digi: TEAPA!-factura platita, suma alocata de casier altui client.
Last Updated: Feb 08 2015 12:30, Started by
evatryme
, Feb 06 2015 13:36
·
0
#37
Posted 06 February 2015 - 18:48
Si... tu ce ai invatat din aceasta intamplare si din discutiile de aici?
|
#38
Posted 06 February 2015 - 19:01
alcrisus, on 06 februarie 2015 - 18:46, said:
Poate pare surprinzator dar tu ai bonul original al platii, cealalta societate nu. Apare pe undeva vreo data a societatii tale? Atunci inca o dovada ca a fost alocata gresit plata. Si acum vorbind despre timp care nu e: plata online 5-10 minute maxim. Deplasarea la ghiseu a unei persoane (pe care tu/firma o plateste), timpul petrecut la coada pana ajunge sa platesca, cam 40 minute x in fiecare luna. Clar nu e timp sa inveti persoana respectiva sa plateasca online si sa-ti mai si munceasca minim 30 de minute in plus intr-o zi din luna. Si surprinzator, iarasi, sa ai si toate facturile pe care sa le poti baga in contabilitate. P.S. Cum de reuseste contabila sa bage un bon in contabilitate fara factura? Iar concluzia, a doua pe ziua de azi, intre toate subiectele aparute este ca Digi/RDS da tepe! platile online sunt alternative nu obligatorii. oricum datele puse pe diverse device-uri sunt mult mai nesigure. dvs va protejati cum doriti banii dvs, fiecare pe ai lui. ============== unde scrie ca s-a dus in contabilitate bonul (chitanta) farar factura? tocmai acolo la imperecherea facturii cu bonurile s-a descoperit eroarea... ====================== dar duceti discutia in alta parte, in loc sa remarcam adevarul. a fost o procedura normala, s-a putut rezolva in 2 ore, daca S-A VRUT. mai inainte, timp de o saptamana, chipurile nu se putea din prea multa lene.... |
#39
Posted 06 February 2015 - 22:07
De aici se poate vedea ca o buna parte din angajatii de la DIGI ori sunt comozi si trebuie stimulati cumva ori sunt incompetenti si trebuie concediati. Noroc de DIGI Helper si de alti cativa angajati care stiu sa-si faca treaba cu profesionalism.
Si da, persoana care a gresit sa fie sanctionata. De ce trebuie ca un om normal care n-a gresit cu nimic sa fie pus pe drumuri aiurea? |
#40
Posted 06 February 2015 - 22:50
Cate zile au trecut de la plata pana la observarea erorii in contabilitate ?
Pana la urma ce este 100 lei pentru o firma. O imputai angajatului si a doua oara casca ochii. |
#41
Posted 06 February 2015 - 23:38
@tibi346 același lucru se poate imputa si RDS-ului respectiv angajatei RDS !
E o greșeală a RDS-ului la care angajatul respectiv a contribuit fara voia lui ! In orice tara /instituție normala astfel de greșeli se pot remedia ! Necesita un nivel de implicare mai mare decât "ma doare in cot de tine , descurca-te" ! Edited by iulian93, 06 February 2015 - 23:39. |
#42
Posted 07 February 2015 - 00:15
Perfect, dar prea le gasim scuze angajatilor care folosesc banii firmei fara responsabilitate. De ce consideri ca respectiva casiera a facut-o in mod voit ?
Greseala s-a remediat. Sunt convins ca angajata RDS a fost sanctionata. Sunt f.f. curios daca nu cumva RDS a inchis luna si chiar anul pana cand firma a vazut eroarea. Edited by tibi346, 07 February 2015 - 00:28. |
#43
Posted 07 February 2015 - 00:38
tibi346, on 06 februarie 2015 - 22:50, said:
Cate zile au trecut de la plata pana la observarea erorii in contabilitate ? Pana la urma ce este 100 lei pentru o firma. O imputai angajatului si a doua oara casca ochii. de atunci s-a taraganat permanent pana azi cand s-a rezolvat. ======== multumesc user-ului "digi helper". sa speram ca se vor lua masuri administrative.... |
#44
Posted 07 February 2015 - 01:52
tibi346, on 07 februarie 2015 - 00:15, said:
Perfect, dar prea le gasim scuze angajatilor care folosesc banii firmei fara responsabilitate. De ce consideri ca respectiva casiera a facut-o in mod voit ? Greseala s-a remediat. Sunt convins ca angajata RDS a fost sanctionata. Sunt f.f. curios daca nu cumva RDS a inchis luna si chiar anul pana cand firma a vazut eroarea. Luna se închide pe 25 a lunii urmatoare , deci sunt 25 de zile efective in care se pot corecta erorile materiale , destul de rezonabil zic ! Si chiar de se închidea luna , exista destule metode contabile prin care se poate rezolva problema ! |
#45
Posted 07 February 2015 - 05:41
#46
Posted 07 February 2015 - 09:47
evatryme, on 07 februarie 2015 - 00:38, said: plata s-a facut pe 27 ian 2015 si greseala s-a descoperit pe 28 ian cand a fost contactata caseria. de atunci s-a taraganat permanent pana azi cand s-a rezolvat. ======== multumesc user-ului "digi helper". sa speram ca se vor lua masuri administrative.... Se rezolva oricum. Dar Digi Helper a grabit sirul lucrurilor. |
|
#47
Posted 07 February 2015 - 20:18
evatryme, on 06 februarie 2015 - 16:18, said:
dovada e banala. cine a platit are chitanta, cine nu a platit nu are... fix ca dvs a gandit si firma beneficiara, s-a si gandit ca a facut economie de 1 milion.... asta inseamna timp care tocmai asta nu e. oricum mersi de sfat... |
#48
Posted 08 February 2015 - 12:30
Am o parere "foarte buna" despre firmele care-si platesc facturile cu cash si nu prea sunt obisnuite cu bonurile fiscale...
Prietenii stiu de ce... Mai ales ca sunt foarte ofensate cand vorbesc despre tzepe. Edited by alexa32, 08 February 2015 - 12:57. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users