Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Apr 01 2023 12:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
0
#1315
Posted 18 April 2017 - 22:16
Salut,
Am un abonament Telekom de net + televiziune + telefonie reactualizat in Ianuarie anul acesta. Cum RDS ul bate la usa cu fibra ma gandesc sa renunt la net si telefonie insa in contract nu scrie valoarea fiecarui serviciu in parte , ci per total, astfel ca nu stiu cat voi avea de platit in cazul une posibile rezilieri. Attached Files |
#1317
Posted 11 May 2017 - 23:38
Va rog sa-mi dati niste sfaturi practice.
Cu un an in urma au sunat-o pe mama (80 ani avea atunci) de la Telekom mobile si au ametit-o la telefon. Ea le-a spus ca nu intelege si ca nu poate decide. I-au prelungit abonamentul cu 1 an doar in urma acelei convorbiri. Am facut plangere telefonic. Nu ai unde sa mergi sa intalnesti un OM si sa-i vorbesti doar cu robotii si cu operatori programati pe raspunsuri specializate poti vorbi. Mi-au raspuns dupa o luna ca cererea mea nu este justificata si contractul e valid. Am asteptat cu rabdare sa treaca anul insa in 2017 au sunat-o mai repede. Mama a fost mai atenta si a spus doar ca ea nu poate decide. De aceasta data au facut un abonament pe 2 ani. Am facut din nou sesizare si au trecut 30 de zle si n-am primit raspuns insa intre timp contractul a ajuns acasa. Am cerut rezilierea si imi cer 500 de lei. E strigator la cer ! Are sens sa depun o plangere la ANPC daca nu am nici un act? (doar povesti la telefon) Ce ma sfatuiti sa fac? Doresc sa reziliez contractul si sa-i fac toate abonamentele pe numele meu la alta firma. |
#1318
Posted 12 May 2017 - 10:41
Depune cerere de reziliere si cu factura (fiscala/nu proforma) emisa de telekom, faci o reclamatie la ANPC.
|
#1319
Posted 17 May 2017 - 16:48
Exact aceiasi situatie am avut si eu cu o matusa. Au aburit-o si au determinat-o sa isi faca abonament prelungit pe telefonie fixa si internet plus telefonie mobila . I-au oferit o petarda de telefol oliviu vechi si slab. Cica gratis. Noroc ca m-a sunat, am mers in magazin romtelecom, le-am returnat cacatul si am anulat contractul.
|
#1320
Posted 18 May 2017 - 09:05
Ieri m-au sunat si pe mine pt prelungire abonament tv+net+fix. In locatia respectiva am stat eu si am avut televiziunea cea mai buna si netul cel mai bun disponibil, fix 0, acum stau parintii mei. De obicei cand ma sunau pt prelungire, ofereau si ei o reducere, oferte ceva. M-au sunat sa imi spuna ca am moca Voyo, nu stiu cate programe online si abonamentul de la 105 la 93 de lei. 12 lei diferenta. Saracii.
|
#1322
Posted 18 May 2017 - 17:15
aris86, on 18 mai 2017 - 16:49, said: Cate receivere ai? Ai avut și pachetul hbo? |
#1323
Posted 19 May 2017 - 20:58
Buna seara. Datorit fiind faptul ca UPC-ul s-a decis sa traga fibra si la mine in comuna, m-am decis sa ma mut de la Telekom (20MBps). Tin sa precizez ca anul trecut (iunie 2016), am fost sunat de catre cei de la Telekom pentru a reinnoi contractul. La acel moment nu aveam alta optiune pentru internet si am fost obligat sa raman la ei. Trebuie sa platesc vreo taxa?
|
#1325
Posted 19 May 2017 - 21:19
#1326
Posted 19 May 2017 - 21:28
MBps sau Mbps?!
20 MBps înseamnă 160 Mbps. Bagă RDS. Ăia posibil să aibă fibră adevărată. |
#1328
Posted 01 June 2017 - 12:22
Salutare!
Am si eu o problema cu serviciile de voce de la Telekom. Parintii au incheiat un nou abonament, pe la finalul anului trecut luand si un telefon la pret "redus". Problema consta in faptul ca, acasa, nu prea au semnal la telefon. Sunt obligati sa ramana intr-o anumita zona din casa ori sa il caute afara, prin curte, ceea ce mi se pare inacceptabil, avand in vedere ca locuiesc intr-o zona de camp, la 15 km de municipiul Focsani, un sat in care exist apa curenta si asfalt ( exclus zona de munte, fara civilizatie, acces dificil ). Le-am tot zis sa faca sesizare privind semnalul, insa nicio ameliorare a problemei. Daca e vreme inchisa, le dispare semnalul dupa 5 minute de vorbit, si trebuie sa reapeleze. Din cate am inteles, Telekom este obligat din 2016 sa renunte la clauza abuziva din contract, si ma gandesc sa le zic problema si daca nu au o rezolvare, sa cer reziliere contractului pentru a se porta in alta retea. A mai avut cineva astfel de probleme cu ei? Ati ajuns la un consens?Cum ma sfatuiti sa procedez? Mersi! |
#1329
Posted 01 June 2017 - 13:22
|
|
#1330
Posted 01 June 2017 - 13:49
Acum am vazut ca e fostul topic cu Romtelecom. Se poate muta pe celalalt topic.
|
#1331
Posted 28 June 2017 - 09:51
Am fost sunat de cineva din partea Telekom în vederea recuperării HG655B-ului.
M-a sunat după un număr de Digi.Mobil, iar pe portabilitate apare ca fiind neportat. |
#1332
Posted 28 June 2017 - 11:07
Acțiune de spionaj de la Digi: sunt curioși ce dispozitive ultramoderne folosesc oamenii de la magenta.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users