Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina de flota
Last Updated: Oct 18 2014 15:26, Started by
LauCalin
, Oct 05 2014 22:55
·
0
#109
Posted 15 October 2014 - 21:09
c4 al "sefei" nu stiu ce sa zic... fie merge cu piciorul pe ambreiaj, fie a luat-o "putin rulata cu km reali" de la cineva care a sters un 1 sau un 2 in fata kilometrajului... am 2 C4 la cunoscuti si apropiati, in afara de probleme la afisajul cu cristale lichide din bord la una, nu au nici o problema...
cam sensibila don'shoara... parerea mea e ca iti pierzi timpul cu fiesta aia. nu ai cum sa iti dai seama daca a schimbat sau nu ambreajul... posibil sa fi gresat comanda (timoneria) sau sa fi umblat la pompa de ambreaj sa intre mai usor in viteza. poate a schimbat doar uleiul in cutie sau cine stie ce i-a facut sa intre mai usor.... restul, la cum descrii tu e vrajeala, iar persoanele care baga texte de genul nu mi-ar inspira nici o incredere sa iau o masina de la ei. mai bine iti faci timp si vezi fiesta aia cu fluturasi e tot in bucuresti.... pare o masina mai cinstita decat cealalta, parca e si mai dotata. Posibil sa fie pe firma, fiind vanduta (dupa cautare pe google) de o fata care are sau lucreaza la o gradinita privata, dar si cea albastra tot pe firma a fost si se pare ca au fost mai multe... treaba ta, banii donmnishoare... sfatul meu e sa te feresti de colt, nu pt ca e prost ci pt ca e scump la intretinere (ambreaj, table, faruri, bari, oglinzi etc)... mergi pe fiesta daca ii place, eventual ibiza e o masina cinstita... Edited by aandrei_24, 15 October 2014 - 21:14. |
#110
Posted 15 October 2014 - 21:33
Oricum de masinile pe care le-am vazut pana acum iti dai seama ca nu mai vreau sa aud. Si evident ca nu s-a schimbat nici un ambreiaj. Eventual a fost car[it sau a fost luat unul de la dezmembrari. Daca s-a luat. Fiesta aia de care spui tu ar fi o varianta si ea. Foarte "ciudat": 2007, 125000 de km, mai scump ca 1.4 80 CP 2008 75000 de km. In fine, mai vedem.
Dar am mai vazut Fieste cu exact aceiasi descriere ca asta. |
#111
Posted 15 October 2014 - 21:54
C2?
Pompa de servo nu e o pb specifica PSA. Cu toate astea e posibil ca altele sa tina mai bine la invartit volanul cu rotile blocate in bordura. N-am incercat. Legat de C2/C3 au o singura pb majora. Unghiul de bracaj e mic. Trebuia sa o iau mai larg pt a baga un C3 unde bag C4, chiar daca masina e mai mica. Ce nu-i cauti un Beetle? Sigur gasesti unul in parcare. |
#112
Posted 15 October 2014 - 22:15
#113
Posted 15 October 2014 - 22:33
#114
Posted 16 October 2014 - 12:54
Mai mult ca sigur acei km sunt reali. Oricum nu ma sperie atat de tare nr de km daca masina e in toate mintile ei. Si sper ca in weekend sa pot si sa am timp sa vad si acea Fiesta de gradinita
In alta ordine de idei asa cum am spus, azi am vazut-o pe-asta: http://www.autovit.r...-C34791972.html Masina arata f bine, caroseria dreapta, spoilerul in spate e putin crapat si cateva zgaraituri minore. Acceptabil la acest pret, zic eu. Masina are numar de Timis, a fost cumparata de acolo, proprietarul a fost cinstit si mi-a spus ca se ocupa cu masini. Interiorul este f ingrijit, motorul merge rotund, trage bine, cutia schimba bine si urca frumos in ture. As zice ca ansamblul cutie-motor e in stare buna. Nu bate nimic, nu troncane, volanul se invarte usor, nu trage intr-o parte la ccelerari si nici pe piatra cubica... ei zic ca e ok. Imi cam face cu ochiul masina asta. L-am intrebat ce inseamna pret negociabil si mi-a spus ca vedem cand batem palma. Taxa nu este platita. Si o chestie. Mie mi s-a parut ca se cam aude tacanitul lantului de distributie. Nu e tare si nici deranjant. Dar comparativ cu 1.3 parca e mai galagios. Nu stiu daca este o problema cu el sau spre deosebite de motorul de 1.3, cel de pe 1.25 e mai galasios. E drept insa ca e primul motor de 1.25 de pe Fiesta pe care il analizez. Pentru ca are motor de 1.25, nu de 1.3 Dotari nu are cine stie ce... aer cond, geamuri electrice fata, bancheta rabatabila, radio cd si aux... si cam atat. Cheile sunt simple, fara inchidere pe ele. Am verificat dupa VIN si asa este din fabrica. Dar am mai spus-o ca nu caut neaparat dotari de top. Important e ca dpdv tehnic sa fie in stare buna. Nu am avut timp sa merg si in service sa ma uit pe sub ea, dar din ce am analizat totul pare in regula. Cred ca o voi lua in calcul, desi proprietarul s-a cam suparat ca cica nu se face treaba asa... sa mergem la service, o verificam si aia e.. Ca la banii astia masina e buna si pana ma hotarasc eu poate o da. Daca o da, asta e. Sincer sa spun chiar nu aveam timp sa merg si in service. Trebuia sa ajung la munca Dar oricum vreau sa vad si cele doua Colturi si acea Fiesta gri metalizat. Edited by LauCalin, 16 October 2014 - 12:55. |
#115
Posted 16 October 2014 - 13:35
Ar merita vazuta Fiesta verde din postul anterior (http://olx.ro/oferta...html#aa69afe1a9), putin mai bine dotata decat ultima care ai vazut-o si km mai putini decat cea de la gradinita, sunt curios daca intr-adevar este chiar de la proprietar, desi dupa nr de telefon nu pare sa aiba alte anunturi.
|
#116
Posted 16 October 2014 - 13:58
Aia gri parca tot de 1.25 are motorul vei putea compara în weekend. Fiind de tm are toate actele în regula?
|
#117
Posted 16 October 2014 - 15:12
Actele erau in regula.
florinppv, on 16 octombrie 2014 - 13:35, said:
Ar merita vazuta Fiesta verde din postul anterior (http://olx.ro/oferta...html#aa69afe1a9), putin mai bine dotata decat ultima care ai vazut-o si km mai putini decat cea de la gradinita, sunt curios daca intr-adevar este chiar de la proprietar, desi dupa nr de telefon nu pare sa aiba alte anunturi. Hmm, interesanta si asta. Totusi mai mult de 3500 nu cred ca poate da. Plus ca mai e nevoie de niste cauciucuri de iarna, de schimbul filtrelor si al distributiei... deci de inca vreo 400 de euro. Nu cred ca s-au schimbat din moment ce s-a gandit sa o vanda. Voi da totusi un telefon sa vad care e treaba cu masina. Pana acum nu am dat de nici un om care sa fi cumparat EL masina si sa o vanda. |
#118
Posted 16 October 2014 - 16:40
Uite alta interesanta, un an mai veche, dar km mai putini: http://olx.ro/oferta...html#bc4f4d61da sau Fabia: http://olx.ro/oferta...html#9a0bb714b2
Edited by florinppv, 16 October 2014 - 16:45. |
|
#119
Posted 16 October 2014 - 18:08
M-am uitat la acea Fiesta si mi se pare totusi putin cam veche. Stiu ce vei spune, ca si bani putini si masina noua... la anu va avea 8 ani totusi. Iar Fabia, Ibiza sau Polo cu motor de 1,2 eu zic ca sunt cam de evitat. Maine sun la Fiesta aia verde si la Fiesta de gradi.
Edited by LauCalin, 16 October 2014 - 18:11. |
#120
Posted 16 October 2014 - 19:42
LauCalin, on 16 octombrie 2014 - 12:54, said:
Mai mult ca sigur acei km sunt reali. Oricum nu ma sperie atat de tare nr de km daca masina e in toate mintile ei. Si sper ca in weekend sa pot si sa am timp sa vad si acea Fiesta de gradinita In alta ordine de idei asa cum am spus, azi am vazut-o pe-asta: http://www.autovit.r...-C34791972.html Masina arata f bine, caroseria dreapta, spoilerul in spate e putin crapat si cateva zgaraituri minore. Acceptabil la acest pret, zic eu. Masina are numar de Timis, a fost cumparata de acolo, proprietarul a fost cinstit si mi-a spus ca se ocupa cu masini. Interiorul este f ingrijit, motorul merge rotund, trage bine, cutia schimba bine si urca frumos in ture. As zice ca ansamblul cutie-motor e in stare buna. Nu bate nimic, nu troncane, volanul se invarte usor, nu trage intr-o parte la ccelerari si nici pe piatra cubica... ei zic ca e ok. Imi cam face cu ochiul masina asta. L-am intrebat ce inseamna pret negociabil si mi-a spus ca vedem cand batem palma. Taxa nu este platita. Si o chestie. Mie mi s-a parut ca se cam aude tacanitul lantului de distributie. Nu e tare si nici deranjant. Dar comparativ cu 1.3 parca e mai galagios. Nu stiu daca este o problema cu el sau spre deosebite de motorul de 1.3, cel de pe 1.25 e mai galasios. E drept insa ca e primul motor de 1.25 de pe Fiesta pe care il analizez. Pentru ca are motor de 1.25, nu de 1.3 Dotari nu are cine stie ce... aer cond, geamuri electrice fata, bancheta rabatabila, radio cd si aux... si cam atat. Cheile sunt simple, fara inchidere pe ele. Am verificat dupa VIN si asa este din fabrica. Dar am mai spus-o ca nu caut neaparat dotari de top. Important e ca dpdv tehnic sa fie in stare buna. Nu am avut timp sa merg si in service sa ma uit pe sub ea, dar din ce am analizat totul pare in regula. Cred ca o voi lua in calcul, desi proprietarul s-a cam suparat ca cica nu se face treaba asa... sa mergem la service, o verificam si aia e.. Ca la banii astia masina e buna si pana ma hotarasc eu poate o da. Daca o da, asta e. Sincer sa spun chiar nu aveam timp sa merg si in service. Trebuia sa ajung la munca Dar oricum vreau sa vad si cele doua Colturi si acea Fiesta gri metalizat. Nu pot sa-ti spun decat ca ar trebui sa cauti alta masina. Daca a facut figuri atunci cand i-ai spus ca vrei sa mergi la service si a spus ca o da pana te hotarasti este clar ca ascunde ceva. Acest ceva nu este chiar minor, omul este samsar, iar telefonul lui il gasesti intr-o gramada de anunturi : https://www.google.r...nel=rcs&start=0 Masina respectiva se vede clar ca e pregatita de vanzare insa daca o vrei neaparat spune-i sa dea cartile pe fata, sa stii macar la ce sa te astepti. |
#121
Posted 18 October 2014 - 11:26
Mda, vrajeala tipica de samsar: incearca sa te faca pe tine sa te simti vinovat pt ca vrei sa verifici masina si n-o iei "pe incredere". Ca daca era invers, el scotea banul, semna actele si pleca fara sa intrebe nimic. Mhm.. De obicei cand devin deodata mai agresivi in limbaj si gestica, e clar ca au ceva de ascuns si tu esti pe cale sa descoperi ce, asa ca incearca diferite tactici de intimidare, care de obicei tin. Unii dau inapoi din prostie, altii din bun simt, dar apoi plang dupa bani.
Astia (samsarii) imi aduc aminte de ala din reclama cu piesele originale: Holograma? He he... dar unde te crezi aici mai baiatule, in Razboiul Stelelor? Noi aici lucram pe incredere dom'le. |
#122
Posted 18 October 2014 - 12:51
Nu mai vreau sa mai aud de samsari, intermediari si masini impecabile la un pret de nimic. Iar daca descopar o problema este doar impresia mea sau vina mea ca ii caut nor in papura (da, accept zgaraieturi sau elemente de caroserie revopsite si montate bine, accept un volan, un schimbator mai uzat, un amortizor dus, pivoti, bucse... dar in nici un caz nu accept un motor care suna ciudat, are uleiul NEGRU, ambreiajul praj sau tacanit a la caseta distrusa la viraje stranse). E o tara a samsarilor cand vinde vorba de masini la preturi bune si ff greu gasesti o masina buna la un anumit buget si un simplu proprietar care vinde masina.
Verdict: http://olx.ro/oferta...html#a11dae9a7e Ieri am vazut-o am condus-o, totul merge perfect, caroseria dreapta, fara zgaraieturi, carte service la zi, proprietar, folosita ca a doua masina de sotie doar in oras... adica pare o masina de care s-a avut grija. Mai are si un LandCruiser pentru extraurban si concedii. Motivul vanzarii? Doamnei i s-a pus pata pe Renault Clio 3 si Coltul acum e in plus. Nu stiu daca mi-a spus sau nu adevarul, dar va spun sincer ca a fost o cu totul alta experienta fata de ce oameni si masini am vazut pana acum. Marti se vor face actele. Sa spun sincer nici nu stiu cum se procedeaza exact. Dar le luam incet pe toate si vom vedea. Poate imi spuneti si voi daca stiti mai multe. La masina mea a fost mai simplu ca am luat-o in 2009 de la dealer VW si s-au ocupat ei de tot. Va voi tine la curent. |
#123
Posted 18 October 2014 - 13:29
Asta iti spuneam si eu.
Si ieftina si noua nu se poate. Decat dc samsarul a luat-o la pret de nimic..... La multi km fara evenimente noului proprietar! |
|
#124
Posted 18 October 2014 - 14:59
Eu zic ca ai facut o alegere buna si te-ai ales cu o masina cinstita. Ai reusit sa mai scazi din pret?
Multi km fara probleme! Edited by florinppv, 18 October 2014 - 15:00. |
#125
Posted 18 October 2014 - 15:01
simpatica masinuta si potrivita pentru o domnisoara... mica si fasneata, motorasul ala de 1.1 / 77 CP e folosit si pe smart for-four. Oricum, cred ca ajung caii pt ca masina goala are 900 de kg. daca si km aia sunt reali, atunci e practic noua masina. avand carte service presupun ca se poate afla la Mitsubishi.
referitor la acte, in judetul meu avem asa: I. Transferul unui autovehicul inmatriculat in Romania Actele necesare: - Fisa de inmatriculare (dactilografiata sau tehnoredactata) vizata de adminstratia financiara la vanzator si cumparator, semnata de propietar si in cazul societatilor, semnatura si stampila. Pentru vanzator se poate prezenta si certificatul de atestare fiscala - Chitanta contravaloare talon achitata la C.E.C. - Chitanta taxa de inmatriculare achitata la primarie de catre cumparator - Adeverinţă prin care se atestă restituirea/nerestituirea taxei pe poluare pentru autovehicule/taxei speciale pentru autoturisme şi autovehicule/taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule/timbrului de mediu pentru autovehicule sau a valorii reziduale a timbrului, eliberată de Administraţia financiară - Cartea de identitate a vehiculului+ 1 exemplar in copie - Contract vanzare - cumparare in 4 exemplare - Certificatul de inmatriculare vechi cu inspectia tehnica valabila - Certificat de autenticitate eliberat de RAR in perioada de valabilitate - Copie dupa actul de identitate sau C.U.I., in cazul firmelor - Contravaloarea numerelor de inmatriculare care se achita la ghiseu (40 RON numere la rand, 85RON numere preferentiale) - Cerere tip de inmatriculare - Copie dupa asigurarea obligatorie, efectul legii R.C.A, pe noul propietar - In cazul persoanelor juridice trebuie prezentate deleagatia si copie CI/BI delegat - Placutele de inmatriculare vechi daca se solicita eliberarea unor placute noi - Pastrarea numarului se face inainte de inmatricularea pe noul proprietar cu o taxa de 30 RON achitata la ghiseu ce am bolduit sunt de la vanzator, restul le faci tu (sau cine a cumparat masina). Daca am uitat ceva rog sa ma corectati. evident ca talon/ carte trebuie sa fie pe numele vanzatorului care apare in contractul de v/c. la fel fiscalul si adeverinta cu taxa platita. bafta, e de umblat... |
#126
Posted 18 October 2014 - 15:26
Multumesc mult de informatii!
Eu chiar am uitat cum se procedeaza cu actele. Plus ca la mine a fost altfel. Masina mea fusese cumparata in credit pe 5 ani si dupa 3 ani am preluat eu creditul. Iar cei de la Unicredit s-au ocupat ei de tot. Asa zic si eu, ca masina e f ok. Nu mi-a dat cu virgula la nimic. Ma rog, nu este una de raliuri, nu are motor puternic, e micuta, nu are vopsea metalizata, e in doua usi nu in 4 dar la acesti bani am considerat amandoi ca este cel mai bun compromis. Sa speram ca nu va face probleme prea curand ca am vazut ca piesele nu sunt chiar ieftine. Defapt acesta era punctul forte al Fiestei: este mai ieftina ca Fabia, Polo, Ibiza sau Corsa si este si mai ieftin de intretinut. Iar ca fiabilitate multi proprietari pe care ii stiu se lauda ca ar fi buna. De-asta ne-am uitat la Fiesta. In plus dintre toate i-a placut cel mai mult Ford Fiesta. Pacat ca am gasit numai cazaturi, samsari, interemediari si masini muncite. Coltul asta depaseste putin bugetul, dar drept sa spun nu se comparat dpdv tehnic cu nici o Fiesta pe care am vazut-o. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users