Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion
 Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota
 Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...

La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...
 Usa de garaj la o magazie existenta

The worst of evil (2023)

Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...
 

MISA & Bivolaru - pro si contra

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
28765 replies to this topic

#7255
marian2006

marian2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 613
  • Înscris: 12.08.2006

View PostHor, on Sep 17 2006, 21:23, said:

Nu vorbeste Narcis cursantilor despre alieni, masoni. Eu il apreciez si am respect pe Narcis. In primul rand ca Narcis este un intelectual, un om inteligent, care trece prin "cerebel" ce vede, citese, spre deosebire de Gb.
Daca Narcis NU este in Romania de n ani, si nu este in grupul de favoriti ai lui GB, este pentru a fost SINGURUL barbat de la Misa, care a indraznit sa-l critice pe Gb pe fata, sa-i bata obrazul. In fata. Narcis a plecat in strainatate de scarba si de nervi, nu in vreo misiune trimis de maestru. A facut singur scolile din Danemarka, India, cu zero ajutor de la maestru ( Narcis a cerut candva bani, si Gb i-a spus, cum spune tuturor, ca n-are!) Insa dupa ce a ridicat scoala din Dk, Gb, i-a cerut-o, si si-a pus titulatura Misa pe Natha.
Ok, Narcis care nu avea chef sa o rupa detot cu Gb, a plecat in India si a facut scoala, care si asta a fost ceruta de catre Gb, drept donatie, ca sa apara si maestru de scoala de yoga in Kashmir, iar Narcis, i-a zis; pas, Grig, ASTA e scoala MEA! Este munca si meritul meu, tu NU ai facut nimic ca sa apara si sa functioneze.
Gb s-a suparat si l-a criticat in public pe Narcis, barfindu-l ca incalca nu stiu ce reguli de nutritie si ca joaca games pe computer. De scoala din Tailanda nici macar nu se mai punea problema sa devina parte din "coroana" lui Gb. Narcis Nu mai era demult vasalul lui Gb. Narcis este un barbat puternic , inteligent, bine pregatit ca profesor de yoga, este independent si demn. Spre deosebire de instructorii ramasi "copii" cu genunchii moi, ai lui GB.
Daca Narcis deschide scoala in Ro atunci sa vezi lupta pentru imagine. Narcis are nevoie de niste bani in Ro., si poate face mai mult decat o scoala ca Misa.
Si nu, din ce stiu eu, femeile de la Agama din Tailanda, nu merg sa se prostitueze, desi Japonia e la o aruncatura de "bat". Eu cred ca exista multi barbati, femei cu caracter nobil asa cum e Narcis, insa el este si pregatit bine profesional, si are si vointa de a face.
GB este o eroare. Intotdeauna m-am mirat profund si m-am intrebat cum poate fi posibila existenta unui asa ciudat hibrid, ca GB.

Eu sper să nu vorbească despre alieni, masoni și de restul lucrurilor. Și eu îl apreciez. Știu că a fost olimpic internațional la fizică pe timpul lui Ceaușescu și că este membru MENSA, ceea ce nu e puțin lucru, pentru că, după cîte știu eu, trebuie să ai un coeficient de inteligență foarte mare ca să intri în această organizație. Faptul că GB l-a criticat că joacă jocuri pe calculator e hilar :lol: . Eu am auzit că l-a criticat că în timpul spiralelor făcea amor cu cursantele și le punea să înjure în timpul ăsta  :lol: .

Să sperăm că fetele de la Agama nu se vor prostitua în Japonia, că nu vor face videochat, că Narcis va pune capăt idolatriei și deci prostiei din capul fetelor din grupul lui, etc. Cred că adepții Agama sunt în general mai greu de fraierit decît cei ai MISA pentru că sunt educați în Occident, au conștiință socială ridicată și mai multă personalitate, deși și societatea occidentală are naivii ei.

#7256
landscape10

landscape10

    Banned by landscape10

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,459
  • Înscris: 29.10.2005
Ca tot s-a vorbit de Tolle, pentru cei interesati, doua carti ale lui. Merita citite.

Attached Files



#7257
Hor

Hor

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 202
  • Înscris: 03.09.2006

View Postmarian2006, on Sep 17 2006, 22:10, said:

Eu sper să nu vorbească despre alieni, masoni și de restul lucrurilor. Și eu îl apreciez. Știu că a fost olimpic internațional la fizică pe timpul lui Ceaușescu și că este membru MENSA, ceea ce nu e puțin lucru, pentru că, după cîte știu eu, trebuie să ai un coeficient de inteligență foarte mare ca să intri în această organizație. Faptul că GB l-a criticat că joacă jocuri pe calculator e hilar :lol: . Eu am auzit că l-a criticat că în timpul spiralelor făcea amor cu cursantele și le punea să înjure în timpul ăsta  :lol: .

Sa injure? Cum asa?!
Nu, a spus ca le cerea fetelor sa vorbeasca in limba romana neaosa despre ce simt, ce vad. sa nu fie "mute".
Oricum, ce mare pasiune trezeste in toiul actului sexual, cuvantul "yoni", "lingam"?! :lol:, si fitzele de fata mare?!
Daca nici in timpul actului sexual nu iti permiti sa fii tu, real, total, cinstit, in viata de zi cu zi cu atat mai putin esti. Mai mult decat o masca nu poti fi.
GB se lega de nimicuri in cazul lui Narcis, si-l barfea ca un baietel gelos.  
Narcis este barbat, nu vreun eunuc, este roman, oricati ani ar sta prin strainatate. Poate ducea dorul limbii romane?!  :coolspeak:

#7258
marian2006

marian2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 613
  • Înscris: 12.08.2006

View Postlandscape10, on Sep 17 2006, 22:58, said:

Ca tot s-a vorbit de Tolle, pentru cei interesati, doua carti ale lui. Merita citite.
Mulțumesc, landscape. Chiar voiam să citesc Stillness Speaks. Tot pentru conștientizarea prezenței dau mai jos cele 112 tehnici din Vijnana Bhairava Tantra:
1. Radiant one, this experience may dawn between two breaths. After breath comes in (down) and just before turning up (out) - the beneficence.
2. As breath turns from down to up, and again as breath curves from up to down - through both these turns, realize.
3. Or, whenever in-breath and out-breath fuse, at this instant touch the energy-less, energy-filled center.
4. Or, when breath is all out (up) and stopped of itself, or all in (down) and stopped - in such universal pause, one's small self vanishes. This is difficult only for the impure.
5. Attention between eyebrows, let mind be before thought. Let form fill with breath essence to the top of the head and there shower as light.
6. When in worldly activity, keep attention between two breaths, and so practicing, in a few days be born anew.
7. With intangible breath in center of forehead, as this reaches heart at the moment of sleep, have direction over dreams and over death itself.
8. With utmost devotion, center on the two junctions of breath and know the knower.
9. Lie down as dead. Enraged in wrath, stay so. Or stare without moving an eyelash. Or suck something and become the sucking.
10. While being caressed, Sweet Princess, enter the caress as everlasting life.
11. Stop the doors of the senses while feeling the creeping of an ant. Then.
12. When on a bed or a seat, let yourself become weightless, beyond mind.
13. Or, imagine the five-colored circles of the peacock tail to be your five senses in illimitable space. Now let the beauty melt within. Similarly, at any point in space or on a wall - until the point dissolves. Then your wish for another comes true.
14. Place your whole attention in the nerve, delicate as a lotus thread, in the center of your spinal column. In such be transformed.
15. Closing the seven openings of the head with your hands, a space between your eyes becomes all inclusive.
16. Blessed one, as senses are absorbed in the heart, reach the center of the lotus.
17. Unminding mind, keep in the middle - until.
18. Look lovingly at an object. Do not go on to another object. Here in the middle of the object - the blessing.
19. Without support for feet or hands, sit only on the buttocks. Suddenly, the centering.
20. In a moving vehicle, by rhythmically swaying, experience. Or in a still vehicle, by letting yourself swing in slowing invisible circles.
21. Pierce some part of your nectar-filled form with a pin, and gently enter the piercing and attain to the inner purity.
22. Let attention be at a place where you are seeing some past happening, and even your form, having lost its present characteristics, is transformed.
23. Feel an object before you. Feel the absence of all other objects but this one. Then, leaving aside the object-feeling and the subject-feeling, realize.
24. When a mood against someone or for someone arises, do not place it on the person in question, but remain centered.
25. Just as you have the impulse to do something, stop.
26. When some desire comes, consider it. Then, suddenly, quit it.
27. Roam about until exhausted and then, dropping to the ground, in this dropping be whole.
28. Suppose you are gradually being deprived of strength or of knowledge. At the instant of deprivation, transcend.
29. Devotion frees.
30. Eyes closed, see your inner being in detail. Thus see your true nature.
31. Look upon a bowl without seeing the sides or the material. In a few moments become aware.
32. See as if for the first time a beauteous person or an ordinary object.
33. Simply by looking into the blue sky beyond clouds, the serenity.
34. Listen while the ultimate mystical teaching is imparted. Eyes still, without blinking, at once be absolutely free.
35. At the edge of a deep well look steadily into its depths until - the wondrousness.
36. Look upon some object, then slowly withdraw your though from it, then slowly withdraw your mind from it. Then.
37. Devi, imagine the Sanskrit letters in these honey-filled foci of awareness, first as letters, then more subtly as sounds, then as most subtle feeling. Then, leaving them aside, be free.
38. Bathe in the center of sound, as in the continuous sound of waterfall. Or, by putting the fingers in the ears, hear the sound of sounds.
39. Intone a sound, as AUM, slowly. As sound enters soundfulness, so do you.
40. In the beginning and gradual refinement of the sound of any letter, awake.
41. While listening to stringed instruments, hear their omnipresent central sound; thus omnipresence.
42. Intone a sound audibly, then less and less audibly as feeling deepens into this silent harmony.
43. With mouth slightly open, keep mind in the middle of the tongue. Or, as breath comes silently in, feel the sound 'HH'.
44. Center on the sound 'AUM' without any 'A' or 'M'.
45. Silently intone a word ending in 'AH'. Then in the 'HH', effortlessly, the spontaneity.
46. Stopping ears by pressing and the rectum by contracting, enter the sound.
47. Enter the sound of your name and, through this sound, all sounds.
48. At the start of sexual union keep attentive on the fires in the beginning, and so continuing, avoid the embers at the end.
49. When in such embrace your senses are shaken as leaves, enter this shaking.
50. Even remembering union, without the embrace, transformation.
51. On joyously seeing a long-absent friend, permeate this joy.
52. When eating or drinking, become the taste of food or drink, and be filled.
53. O lotus-eyed one, sweet of touch, when singing, seeing, tasting, be aware that you are and discover the ever-living.
54. Wherever satisfaction is found, in whatever act, actualize this.
55. At the point of sleep, when the sleep has not yet come and the external wakefulness vanishes, at this point Being is revealed.
56. Illusions deceive, colors circumscribe, even divisibles are indivisible.
57. In moods of extreme desire, be undisturbed.
58. This so-called universe appears as a juggling, a picture show. To be happy, look upon it so.
59. O beloved, put attention neither on pleasure nor on pain, but between these.
60. Objects and desires exist in me as in others. So accepting, let them be transformed.
61. As waves come with water and flames with fire, so the Universal waves with us.
62. Wherever you mind is wandering, internally or externally, at this very place, this.
63. When vividly aware through some particular sense, keep in the awareness.
64. At the start of sneezing, during fright, in anxiety, above a chasm, flying in battle, in extreme curiosity, at the beginning of hunger, at the end of hunger, be uninterruptedly aware.
65. The purity of other teachings is an impurity to us. In reality, know nothing as pure or impure.
66. Be the unsame same to friend as to stranger, in honor and dishonor.
67. Here is the sphere of change, change, change. Through change consume change.
68. As a hen mothers her chicks, mother particular knowings, particular doings, in reality.
69. Since, in truth, bondage and freedom are relative, these words are only for those terrified with the universe. This universe is a reflection of our minds. As you see many suns in water from one sun, so see bondage and liberation.
70. Consider your essence as light rays from center to center up the vertebrae, and so rises "livingness" in you.
71. Or in the spaces between, feel this as lightning.
72. Feel the cosmos as a translucent ever-living presence.
73. In summer when you see the whole sky endlessly clear, enter such clarity.
74. Shakti, see all space as if already absorbed in your own head in the brilliance.
75. Waking, sleeping, dreaming, know you as light.
76. In rain during a black night, enter that blackness as the form of forms.
77. When a moonless rainy night is not present, close eyes and find blackness before you. Opening eyes, see blackness. So faults disappear forever.
78. Wherever your attention alights, at this very point, experience.
79. Focus on fire rising through your form from the toes up until the body burns to ashes but not you.
80. Meditate on the make-believe world as burning to ashes, and become being above human.
81. As, subjectively, letters flow into words and words into sentences, and as, objectively, circles flow into worlds and worlds into principles, find these at last converging in our being.
82. Feel: my thought, I-ness, internal organs - me.
83. Before desire and before knowing, how can I say I am? Consider. Dissolve in the beauty.
84. Toss attachment for body aside, realizing I am everywhere. One who is everywhere is joyous.
85. Thinking no thing will limited-self unlimit.
86. Suppose you contemplate something beyond perception, beyond grasping, beyond not being - you.
87. I am existing. This is mine. This is this. O beloved, even in such know illimitably.
88. Each thing is perceived through knowing. The self shines in space through knowing. Perceive one being as knower and known.
89. Beloved, at this moment let mind, knowing, breath, form, be included.
90. Touching eyeballs as a feather, lightness between them opens into heart and there permeates the cosmos.
91. Kind Devi, enter etheric presence pervading far above and below your form.
92. Put mindstuff in such inexpressible fineness above, below and in your heart.
93. Consider any area of your present form as limitlessly spacious.
94. Feel your substance, bones, flesh, blood, saturated with the cosmic essence.
95. Feel the fine qualities of creativity permeating your breasts and assuming delicate configurations.
96. Abide in some space endlessly spacious, clear of trees, hills, habitations. Thence comes the end of mind pressures.
97. Consider the plenum to be your own body of bliss.
98. In any easy position gradually pervade an area between the armpits into great peace.
99. Feel yourself as pervading all directions, far, near.
100. The appreciation of objects and subjects is the same for an enlightened as for an unenlightened person. The former has one greatness: he remains lost in the subjective mood, not lost in things.
101. Believe omniscient, omnipotent, pervading.
102. Imagine spirit simultaneously within and around you until the entire universe spiritualizes.
103. With your entire consciousness in the very start of desire, of knowing, know.
104. O Shakti, each particular perception is limited, disappearing in omnipotence.
105. In truth forms are inseparate. Inseparate are omnipresent being and your own form. Realize each as made of this consciousness.
106. Feel the consciousness of each person as your own consciousness. So, leaving aside concern for self, become each being.
107. This consciousness exists as each being, and nothing else exists.
108. This consciousness is the spirit of guidance of each one. Be this one.
109. Suppose this passive form to be an empty room with walls of skin - empty.
110. Gracious one, play. The universe is an empty shell wherein your mind frolics infinitely.
111. Sweet-hearted one, meditate on knowing and not-knowing, exiting and not-existing. Then leave both aside that you may be.
112. Enter space, supportless, eternal still
.


#7259
Naga

Naga

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,586
  • Înscris: 29.03.2005

View Postdildo, on Sep 16 2006, 15:47, said:

Nu il vad de cu stari "ciudate" nici pe Landscape si nici pe Naga.

De fapt chiar am avut stari foarte "ciudate" de cand scriu pe forum. :) O lunga perioada de timp am avut stari depresive puternice cat timp scriam pe topic, dar care dispareau brusc cu totul atunci cand, din diverse motive, intrerupeam activitatea forumistica (atunci cand anul trecut am plecat la un congres in Praga, cand am plecat de sarbatori la parintii sotiei, dar si in cazul intreruperilor cauzate de problemele tehnice ale providerului meu de-acasa sau atunci cand problemele de la serviciu erau prea urgente si nu imi lasau timp sa mai postez). Mi-a luat ceva timp ca sa reusesc sa ma echilibrez, utilizand de invatasem in facultate si folosind si ajutorul unei foste colege de facultate care acum se specializeaza pe psihoterapie.
E un fenomen destul de atipic ca niste stari depresive sa se remita atat de complet si numai in conditiile in care se intrerupe o anumita activitate, mai ales ca eu nu simt nici un fel de vina sau remuscare pentru ce scriu aici, ba dimpotriva. Inca nu imi dau seama care sunt celelalte cauze in afara de faptul ca activitatea de pe forum imi aduce aminte de prostiile facute cand eram cursant si de faptul ca pierd, activand pe forum, o groaza de timp pe care as putea sa il folosesc altfel (lucru pentru care chiar am primit reprosuri de la persoane apropiate).
Si o alta chestie interesanta este faptul ca am avut mai multe vise lucide avandu-l ca personaj pe GB, in care acesta se tot manifesta furios datorita faptului ca scriu impotriva lui si aveam tot felul de confruntari verbale. Insa de multe ori in comportamentul lui din vis, in spatele furiei sale mai puteam observa ceva ce incerca sa disimuleze, si anume un sentiment de frica.  :naughty:  E interesant ce a putut crea in vis subconstientul meu din cauza faptului ca atata timp am scris aproape zilnic despre GB si MISA, nu?  ;)  
Banuiesc ca cei dintre voi care credeti in existenta anumitor fenomene aveti alte explicatii decat cele date de mine pentru lucrurile descrise mai sus, mai ales Hor. ;)  :peacefingers: Nu-i asa?

#7260
landscape10

landscape10

    Banned by landscape10

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,459
  • Înscris: 29.10.2005
Eu nu am avut nici un fel de stari ciudate de cand scriu pe forum. Poate pentru faptul ca nu sunt direct implicat, nu am facut yoga la MISA, iar personajele Nicu Catrina, Simona Trandafir, GB, etc, imi sunt necunoscute. Deci subconstientul meu nu are material de "joaca". :)

#7261
Naga

Naga

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,586
  • Înscris: 29.03.2005
Multumesc tuturor pentru informatii si link-uri. :peacefingers:

Si acum inca o chestie interesanta. :)
Acei dintre voi care au urmarit interviurile date de GB anii trecuti posturilor de televiziune (in principal B1tv si Antena1), poate ati remarcat o faza, cand GB a dat un raspuns foarte sumar intrebarii unui reporter referitoare la cine l-a initiat pe el in Yoga. Atunci a raspuns ceva de genul "regretatul ** Vulcanescu"(nu am retinut atunci prenumele). Dar a spus cuvintele alea de parca l-ar fi fript, iar dupa aceea nici ca a mai pomenit vreodata in interviuri respectivul aspect (deh, el e marele tibetan reincarnat, care nu are nevoie de maestru, nu? :puke: ). Chestia asta m-a facut de atunci foarte curios in ce priveste identitatea respectivei persoane pomenita de GB.
Acum putin timp povesteam cum am invatat singur prima oara (in copilarie) sa practic asane si pranayama dupa niste carti cumparate de tatal meu prin anii '70, atunci cand Yoga inca nu fusese interzisa in Romania. Una dintre carti fusese scrisa de un fost halterofil, Baroga (iar imi scapa prenumele, iar cartea respectiva am imprumutat-o cuiva mai demult si nu am mai recuperat-o), dar in ce o priveste pe cealalta nu am fost niciodata atent cine a scris-o. Asa ca zilele astea am scos-o din biblioteca si m-am uitat la numele autorului. Surpriza, pe autor il chema Ion Vulcanescu. :) Sa fi fost oare vorba de profesorul de yoga al lui GB?
Am scanat pentru voi cateva pagini si copertile cartii. Cartea facea parte dintr-o serie de carti de buzunar care mai includea si carti pe teme de viticultura, pomicultura, apiterapie etc. etc. Am ales partea legata de Yama si Niyama (unde se observa modul interesant de autocenzura practicat in cartile din domeniul yoghin pe vremea lui Ceasca - uitati-va indeosebi ce semnificatie are acolo Brahmacharya sau cum dispare complet Ishvarapranidhana), cateva poze cu asane (inclusiv Shirshasana - in textul aferent nu se precizeaza cum trebuie pozitionat capul pe sol, dar eu zic ca din poze se vede ca se sta cu sprijinul pe zona superioara a fruntii, asa cum preda mai tarziu fostul invatacel al lui Vulcanescu ;) ) si tehnicile de pranayama din carte (aici se observa diferente mari fata de tehnicile predate la MISA).

P.S. Atasarea jpg-urilor merge foarte greu din cauza unor probleme cu conexiunea, asa ca probabil o sa le postez in mai multe "transe".

Edited by Naga, 18 September 2006 - 10:47.


#7262
Hor

Hor

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 202
  • Înscris: 03.09.2006

View PostNaga, on Sep 18 2006, 09:15, said:

De fapt chiar am avut stari foarte "ciudate" de cand scriu pe forum. :) O lunga perioada de timp am avut stari depresive puternice cat timp scriam pe topic, dar care dispareau brusc cu totul atunci cand, din diverse motive, intrerupeam activitatea forumistica


Si o alta chestie interesanta este faptul ca am avut mai multe vise lucide avandu-l ca personaj pe GB, in care acesta se tot manifesta furios datorita faptului ca scriu impotriva lui si aveam tot felul de confruntari verbale. Insa de multe ori in comportamentul lui din vis, in spatele furiei sale mai puteam observa ceva ce incerca sa disimuleze, si anume un sentiment de frica.  :naughty:  E interesant ce a putut crea in vis subconstientul meu din cauza faptului ca atata timp am scris aproape zilnic despre GB si MISA, nu?  ;)  
Banuiesc ca cei dintre voi care credeti in existenta anumitor fenomene aveti alte explicatii decat cele date de mine pentru lucrurile descrise mai sus, mai ales Hor. ;)  :peacefingers: Nu-i asa?

Naga, un aspect important este acela ca activitatea de a scrie aici pe forum, cere mult timp si energie, asa cum bine ai remarcat..
Lipsa de energie si concentrarea atentiei timp indelungat pe un subiect nu tocmai placut, duc la enervare, depresie, eventual la o stare de vina, aceasta ultima depinzand de ce parte a baricadei esti, ori cat de clare iti sunt tie lucrurile pe care le afirmi, cat de adevarate, si cat de indreptatit te crezi in a trage la raspundere pe altii, de a-i judeca.
Oricum concentrarea pe urat, pe rau, genereaza ecouri asemanatoare in subconstient, si da nastere la stari ciudate, diverse. Ideal, ar fi , dupa cum imi spunea Rakphai, sa nu te intereseze astfel de subiecte,
si sa nu reactionezi, sa te faci ca nu le vezi. Astfel ca , in functie de preseturile mentalului specifice fiecaruia in parte, de datele innascute, particulare fiecarui individ, acesta sa functioneze, sa evolueze in viata, la modul ideal. Asta ar insemna insa ca raul sa infloreasca in voie, si sa se raspandeasca nepermis, nefiind sanctionat de nimeni. Opunerea la rau isi are rostul sau, iar consecintele precum si sacrifciile sunt cred eu, intelese si asumate pe deplin  de catre cel care se opune.

Despre vise; asa cum un cercetator concentrandu-se timp indelung pe un subiect, ajunge sa-l viseze, sa gaseasca solutii mai bune sau deloc bune in vis la problema sa, tot asa, aici tu il visezi pe Gb. La fel functioneaza si lucrul cu yantra. Ajungi sa o vezi mental cu ochii inchisi, si iti apare si in vis. Este rezonanta. Ce gandesti, pe ce anume te concentrezi, cu aceea te pui in legatura. Nu te poti gandi intens 3 zile la George Bush, si sa iti apara in vis, Bin Laden.  La fel, nu te poti concentra intens un an pe Kali, si sa-ti apara Maria, mama lui Isus.

Despre subconstient multa se spun, multe se afirma de catre invatati, realizati spirituali prezenti in toate traditiile. Unele afirmatii sunt pur estetice, poetice. Nimic insa nu e verificat, nu sunt probe concrete care sa sustina afirmatiile lor, neuro stiinta fiind la inceput cu cercetarile. Toti presupunem, credem, si daca avem timp si curiozitate, o minte mai nelinistita, iar subiectul ne incita, cercetam noi insine, cu instrumentele pe care le avem la indemna.
Eu nu sunt sigur de nimic. Cum as putea fi? Insa caut sa vad, sa inteleg ce se petrece in minte,sa inteleg de ce, si fac apoi corelatii cu ce stiu in teorie. Teorie elaborata de mintile briliante, lucide, ale unor oameni de stiinta. In ce fel ma pot baza pe ce povesteste Valentina, ori GB, Jean ori altul care nu gasesc cuvinte potrivite sa numeasca ce vad, ce aud. Eu cred in practica si in cercetare, bazata pe teorie inteligent elaborata, indiferent de sursa de unde vine.  

Daca este adevarat ca subconstientul functioneaza ca o banca de date, si ca anumite persoane pregatite profesional, pot avea acces  si exploata aceasta banca de date, chiar adaugand, alterand continutul, atunci nu este imposibil ca Gb sa poata avea acces si el, el care s-a antrenat numai pentru asta de zeci de ani.
Il visezi ca vorbesti cu el? Asa o fi, atunci,
eu NU pot spune cu siguranta cum functioneaza exact mintea, cum nu sunt sigur, convins, ca Dzeu exista, in afara ori in interior numai, ori ca universurile paralele pot fi vizualizate numai mental.
Nu sunt convins de nimic, insa sunt extrem de curios, si deci cercetez, o voi face in continuare, spre a  ma convinge.
Daca am facut anumite afirmatii ce au parut exagerate, am facut-o vorbind din Experienta mea.
Nu din carti numai. Exista unele lucruri, chiar daca par a nu fi, eu insumi, vazand cu ochii mei, demonstratii de forta la propriu, ale unor oameni de la Misa, oameni care se ocupa 20/ore din24, de 20 ani, numai cu asta, oameni care nu au facut nici o 1 secunda macar "karma yoga" pe santiere, si n-au lucrat niciunde niciodata. Acestia care pot, sunt aceia ce beneficiaza de produsul muncii de karma yoga a altora, avand astfel timp sa se perfectioneze in lucrul cu mintea.  
Poate de aici si convingerea lor, ca putand face la scara mica unele lucruri, pot sa 'devieze" si asteroidul cu pricina, daca isi unesc mintile!  Se pare insa ca Universul este mult mai complex insa, legile se aplica diferit la scara diferita, si necunoasterea acestui fapt duce la situatii penibile.

Si eu l-am visat pe Gb, si tot asa imi aparea, nesigur, putin jenat, insa spunea totusi ce avea sa spuna - in fata mea, in realitate, el nu a avut tupeul sa faca pe zmeul, a fost mereu ponderat si sovaitor, trebuie sa recunosc, stia ca nu-l cred in toate.
I-am visat si pe Caludiu Trandafir si Nicolae Catrina, care imi reprosau si ei cate ceva, nu mai intru in amanunte.

Cam asta ar fi. Ce sa spun?
In final, trebuie sa il fi cunoscut pe Gb, pe ai lui, pentru ca subconstientul personal sa-si activeze datele,de regula in somn, cand constientul nu mai e de paza, si astfel fiind, lui Gb sa ii fie posibil sa il acceseze. Daca nu, nu. In toate tehnicile de magie de orice culoare, este necesara, semnatura persoanei, identitatea, pentru a putea fi influentata. Stiu insa ca este deajuns sa negi, sa respingi posibilitatea si nimic nu se intampla. Totul este in minte.

#7263
Deria_Leena26

Deria_Leena26

    WYSIWYG

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,650
  • Înscris: 11.05.2006
Hor, pentru informatia ta, Narcis a fost in Romania acum catva timp (vreo 3 saptamani-1 luna in urma, cam asa) si a tinut un workshop pe tema: "The Art of Dying" (Bardo Thodol - Arta de a muri).

Pentru cei interesati, o sa revina la inceputul lui decembrie, pentru 10 zile, o parte din aceasta perioada fiind petrecuta la Bacau.

Acum se afla "on this great North-American (Canadian) tour".

Inteleg ca multi il stimeaza, dar eu nu pot sa nu fiu reticenta vizavi de faptul ca a "copiat" cam multe de la MISA (grupurile de Shakti si Vira, spirala Yang, si chiar si "faimoasa" urinoterapie).

Stie cineva care este legatura dintre site-ul http://yoga-club.ro/943.php si workshop-urile lui Narcis (Swami Vivekananda Saraswati)? Pe site-ul asta a fost anuntat workshop-ul respectiv. Tot aici gasiti si "CV"-ul lui Narcis.

"SwamiVivekanandaSaraswati  a atins inalte nivele ale realizarii spirituale. El este unul din foarte putinii profesori experimentati in Yoga  Kundalini si Gnostica Crestina, si de asemenea Shivaism Kashmirian."

#7264
Naga

Naga

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,586
  • Înscris: 29.03.2005

View PostHor, on Sep 18 2006, 11:35, said:

Naga, un aspect important este acela ca activitatea de a scrie aici pe forum, cere mult timp si energie, asa cum bine ai remarcat..
concentrarea atentiei timp indelungat pe un subiect nu tocmai placut, duc la enervare, depresie
........
Ideal, ar fi , dupa cum imi spunea Rakphai, sa nu te intereseze astfel de subiecte,
si sa nu reactionezi, sa te faci ca nu le vezi. Astfel ca , in functie de preseturile mentalului specifice fiecaruia in parte, de datele innascute, particulare fiecarui individ, acesta sa functioneze, sa evolueze in viata, la modul ideal. Asta ar insemna insa ca raul sa infloreasca in voie, si sa se raspandeasca nepermis, nefiind sanctionat de nimeni. Opunerea la rau isi are rostul sau, iar consecintele precum si sacrifciile sunt cred eu, intelese si asumate pe deplin  de catre cel care se opune.
...........
Totul este in minte.

Corect. :)
Vad ca ai observat care sunt regulile jocului in lupta asta avand ca arma cuvantul scris si ti-ai mai adaptat un pic stilul. ;)  :peacefingers:
Am vazut destul de putini useri care au dovedit respectivul tip de adaptabilitate pe topicul asta si (intamplator, oare? ;) ) de obicei se situau in tabara anti-, misanii hardcore fiind, dimpotriva, cei mai rigizi si inadaptabili adversari de pe forum pe care i-am intalnit pana acum.

Urmeaza partea a doua din scanuri. Primul este despre efectele Shirshasana-ei si ar fi interesant de comparat cu ce scrie in cursurile misane despre acelasi subiect. In anii '70 insa nu se putea scrie despre "energii subtile", "sublimare" etc.

Edited by Naga, 18 September 2006 - 11:02.


#7265
Thot31

Thot31

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 641
  • Înscris: 11.09.2006

View PostNaga, on Sep 18 2006, 11:32, said:

Multumesc tuturor pentru informatii si link-uri. :peacefingers:

Si acum inca o chestie interesanta. :)
Acei dintre voi care au urmarit interviurile date de GB anii trecuti posturilor de televiziune (in principal B1tv si Antena1), poate ati remarcat o faza, cand GB a dat un raspuns foarte sumar intrebarii unui reporter referitoare la cine l-a initiat pe el in Yoga. Atunci a raspuns ceva de genul "regretatul ** Vulcanescu"(nu am retinut atunci prenumele). Dar a spus cuvintele alea de parca l-ar fi fript, iar dupa aceea nici ca a mai pomenit vreodata in interviuri respectivul aspect (deh, el e marele tibetan reincarnat, care nu are nevoie de maestru, nu? :puke: ). Chestia asta m-a facut de atunci foarte curios in ce priveste identitatea respectivei persoane pomenita de GB.
Acum putin timp povesteam cum am invatat singur prima oara (in copilarie) sa practic asane si pranayama dupa niste carti cumparate de tatal meu prin anii '70, atunci cand Yoga inca nu fusese interzisa in Romania. Una dintre carti fusese scrisa de un fost halterofil, Baroga (iar imi scapa prenumele, iar cartea respectiva am imprumutat-o cuiva mai demult si nu am mai recuperat-o), dar in ce o priveste pe cealalta nu am fost niciodata atent cine a scris-o. Asa ca zilele astea am scos-o din biblioteca si m-am uitat la numele autorului. Surpriza, pe autor il chema Ion Vulcanescu. :) Sa fi fost oare vorba de profesorul de yoga al lui GB?
Am scanat pentru voi cateva pagini si copertile cartii. Cartea facea parte dintr-o serie de carti de buzunar care mai includea si carti pe teme de viticultura, pomicultura, apiterapie etc. etc. Am ales partea legata de Yama si Niyama (unde se observa modul interesant de autocenzura practicat in cartile din domeniul yoghin pe vremea lui Ceasca - uitati-va indeosebi ce semnificatie are acolo Brahmacharya sau cum dispare complet Ishvarapranidhana), cateva poze cu asane (inclusiv Shirshasana - in textul aferent nu se precizeaza cum trebuie pozitionat capul pe sol, dar eu zic ca din poze se vede ca se sta cu sprijinul pe zona superioara a fruntii, asa cum preda mai tarziu fostul invatacel al lui Vulcanescu ;) ) si tehnicile de pranayama din carte (aici se observa diferente mari fata de tehnicile predate la MISA).

P.S. Atasarea jpg-urilor merge foarte greu din cauza unor probleme cu conexiunea, asa ca probabil o sa le postez in mai multe "transe".
Despre cartea asta vroiam si eu sa iti zic cind mi-ai spus de "cartea din '70".Si am remarcat si eu "fereala"lui GB cind a pomenit despre Vulcanescu...Am avut senzatia ca l-a pomenit pentru ca era mort si nu mai avea nimeni cum sa verifice daca a invatat sau nu Yoga de la el.
Si inca o observatie:la acel interviu de pe B1TV apareau scene din acel spectacol din 2000 la care GB spunea ca sint luate din spectacole din Occident .Vazind emisiunea ma intrebam de ce minte Toate imaginile care i s-au prezentat faceau parte din acel spectacol.Si pot spune ca minte pentru ca eu am fost la acel spectacol.Doar daca la unele scene...se mai ducea la toaleta...si logic ..ca nu avea cum sa le vada.

Edited by Thot31, 18 September 2006 - 11:16.


#7266
Naga

Naga

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,586
  • Înscris: 29.03.2005

View PostThot31, on Sep 18 2006, 12:02, said:

Despre cartea asta vroiam si eu sa iti zic cind mi-ai zis de "cartea din '70".Si am remarcat si eu "fereala"lui GB cind a pomenit despre Vulcanescu..

Ar fi interesant daca am putea afla mai multe amanunte despre cine a fost Ion Vulcanescu si care era relatia lui cu GB, mai ales ca Bivilica se fereste atat de mult sa pomeneasca despre lucrurile astea. :)

Am reusit, in sfarsit, sa atasez toate scanurile. Interesant este ca in carte unele asane sunt prezentate identic cu modul lor de aplicare la cursurile misane, dar altele apar intr-o forma mai mult sau mai putin diferita.

#7267
landscape10

landscape10

    Banned by landscape10

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,459
  • Înscris: 29.10.2005
Un mic search pe google m-a dus la:

Sursa: http://www.gnspy.org...amp;fcatg=I:1-6

Ion Vulcanescu, Dumnezeu sa-l ierte, a fost interesat de Yoga din tinerete.
A fost detinut politic, inchis pentru a fi fost - motivul oficial, nu stim cat de real - sef de cuib legionar.
Se spune ca in inchisoare a reusit sa ii faca pe colegii de suferinta sa faca faca fata moral si fizic incercarilor prin exercitii de Yoga. Daca e asa, tot respectul nostru.
Lucrarea de care amintiti, si pe care prin regretatul ing. Madan, un mare si onest pionier al interesului pentru Yoga si pentru fenomenele conexe, pe nedrept uitat! - am putut-o citi in forma originala, era initial un opus masiv si cu destula informatie traditionala, dar care, trecand prin furcile cenzurii ideologice ale timpului, s-a "evaporat" pana la "carticica" aparuta la "Ceres". Oricum, este, in ordine cronologica, prima carte despre Yoga aparuta si semnata de un roman dupa 23 august 1944, si a treia dupa traducerea lucrararii "Cultura fizica hindusa" a lui Jatindra Chakraborty, prefatata de (pe atunci conf. univ.) Grigore Benetato, viitorul mare profesor si senior al fiziologiei romanesti, carte dedicata Salutului Soarelui si unora din variantele sale, si respectiv, tot o traducere, "Yoga" autorilor bulgari Asen Milanov si Ivanka Borisova, carte plina de erori tehnice si mai ales conceptuale dar care, de bine, de rau, e prima carte despre Yoga aparuta in epoca comunista.
Cartea lui I. Vulcanescu, a precedat la noi "Yoga pe intelesul fiecaruia" (care initial era traducerea lucrarii "Yoga pour chacun" a lui Philip de Meric, elevul lui Sri Gatradyal Mahesh - a nu se confunda cu asa zisul maharishi Mahesh, patronul Meditatiei Transcendentale - dar care a trebuit, din constrangerea aceleiasi cenzuri, sa apara drept carte romaneasca semnata de dr. Carmen Galin si Filaret Ropceanu, in realitate cei doi traducatori), "Yoga" scrisa de fostul halterofil, prof. Lazar Baroga si Marta Baroga si, in fine, "Yoga in Carpati" a fizicianului Niculae Tufoi.
Ca sa fim sinceri, "carticica" d-lui Vulcanescu, e cea mai cinstita si, tehnic vorbind, cea mai corecta dintre cele aparute in epoca ideologiei comuniste (exceptie, atat cat a mai ramas din textul lui Ph. de Meric).
In rest, omul Vulcanescu, cu luminile si umbrele sale, a plecat. Sa-l lasam sa se odihneasca in pace.

Sursa: http://www.yoga-pro-...icol Ziarul.htm

In realitate, acel domn Petrescu a fost din cate stiu eu primul initiator in yoga al yoghinului roman Nicu Tufoi care acum se afla in S.U.A. Un bun prieten si initiator in anumite taine ale sistemului HATHA YOGA a fost chiar si pentru mine regretatul profesor de matematica Ion Vulcanescu. In ceea ce priveste yoghinii din India, am avut si am o mare admiratie pentru Suren Goyal, care in epoca Ceausescu ne-a vizitat tara si cu aceasta ocazie am avut cu el multe schimburi de idei fructuoase. In ceea ce priveste ideea ca m-as fi indepartat de invatatura yoga si m-as fi axat in special pe latura sexuala a acestui mod de viata, aceasta este o barfa lansata de ani de zile de mijloacele mass-media. Dupa cum stim cu totii, o minciuna adeseori repetata sfarseste prin a deveni „adevar“. Cei care frecventeaza cursurile de yoga stiu bine ca nu acesta este adevarul. Pentru ca adeseori, in dorinta de a vana senzationalul, presa a accentuat pana la obsesie unele notiuni despre amor si sexualitatea cu continenta pe care nu a urmarit insa niciodata sa le expuna asa cum sunt ele prezentate in cadrul acestei scoli de yoga.

Edited by landscape10, 18 September 2006 - 11:16.


#7268
Naga

Naga

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,586
  • Înscris: 29.03.2005

View Postlandscape10, on Sep 18 2006, 12:10, said:

Un mic search pe google m-a dus la:

Sursa: http://www.gnspy.org...amp;fcatg=I:1-6

Ion Vulcanescu, Dumnezeu sa-l ierte, a fost interesat de Yoga din tinerete.
A fost detinut politic, inchis pentru a fi fost - motivul oficial, nu stim cat de real - sef de cuib legionar.
Se spune ca in inchisoare a reusit sa ii faca pe colegii de suferinta sa faca faca fata moral si fizic incercarilor prin exercitii de Yoga. Daca e asa, tot respectul nostru.
Lucrarea de care amintiti, si pe care prin regretatul ing. Madan, un mare si onest pionier al interesului pentru Yoga si pentru fenomenele conexe, pe nedrept uitat! - am putut-o citi in forma originala, era initial un opus masiv si cu destula informatie traditionala, dar care, trecand prin furcile cenzurii ideologice ale timpului, s-a "evaporat" pana la "carticica" aparuta la "Ceres". Oricum, este, in ordine cronologica, prima carte despre Yoga aparuta si semnata de un roman dupa 23 august 1944, si a treia dupa traducerea lucrararii "Cultura fizica hindusa" a lui Jatindra Chakraborty, prefatata de (pe atunci conf. univ.) Grigore Benetato, viitorul mare profesor si senior al fiziologiei romanesti, carte dedicata Salutului Soarelui si unora din variantele sale, si respectiv, tot o traducere, "Yoga" autorilor bulgari Asen Milanov si Ivanka Borisova, carte plina de erori tehnice si mai ales conceptuale dar care, de bine, de rau, e prima carte despre Yoga aparuta in epoca comunista.
Cartea lui I. Vulcanescu, a precedat la noi "Yoga pe intelesul fiecaruia" (care initial era traducerea lucrarii "Yoga pour chacun" a lui Philip de Meric, elevul lui Sri Gatradyal Mahesh - a nu se confunda cu asa zisul maharishi Mahesh, patronul Meditatiei Transcendentale - dar care a trebuit, din constrangerea aceleiasi cenzuri, sa apara drept carte romaneasca semnata de dr. Carmen Galin si Filaret Ropceanu, in realitate cei doi traducatori), "Yoga" scrisa de fostul halterofil, prof. Lazar Baroga si Marta Baroga si, in fine, "Yoga in Carpati" a fizicianului Niculae Tufoi.
Ca sa fim sinceri, "carticica" d-lui Vulcanescu, e cea mai cinstita si, tehnic vorbind, cea mai corecta dintre cele aparute in epoca ideologiei comuniste (exceptie, atat cat a mai ramas din textul lui Ph. de Meric).
In rest, omul Vulcanescu, cu luminile si umbrele sale, a plecat. Sa-l lasam sa se odihneasca in pace.

Interesante informatiile, land. :)  :peacefingers: Si la fel de interesante sunt si aspectele privind cine expune informatiile respective pe site-ul GNSPY (Mario) si cine punea intrebarile ("Enzo" - mare luptator misan pe forumurile ziarelor, in special pe forumul Gardianului). ;)
Chiar sunt curios, Enzo cu ce id intra oare pe forumul SP? ;)  :naughty: Ce zici, Hor?

View Postlandscape10, on Sep 18 2006, 12:10, said:

Un bun prieten si initiator in anumite taine ale sistemului HATHA YOGA a fost chiar si pentru mine regretatul profesor de matematica Ion Vulcanescu.

Interesanta declaratia respectiva a lui GB din interviul pe care fulgerica l-a pastrat pe site-ul lui (yoga-pro-misa este un alt site al lui G.A., a.k.a. Maha, Light_strike, miliardarul etc.).
Oare de ce GB recunoaste lucrurile respective atat de greu si cu fereala, iar in restul timpului isi abureste discipolii cu povesti despre visele sale ca mare yoghin in Tibet in viata anterioara etc.? ;)

#7269
Thot31

Thot31

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 641
  • Înscris: 11.09.2006

View PostNaga, on Sep 18 2006, 12:25, said:

Oare de ce GB recunoaste lucrurile respective atat de greu si cu fereala, iar in restul timpului isi abureste discipolii cu povesti despre visele sale ca mare yoghin in Tibet in viata anterioara etc.? ;)
Are doua variante:una pentru publicul care ar spune ca e "sarit",pagan, daca afirma povestea cu Tibetul si una pentru "simpatizantii " MISA care accepta sa li se spuna ca "Maestrul" lor nu are un "guru" uman,ci si-a amintit din vietile anterioare(performanta) tehnicile pe care acum le "reveleaza"...

#7270
landscape10

landscape10

    Banned by landscape10

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,459
  • Înscris: 29.10.2005
Pentru cei interesati, o carte interesanta din punctul meu de vedere, scrisa in limba romana. Naga, daca nu o stii, ti-o recomand. Hor, ti-o recomand si tie.

Attached Files


Edited by landscape10, 18 September 2006 - 12:11.


#7271
Naga

Naga

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,586
  • Înscris: 29.03.2005

View Postlandscape10, on Sep 18 2006, 13:06, said:

Pentru cei interesati, o carte interesanta din punctul meu de vedere, scrisa in limba romana. Naga, daca nu o stii, ti-o recomand. Hor, ti-o recomand si tie.

Multumesc. :peacefingers:

Am dat acum cateva minute o tura pe yogaesoteric sa vad ce au mai postat nou misanii dupa ce s-au intors din tabara.
Surprize, surprize, din nou... :) Mai tineti minte ce scriam acum putin timp despre luarile de atitudine impotriva MISA-ei ale unor reprezentanti  ai tuturor confesiunilor mari crestine de la noi? Misanii tocmai au calcat iar pe bec si au sarit la beregata neoprotestantilor, riscand sa agraveze si mai mult un conflict care se pare ca deja exista de ceva timp.

http://www.yogaesote...i...387&lang=RO

Reclamații și plângeri privind declarațiile discriminatoare ale senatorului PD Radu Țârle

În urmă cu câteva luni, Școala de Yoga MISA a adus la cunoștința Comisiei pentru drepturile omului din Senat gravele abuzuri comise împotriva practicanților yoga începând cu luna martie 2004. Cine va putea garanta că această comisie va fi imparțială, dacă tocmai un membru al acesteia, și anume senatorul PD Radu Țârle, face afirmații calomnioase la adresa MISA?

El afirmă de la tribuna Senatului că: ” este oportun să aduc în atenția dumneavoastră această sectă care ne distruge tinerii și care promovează tot felul de acțiuni și de acte antisociale, antinaționale, anticreștine, antisemite, xenofobe și lista poate să continue.”

Radu Țârle, care pe lângă funcția de senator mai este și pastor penticostal, acuză pe nedrept MISA că ar fi o sectă, cu toate că valoarea Școlii de yoga MISA este recunoscută pe plan internațional și atestată oficial că nu este o sectă de către expertul european Karl Eric Nylung.

Radu Țârle a cerut de asemenea în mod complet abuziv ca MISA să fie scoasă în afara legii, pentru ca “instituțiile statului să-și poată facă și mai bine datoria”. Avem de-a face cu un personaj nu prea implicat în activitatea parlamentară, dar foarte prins cu îndatoririle față de comunitatea penticostală, cunoscut pentru absenteismul și docilitatea sa față de grupul din care face parte, și care se trezește brusc să facă în plenul Senatului afirmații grave, ce pun sub semnul întrebării nu numai propria lui credibilitate și capacitate de a se informa corect, ci și respectarea drepturilor omului în România.

Ca urmare a acestor declarații mincinoase, Școala de Yoga MISA a adus la cunoștința Consiliului Național pentru Combaterea Discriminării, Comisiei pentru cercetarea abuzurilor, combaterea corupției și petiții a Senatului și Comisiei pentru drepturile omului, culte și minorități a Senatului această situație deosebit de gravă de discriminare, solicitând de asemenea luarea unor măsuri radicale pe care Legea privind sancționarea și combaterea tuturor formelor de discriminare le prevede.


Cateva observatii:
1. MISA deja este intr-un conflict (mai putin vizibil in mass-media) cu BOR-ul, in ciuda tuturor stradaniilor lui GB de apropiere fata de Biserica Ortodoxa. O dovedesc lucruri scrise despre MISA in anumite publicatii care apartin (mai fatis sau nu) BOR-ului si pe site-uri cum ar fi sfaturiortodoxe. Si din ce spunea mai demult rakoczy bacsi, nici conducerea confesiunii catolice din Romania nu ii inghite pe GB & co.
Misanii fac o mare greseala daca trec la atac impotriva neoprotestantilor, bazandu-se probabil pe faptul ca respectivii sunt priviti de multi romani din majoritatea ortodoxa ca fiind "sectanti", "pocaiti" etc. Neoprotestantii se bucura in realitate de mult sprijin (inclusiv financiar) de la fratii lor din SUA, iar politica romaneasca de apropiere fata de "Licuriciul cel Mare" face ca ei sa se bucure la ora actuala si de ceva sprijin politic. Asa ca misanii se joaca iar cu focul, asa cum au facut-o si cu magariile lor din trecut la adresa BOR-ului, Vaticanului, masoneriei, poporului evreu etc.
Este potrivit aici exemplul lui land cu cele 50 de jeturi, dar nu mai stiu pe ce pagina a topicului e. ;)
2. Cum il cheama pe faimosul ala expert, Nylund sau Nylung? :huh: Cred ca cineva o sa primeasca pedeapsa un tapas cu grau incoltit, pentru ca una e sa faci o greseala din asta (chiar daca pare marunta) pe un forum si cu totul altceva pe site-ul "ex"-oficial al MISA-ei.
3. Din pacate pentru misani, Radu Țârle cam are dreptate atunci cand spune ca misanii (in realitate doar o parte dintre ei, cu GB in frunte) se ocupa cu activitati antisociale (evaziune fiscala, spalare de bani), activitati antisemite si xenofobe (lucru evident din mai multe publicatii si carti aparute sub egida MISA-ei, dar si din activitatea forumistica a unor misani) si chiar si anticrestine (daca adoptam punctul de vedere al actualelor Biserici crestine fata de anumite idei si practici).
Asa cum am amintit de multe ori, unele idei si practici adoptate de misani din tantrism si din alte curente mistico-filozofice orientale prezinta intr-adevar asemanari cu aspecte ale crestinismului gnostic din primele veacuri de existenta ale crestinismului. Insa respectivul crestinism gnostic (privit ca un fals crestinism de crestinii "ortodocsi" de orice confesiune, fie ei ortodocsi propriu-zisi, catolici, protestanti sau neo-protestanti) a fost privit de la inceput de Biserica oficiala (pe atunci unica si nedespartita in mai multe confesiuni) ca fiind cel mai mare dusman al sau. Lucrul asta este evident in literatura patristica (mai ales la Tertulian, Clement din Alexandria, Irineu, Epifanie etc.), iar dogma Bisericii a fost constituita in mare parte tocmai prin confruntarile doctrinare cu "ereticii" gnostici. Asa ca din punctul de vedere al Bisericilor crestine din ziua de azi, intr-adevar unele idei si practici promovate de MISA pot fi calificate ca fiind anticrestine (luand in considerare criteriile care definesc crestinismul in viziunea respectivelor Biserici).  
In ziua de azi, ecumenismul catolic (miscare incurajata in principal de raposatul papa Ioan Paul al II-lea) promoveaza toleranta fata de religiile orientale (hinduism, buddhism, taoism) dar Biserica actuala (privita global, indiferent de confesiune) nu va sta cu mainile incrucisate in cazul aparitiei unor miscari de genul MISA-ei, care isi baga nasul in doctrina crestina si incearca sa il reinvie pe vechiul dusman al Bisericii.        
Asa ca misanii care spera ca BOR-ul si celelate Biserici crestine sa ia in brate MISA si sa tolereze amestecul sau de crestinism, gnosticism, hinduism si buddhism, se inseala extrem de tare. Biserica se afla inca de la inceputurile sale intr-un razboi doctrinar (purtat uneori doar pe plan intelectual, alteori cu armele in maini sau chiar cu "canistra de benzina", cum se exprima rakoczy bacsi mai demult  ;)  :peacefingers: ) cu "dusmanul" sau, care de-a lungul timpului a purtat tot felul de nume: gnosticism, paulicianism, bogumilism, catharism, new age, MISA etc.
Asa ca ajungem iar la vorbele lui Gabriel Andreescu, care sustinea nu demult ca MISA are mult mai multe puncte comune doctrinare cu masoneria decat cu Biserica. Si intr-adevar, parerea mea e ca MISA ar fi putut primi mai mult sprijin si intelegere de la masoni decat de la Biserica, care chiar daca este constransa de regulile societatii democratice laice sa tolereze miscari gen MISA, pe plan doctrinar nu le va accepta niciodata.

Edited by Naga, 18 September 2006 - 13:40.


#7272
Hor

Hor

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 202
  • Înscris: 03.09.2006

View PostNaga, on Sep 18 2006, 11:59, said:

Corect. :)
Vad ca ai observat care sunt regulile jocului in lupta asta avand ca arma cuvantul scris si ti-ai mai adaptat un pic stilul. ;)  :peacefingers:
Am vazut destul de putini useri care au dovedit respectivul tip de adaptabilitate pe topicul asta si (intamplator, oare? ;) ) de obicei se situau in tabara anti-, misanii hardcore fiind, dimpotriva, cei mai rigizi si inadaptabili adversari de pe forum pe care i-am intalnit pana acum.

Urmeaza partea a doua din scanuri. Primul este despre efectele Shirshasana-ei si ar fi interesant de comparat cu ce scrie in cursurile misane despre acelasi subiect. In anii '70 insa nu se putea scrie despre "energii subtile", "sublimare" etc.

Da, m-am mai linistit si m-am adaptat. :)  A trebuit insa sa citesc din urma, sa vad in ce fel s-a dialogat anterior ( de multe ori penibil, cu injurii si atac la persoana, cu banuri primite, admonestari dela moderatori,parteneri ),sa vad ce informatie concreta s-a prezentat aici privitor la subiectul discutiei ( destula, consider ca s-a aratat tot ce se putea arata, tu ai prezentat celor interesati informatie ascunsa, la vedere insa trecuta cu vederea, ai subiliniat aspecte, aratand cititorului clar in ce punctanume sa priveasca spre a intelege ), sa vad ca este considerata nepermisa in mod  formal si deci taxata, aducerea in discutie chiar si intr-un context oarecare, a existentei puterilor mentale si exercitarii acestora in realitatea cotidiana,chiar daca la Misa astea ar trebui sa fie obtinute mai intai, si abia apoi, eventual "convorbirile" cu reptilienii si Dzeu, de catre cine e inclinat s-o faca.
Am facut si eu greselile mele, asa cum toti le-au facut pe ale lor, in sute de pagini, anterior. A trebuit sa citesc, sa vad cum in pofida a sute de injurii adresate tie, tu ai ramas aici, si ti-ai continuat netulburat treaba inceputa, fara sa te fi suparat copilareste, sa-ti iei jucariile si sa pleci. :peacefingers:  Cam asta ar fi.
In rest, chiar nu imi place deloc sa ma cert cu nimeni, imi repugna mai precis, insa am o viziune clara asupra unor principii, principii care nu-s ale mele,cum nu sunt ale nimanui,fiind universale, si imi place sa lupt pentru ca ele sa ramana nepatate,demascand pe acei ce se folosesc de ele in mod abuziv.
Nu imi place deloc sa stau cu mainile "in san", sa-mi zic ca totul e iluzie, si ca in fond nimic nu se intampla, ca un om, o victima nu are existenta reala.
In fond, asta cred eu ca fac toti cei ce sunt aici Anti, desi poate fi vazut de catre cei pro, drept o razbunare pentru motive personale -toti lupta pentru a apara niste principii.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate