Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Apr 27 2024 09:07, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
81
#8479
Posted 11 April 2018 - 11:35
valy2vv, on 10 aprilie 2018 - 23:17, said:
@digihelper, ai idee de ce colegii tai nu vor să răspundă în scris la aspectele semnalate prin contul meu digi ? Eu nu pot accepta ceea ce mi s-a comunicat atât timp cât nu mi se transmite răspunsul în scris, cum de altfel am cerut atunci când am înaintat sesizarea. Solicitarea la care ma refer a fost inregistrata cu numarul 2446790419 și are ca subiect informații comerciale. Mulțumesc. Am mentionat in sesizarea pe care o ai deschisa solicitarea ta de a primi un raspuns in scris. Seiren, on 10 aprilie 2018 - 23:44, said:
Vad ca unele posturi dispar aiurea... Harta cand se actualizeaza ? au trecut 30zile... Pagina comunicate - Nimic nu se mai misca Pagina VoLTE / WIFI - Nimic nu se mai misca Harta acoperire moarta.. Despre ce posturi discutam? Ofera-mi te rog mai multe detalii in privat. porcusoru, on 11 aprilie 2018 - 09:48, said:
@Digi_Helper cu sesizarea mea de anul trecut din mai ce se mai aude? Ziceati ceva de instalarea unui nou site deoarece antena care deserveaza zona HCC si etc a decedat.. De anu trecut si pana acum nu a miscat nimic... Deci cum stam..? Multumesc anticipat pentru raspuns! Salut, Solutia este una de lunga durata si nu a fost comunicat inca un termen estimativ de finalizare a lucrarilor. |
#8480
Posted 11 April 2018 - 14:35
@Digi_Helper: Se poate activa VoLTE/VoWiFi cu un telefon compatibil, in roaming fiind? Ma intereseaza sa pot folosi VoWiFi, am inteles ca funtioneaza cu orice IP, nu doar de Romania. Merci
|
#8481
Posted 11 April 2018 - 15:37
Salut, buzz77!
Daca utilizezi un telefon compatibil oficial serviciul VoWiFi este deja activ si functional chiar si in romaing, dar nu putem garanta calitatea serviciului. Comunica-mi in privat modelul telefonului utilizat pentru verificare. |
#8482
Posted 11 April 2018 - 16:28
Salut DIGI_Helper.
Ma poti ajuta in legatura cu netul prin cablu? Imi da eroare 691 si nu reusesc sa dau de nimeni la telefon care sa ma poata ajuta. Daca te ajuta iti pot trimite adresa pe pm. Multumesc. |
#8483
Posted 11 April 2018 - 18:05
Salut, KillerRapid!
Eroarea 691 este generata daca username-ul sau parola PPPoE sunt introduse gresit si pot fi recuperate din contul Digi Care/ IVR/ Relatii Clienti sau aici daca esti titularul de abonament si imi ofera-mi in privat datele de indentificare. |
#8484
Posted 11 April 2018 - 19:18
Ce se mai aude de VoLTE pe huawei p9 lite 2016 ?
Ati luat legătura cu cei de la Huawei ? |
#8485
Posted 12 April 2018 - 17:05
In Bucuresti pe strada Turda nr.102 de dimineata nu mai primim internet pe 3 mobile si un stik, toate pe abonament. Semnal gsm este dar nu si internet. Faceti ceva, va rog!
|
#8486
Posted 12 April 2018 - 17:07
Salut, dragosmircescu!
Ofera-mi in privat datele de indentificare pentru a putea verifica situatia. |
#8487
Posted 12 April 2018 - 18:53
Dupa terminarea celor 5GB (3G), inclusi la abonamentul Activ de la stick-ul de internet, mai poate fi adaugata o optiune cu internet inclus? Am cautat pe site, dar n-am vazut nimic.
Edited by sorin1985, 12 April 2018 - 18:54. |
#8488
Posted 12 April 2018 - 18:58
Salut, sorin1985!
Dupa consumarea traficului inclus in abonament viteza va fi redusa, fara posibilitatea de suplimentare, ai posibilitatea doar de a modifica abonamentul cu unul superior, detalii aici - http://www.rcs-rds.r...net-mobil-stick |
|
#8490
Posted 13 April 2018 - 11:57
Salut, DIGI_Helper!
Revin cu probleme: - router-ul comandat pe 14.02.2018 nici pînă-n ziua nu a sosit! (id 2928617) - oare este atît de greu de sincronizat ora pe canalele TV digitale?! Practic, programul canalelor TV este inutil ca să nu mai vorbesc de eventuala înregistrare a vreunei emisiuni. Am deschis tichet (2446620306) pentru problema aceasta, a venit omul de la Digi dar ce putea să facă?! Mulțumesc. Edited by slavyk, 13 April 2018 - 11:58. |
#8491
Posted 13 April 2018 - 12:16
Salut, slavyk!
1. Am inregistrat sesizarea cu numarul 2446855110 pentru a fi reverificat stocul echipamentelor. 2. Observ ca detii un CAM, astfel va trebui sa reglezi ora din meniul televizorului astfel: - GMT + 2 si DST(ora de vara) pornit SAU - GMT + 3 si DST(ora de vara) oprit. |
#8492
Posted 13 April 2018 - 12:28
Merci, o să mai încerc. Așa a fost setat însă la schimbarea orei, ceasul a rămas în urmă așa că am fost obligat să-l setez manual iar programul canalelor a rămas neschimbat.
|
#8493
Posted 13 April 2018 - 15:17
Da, s-a rezolvat problema cu ora. Nici prin cap nu mi-ar fi trecut că dacă este setată ora pe „manual” iar ca fus orar „București”, să fie nevoie să mai setez și decalajul! Culmea este că acum, după ce am ieșit din meniu și am intrat din nou, indiferent dacă îl trec pe „manual” sau „auto”, cîmpul pentru fusul orar este dezactivat.
Mulțumesc. |
|
#8494
Posted 14 April 2018 - 18:29
S-a rezolvat! Multumesc Digi_Helper!
S-a rezolvat! Multumesc Digi_Helper! |
#8495
Posted 14 April 2018 - 19:47
@DIGI_Helper , la deconectari , de ce *777 nu functioneaza ? "Contul dumneavoastra este restrictionat" , poate pe viitor lasati liber *777 ...
|
#8496
Posted 15 April 2018 - 13:12
Ce naiba se intampla cu reteaua asta!?
In ultimul timp,7 din zece apeluri receptionate,ii dau celui care ma suna raspuns, centrala lor, cum ca as avea telul inchis,cu toate ca eu am semnal maxim 4g!!! Asta se intimpla si cand initiez un apel,mai rar cei drept! Asta in Braila! Edited by alexciupy, 15 April 2018 - 13:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users