Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Romtelecom
Last Updated: Feb 22 2009 18:25, Started by
Speedo
, Jan 15 2003 09:46
·
0
#2377
Posted 11 February 2009 - 10:04
tzakulian, te ataci inutil, si pe de alta parte cam exagerezi:
1. contractele or fi best effort, dar cat timp viteza in "metro" imi bate spre 70-80% (si in general bate chiar mai mult) asta inseamna 40 mbps, ceea ce tre sa recunosti, best effort sau nu - este bestial. 2. gatuim banda bla bla - astea sunt in teorie, in realitate noi downloadam din metro cu zeci de megabiti pe secunda - ASTA E REALITATE. Sigur, teoretic e posibil ce spui tu, dar nu prea se intampla pana una alta. .... 4. O fi existand Metro la RTC, dar nu pentru clientul normal, de clicknet, la 40 lei / luna. |
#2378
Posted 12 February 2009 - 00:14
djl, on Feb 10 2009, 20:22, said: Eu sunt tare curios cât vor mai rămâne telefoanele publice, și dacă vor rămâne, pe unde vor rămâne. În ciuda distrugerilor provocate telefoanelor publice și a faptului că cică "Romtelecom" tre' să plăteasă chirie proipetarilor de clădiri pe care/în care instalează telefoane publice, tarifele pt. convorbirile efectuate de la telefoanele publice mi se par mari - dacă sunt așa de mari, de ce să mai folosești unul? Oare ar merge reinstalate telefoane cu fise (să le pun în instituții sau în locuri păzite, ca să nu fure careva monedele ). Mă gândesc că dacă tarifele ar fi decente, cei care nu ar avea bani să-și bage credit pe cartelele preplătite, dacă ar avea ceva bani în buzunar ar folosit un telefon public cu monede (reîncărcatul unei cartele ar costa cam 16 lei, o convorbire de la un public 2-3 lei). Întrebările rămân valabile. |
#2379
Posted 18 February 2009 - 00:13
http://www.zf.ro/bus...-cu-45-3940051/
Romtelecom iese la atac: tarifele la internet si televiziune cad cu 45% |
#2380
Posted 19 February 2009 - 16:46
Vrajeala asta cu profesionalismul RTC e asa, o inventie, pentru ca RTC nu are nicidecum personal mai profi decat altadata, lucru ce se rasfrange inclusiv la fostul departament "Deranjamente", actual "Relatii Clientii". Respectiv, suna la serviciu o tanti ca trebuie sa ne platim factura - evident lumea vorbeste de rupe de pe RTC aici, motiv pentru care uitam cu regularitate ca exista telefonul acesta. Numarul era de Bacau (??), tanti mi s-a adresat ceva de genul urmator: "Buna ziua, de la Romtelecom suntem, v-am sunat sa va spun ca factura de luna asta - trebuie s-o platiti cel tarziu maine, ca altfel luni se suspenda telefonul/ Maine deci?/ Da daaa, neparat. No, la revedere". Nici macar un strop de atitudine office, zici ca m-a sunat doamna Veta sa ii cumpar si ei 2 rosii cand ma intorc de la piata, exact asa a sunat totul. Ma rog, eu mi-am adus aminte instant de vocile de acum 5-6 ani si m-am lamurit cu marea schimbare din Romtelecom - totul e ca inainte doar ca luceste mai tare.
|
#2381
Posted 19 February 2009 - 21:09
burgher, on Feb 19 2009, 16:46, said: Vrajeala asta cu profesionalismul RTC e asa, o inventie, pentru ca RTC nu are nicidecum personal mai profi decat altadata, lucru ce se rasfrange inclusiv la fostul departament "Deranjamente", actual "Relatii Clientii". Respectiv, suna la serviciu o tanti ca trebuie sa ne platim factura - evident lumea vorbeste de rupe de pe RTC aici, motiv pentru care uitam cu regularitate ca exista telefonul acesta. Numarul era de Bacau (??), tanti mi s-a adresat ceva de genul urmator: "Buna ziua, de la Romtelecom suntem, v-am sunat sa va spun ca factura de luna asta - trebuie s-o platiti cel tarziu maine, ca altfel luni se suspenda telefonul/ Maine deci?/ Da daaa, neparat. No, la revedere". Nici macar un strop de atitudine office, zici ca m-a sunat doamna Veta sa ii cumpar si ei 2 rosii cand ma intorc de la piata, exact asa a sunat totul. Ma rog, eu mi-am adus aminte instant de vocile de acum 5-6 ani si m-am lamurit cu marea schimbare din Romtelecom - totul e ca inainte doar ca luceste mai tare. Nu stiu daca intr-adevar tonul folosit a fost cel pe care il sugerezi, dar macar ai fost anuntat ca au trecut 2 saptamani de la data scadenta a facturii. Eu consider ca este o chestie de bun simt... |
#2382
Posted 19 February 2009 - 21:25
burgher, on Feb 19 2009, 16:46, said: Vrajeala asta cu profesionalismul RTC e asa, o inventie, pentru ca RTC nu are nicidecum personal mai profi decat altadata, lucru ce se rasfrange inclusiv la fostul departament "Deranjamente", actual "Relatii Clientii". Respectiv, suna la serviciu o tanti ca trebuie sa ne platim factura - evident lumea vorbeste de rupe de pe RTC aici, motiv pentru care uitam cu regularitate ca exista telefonul acesta. Numarul era de Bacau (??), tanti mi s-a adresat ceva de genul urmator: "Buna ziua, de la Romtelecom suntem, v-am sunat sa va spun ca factura de luna asta - trebuie s-o platiti cel tarziu maine, ca altfel luni se suspenda telefonul/ Maine deci?/ Da daaa, neparat. No, la revedere". Nici macar un strop de atitudine office, zici ca m-a sunat doamna Veta sa ii cumpar si ei 2 rosii cand ma intorc de la piata, exact asa a sunat totul. Ma rog, eu mi-am adus aminte instant de vocile de acum 5-6 ani si m-am lamurit cu marea schimbare din Romtelecom - totul e ca inainte doar ca luceste mai tare. |
#2383
Posted 19 February 2009 - 21:29
Mai invata ce inseamna evaziune fiscala. Faptul ca o factura nu ajunge la destinatie nu are nici o treaba cu evaziunea fiscala.
Edited by Florinbv, 19 February 2009 - 21:31. |
#2384
Posted 19 February 2009 - 21:30
unchiujim, on Feb 19 2009, 21:25, said: iote cine da cu piatra! pe cand si la rsd atitudini asemanatoare?de fapt rsd nici nu trimite facturi dupa cum zic multicolegi pe aria rsd. se cheama evaziune fiscala. Legea privind combaterea evaziunii fiscale, numarul 87/1994 defineste evaziunea fiscala ca fiind sustragerea prin orice mijloace, in intregime sau in parte, de la plata impozitelor, taxelor si a altor sume datorate bugetului de stat, bugetelor locale, bugetului asigurarilor sociale de stat si fondurilor speciale extrabugetare, de catre persoanele fizice si persoanele juridice romane sau straine. ca sa fie clar pentru totdeauna. Edited by urbanreality, 19 February 2009 - 21:37. |
#2385
Posted 22 February 2009 - 14:36
urbanreality, on Feb 19 2009, 21:30, said: nu dom'le se cheama ca poti sa soliciti o copie la casierie sau in my account poti sa le vizualizezi. Legea privind combaterea evaziunii fiscale, numarul 87/1994 defineste evaziunea fiscala ca fiind sustragerea prin orice mijloace, in intregime sau in parte, de la plata impozitelor, taxelor si a altor sume datorate bugetului de stat, bugetelor locale, bugetului asigurarilor sociale de stat si fondurilor speciale extrabugetare, de catre persoanele fizice si persoanele juridice romane sau straine. ca sa fie clar pentru totdeauna. |
#2386
Posted 22 February 2009 - 15:04
Cand faci afirmatii aberante normal ca deranjezi. Cat despre cei care au digitv sau net de la rds e simplu, abonamentul fiind in lei suma e aceeasi in fiecare luna. Deci in situatia asta nu e chiar atat de grav faptul ca n-ai primit factura pt. ca oricum stii cat ai de platit in fiecare luna.
|
|
#2387
Posted 22 February 2009 - 15:21
Florinbv, on Feb 22 2009, 15:04, said: Cand faci afirmatii aberante normal ca deranjezi. Cat despre cei care au digitv sau net de la rds e simplu, abonamentul fiind in lei suma e aceeasi in fiecare luna. Deci in situatia asta nu e chiar atat de grav faptul ca n-ai primit factura pt. ca oricum stii cat ai de platit in fiecare luna. |
#2388
Posted 22 February 2009 - 15:47
unchiujim, on Feb 19 2009, 21:25, said: iote cine da cu piatra! pe cand si la rsd atitudini asemanatoare?de fapt rsd nici nu trimite facturi dupa cum zic multicolegi pe aria rsd. se cheama evaziune fiscala. unchiujim, on Feb 22 2009, 15:21, said: deja e OFF TOPIC. daca doresti putem continua pe aria rsd. Nu stiu cine pune atata pret pe factura daca se intampla sa n-o primesti, sunt si alte modalitati de a afla cat ai de plata. Cred ca sunt alte criterii mai importante in alegerea unui operator cum ar RDS |
#2389
Posted 22 February 2009 - 16:21
urbanreality, on Feb 19 2009, 21:30, said: nu dom'le se cheama ca poti sa soliciti o copie la casierie sau in my account poti sa le vizualizezi. Legea privind combaterea evaziunii fiscale, numarul 87/1994 defineste evaziunea fiscala ca fiind sustragerea prin orice mijloace, in intregime sau in parte, de la plata impozitelor, taxelor si a altor sume datorate bugetului de stat, bugetelor locale, bugetului asigurarilor sociale de stat si fondurilor speciale extrabugetare, de catre persoanele fizice si persoanele juridice romane sau straine. ca sa fie clar pentru totdeauna. Florinbv, on Feb 22 2009, 15:04, said: Cand faci afirmatii aberante normal ca deranjezi. Cat despre cei care au digitv sau net de la rds e simplu, abonamentul fiind in lei suma e aceeasi in fiecare luna. Deci in situatia asta nu e chiar atat de grav faptul ca n-ai primit factura pt. ca oricum stii cat ai de platit in fiecare luna. 1. Ba e foarte grav, fiindca, evident ca nu cunosti (daca stiai, nu mai vorbeai, nici tu, nici urbanreality), facturile sunt inregistrate in contabilitatea firmei, la centralizatorul de facturi pentru fiecare unitate emitenta, si be baza lor sunt incasate veniturile. Veniturile incasate fara facturi pot fi usor volatilizate sau "transformate", cu ajutorul unor contabili, in viramente catre conturi din Cayman. Ceea ce, pentru intelesul lui urbanreality, exact evaziune fiscala se numeste. 2. Emiterea facturii e obligatorie dpdv legal. Si firma emitenta e obligata sa asigure livrarea ei. A, daca postasul pierde 1 din 409234 facturi, e altceva. 3. Observ ca voi continuati sa vorbiti fara sa aveti nici cea mai mica idee din domeniu. Doar atacati, in mod continuu, o firma si produsele ei. De unde rezulta ca ori sunteti agenturili straini, ori in completa necunostinta de cauza. Nici lege, nici economic, nici nimic. Doar acuze fara argumente. Hai salut |
#2390
Posted 22 February 2009 - 18:11
Observ ca esti total pe langa... Cine a spus ca facturile alea nu-s emise? Din moment ce ele vin prin e-mail si le poti accesa online pe site inseamna ca facturile alea exista. Aberezi incontinuu asa cum ai facut-o si atunci cand ai afirmat ca plateai factura fara sa primesti chitanta.
In cazul in care nu stii si Vodafone trimite facturi doar celor care NU au cont pe site (myAcount) sau celor care cer expres factura acasa. Asta nu inseamna ca acele facturi nu sunt emise. E o diferenta nu? Edited by Florinbv, 22 February 2009 - 18:16. |
#2391
Posted 22 February 2009 - 18:22
era o campanie de la orange in care ne cerea sa nu mai solicitam facturi detaliate pentru a proteja padurile. dupa mine ar fi bine sa nu se mai emita deloc, totul sa se faca online la toti operatorii.
|
|
#2392
Posted 22 February 2009 - 18:25
Va rog sa deschideti thread-uri noi pentru diversele probleme ce le intampinati. Acest thread a devenit mult prea mare pentru a mai continua pe el. Nimeni nu il mai poate urmari.
O problema = un thread. Nu 1000 de probleme = un thread. Va multumesc! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users