Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme contract Digi mobil
Last Updated: Aug 18 2014 23:22, Started by
vivaldi15
, Jun 28 2014 16:55
·
0
#19
Posted 04 August 2014 - 11:45
Este vorba de Complet, am inteles acum.
La abonamentele Optim se poate contracta doar SIM-ul. (perioada contractuala 12 sau 24 luni) Abonamentele Complet pot fi achizitionate doar cu telefon mobil si pe o perioada de 24 de luni. Ca si posibilitati ai in felul urmator: 1. Sa plasezi comanda pentru telefonul dorit si de indata ce va fi in stoc vei contracta si pachetul Complet. 2. Contractezi Optim 2 (doar SIM), ridici SIM-uri si ulterior poti migra catre Complet 2,3 cand vei ridica telefonul. In acest fel, beneficiezi de antajele abonamentului Optim 2 pana ajunge telefonul, cu conditia sa fie SIM-ul introdus intr-un terminal 3G. |
#20
Posted 18 August 2014 - 21:30
Buna ziua.
Am o problema cu abonamentul Optim Nelimitat (5 Euro). Pe numele meu sunt facute 2 contracte Optim Nelimitat (pentru mine si sotie). Problema mea. In data de 16, 17 si 18 August 2014 am incercat de pe ambele numere sa sunam in Italia (reteaua Wind) o ruda foarte apropiata. In toate cele 3 zile mentionate anterior am incercat de cel putin 10 ori / zi de pe fiecare telefon sa contactam persoana respectiva. Intr-un final am reusit sa vorbim pe date de 18 in jurul orei 19. Am avut o discutie foarte dura cu persoana din Italia pe faptul ca nu raspunde de 3 zile la telefon. Am rugat-o sa verifice de mai multe ori cate apeluri are de la noi si mereu a spus ca nu are niciun apel pierdut. Am inchis convorbirea si ne-am mutat pe Skype. De fata cu noi a sunat la serviciul clienti Wind si a descris problema... Ca a fost sunata din Romania de pe DigiMobil si ca ei nu ii apar apelurile din Romania. Cei de la Wind Italia i-au spus ca ultimul apel de pe numerele pe care le detin eu cu sotia a fost in data de 8 August din Grecia. De atunci niciun apel nu a mai fost initiat catre numarul din Italia dinspre aceste numere pe care le detin. Cei de la Wind au spus ca cei de la Digi sunt neautorizati... Atat! 2. De fata cu noi pe Skype ne-au trimis un SMS sa vedem daca le primim. Nici la ora 22:26 cand scriu aceasta postare nu am receptionat SMS. De pe unul din abonamente am reusit de am mai vb in Italia de cand am abonamentul. De pe cel al sotiei NU AM REUSIT SA STABILESC O LEGATURA TELEFONICA DE CAND AM ABONAMENTUL. Ce e de facut? Nelimitatul e limitat? Retelele mobile internationale (UE) nu au contracte cu RDS ? Unde e problema? De ce nu pot suna? |
#21
Posted 18 August 2014 - 23:22
@ferbes
Hmm... eu am sunat in mai, de pe abonament DigiMobil Optim 3 tot in Wind Italia si nu am avut probleme, drept dovada pun doua capturi dupa desfasurator. Insa, intr-adevar au fost ceva probleme pe la inceputul DigiMobil-ului, prin 2008 cand nu primeam SMS-uri din Italia, tot de pe Wind in DigiMobil, insa puteam sa fiu sunat, iar eu sa sun sau sa trimit SMS-uri. Problema ta ma indoiesc ca tine de DigiMobil, crezi ca tu ai vreo restrictie si eu nu? Poate nu aveai semnal, sau vreo alta ciudatenie legata de retea ori la tine ori la ea. Ah, trebuie sa recunosc, uneori se aude tare ciudat la initierea unui apel in straintate, inainte de a se auzi ca suna la apelant, alteori trebuie sa incerc de doua ori si a doua oara merge ok, dar chestia asta am observat-o si cand sunam pe acelasi numar din Wind folosind o cartela prepay Cosmote. De aici eu am tras concluzia ca e ceva problema la initierea apelurilor internationale si trebuie sa fiu mai insistent. Attached FilesEdited by Ciubex, 18 August 2014 - 23:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users