Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Legislatia ACTUALA circularii cu bicicleta ?
Last Updated: Jul 29 2014 06:14, Started by
KHISHCHNIK
, Jul 17 2014 11:36
·
0
#38
Posted 28 July 2014 - 19:14
Făceam dreapta de pe Ritmului pe Avrig, în stânga mea o dubă, am vrut să mă bag, nu am apucat să semanlizez şi m-a lovit. Am căzut. Noroc că niciunul dintre noi 2 nu avea viteză. Poate nu se întâmpla, dacă chiar înainte de curbă, pe dreapta, nu ar fi fost o groapă de vreo 20 de c.m. adâncime (s-a lăsat strada); alo, unde e Administraţia Străzilor?!!
|
#40
Posted 28 July 2014 - 19:30
Nu m-am băgat. Am vrut să mă strecor pe lângă şi m-a lovit în ghidon. Culmea e că un vecin de cartier a fost lovit în aceiaşi intersecţie, dar vis-a-vis de unde am fost eu lovit.
De păţit grav, nu cred am păţit ceva, dar mă duc totuşi. |
#41
Posted 28 July 2014 - 19:38
djl, on 28 iulie 2014 - 19:30, said:
Nu m-am băgat. Am vrut să mă strecor pe lângă ... Stiu cum e, apare ceva in drum si crezi ca ai timp sa manevrezi, dar ca sfat: Daca ai timp sa te uiti in spate si masina din spate e la distanta sigura, ocoleste obstacolul. Daca nu e timp pt asta (obstacolul e prea aproape) franeaza. Edited by sirgoofy, 28 July 2014 - 19:45. |
#42
Posted 29 July 2014 - 00:06
Măcar am scăpat fără răni grave şi fără drumuri la poliţiei şi judecătorie. Dar până vinerea de săpt. viitoare am să fiu fără "permis".
|
#43
Posted 29 July 2014 - 01:49
Cand nu esti sofer si nu stii cum "lucreaza" masinile e usor sa zici, ca te bagi si alte minuni, WTF?! masinile nu au frane instant sau sunt usoare ca un fulg, au o masa considerabila fata de un biciclist si distanta de franare la o bicicleta buna cu franele verificate periodic este mult mai mica fata de a unei masini, era mai simplu sa eviti situatia prin a pune frana si sa lasi de la tine, anume sa treaca pe langa tine si pe urma sa depasesti groapa.
Eu zic ca pe viitor sa casti mai bine ochii si urechile la ce este in jurul tau si de asemenea cand vrei sa faci ceva asigura-te cu cel putin 20 de metri inainte de a face acea manevra, la modul ca te uiti la sosea din timp sa vezi daca sunt obstacole sau alte pericole de evitat si atunci calculezi manevra necesara care sa nu te puna pe tine sau pe altii in pericol. Eu de exemplu ca si sofer am probleme cu ciclistii care se arunca in fata masinii, mai ales ca sunt momente cand nu ma aud venind, gratie modului electric, fapt pentru care era sa "turtesc" cativa biciclisti. Si eu ca biciclisti era sa mi-o fur de la un Lexus hibrid ca m-am trezit cu el pe mine si nici soferul de la volan nu stia cat de periculoase sunt masinile silentioase pentru ciclisti si pietoni, iar cand sunt pe doua roti imi anticipez din timp toate manevrele si miscarile si de regula imi aleg un traseu care sa ma expun cat mai putin in calea masinilor, de preferat sa fiu mai mult pe trotuar. Cum adica fara permis? ce treaba are bicla voia de a merge cu ea pe sosea? Edited by connectorxp, 29 July 2014 - 01:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users