Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 

Noua retea de magazine DIGI

- - - - -
  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#91
anyidyoulike

anyidyoulike

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 778
  • Înscris: 14.10.2009
Este important de ce cauta oameni bine pregatiti, poate s-a confruntat in teren cu incompetenta! Feedback-ul este foarte important pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite!

#92
1010101010

1010101010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 22.06.2015
Am intalnit cateva persoane probabil recent angajate care mi-au dat niste rspunsuri care contraziceau cele spuse de cei de la relatii clienti si acum va dati seama ca incerc sa gasesc persoane mai in tema.

Nu am de rezolvat treburi deosebite, doar lucruri banale legate de telefonia mobila.

Oricum multumesc.

#93
anyidyoulike

anyidyoulike

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 778
  • Înscris: 14.10.2009
Pentru astfel de cazuri trebuie depuse sesizari impotriva acestor angajati pentru luarea masurilor ce se impun. Teoretic inainte trebuiau instruiti pentru a putea face fata solicitarilor din front office!

#94
1010101010

1010101010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 22.06.2015
Nu vreau sa vorbesc de rau dar unii angajati sunt bine pregatiti si altii nu prea. Eu intrebam in sensul ca daca a avut cineva o experienta ok in unul din sedii, sa imi spuna sa ma duc acolo.

Peste tot e la fel, nu doar la digi, nu trebuie sa para, repet, ca vb de rau.

#95
Modemuri3G

Modemuri3G

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,547
  • Înscris: 08.03.2011
vezi ca unii angajati sunt plimbati prin mai multe magazine, degeaba iti spun de cineva ca e ok daca a 2 a zi este il alta parte !

#96
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
1010101010, sfatul meu este sa scrii problema ta si sa ceri, tot in textul cererii dorinta de a te deplasa/programa la un sediu, indica-l pe cel mai aproape de tine, pentru discutarea problemei din cerere.
Dar neaparat scrie-le despre problema, astfel incat sa aiba timp sa caute o solutie, adica, "sa-si faca temele".

Pagina pe care poti gasi un formular pentru sesizari este: Intra in legatura cu noi, la final vei primi un numar de intregistrare a cererii, numar pe care va trebui sa-l pastrezi pentru viitoarele interventii sau pentru a afla status-ul acesteia.

#97
1010101010

1010101010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 22.06.2015
Ar fi o idee. Thanks.

#98
1010101010

1010101010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 22.06.2015
Intre timp am fost in doua magazine Digi, unde pot spune ca sunt angajati foarte bine instruiti si foarte amabili. Strada Brasov si Magheru.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate