Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nesimtire magazin JUMBO
#37
Posted 01 November 2014 - 22:26
Fel si fel de magazine, in Kaufland tre' sa merg juma' de km pana la casa, la Billa/Real, 5-10m si gata.
OP, ai reactionat si tu un pic cam drastic, gandeste-te ca daca nu il apuca pe copil ''pisulica'' nu te plangeai de lungimea intrare magazin-casa. De a doua faza, urat. |
#38
Posted 01 November 2014 - 22:27
dexterash, on 01 noiembrie 2014 - 22:19, said:
Asa este. SI invers. Se cheama respect reciproc. Repet intrebarea mea: de ce nu ai intrebat-o de un mod de a face o reclamatie/sugestie, ci ai inceput direct cu "scandalul"? Bai fratilor,banii care eu ii las in magazin sunt bani munciti de mine.Ca eu sa le las acei bani la magazinul lor si nu la altul prin cumparaturile facute,ei trebuie sa imi arate un pic de respect.Prin respect eu inteleg atentia la nevoile clientului si atentia acordata.De ce trebuie sa traversez eu tot magazinul,daca ceea ce vreau eu sa cumpar e chiar langa usa de intrare????Asta e respect acordat clientului,plimbandu-l prin tot magazinul chiar daca nu are nevoie de nimic altceva??? E respect sa ti se spuna ca nu ai cum vedea produsul inainte de a-l cumpara???? Daca e asa atunci inseamna ca eu gandesc gresit..... |
#39
Posted 01 November 2014 - 22:29
l-as muta la fun...
o sa postez aici raspunsul celor de la JUMBO...nesimtiti!!!! george_eu25, on 01 noiembrie 2014 - 22:27, said:
Da explicati-mi si mie unde a-ti citit voi "scandal"???M-am luat de ea prin reprosuri pe un ton mai ridicat....De aici pana la scandal e cale lunga! Bai fratilor,banii care eu ii las in magazin sunt bani munciti de mine.Ca eu sa le las acei bani la magazinul lor si nu la altul prin cumparaturile facute,ei trebuie sa imi arate un pic de respect.Prin respect eu inteleg atentia la nevoile clientului si atentia acordata.De ce trebuie sa traversez eu tot magazinul,daca ceea ce vreau eu sa cumpar e chiar langa usa de intrare????Asta e respect acordat clientului,plimbandu-l prin tot magazinul chiar daca nu are nevoie de nimic altceva??? E respect sa ti se spuna ca nu ai cum vedea produsul inainte de a-l cumpara???? Daca e asa atunci inseamna ca eu gandesc gresit..... ai semnat vreun contract ca ai buda la nas pe tot parcursul magazinului?... asa e in vest, mister! n-apucai nici sa ridici tonul. |
#40
Posted 01 November 2014 - 22:31
george_eu25, on 01 noiembrie 2014 - 22:27, said:
Da explicati-mi si mie unde a-ti citit voi "scandal"???M-am luat de ea prin reprosuri pe un ton mai ridicat....De aici pana la scandal e cale lunga! george_eu25, on 01 noiembrie 2014 - 22:27, said:
Bai fratilor,banii care eu ii las in magazin sunt bani munciti de mine.Ca eu sa le las acei bani la magazinul lor si nu la altul prin cumparaturile facute,ei trebuie sa imi arate un pic de respect.Prin respect eu inteleg atentia la nevoile clientului si atentia acordata.De ce trebuie sa traversez eu tot magazinul,daca ceea ce vreau eu sa cumpar e chiar langa usa de intrare????Asta e respect acordat clientului,plimbandu-l prin tot magazinul chiar daca nu are nevoie de nimic altceva??? george_eu25, on 01 noiembrie 2014 - 22:27, said:
E respect sa ti se spuna ca nu ai cum vedea produsul inainte de a-l cumpara???? Daca e asa atunci inseamna ca eu gandesc gresit..... |
#41
Posted 01 November 2014 - 22:31
daca te si miroseau roman vedeai tu respect imediat...in vest.
asta daca nu te miroseau dinainte si nici nu te mai lasau sa intri... Edited by spare-me, 01 November 2014 - 22:32. |
#42
Posted 01 November 2014 - 22:32
george_eu25, on 01 noiembrie 2014 - 21:46, said: Eu iti dau dreptate. Din pacate, marile lanturi de retail nu-si considera clientii ca pe niste persoane, ci ca pe niste numere. Stateam de vorba cu sefa unui magazin local al unui asemenea lant de supermarketuri si o intrebam, de ce la magazinul din locatia A produsele sunt aranjate intr-o anumita ordine iar in cel din locatia B sunt aranjate in alt fel? Si mi-a spus ca ordinea din locatia B a fost un experiment care a dat rezultate mai bune decat ordinea din locatia A si in scurt timp, "noua ordine" va ajunge in toate magazinele din tara. Si cum eu eram mirat, mi-a spus ca clientul, adica vita, trebuie sa intre in magazin si dirijat cu atentie, constatandu-se, de ex., ca daca anumite produse sunt intr-o anumita ordine, vanzarile cresc. Si mi-a dat exemplu, unele produse trebuie sa fie ca intr-o reteta de prajituri, adica faina, zahar, ulei, cand gospodina le vede la indemana e mai tentata sa le faca o prajitura copiilor. Data viitoare nu va mai certati cu angajatele, spuneti-le sa-l cheme de sef, sa fie cat mai mare, daca se poate seful de magazin, si plangeti-va lui. Ar trebui sa te duci la magazin, sa-l cauti pe sef si sa ii spui cazul, sa-si instruiasca angajatele sa mai faca si exceptii, mai ales ca e vorba de copii. Iar parintii sunt extrem de sensibili cand vine vorba de problemele copiilor. P.S. Un client are tot dreptul sa faca galagie, niciun angajat nu are voie sa cheme paza sa-ti traga un sut in fund, niciun angajat nu are voie sa ridice si el vocea, doar, daca e depasit de situatie, sa-si cheme seful. Probabil ca angajatele respective, fiind deschis de curand, n-au fost prelucrate cum trebuie. Sau nu au asimilat regulile. Edited by draculescu, 01 November 2014 - 22:38. |
#43
Posted 01 November 2014 - 22:33
orice magazin trebuie sa permita evacuarea rapida si trebuiesc marcate vizibil caile catre iesiri.
aberatii ca este normal sa bati la picior toate culoarele cu marfa pana iesi din magazin sunt ... aberatii, sa nu zic altfel. daca ia foc magazinul, ce faci? la cora, carrefour, auchan iesi pe la intrare. la kaufland au scuraturi sa iesi rapid. |
#44
Posted 01 November 2014 - 22:35
spare-me, on 01 noiembrie 2014 - 22:21, said:
replici din filme. se pune pe dracu' accent pe client...poate la Cartier si la Hermes... Deci la aia se poate...... |
#45
Posted 01 November 2014 - 22:36
Oare ce faci cand te scapa cufureala la cumparaturi? Tot magazinul e de vina ca se imprastie clientul?
|
#46
Posted 01 November 2014 - 22:37
da, bine ca ne dai exemplu un non-stop dintr-un orasel din italia.
cu asta ne-ai exemplificat VESTUL. nu stii care era fraza dar dupa "a-ti" mai scrii si discoMfort... ok...bine. banuiesc ca in JUMBO te-ar fi satisfacut un banner de genul: "V-ati cacat pe dvs. dar ne cerem scuze pentru discoMfort" asa nu mai erai revoltat.. repet, in vest sa zici mersi ca te lasa sa respiri, mai ales ca roman asa ca las-o mai moale cu vestul. Edited by spare-me, 01 November 2014 - 22:38. |
|
#47
Posted 01 November 2014 - 22:40
spare-me, on 01 noiembrie 2014 - 22:37, said:
da, bine ca ne dai exemplu un non-stop dintr-un orasel din italia. cu asta ne-ai exemplificat VESTUL. nu stii care era fraza dar dupa "a-ti" mai scrii si discoMfort... ok...bine. banuiesc ca in JUMBO te-ar fi satisfacut un banner de genul: "V-ati cacat pe dvs. dar ne cerem scuze pentru discoMfort" asa nu mai erai revoltat.. repet, in vest sa zici mersi ca te lasa sa respiri, mai ales ca roman asa ca las-o mai moale cu vestul. |
#48
Posted 01 November 2014 - 22:43
george_eu25, on 01 noiembrie 2014 - 22:40, said:
Pai cu o gandire ca a ta e si normal!Ti-am zis,cand o sa ai copil o sa intelegi.Pana atunci te dai "rotund" degeaba....Vorbesti din auzite! Problema principala,ca vor sa vanda ceva,dar nu poti testa nimic,ca e sigilat. |
#49
Posted 01 November 2014 - 22:43
ce bine-mi evaluezi tu gandirea.
am copil. altceva? dom'le nu poti sa critici un magazin pentru CUM si-a pus buda, daca-ti este accesibila. punct si in niciun caz nu ai dreptul sa te duci sa faci scandal, pe un ton ridicat... in vest zburai direct la garda bine ca stii tu ce-i ala vest si ne dai exemplu un non-stop dintr-o comuna... mai bine-ai invata sa scrii corect. Edited by spare-me, 01 November 2014 - 22:44. |
#50
Posted 01 November 2014 - 22:46
#51
Posted 01 November 2014 - 22:46
Aaaa, Italea, capisci.
Gata, am inteles tot ce era de inteles... Ps. Como se dice la wc en romena? Edited by lex404, 01 November 2014 - 22:46. |
|
#52
Posted 01 November 2014 - 22:49
Totul depinde de cat de implicat este seful de magazin in a rezolva problemele din mers.
Am constata acelasi lucru la XXL si Kaufland, dar pe la inceputurile lor, forma traseului pe care trebuia sa-l urmezi era ca litera U. Si dura cam mult. Pana cand, probabil in urma nemultumirilor exprimate de clienti, au facut o scurtatura la mijloc. In general managerii sunt sensibili la asemenea probleme si, daca vad ca din ce in ce mai multi clienti sunt nemultumiti, incearca s-o rezolve. De ex., la mine in oras cei de la XXL sunt dezastru, m-am plans sefului ca ar trebui sa puna niste piloni pe trecerea de pietoni din fata magazinului ca sa nu-si mai parcheze nesimtitii masinile de sa nu mai ai cum sa treci cu caruciorul si au trecut cativa ani pana au percutat. In schimb, problema nu exista la cei de la Kaufland, acolo casierele te intreaba pe un ton amabil daca a fost totul in regula in magazin. Spre deosebire de ceilalti... Edited by draculescu, 01 November 2014 - 22:52. |
#53
Posted 01 November 2014 - 22:54
spare-me, on 01 noiembrie 2014 - 22:25, said:
cu cacasatoarea-n mijloc asa e in vest ) Da,daca asa vrea clientul ! Acum nu zic ca initiatorul are dreptate in totalitate poate are , din punctul lui de vedere, poate nu ,.din punctul de vedere al "turmei" Poate nu ai inteles ca ala este un magazin dedicat unei anumite clientele. Si anume COPII . Toaleta in mijlocul magazinunului o gasesti si la Hornbach asa ca nu era ceva iesit din comun daca o faceau si ei. Pe de alta parte daca nu ai inteles inca este ca in magazin exista un singur "boss" si anume ala care are bani .Iar bani are clientul ,asa ca el dicteaza ce-i place si ce nu. Cunosc firme mai mari din vest care au dat faliment si pentru mai putin de atat . De ce ? Simplu,pentru ca acolo clientii sunt mult mai uniti cand e vorba de banul lor. Acolo clientul educa comerciantul si nu invers ca aici . ' |
#54
Posted 01 November 2014 - 22:56
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users