Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nesimtire magazin JUMBO
Last Updated: Nov 02 2014 08:34, Started by
george_eu25
, Nov 01 2014 21:46
·
0
#163
Posted 02 November 2014 - 01:49
kiwy, on 02 noiembrie 2014 - 01:05, said:
Dar sunt firme unde esti tratat cu respect si instinctiv il oferi reciproc. kiwy, on 02 noiembrie 2014 - 01:05, said:
Ex: Kaufland unde esti intrebat de casier daca totul a fost in regula, lidl unde casierii zici ca sunt piloti de raliu la cum scaneaza produsele sa nu se faca coada. Care de asemenea dau restul exact, fara rotunjiri Si se vede lucrul asta, cele doua au cea mai mare expansiune pe piata romaneasca pentru ca sunt apreciate de clienti. kiwy, on 02 noiembrie 2014 - 01:05, said:
Grupul german care controleaza lidl si kaufland a inteles avantajele respectului acordat clientului si culege roadele. kiwy, on 02 noiembrie 2014 - 01:05, said:
Oricum atitudinea cu data afara in suturi, clasificarea in meltean de la coada vacii genereaza un raspuns similar. Lectie de fizica elementara. kiwy, on 02 noiembrie 2014 - 01:05, said:
PS: Oricum acest topic eu zic ca va schimba ceva la Jumbo si felicit initiatorul pentru el. Prevad o sedinta luni la ei de "damage control". |
#164
Posted 02 November 2014 - 04:51
george_eu25, on 01 noiembrie 2014 - 22:35, said:
Intr-un orasel din italia,nu conteaza care,era un magazin din asta gen Mega Image.Si pe un culoar din ala pusesera un raft lipit de altul,in asa fel incat te obliga sa ocolesti vreo doua rafturi din alea lungi ca sa ajungi la raionul de carne.Dupa vreo cateva zile raftul disparuse,treceai imediat fara sa ocolesti nimic si era deasupra un afis mare "va rugam sa ne scuzati pentru discomfortul creat" (ceva de genul ca nu mai stiu exact fraza). Deci la aia se poate...... Chiar imi place ca ai dat ca exemplu chiar Italia, unde in majoritatea benzinariilor de pe autostrada, ca sa mergi la baie,ocolesti prin toata locatia, ghidat exact de acel gen de rafturi si alte marfuri voluminoase tocmai in ideea ca te mai inspira sa mai cumperi ceva Nu iesi din turma facand scandal, mai ales aiurea, plus ca sunt multe magazine unde produsele sunt sigilate si ti le desigileaza doar dupa achitare, pt garantii and shit. |
#165
Posted 02 November 2014 - 07:28
spare-me, on 01 noiembrie 2014 - 23:29, said:
din fericire clienti cu mentalitate ca a ta fac nazuri la jumbo, in bucuresti. ca-n vest erau scosi cu sutul in fund afara din magazin. in primul rand romanul trebuie sa invete ce e ala bun simt si respect. si apoi sa faca mofturi. mofturi indreptatite. nu, nu are niciun drept la pretentia asta decat romanu'; venit de la curu' vacii care crede ca daca urla trebuie sa-i intinda cineva covorul rosu... Vorbeste ma civilizat, vad ca ai tu un limbaj de la curul vacii cum te exprimai mai sus! Dai din gura (eram sa zic guru bate curu) ca un apucat fara nici un fel de argumentatie, numai sa-ti arunci balele pe forum. Omul a prezentat o speta, tu ce treaba ai, ce tot spumegi pe aici? |
#166
Posted 02 November 2014 - 07:38
pe "speta" aia prezentata de om, spumeg.
oricine are dreptul sa emita pretentii in limitele bunul simt si cu un limbaj adecvat. sunt convins ca daca sotia initiatorului era angajata respectiva ar fi venit aici sa scrie "Nesimtire JUMBO - nevasta mea a fost tinta unui descreierat care-a facut scandal si magazinul nu a facut nimic". dar stai, la el scandal inseamna s-o injure pe aia de tot neamul si sa se si ia la bataie cu 2-3 angajati ok, asta e speta eu n-o mai iau de la capat. ma duc sa votez! |
#167
Posted 02 November 2014 - 07:53
dexterash, on 02 noiembrie 2014 - 00:50, said:
La urma urmei, este un troc facut de oameni egali. Bineinteles, despre asta este vorba. Comerciantul, prestatorul de servicii pun la dispozitia potentialilor clienti bunuri/servicii contra cost. Este o relatie reciproca, o relatie care trebuia bazata in primul rand pe respect. Mentalitatea asta jegoasa a cumparatorului nesimtit cu "eu ii platesc, pot sa-i injur de mama de cate ori vreau eu" este tocmai un handicap care ne indeparteaza de Vest, ca tot era vorba de unicornii de pe-acolo... Edited by Byblos4, 02 November 2014 - 07:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users