Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Mar 28 2024 13:25, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
81
#14671
Posted 18 February 2023 - 16:15
As avea si eu o intrebare, pentru ca vreau sa mut abonamentul de internet fix de la o adresa la alta (ambele in Bucuresti). In call center mi s-a zis ca activarea la noua adresa poate dura cel putin 10 zile de acum incolo, ceea ce mi se pare complet aiurea. Exista infrastructura, nu am nevoie de echipament, ce inseamna asta?
Deci intrebarea e: daca reziliez contractul vechi si cer instalarea pentru unul nou am sanse se se miste mai repede baietii, in ideea ca noile abonamente (vanzari, practic) ar fi cumva prioritizate fata de modificarile la abonatii existenti? |
#14673
Posted 18 February 2023 - 20:37
Este adevărat că trebuie să aștept terminarea portării și numai după asta pot sa cer activarea serviciului 5G ? Azi am vorbit cu o doamna de la call center so asta mi a zis.
|
#14674
Posted 19 February 2023 - 00:03
kruger, on 18 februarie 2023 - 16:15, said:
Deci intrebarea e: daca reziliez contractul vechi si cer instalarea pentru unul nou am sanse se se miste mai repede baietii, in ideea ca noile abonamente (vanzari, practic) ar fi cumva prioritizate fata de modificarile la abonatii existenti? DA - cu majuscule. Fa un contract nou (adaugat la cel existent, adica inca o locatie), la adresa noua. Se va activa in 1-2 zile. Apoi il inchizi pe cel vechi, ramai cu vechimea la ei, etc. Daca ai si telefoane mobile, le muti pe noua locatie. Dupa ce vezi ca e totul ok, reziliezi la vechea adresa. Nu mai incerca "sa muti". Digi nu cunoaste acest termen. Ii dai peste cap complet cu astfel de cereri. Asa am facut si eu, cu internet si catv. Ii tot sunam de vreo 6 luni sa-mi schimbe cablurile si sa-mi bage ONT (fosta locatie cu contract Akta), tot "urgentau"... Am facut vineri un contract nou pe aceeasi adresa (am zis ca locuiesc acolo), contractul vechi era al socrilor. Au veni luni, au instalat, am vazut ca e totul ok, luni dupa-amiaza am mers cu vechiul titular la Digi, am inchis abonamentul lui. Asa am rezolvat foarte rapid si fara nici o problema si cu cablurile - acum este fibra in locatie, inainte era UTP si cablu TV, am rezolvat si "mutarea" la alt titular... etc. Simplu si logic, ceva ce Digi, la aceste "mutari", nu a stiut niciodata sa faca. Au niste proceduri greoaie sau incomplete cand este vorba de "mutat". Iar acum gestionez eu tot, am un cont digi si 3 adrese cu diferite servicii, in 3 localitati diferite. Edited by MELODY, 19 February 2023 - 00:08. |
#14675
Posted 19 February 2023 - 16:47
Apropo, @Digi_Helper, cred ca in testarea voastra cu iPhone pe 5G, va ajuta si testele oe care le facem si noi cu iOS 16.4 beta. Asadar poate scapati de aberatia cu "nu activam 5G decat pe telefoane compatibile" care inca se aude la CallCenter, din moment ce ati activat 5G in masa pentru majoritatea abonamentelor, unele/multe telefoane nefiind compatibile (cazul meu, activate automat 4 abonamente, doar 1 avea iPhone 13PM, celelalte tot iPhone-uri, dar nu au modem 5G). Acum si al meu iPhone 13 ProMax are 5G si beta si merge.
Si puteti colecta datele din retea de la noi, cei cu beta. Daca va intereseaza, desigur. |
#14676
Posted 20 February 2023 - 09:10
MELODY, on 19 februarie 2023 - 16:47, said:
Apropo, @Digi_Helper, cred ca in testarea voastra cu iPhone pe 5G, va ajuta si testele oe care le facem si noi cu iOS 16.4 beta. Asadar poate scapati de aberatia cu "nu activam 5G decat pe telefoane compatibile" care inca se aude la CallCenter, din moment ce ati activat 5G in masa pentru majoritatea abonamentelor, unele/multe telefoane nefiind compatibile (cazul meu, activate automat 4 abonamente, doar 1 avea iPhone 13PM, celelalte tot iPhone-uri, dar nu au modem 5G). Acum si al meu iPhone 13 ProMax are 5G si beta si merge. Si puteti colecta datele din retea de la noi, cei cu beta. Daca va intereseaza, desigur. Sigur, multumim pentru sugestie. Bvdan2016, on 17 februarie 2023 - 10:33, said:
Digi helper puteți pune și iPhone pe lista telefoanelor care suporta rețeaua 5G . Momentan este disponibil doar pe o versiune de soft beta si nu putem garanta ca nu se va modifica nimic. dmugurel, on 18 februarie 2023 - 13:35, said:
La opțiunea pentru cartelă prepay de 2 Euro valabilă 3luni câte SMS naționale se pot trimite? Costul unui SMS catre retelele mobile nationale este de 0,02 euro (fara TVA). Extraoptiunea Diva nu include SMS nationale, acestea se taxeaza din creditul disponibil pe cartela. kruger, on 18 februarie 2023 - 16:15, said:
As avea si eu o intrebare, pentru ca vreau sa mut abonamentul de internet fix de la o adresa la alta (ambele in Bucuresti). In call center mi s-a zis ca activarea la noua adresa poate dura cel putin 10 zile de acum incolo, ceea ce mi se pare complet aiurea. Exista infrastructura, nu am nevoie de echipament, ce inseamna asta? Deci intrebarea e: daca reziliez contractul vechi si cer instalarea pentru unul nou am sanse se se miste mai repede baietii, in ideea ca noile abonamente (vanzari, practic) ar fi cumva prioritizate fata de modificarile la abonatii existenti? Timpul de instalare este acelasi, indiferent ca este vorba de o mutare de servicii sau de un abonament nou. Balintrpd, on 18 februarie 2023 - 20:37, said:
Este adevărat că trebuie să aștept terminarea portării și numai după asta pot sa cer activarea serviciului 5G ? Azi am vorbit cu o doamna de la call center so asta mi a zis. In mod normal ar trebui ca serviciul 5G sa fie activ din momentul in care ai primit cartela cu numarul de la Digi. Daca ai verificat si la tine nu apare acest serviciu, te rog sa-mi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului. Edited by DIGI_Helper, 20 February 2023 - 09:52. |
#14677
Posted 20 February 2023 - 23:42
DIGI_Helper, încă nu am opțiunea 5 G on contul meu și nu pot sa accesez mesajele private pe forum. Sunt utilizator nou .
Așa rata contul meu https://tinypic.host/i/X2hiL |
#14678
Posted 21 February 2023 - 09:40
Eu nu am cum sa te ajut, tinand cont ca nu am datele contractului tau. Si nici nu recomand sa imi trimiti in public astfel de informatii.
Solutia ar fi sa depui o sesizare din contul tau Digi. |
#14679
Posted 21 February 2023 - 11:22
DIGI_Helper, on 21 februarie 2023 - 09:40, said:
Eu nu am cum sa te ajut, tinand cont ca nu am datele contractului tau. Si nici nu recomand sa imi trimiti in public astfel de informatii. Solutia ar fi sa depui o sesizare din contul tau Digi. Mulțumesc frumos, in contul meu unde pot sa depun o sesizare? Din meniu contact și contactezi online jos ? |
#14681
Posted 21 February 2023 - 13:48
catalinman, on 21 februarie 2023 - 12:47, said:
Da, de acolo. Mersi frumos . Și scuze pentru numărul întrebărilor, sunt client nou Digi Mobil (după portare). Apropo, in general cât timp durează portarea de la un număr de telefon Orange prepay și Digi Mobil Nelimitat? Am inițiat portarea online pe 16.02 , in data de 17.02 am ridicat Simul de la sediul RDS și încă nu am primit sms de la Orange despre data portări. Simul nou deja îl folosesc cu numărul provizoriu pentru internet și apel. |
#14682
Posted 21 February 2023 - 14:04
De regula, 3 zile lucrătoare durează portarea, de cand ai primit SIMul 3 zile lucratoare!
Edited by Ghiordi, 21 February 2023 - 14:05. |
#14683
Posted 21 February 2023 - 15:53
Mulțumesc pentru ajutor DIGI_Helper, am deschis un tichet online din contul meu, după 15 minute am primit sms ul cu activarea serviciului de 5G. Acum trebuie sa caut numai semnalul de 5G în Brașov. Pe telefon am bifat 5G și am setat rețea preferata 5G. Mai am ceva de setat sau numai de căutat semnal ?
|
#14684
Posted 21 February 2023 - 16:49
Nu. Doar sa cauti semnalul 5G si telefonul setat pe 5G
|
#14685
Posted 21 February 2023 - 16:52
|
#14686
Posted 21 February 2023 - 17:41
Am găsit chiar în fața spitalului Regina Maria, merge 5G ul, mulțumesc
|
#14687
Posted 23 February 2023 - 09:38
@Digi_Helper - o supriza foarte placuta la Magura, jud. Brasov. La pensiunea unde stam sunt viteze pe mobil de 150Mbps/25Mbps - EXCELENT!
Transmite, te rog, felicitari celor care s-au ocupat de extinderea acoperirii si multumiri, deasemenea! Bine, probabil ca trebuie sa le multumim tuturor, pana la cel mai inalt nivel/functie! Am venit cu familia, copiii au aer curat, plimbari, adultii lucreaza, semnalul este excelent, a aparut si fibra pe stalp, ii duc eu pe cei de la pensiune la Zarnesti sa semneze fiberlink si catv, le mai fac eu setari, extinderi, o mica infrastructura in casa... si toate conditiile pentru "work from mountains" sunt indeplinite. Deci - FELICITARI, Digi! Si Multumim! |
#14688
Posted 23 February 2023 - 19:20
Helper, s-ar putea implementa pe site direct în contul de client o opțiune care sa permită comandarea de cartele sim de înlocuire, la nevoie? Ar fi foarte bună opțiunea și ar scuti multe bătăi de cap cu mersul la diverse sedii unde poate nu au stoc sau alte situații.
sa se poata alege ca respectivele cartele sa fie livrate la domiciliu sau la easybox, cum e și când alegi sa faci contract nou. Primele 1-2 înlocuiri sa fie gratis anual, iar după aceea 5 lei per sim. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users