Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
#14653
Posted 09 February 2023 - 14:38
Abonamentul Digimobil se poate activa direct pe eSIM daca te prezinti intr-un magazin Digi.
Edited by anndrei86, 09 February 2023 - 14:39. |
#14654
Posted 10 February 2023 - 14:14
Am făcut o cerere de portare de black friday și nu s-a realizat portarea aia niciodată. Nu am primit niciun semn de la digi. Ma poate ajuta digi helper cu ce s-a întâmplat atunci? Sms-ul de confirmare am primit, factura yoxo am încărcat-o cu succes dar fără niciun rezultat.
|
#14655
Posted 11 February 2023 - 08:47
Salut . Azi am făcut o sesizare online către departamentul mobil .
Am fost sunat de o doamnă care ,lăsând faptul că nu s-a prezentat ,a fost extrem de agresivă și neprofesionala . Am înregistrat convorbirea respectivă . Unde pot depune o sesizare în acest sens ? |
#14656
Posted 11 February 2023 - 19:03
trimite email la [email protected] explicale..
Da asa e suportul la dansii , nu au nume si prenume.. sunt niste roboti ) |
#14657
Posted 11 February 2023 - 22:36
Depinde de caz.
@StefanRO, Nu generaliza. Eu am avut recent parte de suport pe partea de internet fix, atitudinea si rabdarea a fost prezenta. Nota 10. Lasa ca e mai placut cand nu reusesti sa dai de un operator, om, la concurenta...😆 |
#14658
Posted 13 February 2023 - 10:03
gabybcr, on 10 februarie 2023 - 14:14, said: Am făcut o cerere de portare de black friday și nu s-a realizat portarea aia niciodată. Nu am primit niciun semn de la digi. Ma poate ajuta digi helper cu ce s-a întâmplat atunci? Sms-ul de confirmare am primit, factura yoxo am încărcat-o cu succes dar fără niciun rezultat. Salut, gabybcr, Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului si numarul pentru care ai facut cererea de portare. O sa verific si revin cu un mesaj catre tine. kye77, on 11 februarie 2023 - 08:47, said: Salut . Azi am făcut o sesizare online către departamentul mobil . Am fost sunat de o doamnă care ,lăsând faptul că nu s-a prezentat ,a fost extrem de agresivă și neprofesionala . Am înregistrat convorbirea respectivă . Unde pot depune o sesizare în acest sens ? Salut, kye77, Imi cer scuze daca atitudinea colegei mele a fost neprofesionala. Te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu numarul sesizarii sau numarul de telefon pe care ai fost contactat pentru a putea verifica. StefanRO, on 11 februarie 2023 - 19:03, said: trimite email la [email protected] explicale.. Da asa e suportul la dansii , nu au nume si prenume.. sunt niste roboti ) Salut, StefanRO, Nu este cazul sa generalizezi. Daca un coleg de al meu nu s-a prezentat, asta a fost doar o exceptie. Insa in majoritatea cazurilor operatorii de la Relatii cu Clientii se prezinta. |
#14659
Posted 13 February 2023 - 11:46
Nu generalizez, dar din 5 telefoane primite 4 nu au nume si prenume... cum facem ?
Totusi practica asta nu este ok. Edited by StefanRO, 13 February 2023 - 11:46. |
#14660
Posted 16 February 2023 - 19:39
Si eu am patit-o in ziua de BF pt oferta de 50% pt 4K si HBO MaxPack, cei de la Digi au dat drumul la oferta in data de 10.11.2022, aproape de ora 20:00 si imediat am aplicat pt oferta, in sensul asta am primit pe mail confirmarea si actul aditional, dar pe factura am avut de plata 100%.
Am trimis sesizare si mi-au raspuns ca nu mi s-a procesat oferta, intrucat am aplicat pana in ora 20:00 si ca trebuia sa aplic dupa acea ora. |
#14661
Posted 17 February 2023 - 10:14
Salut, saimarica,
Poti te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului tau pentru a putea verifica? Daca ai primit actul aditional in care este specificata reducerea, ar trebuio sa beneficiezi de oferta. |
#14662
Posted 17 February 2023 - 10:33
Digi helper puteți pune și iPhone pe lista telefoanelor care suporta rețeaua 5G .
Attached Files |
|
#14663
Posted 17 February 2023 - 11:12
Pai e pe soft beta/developer, este posibil ca pe cel stabil sa nu apara 5G )) te grabesti..
|
#14664
Posted 17 February 2023 - 12:12
DIGI_Helper, on 17 februarie 2023 - 10:14, said:
Salut, saimarica, Poti te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului tau pentru a putea verifica? Daca ai primit actul aditional in care este specificata reducerea, ar trebuio sa beneficiezi de oferta. Multumesc. |
#14665
Posted 17 February 2023 - 22:53
StefanRO, on 17 februarie 2023 - 11:12, said:
Pai e pe soft beta/developer, este posibil ca pe cel stabil sa nu apara 5G )) te grabesti.. Nu e relevant, merge. @bvdan are dreptate. @Digi_Helper - daca pe 4 numere din 6, toate cu iPhone, s-a activat 5G (vad in contul digi.ro), iar pe al meu cu eSIM nu s-a activat, ce se poate face? Am sunat in call-center, dar (felicitari, ce sa zic?!) m-am lovit de un robotel salariat care a tot zis ca "s-a activat automat pentru toti utilizatorii", dar ca "probabil aveau telefon compatibil cei 4", desi i-am zis ca toate sim-urile sunt si au fost mereu in dispozitive Apple, apoi mi-a zis ca doar daca am sim-ul intr-un telefon compatibil imi activeaza si mie 5G... Si i-am zis ca ne mintim singuri, voi (Digi) pe noi, eu pe voi, pentru ca eu ma duc maine si iau un Sim fizic, il pun in samsung si sun la call-center, in 15 minute am activat 5G si apoi il pun inapoi in iPhone... I-am zis robotelului salariat (scuze) si i-am zis am ca ar trebui sa gandeasca in interesul si inspre rezolvarea cerintei clientului, nu sa ne mintim unii pe altii... Poate reusiti, va rog, sa depasiti aceasta absurditate cu "nu activam decat pe telefoane compatibilie" din moment ce ati activat 5G pe atatea telefoane "incompatibile". Edited by MELODY, 17 February 2023 - 22:54. |
#14666
Posted 17 February 2023 - 23:40
Este relevant, pana este official, nu-l poti activa decat in alt telefon compatibil.
Fiind in teste pe beta/dev , dansii sunt constienti ca nu este ceva stabil si inca mai lucreaza. Edited by StefanRO, 17 February 2023 - 23:41. |
#14667
Posted 18 February 2023 - 04:05
StefanRO, on 17 februarie 2023 - 23:40, said:
Este relevant, pana este official, nu-l poti activa decat in alt telefon compatibil. Fiind in teste pe beta/dev , dansii sunt constienti ca nu este ceva stabil si inca mai lucreaza. S-a activat automat 5G pe 4 sim-uri... toate iPhone-uri. Am cerut pentru al 5-lea, tot iPhone, "nu se poa' " Eu rezolv maine; o sa revin pe sim fizic, dar ei (Digi) isi fura singuri caciula... Edited by MELODY, 18 February 2023 - 04:07. |
|
#14668
Posted 18 February 2023 - 04:19
In momentul in care ajungi intr-o zona cu 5G iPhone-ul imediat de conectează și o sa apăra și opțiunea in contul Digi , așa a fost și la mine , nu apărea pana nu m-am conectat la rețeaua 5G digi .
Edited by Bvdan2016, 18 February 2023 - 04:20. |
#14669
Posted 18 February 2023 - 08:34
La mine s-a activat si pe un numar care este in Nokia lanternă,n-a văzut conexiune de date si altă rețea decât 2G în viața lui.
Edited by clader, 18 February 2023 - 08:34. |
#14670
Posted 18 February 2023 - 13:35
La opțiunea pentru cartelă prepay de 2 Euro valabilă 3luni câte SMS naționale se pot trimite?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users