DIGI_Helper
Last Updated: Apr 27 2024 09:07, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
81
#14689
Posted 23 February 2023 - 22:54
Este normala că am solicitat portarea online pe data de 16.02.2023 si încă nu am primit niciun sms legat de data portări? Cerere de portare o am in contul meu. Am Simul din 17.02.
|
#14691
Posted 24 February 2023 - 12:56
Balintrpd, on 23 februarie 2023 - 22:54, said:
Este normala că am solicitat portarea online pe data de 16.02.2023 si încă nu am primit niciun sms legat de data portări? Cerere de portare o am in contul meu. Am Simul din 17.02. Am vrut sa-ti scriu initial sa-mi trimiti un mesaj privat, dar apoi mi-am adus aminte ca nu ai inca acces la mesagerie. Iti recomand sa faci o sesizare din contul tau Digi sau sa apelezi in Call Center. Inteleg ca faci o portare din reteaua Orange? Este vorba de un abonament clasic sau de serviciul Yoxo? Olympea, on 23 februarie 2023 - 19:20, said:
Helper, s-ar putea implementa pe site direct în contul de client o opțiune care sa permită comandarea de cartele sim de înlocuire, la nevoie? Ar fi foarte bună opțiunea și ar scuti multe bătăi de cap cu mersul la diverse sedii unde poate nu au stoc sau alte situații. sa se poata alege ca respectivele cartele sa fie livrate la domiciliu sau la easybox, cum e și când alegi sa faci contract nou. Primele 1-2 înlocuiri sa fie gratis anual, iar după aceea 5 lei per sim. Ai intampinat pana acum o situatie de genul acesta, sa te duci intr-un magazin Digi si sa nu existe SIM-uri pentru inlocuire? Din cate stiu avem SIM-uri suficiente in toate magazinele. Legat de varianta inlocuirii acestuia prin comanda din contul Digi iti multumesc pentru sugestie si te asigur ca vom tine cont de aceasta. In ce conditii consideri tu ca ar fi utila inlocuirea SIM-ului? Atunci cand acesta este defect sau ar mai fi si alte situatii la care te-ai gandit? Edited by DIGI_Helper, 24 February 2023 - 13:08. |
#14692
Posted 24 February 2023 - 13:53
Din păcate am experimentat această situație, da... Chiar și când am solicitat abonament nou și pe site apăreau în stoc cartele la magazinul respectiv. Știu ca am mai fost odată și erau câțiva clienți nervoși fiindcă nu se puteau abona tocmai din aceasta cauza, deci nu a fost doar o singura data. La un moment dat am mers iar la magazin și angajata a susținut ca mai are doar 3 cartele pe stoc și nu se pot activa pentru ca sunt defecte.
ma gândeam la situația în care clienții doresc sa schimbe cartela din diverse motive : deteriorata, poate au esim și vor sa treacă înapoi pe sim clasic sau vor sa schimbe cartela dacă e prea veche. Orange au implementat în site o astfel de opțiune pentru abonați și îți vine acasă cartela sau la o adresa aleasa de tine. Cred ca e util sa fie și la digi ceva da genul pentru ca, în caz de nevoie, clienții sa aibă acces cât mai rapid la o înlocuire oriunde ar fi și sa se bucure de servicii ușor de gestionat |
#14693
Posted 24 February 2023 - 15:50
DIGI_Helper, on 24 februarie 2023 - 12:56, said: Am vrut sa-ti scriu initial sa-mi trimiti un mesaj privat, dar apoi mi-am adus aminte ca nu ai inca acces la mesagerie. Iti recomand sa faci o sesizare din contul tau Digi sau sa apelezi in Call Center. Inteleg ca faci o portare din reteaua Orange? Este vorba de un abonament clasic sau de serviciul Yoxo? Da, am număr la Orange, număr de Prepay. Am deschis deja 2 tichete, primul pe 22, a doua azi. Cred că mâine sun la Call center pentru informații. Numărul provizoriu merge foarte bine, nu am probleme cu rețeaua, numai că portarea este o întrebare pentru mine. |
#14694
Posted 24 February 2023 - 16:51
Intrebare: numărul provizoriu ce nr de telefon are? Cel al tau sau cel temporar ? Vezi si chestia asta. Poate sa efectuat portarea si nu ți-ai dat seama. Pe cartela temporară va fi numărul tau cand se va efectua portarea, nu pe cartela veche de la cealalta retea 😁
Edited by Ghiordi, 24 February 2023 - 16:51. |
#14695
Posted 24 February 2023 - 16:53
Balintrpd, on 24 februarie 2023 - 15:50, said:
Da, am număr la Orange, număr de Prepay. Am deschis deja 2 tichete, primul pe 22, a doua azi. Cred că mâine sun la Call center pentru informații. Numărul provizoriu merge foarte bine, nu am probleme cu rețeaua, numai că portarea este o întrebare pentru mine. Ghiordi, on 24 februarie 2023 - 16:51, said:
Intrebare: numărul provizoriu ce nr de telefon are? Cel al tau sau cel temporar ? Vezi si chestia asta. Poate sa efectuat portarea si nu ți-ai dat seama. Pe cartela temporară va fi numărul tau cand se va efectua portarea, nu pe cartela veche de la cealalta retea |
#14696
Posted 24 February 2023 - 18:30
Încă merge cardul vechi, credit nu mai am, dar pot sa primesc sms urî și apeluri
|
#14697
Posted 25 February 2023 - 00:51
Balintrpd, on 24 februarie 2023 - 15:50, said: Cred că mâine sun la Call center pentru informații. Asa ca daca esti treaz noaptea, esti in afara tarii pe alt fus orar, ai o problema si ai nevoie de ajutor, Digi este acolo oricand, 24x7, spre deosebire de ceilalti operatori... Orange ia bani cu japca de la abonati, marindu-le abonamentele lunare, in acelasi timp limitandu-i sa aiba acces la relatii clienti..: Vodafone idem. De telekom nu mai stiu... |
#14698
Posted 25 February 2023 - 08:56
@Digi_Helper, revin cu update legat de aplicația digi 24 din magazinul huawei. Sarumana colegilor de la helpdesk pentru update la versiunea 2.0.7, altă viață acuși. Merge ca unsă.
P. S poate rezolvam și cu digi ro că se închide, nu vrea să stea deloc deschisă Screenshot_20230225_085455_ro.rcsrds.digi24.jpg 121.08K 56 downloads Screenshot_20230225_085447_com.huawei.appmarket.jpg 99.57K 54 downloads Screenshot_20230225_085926_com.android.chrome.jpg 45.6K 61 downloads Uu, avem și notificările funcționale. Nice. 😋 Edited by porcusoru, 25 February 2023 - 09:00. |
|
#14699
Posted 27 February 2023 - 10:49
Azi am fost la un punct Digi și au spus că cererea de portare a fost completată eronată, au refăcut cererea . Sper de data asta reușesc . Dar nu știu ce am greșit, pentru prepay am băgat Nr de telefon și serie sim și o imagine cu cardul SIM cu seria.
|
#14700
Posted 27 February 2023 - 16:09
Digi_Helper
Ca și sugestie, inălțați vreo 5 m site-ul din poza - Ernei, Mureș. E pus efectiv într-o groapă, doar pe alocuri i se vede vârful, înconjurat de dâlme, nu e semnal bun nici la 100 m de el. Acuma s-a pus încă un rand de antene pe el și mai jos poziționate... Poate ar acoperi inclusiv magazinul Selgros din Ernei, in care e semnal la limita pe 2G, daca ar fi amplasat corespunzător. Attached Files |
#14701
Posted 27 February 2023 - 17:15
Multe site-uri prin tara ar trebui inaltate.
Cel ce ma deservește este intre copaci iar vara semnalul este slab. Ecranare din cauza pomilor 😁 |
#14702
Posted 28 February 2023 - 10:01
Digi helper, o sugestie.
Dupa atingerea traficului limitarea sa fie 1Mb down si 1 Mb upload. Cum e acum 256 cu 128, este putin mai greu de folosit internetul 😁 |
#14703
Posted 28 February 2023 - 11:38
Poti sa optezi pentru abonamentul Optim Nelimitat si o sa ai 100 GB trafic inclus la viteza maxima.
|
|
#14704
Posted 28 February 2023 - 12:17
Am optim nelimitat insa cel rural. Unde am doar 50GB, si 30 extra ca am activ 5G de cativa ani 😁
Pe celelalte abonamente doar 50 GB Era doar o sugestie, este prima luna cand depasesc traficul inclus 😁 |
#14705
Posted 28 February 2023 - 13:59
Digi Helper : datorita lipsa semna si imposibilitate efectuare apeluri , confirmata de Serv Tehnic Digi ( telefonic + in scris ) , se poate face cerere de re-re portare in alta retea , fara plata despagubiri ?
|
#14706
Posted 28 February 2023 - 14:46
Imi pare rau sa aud ca ai probleme cu serviciile Digi si vrei sa pleci de la noi.
Este posibil sa fie nevoie sa achiti reducerile de care ai beneficiat (daca au existat), dar da, se poate face portare out. Cererea se face la furnizorul in reteaua caruia vrei sa iti muti numarul de telefon. Daca ai nevoie de mai multe detalii sau vrei sa verificam si sa incercam sa rezolvam problema cu apelurile, te astept cu un mesaj in privat. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users