Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

New Kuga Titanium ... Black Panther

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
502 răspunsuri în acest subiect

#55
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
E asa cum spune Marius, te protejeaza in oras la viteze mici.

Oricum, sistemul te alerteaza destul de hotarat si prin Adaptive Cruise Control, acesta fiind bazat pe un radar aflat in spatele grilei (mi se pare mai util si mai eficient decat Active City Stop, care e bazat pe un laser din spatele oglinzii retrovizoare). ACC-ul franeaza, intareste frana si baga un mesaj mare cat tot display-ul din ceasuri, flashing red: "Alert: forward vehicle", insotit de piuiturile de rigoare. Daca accelerezi hotarat insa sa depasesti din scurt, atunci doar te anunta in bord, nu franeaza, te lasa sa iti faci treaba.

M-am cam lamurit cum e cu haionul: nu trebuie sa dai ca ghiolbanul cu piciorul, miscarea trebuie sa fie usoara, undeva pe centrul masinii. Astazi a functionat fara gres de cateva ori, dupa ce m-am prins ce si cum.

PS: mie personal imi place sistemul start/stop. Cel de pe Evoque cel putin e suficient de rapid sa nu te deranjeze, si poate fi dezactivat din butonul Eco. De cele mai multe ori il las asa, daca are nevoie se dezactiveaza el singur.

#56
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.303
  • Înscris: 26.06.2006
S-o stapanesti sanatos, maestre! Posted Image

#57
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postmorogan, on 04 septembrie 2014 - 13:29, said:

Ce bine ca nu e stop and go (am la CX5) ca mi se pare o mare prostie

Se vede ca nu stai in Bucale Posted Image  Am 2 colegi care au asa ceva la Mazda (3 daca conteaza modelul) si scot niste consumuri foarte decente pe benzina. Bonus: masina porneste instant si nu utilizeaza demarorul pentru asta.

@Tyby: multi km inainte fara probleme Posted Image
Eu as inlocui anvelopa aia cu fix acelasi model (chiar daca o sa te arda la bani) sau le-as schimba pe toate 4. Asta pentru ca tolerantele masinilor de acum sint foarte, foarte mici. Stiu ca teoretic o eventuala diferenta de turatie ar trebui sa fie preluata de diferentiale, dar nu m-as baza pe asta. Mai ales ca tu mergi des cu viteza mare.

#58
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
Multam.

Asta si intentionez sa fac. Deocamdata masina nu e inmatriculata, asa ca la drumurile in afara voi pleca tot cu cea veche saptamana asta. Ulterior voi schimba anvelopele cu unele noi de iarna, si - apoi - om mai vedea.

Intre timp, vineri am gasit un surub (inbus!), cu saiba integrata pe cap, infipt in anvelopa stanga fata. De joi a inceput sa se auda zgomotul specific la rulare, am sperat sa fie piatra in santurile anvelopei. Nu a fost :).

Rezolvat vineri la Auto Soft, 6 lei pus snur. A rezistat cu succes la vreo 500 km facuti in week-end, cu drumuri de toate felurile (de la autostrada la aratura). Mai vedem, se pare ca am magnet pentru cacaturi in roti.

#59
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 20.342
  • Înscris: 14.06.2006
What the fuck dude.... Schimba dracului anvelopele, au magneti!

#60
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.929
  • Înscris: 09.12.2004

View PostEvergreen, on 01 septembrie 2014 - 06:40, said:

...da la baieti apa de foc ca nu e de bine daca intri la cheltuieli asa din prima.....
Incep sa citez din clasici, bag seama...

View PostTyby, on 08 septembrie 2014 - 14:29, said:

Intre timp, vineri am gasit un surub (inbus!), cu saiba integrata pe cap, infipt in anvelopa stanga fata.

View PostDecember, on 08 septembrie 2014 - 14:44, said:

What the fuck dude.... Schimba dracului anvelopele, au magneti!
Sa dea de baut, ca iese mai ieftin, zic!

#61
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
Am dat, nu s-au demagnetizat complet se pare. Mai dau, cu prima ocazie ivita! :)

#62
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 20.342
  • Înscris: 14.06.2006
Ti-am zis io ca s-a udat doar o punte :)

#63
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 52.266
  • Înscris: 24.01.2008

View PostTyby, on 08 septembrie 2014 - 15:40, said:

Am dat, nu s-au demagnetizat complet se pare. Mai dau, cu prima ocazie ivita! Posted Image
Problema a fost c-ati sters-o inainte de a termina.   :lol:

#64
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
3 saptamani, 2.700 km. Inca nu a intrat in paine cum se cuvine, saptamana viitoare sunt sanse (destul de mari) sa reusesc sa imi fac timp de povestea cu inmatricularea. Deocamdata am fost plecat cu MK1, asa cum spuneam.

De departe cea mai utila dotare in trafic este radarul din partea frontala, care mi-a semnalizat pana acum vreo 2 biciclisti ascunsi in noapte si ceva caruta, scuter, pieton, si cateva duzini de adormiti in trafic. In plus, astazi era sa adorm (la propriu, nu bag mana in foc ca n-am facut-o - deh, saptamana grea) in coada pe centura. Se mergea cu 5 - 10 km/h, din cand in cand. La un moment dat cel din fata a franat (coada mare, conasule) si a sarit sistemul de cur in sus "Forward alert". Am deschis ochii (Posted Image) si am oprit la vreo 2 metri de ala. A doua oara eram treaz (iarasi Posted Image), isi luase coada ceva avant, da' au franat aia din fata brusc, eu fiind in accelerare lenta (ma rog, ACeCeu'). Masina a franat de capul ei, am gasit deja pedala intarita cand m-am dat la ea, si am oprit tot la vreo 2 metri.

Alta facilitate utila este auto highbeam. N-am enervat pe niciunul pana acum, sistemul este suficient de sensibil.

Am reusit astazi sa hardwire detectorul in GEM, pe siguranta complet separata de cea de functie. A durat mult, ca majoritatea sigurantelor de contact sunt mutate in compartimentul motor acum, in GEM au ramas cam 60% dintre cele de la MK1, iar dintre astea doar vreo 4 sunt pe contact, restul au 12v tot timpul. Iar cele ramase sunt chestii interesante, gen Airbag, power button etc. Ramane sa vad ce fac cu minunea de camera. Inca nu am decis nici montajul, nici wiring plan. Oricum, am reusit sa ascund aproape complet mai toate firele de alimentare suplimentare. mai e de munca, dar om mai vedea.

PS: cand m-am intors din Turcia, am urcat in asta si am calcat ambreiajul sa o pornesc (MK1 nu porneste decat daca e ambreiajul calcat). Era lipsa la apel! Posted Image

PPS: spre deosebire de MK1, la care trebuie sa tii apasat pe buton pana porneste, la asta apesi scurt, si face singura treaba.

PPPS: desi nu ma vedeam in postura asta, zilele trecute am folosit auto-parking de nevoie. Eu personal nu m-as fi stresat sa o bag in spatiul ala, dar daca ea a zis ca poate ... partea frumoasa e ca o poti tine din frana, usor, in timp ce face asta (mi se pare ca o face prea repede :) ). Daca apesi mai zdravan frana, se dezactiveaza sistemul, insa la o calcare usoara, de control, nu suspina.

#65
herske

herske

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 410
  • Înscris: 26.12.2001
sa stapanesti sanatos masina, e foarte dotata si are tot ce trebuie.

si eu ezit intre cx-5 si kuga, cum ti s-a parut cx5?

la ce dotari are, estimez ca pretul de lista pentru un kuga asemanator cu al tau ajunge la 40.000 eur. Daca Ford da un discount intre 7 - 10 000 eur atunci kuga este foarte competitv ca pret.
daca nu, cx-5 are un cost initial semnificativ mai mic.

Editat de herske, 21 septembrie 2014 - 17:31.


#66
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
herske, multam!

Am luat in considerare CX-5, insa putin, si mi-a trecut repede. Cel mai mult - in favoarea Kuga - au fost (nu neaparat in ordine): scaunele, cutia de viteze, bordul, accesorizarea. In CX-5 m-am simtit ... mai inghesuit. Iar pentru un gadget si tech-freak ca mine, Ford a fost alegerea mai aproape de dorinte.

Referitor la pret, nu am idee cum as fi iesit la CX-5 dupa "luptele" date pentru Kuga. Pot spune orientativ ca pretul de lista a sarit de 41.000, insa avantajul client a sarit si el de 8.500 EUR. Pentru mine consider ca a fost un deal ok.

#67
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.257
  • Înscris: 25.03.2002
Acum intre noi fie vorba, trebuie sa fii un pic lulu-lulu sa dai 41k pe un Kuga. Avantajul pe care l-ai obtinut au facut din ea un best-buy, chiar nu vad ce puteai lua atat de dotat si bun in suma respectiva.

#68
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Si de 41 ce luai, cu dotari/motorizare echivalente?

#69
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.257
  • Înscris: 25.03.2002
Am luat Touareg cu 43k, cu motorizare si cutie de 70 de ori peste Kuga. De spatiu, capacitati off-road adevarate si altele nu mai zic. Ce-i drept, nici urma de atatea dotari. Dar... eu nu aveam nevoie de atatea, deci nu ma interesau sa le am in banii aia.

#70
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.677
  • Înscris: 14.03.2006
Hai sa nu comparam un Touareg entry level cu 10k mai scump ca un Kuga foarte bine dotat. N-are sens. Asa, fostul patron si-a luat touareg x-edition "cu de toate,la pachet" si a iesit pe la 75k, deci lejer dublu.
P.S:  macar Kuga lui Tyby o sa vada si nitel off-road ceea ce u se poate spune despre taureg care in 99% din cazuri e de mall/concediu,etc.

#71
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.257
  • Înscris: 25.03.2002
Touareg X Edition e 52k si are suficiente dotari. Chiar nu stiu ce i-ai mai putea pune pe el sa faci 75k.

De unde-ai scos-o tu ca Touareg in 99% din cazuri e de mall/concediu? Posted Image Eu cel putin am bagat-o pe unde nici mama Kugii n-ar reusi sa intre si asta de noua, de mi se facuse mila de ea. Ultimul off-road au fost cei 3-4 km neasfaltati pe soseaua Transbucegi pana la Babele. Sunt curios ce face Kuga acolo, de-o tot lauzi si zici ca Touaregu' e de mall.

Si n-am comparat nimic, tu compari. I-am raspuns cloșcuței la intrebarea ce-as fi luat in suma aia, chiar daca nu am atins cerintele intrebarii mai deloc.

#72
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
rippere, Tiguan cvasi-full ajunge la 47.000 destul de lejer, mi-e greu sa cred ca Touaregu' sare doar cu 5.000 mai sus. Am mers cu unul de vreo 72.000, si ala avea cam de toate.

Insa nu isi are rost comparatia. NU mi-am dorit (si nu imi doresc) Touareg, nu mi-a placut niciodata. In primul rand pentru ca e prea mare pentru gustul meu, si asta poate fi deja un argument suficient. Mai sunt si altele, insa nu are rost.

Fiecare masina are limitele ei, iar Touareg-ul NU este o masina pentru off-road. In urma cu doua ierni am scos cu MK1 un Touareg ramas intr-o parcare pe la Viilor. E Kuga mai bun decat Touareg-ul pe zapada? La modul general ma indoiesc, insa la modul ala particular nu era masina de vina, ci neuronul dintre volan si scaun. Gigel a fost convins ca - avand Touareg - nu are el treaba cu zapada ca toti meltenii (a fost fair si a recunoscut). 5 minute si o sufa de 3 m mai tarziu zburda voios de langa mine prin zapezile (destul de mari, e drept) ale Sectorului Diplomatilor. Dar iarasi este irelevant, asa cum spuneam si mai devreme, nu mi-am dorit Touareg. Oricum, probabil ca la banii pe care ar fi trebuit sa-i dau pe unul "dotat" dupa sufletul meu in mod sigue imi alegeam altceva.

Dar iarasi este irelevant.

PS: MK1 a vazut mai mult off-road decat 80% dintre Touareg-urile din tara asta. Nu pentru ca poate neaparat, ci probabil pentru ca posesorul are ceva tigle lipsa. Cel nou a vazut ceva, insa doar light deocamdata (3.000 km). In mod cert o sa ii vina si lui vremea (sunt un individ caruia ii place la nebunie sa conduca pe zapada, viscol etc - abia astept iarna :peacefingers:).

Pana una alta, ca tot am vorbit de zonele light de off-road facute de MK2, consumul a fost pe masura. Aproape 10 la pompa - 1 l / 100 in plus fata de bord.

PPS: si as lasa-o mai moale cu partea cu "motorizare si cutie de 70 de ori peste Kuga". Mi se pare "ciudata" exprimarea ...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate