Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

DIGI_Helper

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
15800 replies to this topic

#14689
Balintrpd

Balintrpd

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 18.02.2023
Este normala că am solicitat portarea online pe data de 16.02.2023 si încă nu am primit niciun sms legat de data portări? Cerere de portare o am in contul meu. Am Simul din 17.02.

#14690
altair_xms

altair_xms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 29.10.2007
baga-l in tel ...

#14691
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,357
  • Înscris: 16.04.2014

 Balintrpd, on 23 februarie 2023 - 22:54, said:

Este normala că am solicitat portarea online pe data de 16.02.2023 si încă nu am primit niciun sms legat de data portări? Cerere de portare o am in contul meu. Am Simul din 17.02.

Am vrut sa-ti scriu initial sa-mi trimiti un mesaj privat, dar apoi mi-am adus aminte ca nu ai inca acces la mesagerie.
Iti recomand sa faci o sesizare din contul tau Digi sau sa apelezi in Call Center.

Inteleg ca faci o portare din reteaua Orange? Este vorba de un abonament clasic sau de serviciul Yoxo?

 Olympea, on 23 februarie 2023 - 19:20, said:

Helper, s-ar putea implementa pe site direct în contul de client o opțiune care sa permită comandarea de cartele sim de înlocuire, la nevoie? Ar fi foarte bună opțiunea și ar scuti multe bătăi de cap cu mersul la diverse sedii unde poate nu au stoc sau alte situații.
sa se poata alege ca respectivele cartele sa fie livrate la domiciliu sau la easybox, cum e și când alegi sa faci contract nou.
Primele 1-2 înlocuiri sa fie gratis anual, iar după aceea 5 lei per sim.

Ai intampinat pana acum o situatie de genul acesta, sa te duci intr-un magazin Digi si sa nu existe SIM-uri pentru inlocuire?
Din cate stiu avem SIM-uri suficiente in toate magazinele.

Legat de varianta inlocuirii acestuia prin comanda din contul Digi iti multumesc pentru sugestie si te asigur ca vom tine cont de aceasta.
In ce conditii consideri tu ca ar fi utila inlocuirea SIM-ului?
Atunci cand acesta este defect sau ar mai fi si alte situatii la care te-ai gandit?

Edited by DIGI_Helper, 24 February 2023 - 13:08.


#14692
Olympea

Olympea

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 832
  • Înscris: 23.09.2021
Din păcate am experimentat această situație, da... Chiar și când am solicitat abonament nou și pe site apăreau în stoc cartele la magazinul respectiv. Știu ca am mai fost odată și erau câțiva clienți nervoși fiindcă nu se puteau abona tocmai din aceasta cauza, deci nu a fost doar o singura data. La un moment dat am mers iar la magazin și angajata a susținut ca mai are doar 3 cartele pe stoc și nu se pot activa pentru ca sunt defecte. :)
ma gândeam la situația în care clienții doresc sa schimbe cartela din diverse motive : deteriorata, poate au esim și vor sa treacă înapoi pe sim clasic sau vor sa schimbe cartela dacă e prea veche. Orange au implementat în site o astfel de opțiune pentru abonați și îți vine acasă cartela sau la o adresa aleasa de tine. Cred ca e util sa fie și la digi ceva da genul pentru ca, în caz de nevoie, clienții sa aibă acces cât mai rapid la o înlocuire oriunde ar fi și sa se bucure de servicii ușor de gestionat :)

#14693
Balintrpd

Balintrpd

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 18.02.2023

 DIGI_Helper, on 24 februarie 2023 - 12:56, said:



Am vrut sa-ti scriu initial sa-mi trimiti un mesaj privat, dar apoi mi-am adus aminte ca nu ai inca acces la mesagerie.
Iti recomand sa faci o sesizare din contul tau Digi sau sa apelezi in Call Center.

Inteleg ca faci o portare din reteaua Orange? Este vorba de un abonament clasic sau de serviciul Yoxo?


Da, am număr la Orange, număr de Prepay. Am deschis deja 2 tichete, primul pe 22, a doua azi.  Cred că mâine sun la Call center pentru informații. Numărul provizoriu merge foarte bine,  nu am probleme cu rețeaua, numai că portarea este o întrebare pentru mine.

#14694
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,893
  • Înscris: 04.03.2016
Intrebare: numărul provizoriu ce nr de telefon are? Cel al tau sau cel temporar ? Vezi si chestia asta. Poate sa efectuat portarea si nu ți-ai dat seama. Pe cartela temporară va fi numărul tau cand se va efectua portarea, nu pe cartela veche de la cealalta retea 😁

Edited by Ghiordi, 24 February 2023 - 16:51.


#14695
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

 Balintrpd, on 24 februarie 2023 - 15:50, said:

Da, am număr la Orange, număr de Prepay. Am deschis deja 2 tichete, primul pe 22, a doua azi.  Cred că mâine sun la Call center pentru informații. Numărul provizoriu merge foarte bine,  nu am probleme cu rețeaua, numai că portarea este o întrebare pentru mine.
Maine suni degeaba fiindca portarea se face in zilele lucratoare

 Ghiordi, on 24 februarie 2023 - 16:51, said:

Intrebare: numărul provizoriu ce nr de telefon are? Cel al tau sau cel temporar ? Vezi si chestia asta. Poate sa efectuat portarea si nu ți-ai dat seama. Pe cartela temporară va fi numărul tau cand se va efectua portarea, nu pe cartela veche de la cealalta retea ��
Cartela de la providerul vechi se deprovizioneaza dupa ce se incheie procesul de portare, deci e relativ simplu de vazut daca s-a facut sau nu.

#14696
Balintrpd

Balintrpd

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 18.02.2023
Încă merge cardul vechi, credit nu mai am, dar pot sa primesc sms urî și apeluri

#14697
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005

 Balintrpd, on 24 februarie 2023 - 15:50, said:


Cred că mâine sun la Call center pentru informații.

Pentru tine si pentru cine nu stie, *777, nr de call center de pe telefonul mobil, este deschis si azi. Si mai incolo. Si dimineata. Si in general 24x7.

Asa ca daca esti treaz noaptea, esti in afara tarii pe alt fus orar, ai o problema si ai nevoie de ajutor, Digi este acolo oricand, 24x7, spre deosebire de ceilalti operatori...
Orange ia bani cu japca de la abonati, marindu-le abonamentele lunare, in acelasi timp limitandu-i sa aiba acces la relatii clienti..: Vodafone idem. De telekom nu mai stiu...

#14698
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
@Digi_Helper, revin cu update legat de aplicația digi 24 din magazinul huawei. Sarumana colegilor de la helpdesk pentru update la versiunea 2.0.7, altă viață acuși. Merge ca unsă.
P. S poate rezolvam și cu digi ro că se închide, nu vrea să stea deloc deschisă
Attached File  Screenshot_20230225_085455_ro.rcsrds.digi24.jpg   121.08K   56 downloadsAttached File  Screenshot_20230225_085447_com.huawei.appmarket.jpg   99.57K   54 downloadsAttached File  Screenshot_20230225_085926_com.android.chrome.jpg   45.6K   61 downloads

Uu, avem și notificările funcționale. Nice. 😋

Edited by porcusoru, 25 February 2023 - 09:00.


#14699
Balintrpd

Balintrpd

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 18.02.2023
Azi am fost la un punct Digi și au spus că cererea de portare a fost completată eronată, au refăcut cererea . Sper de data asta reușesc :). Dar nu știu ce am greșit, pentru prepay am băgat Nr de telefon și serie sim și o imagine cu cardul SIM cu seria.

#14700
KENSINGTON

KENSINGTON

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,517
  • Înscris: 30.03.2005
Digi_Helper
Ca și sugestie, inălțați vreo 5 m site-ul din poza - Ernei, Mureș.
E pus efectiv într-o groapă, doar pe alocuri i se vede vârful, înconjurat de dâlme, nu e semnal bun nici la 100 m de el.
Acuma s-a pus încă un rand de antene pe el și mai jos poziționate...
Poate ar acoperi inclusiv magazinul Selgros din Ernei, in care e semnal la limita pe 2G, daca ar fi amplasat corespunzător.

Attached Files



#14701
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,893
  • Înscris: 04.03.2016
Multe site-uri prin tara ar trebui inaltate.
Cel ce ma deservește este intre copaci iar vara semnalul este slab. Ecranare din cauza pomilor 😁

#14702
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,893
  • Înscris: 04.03.2016
Digi helper, o sugestie.
Dupa atingerea traficului limitarea sa fie 1Mb down si 1 Mb upload.
Cum e acum 256 cu 128, este putin mai greu de folosit internetul 😁

#14703
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,357
  • Înscris: 16.04.2014
Poti sa optezi pentru abonamentul Optim Nelimitat si o sa ai 100 GB trafic inclus la viteza maxima.

#14704
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,893
  • Înscris: 04.03.2016
Am optim nelimitat insa cel rural. Unde am doar 50GB, si 30 extra ca am activ 5G de cativa ani 😁
Pe celelalte abonamente doar 50 GB
Era doar o sugestie, este prima luna cand depasesc traficul inclus 😁

#14705
sarbulb

sarbulb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 24.09.2016
Digi Helper : datorita lipsa semna si imposibilitate efectuare apeluri , confirmata de Serv Tehnic Digi ( telefonic + in scris ) , se poate face cerere de re-re portare in alta retea , fara plata despagubiri ?

#14706
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,357
  • Înscris: 16.04.2014
Imi pare rau sa aud ca ai probleme cu serviciile Digi si vrei sa pleci de la noi.

Este posibil sa fie nevoie sa achiti reducerile de care ai beneficiat (daca au existat), dar da, se poate face portare out.
Cererea se face la furnizorul in reteaua caruia vrei sa iti muti numarul de telefon.

Daca ai nevoie de mai multe detalii sau vrei sa verificam si sa incercam sa rezolvam problema cu apelurile, te astept cu un mesaj in privat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate