22:50, said:

Pana la urma ce este 100 lei pentru o firma. O imputai angajatului si a doua oara casca ochii.
Bravos patroane, asa sa faci.

#46
crisbud

crisbud

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,242
  • Înscris: 07.12.2011

 evatryme, on 07 februarie 2015 - 00:38, said:


plata s-a facut pe 27 ian 2015 si greseala s-a descoperit pe 28 ian cand a fost contactata caseria.
de atunci s-a taraganat permanent pana azi cand s-a rezolvat.
========
multumesc user-ului "digi helper".
sa speram ca se vor lua masuri administrative....

Se rezolva oricum. Dar Digi Helper a grabit sirul lucrurilor.

#47
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013

 evatryme, on 06 februarie 2015 - 16:18, said:

dovada e banala.
cine a platit are chitanta, cine nu a platit nu are...
fix ca dvs a gandit si firma beneficiara, s-a si gandit ca a facut economie de 1 milion....
asta inseamna timp care tocmai asta nu e.
oricum mersi de sfat...
Ma lasi? Nu e timp ca sa iti faci un cont online ??

#48
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Am o parere "foarte buna" despre firmele care-si platesc facturile cu cash Posted Image si nu prea sunt obisnuite cu bonurile fiscale...
Prietenii stiu de ce...

   Mai ales ca sunt foarte ofensate cand vorbesc despre tzepe.

Edited by alexa32, 08 February 2015 - 12:57.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate