Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Probleme contract Digi mobil

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014
A venit un agent la mine acasa si am facut un contract pt abonamentul Complet 3 + telefonul nokia 208. Omul mi-a lasat cartela digi si mergea, puteam sa sun, sa trimit mesaje, etc. Dupa cateva zile, nu mai puteam sa sun. Mi se spunea: "Nu puteti suna de pe numarul acesta". Am sunat la relatii clienti si mi-au spus ca nu s-a inregistrat contractul meu si d-aia mi-au dezactivat cartela si mi-au zis sa ma duc la un sediu digi ca sa mi-l inregistreze. M-am dus acolo marti, i-am explicat aleia situatia, a verificat nr de contract si a zis ca nr contractului meu e alocat la alta adresa si d-aici e problema si a facut o sesizare pt a se rezolva. Azi e sambata si tot nu pot suna...

Eu pot intelege ca au multe contracte si uneori pot fi mai greu procesate. Da' mi se pare enervant faptul ca nu pot rezolva problemele odata ce au aparut.

A mai patit cineva ceva de genul asta? Cum s-ar putea rezolva?

#2
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007
Scrie-i lui Digi_helper!

#3
dariusann

dariusann

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 568
  • Înscris: 30.11.2011
astazi e sambata, nu se lucreaza. maine la fel. rabdare ca se rezolva, pe luni sau marti. nu esti singurul care are o problema, fiecare problema se rezolva in ordinea sesizari, deci cu calm si rabdare totul se rezolva! ai semnat cu agentul respectiv vreun contract? nu prea cred, contractele se semneaza doar la pop. faptul ca acel agent ti-a lasat o cartela care mai si functiona nu are valoare contractuala, deci era clar ca va trebui sa mergi la un pop pt semnarea contractului!

procedura de solutionare a reclamatiilor, citez:
"Sesizarile dumneavoastra vor fi preluate, inregistrate si inaintate catre departamentele competente din cadrul companiei
RCS & RDS. Reprezentatii acestor departamente se vor asigura de o solutionare in conformitate cu termenele contractuale
si prevederile legale, termenul maxim de solutionare a reclamatiei/solicitarii fiind de 30 de zile de la inregistrarea acesteia.
Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat clientului prin intermediul datelor de contact comunicate (e-mail, telefon)
intr-un termen de maxim 7 zile de la solutionarea reclamatiei/solicitarii ce decurg din relatiile contractuale cu RCS&RDS.
In cazul nesolutionarii reclamatiei/solicitarii in termenul maximal datorita efectuarii unor investigatii suplimentare determinate
de complexitatea acesteia, termenul maxim de solutionare a reclamatiei/solicitarii este de 90 de zile de la inregistrarea
acesteia; in acest caz termenul de informare a clientului asupra stadiului de solutionare este de 30 zile de la expirarea
termenului initial de solutionare de 30 de zile."

#4
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014
Normal ca am un contract incheiat. Cum sa-mi lase agentul ala cartela daca n-am semnat vreun contract? Am facut comanda pe site, si agentul m-a sunat si am stabilit o ora cand sa vina acasa.

Eu cred ca nu totdeauna e bine sa se rezolve problemele dupa ordinea sezizarilor, ci uneori e util dupa prioritate, si in cazul meu prioritatea ar fi trebuit sa fie foarte mare. Pt ca eu nu pot beneficia de serviciile Digi si vina nu imi apartine. E vina lor ca nu mi-au procesat contractul cum trebuie.

@tiesto Sper sa vada Digi Helper problema mea si sa se implice. Incepand de luni...

Pana atunci am rabdare. Bine ca mai am alta cartela si care chiar merge :)

#5
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,355
  • Înscris: 16.04.2014
Am discutat in PM cu vivaldi15.
Se va solutiona situatia descrisa.

#6
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014
Am sa scriu aici cand situatia se va rezolva. Sa vedem cat timp mai dureaza...

#7
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014
Au venit 2 fete care au modificat contractul si mi-au alocat un numar nou de contract. Mi-au adus si telefonul, asta ca bonus pt ca a durat atat de mult rezolvarea situatiei. Maine trebuie sa ma duc sa-l platesc. Da' vad ca tot nu merge sa sun :) Oare trebuie sa platesc telefonul si dupa-aia va merge cartela digi? In fine, cred ca se va rezolva azi sau maine. Sunt multumit ca am primit telefonul. Le-am intrebat pe cele care au venit, de unde stiau de situatia mea, si au mentionat de Digi_Helper. S-a miscat repede treaba..., e bine de stiut ca aici se rezolva problemele mult mai repede decat in alte departamente de la Rds. Mersi pt ajutor Digi_Helper!

O sa mai scriu cand o sa mearga si telefonia.

#8
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014
De ieri seara am putut suna din nou. Si cronos-ul merge acum cand trimit mesaj la 700. Deci totul s-a rezolvat de ieri... asta spune multe despre cei care se ocupa cu solutionarea problemelor clientilor aici, pe softpedia. Mersi inca o data Digi_Helper! Bine ca Rds-ul are suport pt clienti si aici, pe forum, si ca a gasit oameni capabili pt gestionarea problemelor, pt ca daca ar fi aici unii de la sediile fizice Rds, ar fi si aici haos.

In ce priveste telefonul nokia 208, imi place. Mai am un nokia 206 si e asemanator cu asta. Atat ca design cat si ca functionalitati. 208 are in plus 3G si se misca mai repede. Ma astept ca bateria sa tina lejer mai mult decat 3 zile. Pe telefoane de genul asta scriu mai bine decat pe smartphone-uri. Sunt obisnuit sa scriu mesaje  folosind T9, si 208 e potrivit pt ca are o tastatura foarte confortabila, se misca foarte bine.

#9
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014
Din pacate atunci cand am putut suna si sa trimit mesaje, nu mi-a mers internetul prin 3G. Mai am 2 cartele de la Digi pe care le folosesc pt internet asa ca nu a fost  o prioritate pt mine rezolvarea imediata a 3G-ului pe cartela mea.  Am crezut ca se va rezolva de la sine... ceea ce, evident, nu s-a intamplat. Am citit si pe forum  ca la unii nu le-a mers internetul de la inceput si am crezut ca la fel e si in cazul meu.

Am bagat cartela mea in alte telefoane care suporta 3G de la Digi si nu mi-a mers + am incercat-o si intr-un router 3g, si tot n-a mers. Doar internetul nu merge, in rest totul e ok. Stiu ca la setari trebuie sa am la APN 'internet'. Restul sunt pe default, si numele nu conteaza.

Deci de pe 1 iulie pana azi, nu mi-a mers deloc internetul prin 3G. Pe 3 iulie i-am trimis mesaj privat lui Digi_Helper, i-am explicat ca nu-mi merge internetul, si mi-a zis ca s-a uitat in baza de date si totul ar trebui sa fie in regula. Mi-a zis sa sterg APN-ul vechi, sa bag unul nou tot cu 'internet' dupa care sa dau restart. Am facut si tot nu a mers.
Dupa care mi-a zis sa fac o sesizare ca probabil asa se va rezolva. Am facut-o pe 3 iulie si se pare ca degeaba am facut-o,  n-am fost contactat de nimeni si internetul tot nu merge.

Pe 14 iulie i-am trimis mesaj din nou lui Digi_Helper in care ii spuneam ca a trecut destul de mult timp de cand am facut sesizarea(11 zile) si nimeni nu a rezolvat problema. Omul a raspuns la scurt timp cerandu-si scuze in numele companiei si asigurandu-ma ca a trimis situatia spre verificare. Au mai trecut 2 zile de atunci si situatia a ramas la fel pt mine.

@Digi_Helper Oare cat timp va mai dura pana sa pot folosi 3G-ul pt internet? Nu e normal sa am access la un serviciu care e specificat in abonament?

#10
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013
Selecteaza manual reteaua Vodafone 3G. Si intra in setari la mobile data si asigura-te ca ii bifat sa mearga datele in roaming.
Zi-mi daca asa poti sa folosesti netul.

#11
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014
Sunt pe Vodafone acum pt ca semnalul Digi e inexistent in locatia mea. Tot nu-mi merge, desi am selectat ca datele sa mearga si in roaming.

Dar era normal sa-mi mearga si pe Digi. Am testat mai inainte bagand cartela intr-un router 3g care are semnal Digi pt ca are o antena directionala si nu mi-a mers.

#12
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014
Sunai la Digi iar, si spre surprinderea mea linia n-a mai fost ocupata, asa ca asteptai ceva timp si pana la urma vorbii cu o duduie. Ii explicai ca nu-mi merge 3g-ul si parea sa fie familiara cu situatiile de genul asta si cica in 15 minute se va rezolva.  Wow :) Cat am asteptat si ea imi zice ca se rezolva imediat. Sa vedem.

#13
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014
Imi merge acum internetul prin 3G, chiar prin roaming :) D-acum incolo n-o sa mai fac sesizari pe Digicare, se pare ca nimeni nu le citeste.

#14
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,355
  • Înscris: 16.04.2014

View Postvivaldi15, on 16 iulie 2014 - 12:56, said:

Imi merge acum internetul prin 3G, chiar prin roaming Posted Image D-acum incolo n-o sa mai fac sesizari pe Digicare, se pare ca nimeni nu le citeste.

Te asigur ca sesizarile plasate de catre clienti (indiferent ca sunt prin Relatii Clienti sau DigiCare) sunt tratate cu aceeasi seriozitate de catre companie.
In cazul in care este nevoie, se pot plasa sesizari din DigiCare.

#15
vivaldi15

vivaldi15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 19.02.2014

View PostDIGI_Helper, on 16 iulie 2014 - 13:13, said:


Te asigur ca sesizarile plasate de catre clienti (indiferent ca sunt prin Relatii Clienti sau DigiCare) sunt tratate cu aceeasi seriozitate de catre companie.
In cazul in care este nevoie, se pot plasa sesizari din DigiCare.

Observ ca toate sesizariile sunt tratate cu aceeasi seriozitate :) Dupa aproape 2 saptamani de cand am facut sesizarea pe digicare, nu s-a intamplat nimic. Si acum cand am sunat la RC tipa mi-a rezolvat problema in 15 minute, si ea a facut o noua sesizare :).

Cred ca nu exista o buna colaborare intre departamentele voastre. Duduia stia despre problema si mi-a zis ca trebuie sa reinitializeze cartela, parca asa a zis. Degeaba aparea totul ok in baza de date, ea stia ca mai apar dificultati. Daca stiai si tu de chestia asta, probabil ca faceai ceva imediat asa cum a facut tipa de la RC.
Gandeste-te ca ti-am trimis mesaj acum 2 zile si ti-am dar nr. sesizarii si tot nu s-a rezolvat. Partea proasta e ca la RC suna des ocupat.

#16
bobie

bobie

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 10.12.2009

View PostDIGI_Helper, on 30 iunie 2014 - 10:35, said:

Am discutat in PM cu vivaldi15.
Se va solutiona situatia descrisa.

Salutare!

vreau  Nokia 208 si Allview A5 Smiley la pret special cu 2 abonamente complet 3. Dupa ce am semnat contractul in Baneasa mi l-au rupt pentru ca nu aveau telefoanele pe stoc...

Vreau sa portez 2 numere dar trebuie sa astept dupa telefoane, altfel nu se poate incheia contract... Nu e putin ciudat? Eu pot primi telefoanele si ulterior

Rog ajutor

Multumesc

#17
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,355
  • Înscris: 16.04.2014

View Postbobie, on 02 august 2014 - 22:43, said:

Salutare!

vreau  Nokia 208 si Allview A5 Smiley la pret special cu 2 abonamente complet 3. Dupa ce am semnat contractul in Baneasa mi l-au rupt pentru ca nu aveau telefoanele pe stoc...

Vreau sa portez 2 numere dar trebuie sa astept dupa telefoane, altfel nu se poate incheia contract... Nu e putin ciudat? Eu pot primi telefoanele si ulterior

Rog ajutor

Multumesc

Se poate sa contractezi abonamentele si sa ridici SIM-urile.
Ulterior, cand vor fi in stoc vei primi si telefoanele dorite.
SIM-urile trebuiesc introduse in telefoane compatibile 3G. RDS utilizeaza 900 si 2100 Mhz in 3G.
Daca motivul pentru care nu s-a incheiat contract a fost doar acela ca nu sunt telefoane in stoc, te rog sa imi dai PM cu data/ora cand s-a intamplat acest lucru si un numar de telefon de contact.

Multumesc

#18
aLLLx

aLLLx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 685
  • Înscris: 15.07.2006
Exact asta mi s-a intamplat si mie, a trebuit sa fac abonament pe optim , iar când au venit telefoanele am facut trecerea pe complet. Si in POP si la relatii clenti am primit acelasi raspuns: "Abonamentele complet sunt disponibile doar in cazul achizitionarii unui telefon din oferta."

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate