Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Masina de flota

- - - - -
  • Please log in to reply
125 replies to this topic

#1
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,154
  • Înscris: 08.12.2008
Ok, treaba sta asa.
Cum nu sunt un roman tipic, care se pricepe de minune la fotbal, politica si masini, va cer si voua... mai ales "veteranilor" de aici cu care am mai vorbit si in trecut, o parere despre masinile de flota. Am o cunostinta care a pus ochii pe o Fiesta 2008 (mk6), 1.4 TDCI, cam 67000 de km, carte service la zi, masina arata f bine, a fost luata de la... Romcar(? eu stiam ca Romcar este importator, nu dealer) dotari minime si de bun simt (aer conditionat, inchidere centralizata cu telecomanda, geamuri electrive fata, radio cd, bancheta rabatabila asimetric), la 4400 de euro.
In principiu eu am o parere buna despre Fiesta si cred ca un Polo sau o Fabia ar fi fost cu cel putin 3-400 de euro mai scumpe. Omul nu cauta neaparat diesel. Dar i se pare interesanta oferta asta. Masina va merge cam 70% in Bucuresti si cam 10-11000 de km/an.
Pe de alta parte o Fiesta de acest gen daca e sa o cumpere din targ, o va gasi cu cel putin 90-100 000 de km (reali). Dar de targ, samsari si masini aduse din Germania nu vrea sa auda. Pe ea o atrage insa si acea garantie... macar este o dovada (minima in opinia mea) ca masina este in mintile ei.
Am uitat sa precizez ca se ofera garantie de 6 luni in limita a 15000 de km si ca masinile sunt verificate si se mai pot verifica inca o data la cumparare.
Sincer eu i-am zis ca ar fi mai bine sa se uite la benzinare pentru ca sunt mai usor  si mai ieftin de intretinut. Plus ca face vreo 10000 km/an. Dar dupa ce am vazut si eu masina... nu stiu ce sa zic pentru ca nu am avut de-a face cu masini de flota si nici nu stiu pe nimeni care sa fi cumparat asa ceva. E bine de stiu ca omul nu va da toti banii pe masina. Multumesc lui Dumnezeu ca am reusit sa o conving si a pus "la ciorap" vreo 500-600 de euro pentru cheltuieli neprevazute.
Deci ceva pareri despre masinile de flota, precum asta? Chiar nu am cu cine sa ma consult.

Edit: masina:

http://www.dasweltau...3JkIEZpZXN0YQ**

Edited by LauCalin, 05 October 2014 - 23:03.


#2
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,303
  • Înscris: 26.06.2006
Desi nu-l cunosc, sa fuga de WeltAuto cat vede cu ochii.

#3
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,154
  • Înscris: 08.12.2008
De ce?

#4
Alex-AR

Alex-AR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 19.03.2009
Ai grija de WeltAuto. Au fost prinsi de multi cu mata in sac ca au dat kilometrii inapoi la masini din grupul VAG ( deh, astea le verifici la reprezentanta)

#5
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Din experienta proprie (2 firme mari, una in Ro, una in De) ai un mare dezavantaj si un mare avantaj la masinile de flota:
- dezavantaj: nimanui nu-i pasa de masina si o arde fara resentimente (am avut si Mondeo si C-Klasse si Seria 7 ca masina de firma si pe niciuna n-am iertat-o, mai ales septarul cu motor de 5L benzinar, fara limita de consum lunar, in De)
- avantaj: reviziile se fac mereu la timp si in reprezentanta, iar masina nu prea vede zona rosie pe ceasul de nivel rezervor, deci sanse mai mici sa traga reziduuri de pe fundul rezervorului pe circuit.
Ce zic colegii de mai sus am citit si eu pe net nu de putine ori, asa ca as fi cu bagare de seama la masinile de acolo (neavand vreodata tangente cu ei, nu pot sa ti-i recomand sau sa-ti spun sa fugi de ei)

#6
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,154
  • Înscris: 08.12.2008
Pe forumul VW sunt cativa indivizi care si-au cumparat masini de la ei si cica ar fi multumiti. Deci spuneti ca totusi un test la reprezentanta nu ar strica, chiar daca cei de la Weltauto spun ca are km reali, reviziile sunt la zi, sunt masini ingrijite si se ofera si garantie. Ok, voi tine cont si de asta. Desi e un pic mai complicat pentru ca masinile nu au asigurare si asta inseamna ca trebuie duse pe platforma la un dealer Ford pentru verificare. Asta inseamna ca trebuie sa se plateasca platforma (cam 200 de lei sa zicem) + o testare autozitata completa care este banuiesc undeva pe la 300 de lei. Si daca masina nu este in regula practic pierd 100 de euro aiurea.
Pe de alta parte ma gandesc ca facand aprox. 10000 km/an probabil au fost masini folosite de angajati in oras. Pentru ca o Fiesta nu prea se preteaza la drumuri lungi. Oricum pana la urma este o masina sh. Si masini de care s-a batut joc daca e sa o iei asa gasesti peste tot, nu doar in parcuri gen Weltauto.
Mai astept pareri. Multumesc!
PS: rog sa se stearga measajul de mai jos. Am facut o greseala.

Edited by LauCalin, 06 October 2014 - 00:10.


#7
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,154
  • Înscris: 08.12.2008
Pe forumul VW sunt cativa indivizi care si-au cumparat masini de la ei si cica ar fi multumiti. Deci spuneti ca totusi un test la reprezentanta nu ar strica, chiar daca cei de la Weltauto spun ca are km reali, reviziile sunt la zi, sunt masini ingrijite si se ofera si garantie. Ok, voi tine cont si de asta.
Pe de alta parte ma gandesc ca facand aprox. 10000 km/an probabil au fost masini folosite de angajati in oras. Pentru ca o Fiesta nu prea se preteaza la drumuri lungi. Oricum pana la urma este o masina sh. Si masini de care s-a batut joc daca e sa o iei asa gasesti peste tot, nu doar in parcuri gen Weltauto.
Mai astept pareri. Multumesc!

#8
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Pui problema un pic gresit. Daca testul iese ok, platesti tu si cumperi masina. Daca testul nu iese ok, plateste vanzatorul. Nu e logic? Daca ii propui asta si refuza, inseamna ca vanzatorul stie ceva. Daca stie ca masina nu are nicio buba si tu platesti daca totul e ok, el nu pierde nimic. In cel mai rau caz tu nu o cumperi, dar el are hartia la mana ca s-a facut testul, totul a fost ok si o poate folosi ca argument la o viitoare negociere cu alt client.

#9
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007
Vanzatorul ia masina de la un parc auto. Vanzatorul nu are niciodata de unde sa stie care e treaba cu masina. De unde sa stie vanzatorul ca masina a fost ingrijita? De unde sa stie Welt Auto cine si cum si mai ales cat a mers cu masina respectiva?
Daca tu esti "samsar" si iei masini de la altii sa le revinzi ai accepta sa platesti tu o testare daca nu iese ok? Plus ca treaba asta poate fi relativa, poate vine unul de la Ford si zice ca i se pare ca are un luft cam mare si crede ca masina a fost lovita. Tu poate crezi ca pur si simplu s-a lasat bara sau chiar asa a venit din fabrica. Eu ca vanzator niciodata nu as accepta sa duc masina la testare si daca e vreo problema sa platesc eu. Nu stii peste ce oameni dai in service si cumparatorul pleaca si tu ramai cu masina blocata in service Posted Image). Eu cred ca asta este un mit, a fost cineva la o testare de masina si a platit vanzatorul? Posted Image)

Garantia aia e mai mult de ochii lumii, mai mult ca sigur ea acopera doar lucrurile importante care au sanse f mici sa se strice chiar si daca vorbim de masini cu 200.000km, intervalul fiind foarte mic, 6 luni. Este un risc asumat de ei.
Eu sincer m-as feri sa cumpar o masina de flota. Nu sti cine a condus-o, poate e masina condusa de 10 persoane, nu ai garantia kilometrajului (masina de flota nu inseamna ca automat a facut revizia doar la FORD - poate a facut in alta parte si nu ai cum verifica km) etc etc. Nu stiu daca o firma facea 10.000km  pe an isi lua fiesta diesel.
Masina din link imi pare cu farurile cam matuite si volanul cam uzat pt doar 67.000 km, dar e posibil sa ma insel mai ales la faruri, poza nefiind foarte clara.

Edited by bossake, 06 October 2014 - 00:49.


#10
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,154
  • Înscris: 08.12.2008
Sunt mai multe Fieste la WeltAuto de pe Iuliu Maniu, toate diesel si cei mai multi km inseamna putin peste 80000 de km si Fiesta asta s-ar parea sa arate cel mai bine. In schimb am vazut pe tapiseria de pe plafon cateva pete mici undeva in dreapta-spate. Cred ca acolo s-a fumat la greu.  Cand am fost sa o vedem, era descuiata si avea pe usa cheile (doua la numar si "neorginale"... adica cele de rezerva). Am pus contactul din curiozitate si am vrut sa deschid putin geamul. S-a miscat vreo 5 cm si s-a oprit mai mult ca sigur pentru ca masina avea bateria moarta. Tabla pare dreapta. Desi nu are nici un luft sau diferente de culoare mi s-a spus ca aripa stanga fata si spoilerul au fost schimbate pentru ca a fost lovita. Ma rog, daca a fost reparata cum trebuie nu-i asta o problema.
La acesti bani insa, 4400-4500 de euro, cred ca se poate gasi o Fiesta mk7 1.2 82 CP benzina, dar doar in Autovit si la peste 120000 de km. Cam mare diferenta pentru ca omul vrea sa o tina 5-6 ani (cel putin). Deci va ajunge la peste 170000 de km si inevitabil va baga ceva bani in masina. Pe cand aceasta fiesta (mk6 cu pricina) ar ajunge pe la 120000 de km.
Ok, m-am lamurit in mare. Pana la urma este o loterie cel putin la fel de mare ca si Autovitul. Am mai citit pe net una, alta despre WeltAuto. Unii ii injura, altii zic ca sunt in regula. In cazul asta cred ca totul tine si de noroc.

Edited by LauCalin, 06 October 2014 - 01:20.


#11
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007
Evident ca tine de noroc. Pt ca si Welt Auto vand ce masini le pica in mana. Unele masini sunt ok altele nu. Nu merg ei cu masinile, pur si simplu le cumpara si le vand. Cum le cumpara asa le vand.
Totusi acea Fiesta as lua-o doar si doar daca ar avea istoric verificabil in reteaua Ford. Ca altfel intelege ca nu ai garantia numarului de km. Poate si aia care au avut masina inainte sa ajunga la Welt or fi dat ei km inapoi. Poti sa sti? Daca ar avea istoric verificabil la Ford poate se vede si accidentul cu bara fata, si vezi ce a fost schimbat.
Mi se pare ca esti prea sigur de numarul ala de km.

#12
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011

 bossake, on 06 octombrie 2014 - 00:47, said:

[...] Tu poate crezi ca pur si simplu s-a lasat bara sau chiar asa a venit din fabrica. Eu ca vanzator niciodata nu as accepta sa duc masina la testare si daca e vreo problema sa platesc eu. Nu stii peste ce oameni dai in service si cumparatorul pleaca si tu ramai cu masina blocata in service Posted Image). Eu cred ca asta este un mit, a fost cineva la o testare de masina si a platit vanzatorul? Posted Image) [...]

Da, eu am fost. La finele lui 2011 m-am dus in Bucuresti sa cumpar un Focus din 2003, 1.8 benzina, facelift, inscris cu 3000 de euro. La 140.000 km cu carte service, al doilea proprietar pur si simplu imi mirosea ceva aiurea. I-am aratat banii si i-am propus sa mergem la test, daca iese ok cumpar masina si platesc testul, daca apar bube mari se descurca. A acceptat, am ales sa merg la Autotest in Vitan, acolo au descoperit caseta de ulei fisurata si mi-au spus ca e in jur de 2000 de lei cu manopera. Vanzatorul a fost baiat ok si a spus ca lasa 200 de euro la pret ca n-a stiut de defectul casetei (merge si azi ca noua). In total cu tot cu test am ajuns la 2900 euro.


Dupa doua zile de umblat in Bucuresti cu consum 14% am inteles de ce a vandut-o la banii aia, sa faci 20k pe an la consumul asta e criminal. La Brasov e mai domoala, 10-11% in functie de anotimp.

In timp (3 ani, 50k km) masina tine sa-mi dovedeasca ca nu degeaba marca si-a capatat renumele Fix Or Repar Daily:
   - pleznit furtun presiune ambreiaj, lasat in drum
   - pleznit conducta de plastic de pe radiator, lasat in drum
   - vreo doi senzori schimbati (lambda, temperatura), alte doua drumuri in service
   - rugina, rugina la usi, rugina pe sasiu, deh, masina umblata 11 ani in Romania.
   - macara geam stanga fata kaput
   - in stopurile de ceata si mers cu spatele de pe bara spate intra apa si se duc dracului becurile.
   - maine dimineata o duc din nou in service cu discoteca in bord. Nu ma intelegeti gresit, nu e aprins check + cine stie ce martor, e o f*king orga de lumini !

#13
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 LauCalin, on 05 octombrie 2014 - 22:55, said:

a fost luata de la... Romcar(? eu stiam ca Romcar este importator, nu dealer)
A fost importator, apoi a venit Ford si si-au deschis birou, fabrica etc, ca urmare, au ajuns dealer.

La o masina de flota te uiti la km/an si daca are facuta intretinerea la timp. Insa majoritatea angajatilor da in ele fara mila... pana la urma tot verificarea amanuntita e de baza.

#14
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,878
  • Înscris: 06.01.2008

 LauCalin, on 06 octombrie 2014 - 00:05, said:

Pe forumul VW sunt cativa indivizi care si-au cumparat masini de la ei si cica ar fi multumiti. Deci spuneti ca totusi un test la reprezentanta nu ar strica, chiar daca cei de la Weltauto spun ca are km reali...
off-topic: Din cate stiu nimeni nu are cum sa-ti spuna daca masina are sau nu km reali (nici macar cei de la reprezentanta), sau cat de mult a fost dat kilometrajul in spate. Asta tine de cum nimeresti masina si de cat timp a trecut de la ultima revizie trecuta in cartea service pana la data cand cumperi masina.

Edited by Hider141, 06 October 2014 - 07:39.


#15
Buratino2014

Buratino2014

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 22.09.2014

 BV87FFF, on 06 octombrie 2014 - 02:06, said:

Da, eu am fost. La finele lui 2011 m-am dus in Bucuresti sa cumpar un Focus din 2003, 1.8 benzina, facelift, inscris cu 3000 de euro.

In timp (3 ani, 50k km) masina tine sa-mi dovedeasca ca nu degeaba marca si-a capatat renumele Fix Or Repar Daily:
   - pleznit furtun presiune ambreiaj, lasat in drum
   - pleznit conducta de plastic de pe radiator, lasat in drum
   - vreo doi senzori schimbati (lambda, temperatura), alte doua drumuri in service
   - rugina, rugina la usi, rugina pe sasiu, deh, masina umblata 11 ani in Romania.
   - macara geam stanga fata kaput
   - in stopurile de ceata si mers cu spatele de pe bara spate intra apa si se duc dracului becurile.
   - maine dimineata o duc din nou in service cu discoteca in bord. Nu ma intelegeti gresit, nu e aprins check + cine stie ce martor, e o f*king orga de lumini !

da, proasta masina dupa 11 ani!
cum indraznesc, domnule, sa crape elementele din cauciuc si plastic dupa 11 ani?
da' sa rugineasca? daca era nemteasca, abia se matuia vopseaua!
macara geam defecta? incredibil!!!
niste nenorociti astia de la ford!

#16
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,034
  • Înscris: 03.05.2006

 Buratino2014, on 06 octombrie 2014 - 07:55, said:

da, proasta masina dupa 11 ani!
cum indraznesc, domnule, sa crape elementele din cauciuc si plastic dupa 11 ani?
da' sa rugineasca? daca era nemteasca, abia se matuia vopseaua!
macara geam defecta? incredibil!!!
niste nenorociti astia de la ford!
Eu am un harb de 15 ani. SI mai e si Renault.  In ultimii trei nu a vazut decat un disc de frana, arcurile fata si inele de abs. Toate lucruri normale.
Nici nu concep sa am toate bubele astea.

@Laucalin: Deja se apropie de 5000e. Nu e idee ceva nou ?
Eu deja ma gandesc serios la asta.

Edited by vladdy99, 06 October 2014 - 09:07.


#17
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,154
  • Înscris: 08.12.2008
La ceva nou se incadreaza la un Logan Acces. Asta insemnand un avans de 1000 de euro + rabla. Rata tre sa fie de max 100 euro/luna.
Masina a fost a celor de la Tiriac Auto si probabil a fost vanduta celor de la Weltauto. Daca imi dau seria de sasiu pentru verificare sau daca imi pot demonstra nr de km ca este real, cred ca e lucru mare. Va voi anunta la ce s-a ajuns

#18
MirceaDWC

MirceaDWC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,112
  • Înscris: 28.02.2006
Cand citesti astfel de stiri: http://www.economica...urat_88444.html chiar nu are importanta de unde cumperi masina.
Verificata cat mai in amanunt inainte si daca este tehnic impecabila sau acceptabila (functie de buget evident), corespunde nevoilor viitorului proprietar, go for it.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate