Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
digi: TEAPA!-factura platita, suma alocata de casier altui client.
#19
Posted 06 February 2015 - 15:00
Intamplare face ca si eu am patit acum cativa ani exact acelasi lucru la RDS. De fapt nu eu ci mama mea care plateste factura. Si nu si-a dat seama imediat ci dupa doua luni cand a vrut sa plateasca factura curenta si a vazut ca are o factura restanta de 2 luni + penalitati. Dupa niste scandal pe acolo a intervenit managerul sau ceva de genul asta si i-a spus ca situatia se rezolva, iar casierita care a facut asta va suporta paguba din salariu + o penalizare. Deci fii mai insistent. Chiar cred ca poti apela la politie pentru inselaciune daca nu rezolvi cu DIGI Helper. Problema atunci nu a fost o eroare, ci casierita mai facuse asta si nu a mai rezistat mult pe acolo. Facuse asta pentru ca avusese o intelegere cu persoana in contul careia livra banii. Acum la mine problema era intre o pf si o pj. La tine daca nu se rezolva cred ca ii poti chema in instanta si pe ei ca firma, dar si pe casierita care ti-a facut plata pentru inselaciune. Nu e problema ta ca ei sunt neatenti.
Edited by adryanos, 06 February 2015 - 15:03. |
#20
Posted 06 February 2015 - 15:06
adryanos, on 06 februarie 2015 - 15:00, said:
Intamplare face ca si eu am patit acum cativa ani exact acelasi lucru la RDS. De fapt nu eu ci mama mea care plateste factura. Si nu si-a dat seama imediat ci dupa doua luni cand a vrut sa plateasca factura curenta si a vazut ca are o factura restanta de 2 luni + penalitati. Dupa niste scandal pe acolo a intervenit managerul sau ceva de genul asta si i-a spus ca situatia se rezolva, iar casierita care a facut asta va suporta paguba din salariu + o penalizare. Deci fii mai insistent. Chiar cred ca poti apela la politie pentru inselaciune daca nu rezolvi cu DIGI Helper. Problema atunci nu a fost o eroare, ci casierita mai facuse asta si nu a mai rezistat mult pe acolo. Facuse asta pentru ca avusese o intelegere cu persoana in contul careia livra banii. Acum la mine problema era intre o pf si o pj. La tine daca nu se rezolva cred ca ii poti chema in instanta si pe ei ca firma, dar si pe casierita care ti-a facut plata pentru inselaciune. Nu e problema ta ca ei sunt neatenti. PROBABIL ca asa isi achita casierita respectiva cumparaturile de la ei, din moment ce timp de 4-5 zile nu s-a putut rezolva aceasta problema simpla.... |
#21
Posted 06 February 2015 - 15:15
Nu e mai simplu ca odata primita chitanta pentru plata efectuata sa te uiti pe chitanta sa verifici daca totul e ok, asta inainte de a pleca din fata ghiseului? Un gest simplu te poate scapa de multeee batai de cap!
Ieri am patit-o cu o "doamna", careia i-am dictat clar numele si adresa, dar mi-a dat chitanta pe alt nume, i-am scris numele corect pe o hartie si surpriza! "doamna" a gresit din nou numele! Noroc ca a treia oara a nimerit-o! *rog prin "doamna" a se citi un apelativ animal, multumesc! |
#23
Posted 06 February 2015 - 15:38
johnsmith07, on 06 februarie 2015 - 15:15, said:
Nu e mai simplu ca odata primita chitanta pentru plata efectuata sa te uiti pe chitanta sa verifici daca totul e ok, asta inainte de a pleca din fata ghiseului? Un gest simplu te poate scapa de multeee batai de cap! Ieri am patit-o cu o "doamna", careia i-am dictat clar numele si adresa, dar mi-a dat chitanta pe alt nume, i-am scris numele corect pe o hartie si surpriza! "doamna" a gresit din nou numele! Noroc ca a treia oara a nimerit-o! *rog prin "doamna" a se citi un apelativ animal, multumesc! |
#24
Posted 06 February 2015 - 15:49
Byblos4, on 06 februarie 2015 - 14:23, said:
Daca te uitai pe bonul primit atunci cand ai platit (tu sau cine a platit) vedeai din prima eroarea si se rezolva rapid. Dar cand nu deschizi ochii, deschizi punga. Byblos4, on 06 februarie 2015 - 14:25, said:
Naspa, alta data sa te uiti pe chitanta primita (sau bon) sa fie datele corecte. |
#25
Posted 06 February 2015 - 15:57
#26
Posted 06 February 2015 - 16:01
Din pacate cand am raspuns pe pagina anterioara (#5), nu am fost atent ca e vorba de achitarea facturii pentru un client persoana juridica, adica firma, am crezut ca a trimis pe cineva de la firma sa-i plateasca factura personala si atat.
Asa ca e o problema destul de nasoala, intr-adevar ANPC-ul nu reglementeaza problemele dinre persoane juridice (firme)... ca sa fiu sincer nici intre persoanele fizice nu prea se baga si baga rezultate aiurea, am patit-o aici. Pe chitanta de la RDS ce nume si cod client apare, al tau, sau al firmei pentru care s-a platit? Daca e numele si codul* celeilalte, atunci chiar ca-i aiurea, ca nu stiu cum ai putea dovedi ca persoana care a achitat in numele firmei tale nu cumva a facut greseala de a declara gresit numele. Daca e numele firmei tale si codul* celeilalte (sau invers), atunci e vizibila greseala celei de la ghiseul de incasari. * prin cod ma refer fie la codul de client, fie la CIF-ul sau ce alte chestii legate de identificarea persoanelor juridice. Recomandare, plateste online si ai pe mail confirmarea platilor, plus ca asa platesti sigur factura ta. Edited by Ciubex, 06 February 2015 - 16:02. |
#27
Posted 06 February 2015 - 16:15
johnsmith07, on 06 februarie 2015 - 15:15, said:
Nu e mai simplu ca odata primita chitanta pentru plata efectuata sa te uiti pe chitanta sa verifici daca totul e ok, asta inainte de a pleca din fata ghiseului? Un gest simplu te poate scapa de multeee batai de cap! Ieri am patit-o cu o "doamna", careia i-am dictat clar numele si adresa, dar mi-a dat chitanta pe alt nume, i-am scris numele corect pe o hartie si surpriza! "doamna" a gresit din nou numele! Noroc ca a treia oara a nimerit-o! *rog prin "doamna" a se citi un apelativ animal, multumesc! nimic! baducu, on 06 februarie 2015 - 15:24, said:
De ce nu va duceti cu factura? adryanos, on 06 februarie 2015 - 15:38, said:
Asa ar fi normal, dar si mai normal ar fi sa nu avem babuini in loc de casierite. Eu as incerca sa vorbesc cu cineva de la conducerea respectivului POP si daca nu se rezolva in instanta cu ei. doar sa puna clientii pe drumuri cu zilele. asta e tot.... bonygy, on 06 februarie 2015 - 15:57, said:
Da... o fi vreun butic, dar totusi au abonament RDS, deci si net, atunci nu inteleg de ce nu se arunca la plati online si au scapat de balamuc... |
#28
Posted 06 February 2015 - 16:16
evatryme, fa-ti cont online pe DigiCare si opteaza pentru factura in format electronic.
Alege sa primesti pe adresa de e-mail a ta si vei avea astfel facturile si chiar desfasuratoarele convorbirilor telefonice la dispozitie mult mai usor. Edited by Ciubex, 06 February 2015 - 16:16. |
|
#29
Posted 06 February 2015 - 16:18
Ciubex, on 06 februarie 2015 - 16:01, said:
Din pacate cand am raspuns pe pagina anterioara (#5), nu am fost atent ca e vorba de achitarea facturii pentru un client persoana juridica, adica firma, am crezut ca a trimis pe cineva de la firma sa-i plateasca factura personala si atat. Asa ca e o problema destul de nasoala, intr-adevar ANPC-ul nu reglementeaza problemele dinre persoane juridice (firme)... ca sa fiu sincer nici intre persoanele fizice nu prea se baga si baga rezultate aiurea, am patit-o aici. Pe chitanta de la RDS ce nume si cod client apare, al tau, sau al firmei pentru care s-a platit? Daca e numele si codul* celeilalte, atunci chiar ca-i aiurea, ca nu stiu cum ai putea dovedi ca persoana care a achitat in numele firmei tale nu cumva a facut greseala de a declara gresit numele. Daca e numele firmei tale si codul* celeilalte (sau invers), atunci e vizibila greseala celei de la ghiseul de incasari. * prin cod ma refer fie la codul de client, fie la CIF-ul sau ce alte chestii legate de identificarea persoanelor juridice. Recomandare, plateste online si ai pe mail confirmarea platilor, plus ca asa platesti sigur factura ta. cine a platit are chitanta, cine nu a platit nu are... fix ca dvs a gandit si firma beneficiara, s-a si gandit ca a facut economie de 1 milion.... Ciubex, on 06 februarie 2015 - 16:16, said:
evatryme, fa-ti cont online pe DigiCare si opteaza pentru factura in format electronic. Alege sa primesti pe adresa de e-mail a ta si vei avea astfel facturile si chiar desfasuratoarele convorbirilor telefonice la dispozitie mult mai usor. oricum mersi de sfat... |
#30
Posted 06 February 2015 - 16:27
Daca ai chitata poti dovedi ca nu le-ai platit din greseala, gandeste-te asa, eu ma duc sa platesc pentru X, ma cert cu X-ulescu si nu mai vreau sa ii achit factura, avand chitanta ma duc la cei ce am achitat factura si le spun ca s-a facut o greseala si sa o corecteze.
Intelegi scenariul? Una era atunci, pe loc si altcum e acum |
#31
Posted 06 February 2015 - 16:57
RomanianAngel, on 06 februarie 2015 - 14:42, said:
Eu am patit asa cu Digi de vreo 2 luni, am fost sa platesc factura (persoana fizica) care e pe numele tatalui meu la ghiseu (stau in casa parinteasca). Am zis numele si adresa, am dat suma si am plecat. Pe bon aveam 3 facturi, mi s-a parut ciudat dar nu am bagat in seama, nu cunosteam situatia tare bine. Peste 2 zile imi taie netul si TV pe motiv de neplata. Ma duc acolo, intreb ce si cum, raspunsul a fost "probabil s-a incasat factura altui abonat cu acelasi nume", dupa ce eu i-am spus la tanti nume si adresa, clar si raspicat. Am mai platit odata si asta e. De atunci ma uit cu lupa pe chitanta inainte sa plec de la ghiseu ). Trebuia sa faci o reclamatie sa aloce plata in contul tau pe baza chitantei. Asa ceva nu am auzit sa platesti aceleasi servicii de 2x ca ti-au alocat gresit plata in cont. Mie mi-au alocat plata in cont la doua luni de la plata, ca am gresit codul de client cand am facut plata prin virament bancar. |
#32
Posted 06 February 2015 - 17:06
evatryme, on 06 februarie 2015 - 16:15, said:
conducerea te plimba pe drumuri , nu face nimic, deoarece oricum leafa merge si deci nu-i intereseaza... doar sa puna clientii pe drumuri cu zilele. asta e tot.... Daca nu vrei sa incerci o o lasi asa si te resemnezi ori incerci prin toate mijloacele sa-ti recuperezi banii. Eventual sa fie data afara si persoana care ti-a facut asta pentru ca pana la urma e vina ei si neglijenta se plateste. Iar daca amiabil nu se poate, ai legea la dispozitie. E mai greu de dovedit, dar cred ca nu e imposibil. |
#33
Posted 06 February 2015 - 17:56
adryanos, on 06 februarie 2015 - 17:06, said:
Eventual sa fie data afara si persoana care ti-a facut asta Eventual si rastignita in piata publica pentru factura aia de 100 de ron OP, du-te la punctul de lucru de la casieria respectiva, discuta cu cineva din conducere si sunt sigur ca se rezolva. O sa aiba ei niste batai de cap prin contabilitate, dar atata tot. Sigur, probabil vor trebui sa contacteze firma in contul careia a fost achitata suma eronat. Dar precis nu vor avea probleme cu aia, la o adica, legea sanctioneaza primirea de foloase necuvenite, si cam asta e si aici. Oricum, in contractele cu DIGI cred ca e prezenta si o clauza in care se spune ca daca (,) contul tau de client este creditat in mod eronat, RDS are dreptul sa remedieze eroarea. Edited by Byblos4, 06 February 2015 - 18:00. |
|
#34
Posted 06 February 2015 - 18:12
#35
Posted 06 February 2015 - 18:46
Poate pare surprinzator dar tu ai bonul original al platii, cealalta societate nu.
Apare pe undeva vreo data a societatii tale? Atunci inca o dovada ca a fost alocata gresit plata. Si acum vorbind despre timp care nu e: plata online 5-10 minute maxim. Deplasarea la ghiseu a unei persoane (pe care tu/firma o plateste), timpul petrecut la coada pana ajunge sa platesca, cam 40 minute x in fiecare luna. Clar nu e timp sa inveti persoana respectiva sa plateasca online si sa-ti mai si munceasca minim 30 de minute in plus intr-o zi din luna. Si surprinzator, iarasi, sa ai si toate facturile pe care sa le poti baga in contabilitate. P.S. Cum de reuseste contabila sa bage un bon in contabilitate fara factura? Iar concluzia, a doua pe ziua de azi, intre toate subiectele aparute este ca Digi/RDS da tepe! Edited by alcrisus, 06 February 2015 - 18:49. |
#36
Posted 06 February 2015 - 18:46
gata s-a rezolvat.
la orele 15:46 a sunat o doamna de la digi, doamna care pana acum sustinea imposibilitatea, si am convenit sa mai platim o diferenta si sa se considere achitat in avans pana in luna aprilie. deci a durat cam 2 ore de la initierea postarii. simplu, simplu de tot, daca s-a vrut. era perfect daca nu mai puneau clientii pe drumuri o saptamana si rezolvau de prima data....dar traim in romania... daca ar fi vrut s-ar fi rezolvat din prima zi si in 2 ore fara stress//// |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users