Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

DIGI_Helper

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
15786 replies to this topic

#14653
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 624
  • Înscris: 16.04.2008
Abonamentul Digimobil se poate activa direct pe eSIM daca te prezinti intr-un magazin Digi.

Edited by anndrei86, 09 February 2023 - 14:39.


#14654
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 22.03.2008
Am făcut o cerere de portare de black friday și nu s-a realizat portarea aia niciodată. Nu am primit niciun semn de la digi. Ma poate ajuta digi helper cu ce s-a întâmplat atunci? Sms-ul de confirmare am primit, factura yoxo am încărcat-o cu succes dar fără niciun rezultat.

#14655
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 05.03.2009
Salut . Azi am făcut o sesizare online către departamentul mobil .
Am fost sunat de o doamnă care ,lăsând faptul că nu s-a prezentat ,a fost extrem de agresivă și neprofesionala .
Am înregistrat convorbirea respectivă .
Unde pot depune o sesizare în acest sens ?

#14656
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,756
  • Înscris: 06.03.2018
trimite email la [email protected] explicale..

Da asa e suportul la dansii , nu au nume si prenume.. sunt niste roboti :))

#14657
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 779
  • Înscris: 01.05.2016
Depinde de caz.
@StefanRO, Nu generaliza.
Eu am avut recent parte de suport pe partea de internet fix, atitudinea si rabdarea a fost prezenta. Nota 10.
Lasa ca e mai placut cand nu reusesti sa dai de un operator, om, la concurenta...😆

#14658
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014

View Postgabybcr, on 10 februarie 2023 - 14:14, said:

Am făcut o cerere de portare de black friday și nu s-a realizat portarea aia niciodată. Nu am primit niciun semn de la digi. Ma poate ajuta digi helper cu ce s-a întâmplat atunci? Sms-ul de confirmare am primit, factura yoxo am încărcat-o cu succes dar fără niciun rezultat.

Salut, gabybcr,
Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului si numarul pentru care ai facut cererea de portare.
O sa verific si revin cu un mesaj catre tine.


View Postkye77, on 11 februarie 2023 - 08:47, said:

Salut . Azi am făcut o sesizare online către departamentul mobil . Am fost sunat de o doamnă care ,lăsând faptul că nu s-a prezentat ,a fost extrem de agresivă și neprofesionala . Am înregistrat convorbirea respectivă . Unde pot depune o sesizare în acest sens ?

Salut, kye77,
Imi cer scuze daca atitudinea colegei mele a fost neprofesionala.
Te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu numarul sesizarii sau numarul de telefon pe care ai fost contactat pentru a putea verifica.


View PostStefanRO, on 11 februarie 2023 - 19:03, said:

trimite email la [email protected] explicale.. Da asa e suportul la dansii , nu au nume si prenume.. sunt niste roboti :))

Salut, StefanRO,
Nu este cazul sa generalizezi. Daca un coleg de al meu nu s-a prezentat, asta a fost doar o exceptie.
Insa in majoritatea cazurilor operatorii de la Relatii cu Clientii se prezinta.

#14659
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,756
  • Înscris: 06.03.2018
Nu generalizez, dar din 5 telefoane primite 4 nu au nume si prenume... cum facem ?

Totusi practica asta nu este ok.

Edited by StefanRO, 13 February 2023 - 11:46.


#14660
saimarica

saimarica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 676
  • Înscris: 06.01.2007
Si eu am patit-o in ziua de BF pt oferta de 50% pt 4K si HBO MaxPack, cei de la Digi au dat drumul la oferta in data de 10.11.2022, aproape de ora 20:00 si imediat am aplicat pt oferta, in sensul asta am primit pe mail confirmarea si actul aditional, dar pe factura am avut de plata 100%.
Am trimis sesizare si mi-au raspuns ca nu mi s-a procesat oferta, intrucat am aplicat pana in ora 20:00 si ca trebuia sa aplic dupa acea ora.

#14661
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014
Salut, saimarica,

Poti te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului tau pentru a putea verifica?
Daca ai primit actul aditional in care este specificata reducerea, ar trebuio sa beneficiezi de oferta.

#14662
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
Digi helper puteți pune și iPhone pe lista telefoanelor care suporta rețeaua 5G .

Attached Files



#14663
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,756
  • Înscris: 06.03.2018
Pai e pe soft beta/developer, este posibil ca pe cel stabil sa nu apara 5G :))) te grabesti..

#14664
saimarica

saimarica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 676
  • Înscris: 06.01.2007

View PostDIGI_Helper, on 17 februarie 2023 - 10:14, said:

Salut, saimarica,

Poti te rog sa imi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului tau pentru a putea verifica?
Daca ai primit actul aditional in care este specificata reducerea, ar trebuio sa beneficiezi de oferta.
Am transmis,
Multumesc.

#14665
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,633
  • Înscris: 21.03.2005

View PostStefanRO, on 17 februarie 2023 - 11:12, said:

Pai e pe soft beta/developer, este posibil ca pe cel stabil sa nu apara 5G :))) te grabesti..

Nu e relevant, merge. @bvdan are dreptate.

@Digi_Helper - daca pe 4 numere din 6, toate cu iPhone, s-a activat 5G (vad in contul digi.ro), iar pe al meu cu eSIM nu s-a activat, ce se poate face?

Am sunat in call-center, dar (felicitari, ce sa zic?!) m-am lovit de un robotel salariat care a tot zis ca "s-a activat automat pentru toti utilizatorii", dar ca "probabil aveau telefon compatibil cei 4", desi i-am zis ca toate sim-urile sunt si au fost mereu in dispozitive Apple, apoi mi-a zis ca doar daca am sim-ul intr-un telefon compatibil imi activeaza si mie 5G...
Si i-am zis ca ne mintim singuri, voi (Digi) pe noi, eu pe voi, pentru ca eu ma duc maine si iau un Sim fizic, il pun in samsung si sun la call-center, in 15 minute am activat 5G si apoi il pun inapoi in iPhone...
I-am zis robotelului salariat (scuze) si i-am zis am ca ar trebui sa gandeasca in interesul si inspre rezolvarea cerintei clientului, nu sa ne mintim unii pe altii...

Poate reusiti, va rog, sa depasiti aceasta absurditate cu "nu activam decat pe telefoane compatibilie" din moment ce ati activat 5G pe atatea telefoane "incompatibile".

Edited by MELODY, 17 February 2023 - 22:54.


#14666
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,756
  • Înscris: 06.03.2018
Este relevant, pana este  official, nu-l poti activa decat in alt telefon compatibil.


Fiind in teste pe beta/dev , dansii sunt constienti ca nu este ceva stabil si inca mai lucreaza.

Edited by StefanRO, 17 February 2023 - 23:41.


#14667
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,633
  • Înscris: 21.03.2005

View PostStefanRO, on 17 februarie 2023 - 23:40, said:

Este relevant, pana este  official, nu-l poti activa decat in alt telefon compatibil.


Fiind in teste pe beta/dev , dansii sunt constienti ca nu este ceva stabil si inca mai lucreaza.

S-a activat automat 5G pe 4 sim-uri... toate iPhone-uri.
Am cerut pentru al 5-lea, tot iPhone, "nu se poa' "

Eu rezolv maine; o sa revin pe sim fizic, dar ei (Digi) isi fura singuri caciula...

Edited by MELODY, 18 February 2023 - 04:07.


#14668
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
In momentul in care ajungi intr-o zona cu 5G iPhone-ul imediat de conectează și o sa apăra și opțiunea in contul Digi , așa a fost și la mine , nu apărea pana nu m-am conectat la rețeaua 5G digi .

Edited by Bvdan2016, 18 February 2023 - 04:20.


#14669
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,647
  • Înscris: 06.03.2004
La mine s-a activat si pe un numar care este in Nokia lanternă,n-a văzut conexiune de date si altă rețea decât 2G în viața lui.

Edited by clader, 18 February 2023 - 08:34.


#14670
dmugurel

dmugurel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 14.09.2005
La opțiunea pentru cartelă prepay de 2 Euro valabilă 3luni câte SMS naționale se pot trimite?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate