Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2
#1153
Posted 16 April 2013 - 01:10
bogdan_39, on 15 aprilie 2013 - 22:23, said:
Amice, nea Calin a lovit indirect in demnitatea oamenilor cu mai putini bani din tara asta, persiflandu-i subtil, prin faptul ca acestia sunt ahtiati sa-l faca pe el si bemveu' lui. Nu ma intereseaza cine este in spatele acelui username si nu ma adresez lui in persoana, ci userului lui, pe baza postarilor sale. Apoi, te rog sa imi arati unde l-am "facut in toate felurile". Restul elucubratiilor pe care le impartasesti cu atata darnicie pe aici sunt doar rodul imaginatiei tale. In locul tau, la tentativa aia de aparare a onoarei colective in care i-ai numit pe cei care conduc Logan "sarantoci" m-as fi oprit insa vad ca tu ii dai inainte. |
#1154
Posted 16 April 2013 - 01:15
Vai dar complexati sunt unii ca au o masina mai slaba sau ca intrec si ei un BMW.
Asta imi aduce aminte de reactia unuia cu o Dacia 1310 cu carburatie ce avea satisfactia ca-i dadea in goarna si m-a "facut" pe un DN, iar dupa ce am iesit din zona de restrictie, fara efort l-am lasat in urma. Personal mi s-a intamplat sa cad la mijloc cu o masina slaba, gen in depasire si ma ia la flash-uri unul cu una mai rapida ca a mea sau sa depaseste unul cu o scula de masina, gen A6, Seria5 sau E Classe. Am vazut destui care mergeau sub Vmax a soselei respective (unde erau doua benzi), eu chiar ma miram ca mai exista posesori de masini puternice ce nu se agita sa "umble bordul" cum zic unii, tot cu masini precum cele de mai sus. Multi din pacate au o satisfactie sa se ia la intrecere si sa-si forteze masina in incercarea de a depasi o masina mult mai puternica decat a lor, dar personal cand sunt in sitatia de a fi depasit de un asemenea om, il las sa-si faca damblaua si pe urma cand pot sau permite drumul, o frig, fara prea multe discutii si gesturi de intimidare, gen stat in fundul aluia, repliat la limita, flash-uri si alte aiureli. Edited by connectorxp, 16 April 2013 - 01:17. |
#1155
Posted 16 April 2013 - 01:49
Probabil ca unii vor sa-si schimbe soarta daca nu mai merg pe drumul lor si merg pe drumul altuia. Habar n-am.
Macar daca ar merge in acelasi loc... Nu radeti desi cam e de ras dar cateodata imi mai recuperez partea pierduta din drum Si nu pot sa merg bine (ba prea repede, ba prea incet) daca nu ma hotarasc de la plecare la ce ora trebuie sa ajung la destinatie. Pe scurt, mergi pe drumul tau ca e cel mai bine. Edited by undercoverbrother, 16 April 2013 - 01:45. |
#1156
Posted 16 April 2013 - 02:06
closchkutza, on 16 aprilie 2013 - 01:10, said: Nu, a lovit in "demnitatea" celor care, desi au un junghi de masina nu se lasa pana nu arata ca sunt ei mai cu motz. Si da, chiar daca vrei sa crezi sau nu, chiar exista exemplare de genul asta pe strazi iar unii dintre ei conduc chiar..logan. Nu sunt singurii, insa asta nu inseamna ca nu exista. Restul elucubratiilor pe care le impartasesti cu atata darnicie pe aici sunt doar rodul imaginatiei tale. In locul tau, la tentativa aia de aparare a onoarei colective in care i-ai numit pe cei care conduc Logan "sarantoci" m-as fi oprit insa vad ca tu ii dai inainte. Sa te opresti din ce?, ca nu ai mai scris. Sau ai fiert in secret, fara ca eu sa stiu? Vrei sa-mi arati ca nu exista padure fara uscaturi, sau ce? Zi ca nea Calin e fratele tau si am sa te inteleg. Altfel, esti un caz pierdut. Daca te uiti in urma la postarile domniei sale, nea Calin, si ai capacitatea sa pricepi limba romana asa cum este ea, ai sa intelegi ideile pe care le-a postat. Sau te-ai țupărat ca nu iti spun ce masina conduc si ai trecut la atac? Nea Calin a tinut sa sublinieze ce favoare le-a facut dansul celor cu Loganurile turate la maxim, care veneau din spate, lasandu-i (le-a facut un bine, bietii de ei) sa-l depaseasca pe dansul si pe bemveu' sau. Ei bine, nu e asa cum crede dansul - mai exista si oameni cu moralitate pe aici. Incercarea de a baga sub pres acest comportament intalnit zilnic in trafic, prin "exista si pseudosoferi care conduc Logan" (bineinteles ca exista! sunt soferi si soferi pe lumea asta), nu functioneaza si nu schimba cu nimic aerele de stapan al soselelor emanate de nea Calin. Este plina tara asta de "Calini" d-astia, si am gasit eu acum ca e bine sa-l trag de urechi. Care e problema??? "Sarantoci" i-a numit colegul tau, Baietelu' (AlexIP). Eu i-am numit oameni cu mai putini bani. Nu mai incerca sa imi rastalmacesti cuvintele, ca nu tine. Bineinteles ca am capacitatea sa ma opresc, dar o voi face cand va fi cazul. Elucubratiile si tentativa de aparare a onoarei sunt in capul si imaginatia ta. Ceea ce fac eu aici este o urecheala a unui individ care are un comportament nesimtit si sfidator la adresa colegilor de trafic, care nu sunt deloc mai prejos daca au in fata un volan pe care nu scrie BMW. Pricepi? Culmea este ca, voi, cei ce-i luati apararea, va loviti mereu in trafic de astfel de indivizi. Dar asa e romanul, cand vine unul sa faca dreptate, tot pe el sar victimele. Sunteti cu picioarle pe asfalt, dar cu mintea in mocirla. Tu, Alex si care ati mai incercat sa ma atacati. |
#1157
Posted 16 April 2013 - 08:17
Dacia Logan 2, alaturi de Sandero, MCV si prefertaul meu Stepway, reprezinta o evolutie fireasca si o maturizare a conceptului initial. Dacia a trecut de la low cost la smart buy, lucru care nu a ramas doar la nivel declarativ. Masina este mai mult decat OK, la costuri minime, Dacia iti ofera ABS+ESP, air-baguri frontale si laterale, navigatie LG + sistem auto, tapiterie de piele naturala pe sejut si artificiala pe laterale, totul la numai 11.000 eur daca vorbim de Stepway, care vine si cu un kit exterior reusit. Practic, in afara de imaginea de marca, nu vad de ce ar cumpara cineva Polo cu volan de plastic in detrimentul unui Stepway.
Motorizarile sunt decente si perfect adaptate necesitatii de mobilitate, motorul 0.9 fiind de ultima generatie, un lucru de admirat. Dacia a crescut consitent, iar din partea mea are un respect deosebit, pentru ca stiu ca nu este usor sa oferi ceea ce ofera ei la pretul acesta. Cine doreste lucruri si optiuni in plus fata de dotarile unui Stepway, are la dispozitie, contra cost, tot ceea ce isi doreste. PS: ca si remarca la off-topicul consistent din ultimele pagini, un BMW de 10.000 eur este la fel de scump precum o Dacia de 10.000 eur si mai ieftin decat un Stepway de 11.000 eur. Din punctul meu de vedere se incadreaza la "ce este mai greu, un kg de fulgi sau unul de fier?", adica undeva la gradinita. |
#1158
Posted 16 April 2013 - 08:19
Abunda topicul asta cu date tehnice exacte despre Logan 2. Depre discutii civilizate si bun-simt nici nu mai pomenesc, se subintelege.
PS la postul lui Tom_Cat: Dacia a oferit ceea ce a sesizat ca vor clientii, adica nitel mai mult bling (medianav, crom, insonorizare mai buna, bla-bla) si o idee de siguranta suplimentara tradusa prin echipari standard pentru mai multe stele la testele ENCAP. Eu unul as fi preferat o siguranta reala mai buna, in clasa masinilor Renault si m-as putea lipsi de bling. Din pacate clientul de Dacia stramba din nas la chestii de 2 bani (gen bec in torpedo sau faimosul triunghi lasat de stergatoare pe parbriz, fara a mai aminti de visele umede ale unora pentru motoare de sute de cai si multi litri, desi ei nu-si permit nici macar o gioarsa inmatriculata in BG). Edited by matrwe, 16 April 2013 - 08:26. |
#1159
Posted 16 April 2013 - 08:28
Iti dai seama. Exista un singur sofer de Logan 2 pe tot forumul. Si trebuie sa se descurce cu "propaganda straineza". Daca au ajuns pana si beemwarii sa foloseasca Loganul pentru a-si scoate in evidenta performantele cazanelor nemtesti...
Edited by ParapantaFlavia, 16 April 2013 - 08:30. |
#1160
Posted 16 April 2013 - 08:56
Io unul astept sa puna pe Logan motorul 1,2tce, cred pretul unui Laureate cu motorul asta nu va depasi 12000 euro:[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cia6pecKfNM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] .
|
#1161
Posted 16 April 2013 - 09:49
.
Romanwraig, on 16 aprilie 2013 - 09:59, said:
Oameni buni, n-ati facut nimic daca nu va luati niste seceri si incepeti sa va hacuiti pentru niste fiare pe 4 roti. E adevarat ca noi romanii avem sangele iute si ne sicanam pe sosele, da' nu vad ce legatura are acest comportament cu Dacia. Masina asta e facuta sa te duca din A in B, la un cost de achizitie acceptabil. Da, ai dreptate, nu are rost. Edited by calinkgb, 16 April 2013 - 10:07. |
#1162
Posted 16 April 2013 - 09:59
Oameni buni, n-ati facut nimic daca nu va luati niste seceri si incepeti sa va hacuiti pentru niste fiare pe 4 roti. E adevarat ca noi romanii avem sangele iute si ne sicanam pe sosele, da' nu vad ce legatura are acest comportament cu Dacia. Masina asta e facuta sa te duca din A in B, la un cost de achizitie acceptabil.
LE : uite cum suntem vazuti ca soferi de catre altii : http://www.mediafax....d-lyle-10749628 Edited by Romanwraig, 16 April 2013 - 10:09. |
|
#1163
Posted 16 April 2013 - 10:24
calinkgb, on 16 aprilie 2013 - 09:49, said:
@bogdanel Nu vrei sa-ti dau adresa puisor, sa poti sa ma tragi de urechi in persoana? Ca taaaaare as vrea sa te cunosc.... nea Calin, ai tras aer in piept si ai revenit? Te-ai suit in bemveu si imi scrii de acolo, ca sa ai curajul de a mi te adresa? Daca as intalni vreodata un individ ca tine, probabil ca ar trebui sa-mi vorbeasca din habitaclul bemveului lui, ca sa aiba impresia falsa, in capșorul său, ca in felul asta s-a ridicat pe aceeasi pozitie cu mine. Iti retragi cuvintele prin editare, Calinuțu? Citezi posturi care apar dupa postarea ta? Edited by bogdan_39, 16 April 2013 - 10:27. |
#1164
Posted 16 April 2013 - 10:30
Scuze, dar nu sunt lift ca sa ma pot cobora la nivelul tau pentru a-ti raspunde.... Bye.
|
#1165
Posted 16 April 2013 - 10:31
Bogdan, nu vrei să vii și tu la întâlnirea forumului? Vezi pe aria de întâlniri. Hai că suntem curioși să te vedem, cine e apărătorul public al... ceva, că nu văd să ai ceva de zis în afară de flame pe aici.
|
#1166
Posted 16 April 2013 - 11:01
De cateva zile sunt 2 soferi de Logan 2.
Nu vreau sa scriu pe langa subiectul acestui forum,asa ca, va voi spune primele impresii cat mai pe scurt. Este vorba de Laureate 1,2 + Media Nav+ cotiera Lasand la o parte placerea de a detine o masina noua(pana acum am avut 2 loganuri laureate sh) incerc sa fiu obiectiv. 1. Calitatea materialelor din interior este superioara fata de modelele anterioare. 2. Motorul e cam la fel cu cel de 1,4. 3. Aspectul exterior si interior superior( depinde de gusturi) 4. Cotiera poate ca nu isi merita banii pentru aspect, dar ca si utilitate e OK. 5. Media Nav-ul isi merita banii,aspect,functionalitate OK 6. Au scos reglajul lombar de la scaunul soferului, ceea ce pentru mine* nu este ok*. 7. Becul din torpedo scos,* nu este ok*. 8. Stergator de parbriz cu pornire automata la stropire tip perdea este OK 9. Pornire lumini de zi la pornirea motorului, OK 10.Scut motor plastic ,* nu este ok.* *11.Protectie stopuri in portbagaj, lipsa* *Pentru mine concluzia ,pana la ora asta, si dupa ce am studiat piata auto de la noi, este ca la banii acestia, nu gasesti alta masina care sa aiba confortul si dotarile de la Logan 2. Despre sh nu vorbesc pentru ca nu are rost.* *Eu sunt multumit, iar parerea altora care cauta nod in papura si au vazut masina doar in fotografii, ma lasa rece.* De cateva zile sunt 2 soferi de Logan 2. Nu vreau sa scriu pe langa subiectul acestui forum,asa ca, va voi spune primele impresii cat mai pe scurt. Este vorba de Laureate 1,2 + Media Nav+ cotiera Lasand la o parte placerea de a detine o masina noua(pana acum am avut 2 loganuri laureate sh) incerc sa fiu obiectiv. 1. Calitatea materialelor din interior este superioara fata de modelele anterioare. 2. Motorul e cam la fel cu cel de 1,4. 3. Aspectul exterior si interior superior( depinde de gusturi) 4. Cotiera poate ca nu isi merita banii pentru aspect, dar ca si utilitate e OK. 5. Media Nav-ul isi merita banii,aspect,functionalitate OK 6. Au scos reglajul lombar de la scaunul soferului, ceea ce pentru mine* nu este ok*. 7. Becul din torpedo scos,* nu este ok*. 8. Stergator de parbriz cu pornire automata la stropire tip perdea este OK 9. Pornire lumini de zi la pornirea motorului, OK 10.Scut motor plastic ,* nu este ok.* *11.Protectie stopuri in portbagaj, lipsa* *Pentru mine concluzia ,pana la ora asta, si dupa ce am studiat piata auto de la noi, este ca la banii acestia, nu gasesti alta masina care sa aiba confortul si dotarile de la Logan 2. Despre sh nu vorbesc pentru ca nu are rost.* *Eu sunt multumit, iar parerea altora care cauta nod in papura si au vazut masina doar in fotografii, ma lasa rece.* |
#1167
Posted 16 April 2013 - 11:16
Tom_Cat, on 16 aprilie 2013 - 08:17, said:
Dacia Logan 2, alaturi de Sandero, MCV si prefertaul meu Stepway, reprezinta o evolutie fireasca si o maturizare a conceptului initial. Dacia a trecut de la low cost la smart buy, lucru care nu a ramas doar la nivel declarativ. Masina este mai mult decat OK, la costuri minime, Dacia iti ofera ABS+ESP, air-baguri frontale si laterale, navigatie LG + sistem auto, tapiterie de piele naturala pe sejut si artificiala pe laterale, totul la numai 11.000 eur daca vorbim de Stepway, care vine si cu un kit exterior reusit. Practic, in afara de imaginea de marca, nu vad de ce ar cumpara cineva Polo cu volan de plastic in detrimentul unui Stepway. Motorizarile sunt decente si perfect adaptate necesitatii de mobilitate, motorul 0.9 fiind de ultima generatie, un lucru de admirat. Dacia a crescut consitent, iar din partea mea are un respect deosebit, pentru ca stiu ca nu este usor sa oferi ceea ce ofera ei la pretul acesta. Cine doreste lucruri si optiuni in plus fata de dotarile unui Stepway, are la dispozitie, contra cost, tot ceea ce isi doreste. PS: ca si remarca la off-topicul consistent din ultimele pagini, un BMW de 10.000 eur este la fel de scump precum o Dacia de 10.000 eur si mai ieftin decat un Stepway de 11.000 eur. Din punctul meu de vedere se incadreaza la "ce este mai greu, un kg de fulgi sau unul de fier?", adica undeva la gradinita. +1 pentru postare. Sintagma de "smar buy" chiar e la locul ei in cazul Dacia ! matrwe, on 16 aprilie 2013 - 08:19, said:
Abunda topicul asta cu date tehnice exacte despre logan 2. Depre discutii civilizate si bun-simt nici nu mai pomenesc, se subintelege. PS la postul lui Tom_Cat: Dacia a oferit ceea ce a sesizat ca vor clientii, adica nitel mai mult bling (medianav, crom, insonorizare mai buna, bla-bla) si o idee de siguranta suplimentara tradusa prin echipari standard pentru mai multe stele la testele ENCAP. Eu unul as fi preferat o siguranta reala mai buna, in clasa masinilor Renault si m-as putea lipsi de bling. Din pacate clientul de Dacia stramba din nas la chestii de 2 bani (gen bec in torpedo sau faimosul triunghi lasat de stergatoare pe parbriz, fara a mai aminti de visele umede ale unora pentru motoare de sute de cai si multi litri, desi ei nu-si permit nici macar o gioarsa inmatriculata in BG). Pentru unii clintul de Dacia nu are bani, si nu va avea niciodata, si deasemenea siguranta este foarte mica. Eu pot spune ca un Logan 2 este si mai sigur ca un Polo, si mai scump ca foarte multe sh-uri. Asa ca hai cu ceva real, nu cu fantezii ! |
|
#1168
Posted 16 April 2013 - 11:45
tavktm, on 16 aprilie 2013 - 11:16, said:
Pai om vedea "real" cand or testa L2/S2 cat de mult se apropie de Polo (http://www.euroncap....w/polo/371.aspx). Nu am zis ca siguranta "este foarte mica", ci ca Renault/Dacia a umblat fix acolo unde Dusterul in varianta de baza a fost depunctat si nu a luat 4 stele (ESP, martor centura si ce a mai fost), echipamente care nu implica neaparat o siguranta sporita in cazul unei coliziuni.
|
#1169
Posted 16 April 2013 - 12:30
Pai tocmai, ca luam foarte mult in calcul punctele Euro NCAP. Desi un Duster are 3 (parca) parerea mea este ca la capitolul siguranta este net peste Polo. Pana la urma foarte mult conteaza si cat de mare este masina, deggeaba are 7 stele daca e minuscula, logic nu ?
|
#1170
Posted 16 April 2013 - 12:42
Masinile mici si grele sunt date dracu.
O masina mare si usoara pt gabaritul ei are elementele de caroserie mari si usoare pe cand una mica si grea are elemente mici si grele.Dintre doua bete de aceeasi grosime cel scurt se rupe mai greu intotdeauna. Ontopic, Duster are avantajul inaltimii implicit preluarea fortelor intr-o zona mai putin periculoasa plus devierea lor mai usoara prin "incalecarea u uneia joase. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users