Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Care este legea returnarii produsului?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
4 răspunsuri în acest subiect

#1
alex244

alex244

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 363
  • Înscris: 16.06.2013
Buna seara, am cumparat de la digi un telefon, functioneaza perfect cu exceptia difuzorului de apeluri(casca am inteles ca i se spune) , astazi l-am cumparat, am sunat la probleme tehnice si mi sa spus ca daca il duc in 48 de ore mi-l schimba pe loc, am mai avut probleme cu cei de la digi si cu o garantie si nu as vrea sa am probleme iar, imi poate da cineva un link sau sa faca copy la legea care spune ca pot returna in 48 de ore ?

#2
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.712
  • Înscris: 05.03.2005
este vorba de politica lor...in afara de achizita online care, prin legea consumatorului iti da dreptul la retur.
deci daca ei s-au oferit sa ti-l schimbe, care e problema?
si eu am primit un aparat defect de la alt operator si mi-a fost schimbat in 48 de ore...

#3
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.543
  • Înscris: 24.05.2005
Nu exista o asemenea lege speciala. Tu de ce nu cauti pe net?

#4
alex244

alex244

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 363
  • Înscris: 16.06.2013
Telefonul care mi l-au dat era resigilat ..da RESIGILAT, nu era nou nout :) de asta nu avea nici toate accesoriile care le-am vazut in review-urile de pe net si avea si defectiunea care o avea..dar mi l-au schimbat si acum este totul ok.

#5
negociator

negociator

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 646
  • Înscris: 05.05.2008
Eu am o problema la magazinul Bricodepot. Am cumparat de la ei, ieri, un butuc de yala. Pe raion nu era niciun vanzator care sa ma indrume, asa ca am cumparat ce mi s-a parut ca se potriveste la usa mea. M-am dus acasa si am vazut ca butucul nu se potriveste, intrucat e prea lung (din pacate, pentru a incerca sa montez butucul, am fost obligat sa desigilez ambalajul). M-am intors la Bricodepot in aceeasi zi, dupa numai doua ore, cu butucul, ambalajul si bonul fiscal. Angajatii n-au vrut nici sa-mi returneze banii, nici sa-mi inlocuiasca produsul, pe motiv ca am desigilat ambalajul. Intrebare: ce pot sa fac in situatia asta?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate