Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Care este legea returnarii produsului?
Last Updated: Mar 02 2015 22:45, Started by
alex244
, Dec 22 2014 22:37
·
0
#1
Posted 22 December 2014 - 22:37
Buna seara, am cumparat de la digi un telefon, functioneaza perfect cu exceptia difuzorului de apeluri(casca am inteles ca i se spune) , astazi l-am cumparat, am sunat la probleme tehnice si mi sa spus ca daca il duc in 48 de ore mi-l schimba pe loc, am mai avut probleme cu cei de la digi si cu o garantie si nu as vrea sa am probleme iar, imi poate da cineva un link sau sa faca copy la legea care spune ca pot returna in 48 de ore ?
|
#2
Posted 22 December 2014 - 22:49
este vorba de politica lor...in afara de achizita online care, prin legea consumatorului iti da dreptul la retur.
deci daca ei s-au oferit sa ti-l schimbe, care e problema? si eu am primit un aparat defect de la alt operator si mi-a fost schimbat in 48 de ore... |
#3
Posted 23 December 2014 - 05:22
Nu exista o asemenea lege speciala. Tu de ce nu cauti pe net?
|
#4
Posted 23 December 2014 - 17:19
Telefonul care mi l-au dat era resigilat ..da RESIGILAT, nu era nou nout de asta nu avea nici toate accesoriile care le-am vazut in review-urile de pe net si avea si defectiunea care o avea..dar mi l-au schimbat si acum este totul ok.
|
#5
Posted 02 March 2015 - 22:45
Eu am o problema la magazinul Bricodepot. Am cumparat de la ei, ieri, un butuc de yala. Pe raion nu era niciun vanzator care sa ma indrume, asa ca am cumparat ce mi s-a parut ca se potriveste la usa mea. M-am dus acasa si am vazut ca butucul nu se potriveste, intrucat e prea lung (din pacate, pentru a incerca sa montez butucul, am fost obligat sa desigilez ambalajul). M-am intors la Bricodepot in aceeasi zi, dupa numai doua ore, cu butucul, ambalajul si bonul fiscal. Angajatii n-au vrut nici sa-mi returneze banii, nici sa-mi inlocuiasca produsul, pe motiv ca am desigilat ambalajul. Intrebare: ce pot sa fac in situatia asta?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users