Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua retea de magazine DIGI
Last Updated: Nov 26 2015 15:08, Started by
GsmWorld
, Sep 15 2014 19:37
·
0
#91
Posted 10 November 2015 - 09:50
Este important de ce cauta oameni bine pregatiti, poate s-a confruntat in teren cu incompetenta! Feedback-ul este foarte important pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite!
|
#92
Posted 10 November 2015 - 11:49
Am intalnit cateva persoane probabil recent angajate care mi-au dat niste rspunsuri care contraziceau cele spuse de cei de la relatii clienti si acum va dati seama ca incerc sa gasesc persoane mai in tema.
Nu am de rezolvat treburi deosebite, doar lucruri banale legate de telefonia mobila. Oricum multumesc. |
#93
Posted 10 November 2015 - 11:59
Pentru astfel de cazuri trebuie depuse sesizari impotriva acestor angajati pentru luarea masurilor ce se impun. Teoretic inainte trebuiau instruiti pentru a putea face fata solicitarilor din front office!
|
#94
Posted 10 November 2015 - 18:07
Nu vreau sa vorbesc de rau dar unii angajati sunt bine pregatiti si altii nu prea. Eu intrebam in sensul ca daca a avut cineva o experienta ok in unul din sedii, sa imi spuna sa ma duc acolo.
Peste tot e la fel, nu doar la digi, nu trebuie sa para, repet, ca vb de rau. |
#95
Posted 10 November 2015 - 18:21
vezi ca unii angajati sunt plimbati prin mai multe magazine, degeaba iti spun de cineva ca e ok daca a 2 a zi este il alta parte !
|
#96
Posted 10 November 2015 - 19:25
1010101010, sfatul meu este sa scrii problema ta si sa ceri, tot in textul cererii dorinta de a te deplasa/programa la un sediu, indica-l pe cel mai aproape de tine, pentru discutarea problemei din cerere.
Dar neaparat scrie-le despre problema, astfel incat sa aiba timp sa caute o solutie, adica, "sa-si faca temele". Pagina pe care poti gasi un formular pentru sesizari este: Intra in legatura cu noi, la final vei primi un numar de intregistrare a cererii, numar pe care va trebui sa-l pastrezi pentru viitoarele interventii sau pentru a afla status-ul acesteia. |
#98
Posted 26 November 2015 - 15:08
Intre timp am fost in doua magazine Digi, unde pot spune ca sunt angajati foarte bine instruiti si foarte amabili. Strada Brasov si Magheru.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users